آنباکسینگ کارت گرافیک Zotac GTX980TI رفرنس

B@tman-Forever

کاربر سایت
Sep 14, 2014
780
نام
Ali
درود
امروز بنا به درخواست یک سری از دوستان ، یه دونه کارت Zotac nvidia GTX980TI 6GB مدل رفرنس رو خریداری کردم . گفتم انباکسینگ این کارتو براتون بذارم ;)

1- خب اول از همه با جعبه رو به رو میشین که ظاهر بسیار زیبایی داره :D پشت جعبه هم عکس دو تا بازی gta v و batman arkham knight قرار داره که در gta v این کارت در اخرین تنظیمات از 60 فریم پایین تر نمیاد تقریبا ، ولی در batman arkham knight تقریبا نصف بازی رو 60 فریم ثابته و بقیش بین 45 تا 60 فریم به طور ناگهانی عوض میشه .
ndw8_dsc_0009.jpg

2- وقتی جعبه نازک اول رو باز میکنید ، با جعبه دوم طرف میشید که بسیار محکمه و باز هم طراحی قشنگی داره :D

k7zf_dsc_0010.jpg
3- بعد از باز کردن جعبه دوم ، یک کاور رو میبینید برای محافظت از کارت گرافیک .
n041_dsc_0011.jpg


btgb_dsc_0012.jpg

4- بعد از برداشتن کاور ، شما کارت گرافیک رو در یک محافظ خیلی خوب مشاهده میکنید که اطراف کارت هم ، یک تبدیل dvi به vga قرار داره که اصلا کیفیت مناسبی نداره و در کنار این تبدیل هم دو تا کابل برای وصل کردن به پاور کیس وجود داره که اونا هم تقریبا بی استفادن :D
qa5k_dsc_0013.jpg

5- حالا میرسیم به خود کارت ! طراحی این کارت هم مثل قبلی هاست تقریبا ولی همچنان همون طراحی بی عیب و نقص رو داره . این کارت 6 گیگابایت رم deticate داره و برای بازی هایی مثل بتمن ارکهام نایت و جی تی ای که با تنظیمات بالا سریع رم گرافیک رو میخورن انتخاب مناسبیه .

7zty_dsc_0015.jpg
6- بعد نصب کردن کارت هم ، متوجه شدم کولینگ خوبی داره نسبت به اندازه و سیستم خنک کنندش ! کارت در حالت عادی دمایی دور و بر 40 درجه داره و تو بدترین حالت تا الان در بازی ac unity بود که دمای کارت تا 74 درجه رسید .

8693_dsc_0020.jpg
خیلی خلاصه توضیح دادم که وقتتون گرفته نشه :x ممنون میشم در مورد این کارت نظرتون رو بگین :D

پ.ن : میخواستم مدل g1 همین کارت رو بخرم که دیدم واقعا به دردم نمیخوره ! ولی تصاویرش رو انشالله چند روز دیگه یکی از کاربران بازی سنتر که قرار هست بگیرن ، میذارن :) در ضمن اینم بگم قوی ترین کارت گرافیکی متاسفانه این نیست و مدل g1 این کارت هست که تفاوت زیادی هم داره ! به همین دلیل از همین الان بهتره g1 GTX980TI رو به GTX985 تغییر بدیم چون تفاوت زیادی دارن در بنچمارک ها ...
 
  • Like
Reactions: Lord Odin

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر