آموزش ساخت فروم

Troy_ali

کاربر سایت
Apr 27, 2006
565
نام
| _| \-/
سلام.
کدهای ساده ی html برای افراد مبتدی رو هم می تونم بگم . البته فکر نکنم هیچ فرقی با BBCode ها داشته باشه. فقط فرقش <> هست . مثلا :
<b>
البته اگه به نظر شما اسم تاپیک درست نیست عوضش می کنم ( هر چند که هنوز نمی دونم چه جوری باید ویرایش کنم ):(
 

Troy_ali

کاربر سایت
Apr 27, 2006
565
نام
| _| \-/
اگه بخواهی تالار نصب کنی باید یه هاست بخری . اونوقت هم میتونی vBulletin یا نیوک روش نصب کنی . البته من در این زمینه خیلی تخصص ندارم . ولی اگه بخواهی واقعا این کارو کنی می تونم کسانی رو بهت معرفی کنم .
 

Troy_ali

کاربر سایت
Apr 27, 2006
565
نام
| _| \-/
سلام!
بعد از چند وقتی که نبودم بالاخره برگشتم!
اول از همه از یکی از مدیر مبحث های عزیز خواهش می کنم نام این تاپیک رو عوض کنه:
(آموزش ساخت فوروم)
البته من هنوز امتحان نکردم ببینم میشه ویرایش کرد یا نه .به هر حال آخرین باری که امتحان کردم نشد.:biggrin1:
سروری که امروز می خواهم معرفی کنم که امکان ساخت انجمن رو به شما میده پارس بی بی هست.
www.ParsBB.com
یک ویژگی خوب پارس بی بی این هست که می تونین قالب های زیادی رو برای انجمنتون انتخاب کنید.حتی قالبهای FI که من کمتر تو سایتهای دیگر دیده ام.
در عوض نقصهایی هم داره . مثلا شما در ایران کره می تونستید 5 پست آخر انجمن رو ببینید.ولی در اینجا چنین امکانی نیست.
من هم خودم سریع یدونه درست کردم.:cheesygri که برای اینکه ببنید این سیستم چه برتری ها و مشکلاتی داره میتونین به انجمنی که من درست کردم برین و خودتون مشاهده کنید.
www.GSeason.ParsBB.com
(البته بعضی مواقع وقتی انجمنم رو سرچ می کردم می رفت رو سرور اصلی پارس بی بی.برای همین به یه دومین جدید متصلش کردم : www.Gseason.Coo.Ir)
اگه مشکلی براتون پیش اومد یا کدی رو تو انجمن دیدید که استفاده شده و خواستین تو همین تاپیک بگین.مثلا اگر وارد انجمن بشین میبینین که مقدار درصدی که تا لود شدن کامل صفجه مونده رو تو Status Bar نشون میده . کدش اینه :
Code:
<head><script type="text/javascript"src="<A href="http://danlod.com/jamejam/percentageprogress.js"></script">http://danlod.com/jamejam/percentageprogress.js"></script> </head>
* من این کد رو از ضمیمه ی جام جم (کلیک)برداشته ام;)
 

Dr_JavaD

کاربر سایت
Jan 7, 2007
456
سلام دوست عزیز من چند وقت تو فکر زدن یک وب سایت هستم . البته اینو بگم که تابستون می خوام بزنم از الان می خوام اطلاعاتم کامل باشه و هم کلی مطالب و چیز دیگه داشته باشم برای زدن سایت و فروم . اول اینکه من سایتم مربوط می شه به کلیپ های ماهواره ای و شو و فوتبال و موبایل و برنامه . می خوام ئبدونم اینکه سایت که می خوام بزنم چقدر هزینش می شه مثلا سایتی مثل بازی سنتر . البته یک چیز دیگه بگم من تو روزنامه در مورد این چیزها زیاد خوندم در باره میزبانی وب . و فضا برای سایت نمی خوام چون آپلود سنتر انقدر وجود داره و نیازی به فضای زیاد برای سایت نمی خوام و می خوام سایتم از نظر امنیتی و پهنای باند بالا باشه سایت اینجوری چقد هزینش می شه ؟
دوم اینکه من همراه با سایتم می خوام یک تالار گفتگو مثل بازی سنتر بزنم اون هزینش چقدر می شه یا مجانی هست و می شه مثلا خودم طراحیش کنم هم سایت و هم فروم را مثلا با برنامه Dreamwear که می خوام اموزشش را بگیرم و یاد بگیرم آیا می شه خودم طراحی کنم یا بهتره اینه که از قالبهای اماده استفاده کنم
 

Troy_ali

کاربر سایت
Apr 27, 2006
565
نام
| _| \-/
سلام دوست عزیز
درباره ی طراحی وب سایت من اطلاع چندانی ندارم.من چیزی که دارم روش کار می کنم نصب فوروم و مودها و استایلهاست.اگه وبسایتت راه افتاد می تونم تو بخش فوروم بهت کمک کنم یا سایتهای رو معرفی کنم.ولی وب سایت رو نمی دونم.البته قیمتها رو تقریبا یه اطلاعی راجع بهش دارم.
درباره ی هاست باید بگم که قیمتها برای ارائه دهندگان مختلف متفاوته.ولی اگر می خواهی سایت و انجمنت پیشرفت کنه و مثل بازی سنتر بشه باید فضای زیادی بخری تا با مشکل مواجه نشی.همونطور که گفتم من راجع به وبسایت اصلاع زیادی ندارم و نمی دونم برای وب سایت چه چیزهای دیگری هم باید تهیه کنی!
ولی انجمن .....
اول باید یه کنترل پنل تهیه کنی . چون از این قسمت هست که می تونی رو انجمن کنترل داشته باشی و مود ها رو نصب و حذف کنی . بعد باید vBulletin بخری و رو انجمن نصب کنی (البته اجباری نیست ولی nuke و یا امثال اینها به پای vBulletin نمی رسه.)
من خودم آخرین باری که قیمتش رو پرسیدم(vBulletin)اگه اشتباه نکنم سالی 160 دلار بود.:biggrin1:
----------
کلا اینهایی که گفتم دقیقا همینا نیست!فقط خواستم با شرایط و زحمتهای سایت درست کردن آشنات کنم!
اگر از من می شنوی اول یدونه مجانی درست کن ببین چی میشه:) اگر اون موفق شد یه دومین براش بگیر و ارتقاش بده.بیشتر انجمن هایی که خارجی هستند اول یدونه انجمن مجانی درست می کنن اگر کارشون گرفت یا حداقل فهمیدن که انجمنشون میتونه موفق بشه دومین و ... براش می خرن.مثلا یکی از انجمن های نت فری هاست اول مجانی درست کرد و بعد که هزار تا عضو به دست آورد برای دومین .net گرفت;)
 

aleks

کاربر سایت
Apr 23, 2006
140
نام
hojjat
چه خبرته علي ؟ 120 باسه مادام العمر لايسنس نامحدود ميده ! 37 تومن هم باسه سالي ! خودت رو ببر آپتوديت كن ! :biggrin1:
 

Ali

On The Day The Wall Came Down
Administrator
Sep 22, 2005
4,213
نام
علی
چه خبرته علي ؟ 120 باسه مادام العمر لايسنس نامحدود ميده ! 37 تومن هم باسه سالي ! خودت رو ببر آپتوديت كن !
خوب هر 2 اشتباه گفتین
1: ساله 85$
دائمی:160$ + 30$ هر سال برای پشتیبانی
 

Dr.XJ

کاربر سایت
Sep 28, 2005
1,868
خوب هر 2 اشتباه گفتین
1: ساله 85$
دائمی:160$ + 30$ هر سال برای پشتیبانی
سلام علی جان
اینو میدونم که شما و اشکان جان (با توجه به اینکه بهتر می شناسمتون) تو این زمینه و خیلی زمینه های دیگه واقعا اطلاعات خوبی دارین
میخواستم ازتون خواهش کنم که در مواقعی که وقت اضافی دارین بیاین و مثل کاربرای دیگه مطلب بنویسین و ما رو از اطلاعات خوبتون بهره مند کنید
با تشکر
 

Dr_JavaD

کاربر سایت
Jan 7, 2007
456
یک سوال داشتم اینکه با این vBulletin چی کار می شه کرد ؟

یک چیز دیگه هم بگم هدف من زدن وب سایت هست و در راستای آن برای بحث یک فروم بزنم مثل بازی سنتر اما هدف اصلی من سایت هست نه فروم
 

Troy_ali

کاربر سایت
Apr 27, 2006
565
نام
| _| \-/
سلام
سایت 0php به شما این امکان رو میده که از بین 20 سرور مختلف یکی رو انتخاب کنید.خوبی این سرور ها اینه که به شما cPanel هم میده . البته من خیلی باهشون کار نکردم . ولی خب برای کسانی که حرفه ای تر هستند این سایت خیلی بهتره و امکانات بیشتری رو در اختیارشون میذاره.مثلا می تونین مودهای مورد نظرتون رو نصب کنید و گالری ایجاد کنید
http://www.0php.com/free_PHP_hosting.php
من خودم از http://php-net.us استفاده کردم.البته http://www.zendurl.com/ هم خوبه ;)
 

Troy_ali

کاربر سایت
Apr 27, 2006
565
نام
| _| \-/
سلام.
من در یک سایت تبلیغی دیدم که برای ساخت انجمن بود. (www.maghsad.com)
ولی هر چی امتحان کردم وقتی انجمن ساخته شد و به آدرسش رفتم فقط ارور داد. شما هم یه امتحان بکنید ؛ اگر تونستید درست کنید به ما هم خبر بدید!

____________________________
***ویرایش شد***
ببخشید من اصلا بالای صفجه رو نخونده بودم!نوشته شده بود اصلا از حروف بزرگ استفاده نکنید!من تازه الان دیدم.حالا که درست کردم ، دیدم عجب چیز خوبی هم هست!حتما امتحان کنید!خیلی خوبه . البته تازه تاسیس شده و نمیشه خیلی بهش اطمینان کرد . باید صبر کنیم ببینیم چطور میشه!اینم برای درست کردن انجمن :
http://maghsad.com/new_forum.php
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر