آیا بازی‌های رایگان Xbox Live Gold این ماه تغییر کرده‌اند؟

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
تعدادی از کاربران Xbox با دریافت پیامی متوجه شده‌اند که یکی از بازی‌های رایگان ماه آپریل Xbox Live Gold جابجا شده است.


هفته گذشته، شرکت Microsoft طبق معمول همیشه بازی‌های رایگان این ماه را برای مشترکان سرویس Xbox Live Gold اعلام کرد. عناوین Xbox One بازی‌های Project Cars 2 و Knights of Pen and Paper Bundle بودند. عناوین Xbox 360 را نیز Fable Anniversary و Toybox Turbos تشکیل میدادند. اما اخیرا بعضی از کاربران پیام‌هایی را مبنی بر اینکه یکی از بازی‌های Xbox 360 تغییر یافته، دریافت کرده‌اند.

طبق این پیام‌های دریافتی، به نظر می‌رسد جای Toybox Turbos با بازی Blinx: The Time Sweeper عوض شده است. هنوز مشخص نیست که دلیل دریافت کردن این پیام‌ها درواقع یک خطای انبوده یا اینکه عناوین رایگان در مناطق مختلف دنیا با هم متفاوت است. انتظار میرود مایکروسافت به زودی با انتشار یک اعلام رسمی این مسئله را برای طرفداران روشن سازد.

اگر نام بازی Blinx: The Time Sweeper برای‌تان آشنایی ندارد، باید بدانید که این بازی پلتفرمر توسط استودیو Artoon به عنوان یکی از انحصاری‌های کنسول Xbox اوریجینال ساخته شده بود. در ابتدا قرار بود که Blinx همانند سونیک و ماریو به محبوبیت زیادی در بین صنعت بازی‌های ویدئویی برسد، اما استقبال طرفداران بازی، تا آن حد بالا نبود. به هرحال، اگر Blinx: The Time Sweeper بازی رایگان ماه آپریل برای کاربران گلد باشد، این عنوان تبدیل به معدود بازی‌هایی می‌شود که از کنسول Xbox اوریجینال برای مخاطبان Xbox Live Gold در دسترس قرار می‌گیرد.

Continue reading...
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
بلینکس خیلی خوبه. از همون بازی‌هاست که قرار بود شخصیت اصلی یک چیزی مثل کرش، سونیک و ماریو باشه. اتفاقا کیفیت بازی هم بد نیست و یک سری از افراد کلیدی سگا هم اونو ساختند. کلا از اون بازی قبلی خیلی بهتره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر