آموزش زبان Visual Basic

gamer220

کاربر سایت
Sep 29, 2005
301
سلام ، تصمیم گرفتیم برای توصعه بازی های رایانه ای و پرورش برنامه نویسان تازه کار ، آموزش قدم به قدم طراحی و ساخت برنامه و یادگیری اصول زبان ها ، برای یادگیری بهتر زبان های برنامه نویسی برای برنامه نویسان تازه کار رو تدریس کنیم. از اون جایی که بیشتر عزیزان زیاد آشنایی کاملی به زبان های برنامه نویسی ندارند و ما تصمیم گرفتیم تا با آموزش زبان vb که به نظر من بهترین زبان برای شروع هست ، از مبتدی تا پیشرفته پیش بریم و سپس سروقت زبان های قویتری مثل c و ++c بریم . اولین مقاله برای یاد گیری زبان vb آماده شده و در این درس من یکراست سر کد نویسی و کمی هم معرفی و کاربرد tools ها پرداختم و در درس بعد با کلیه menu ها و عملکرد کدهایی که در این درس نوشتید ، خواهم پرداخت

لینک دریافت درس 1 به صورت word :
http://rapidshare.de/files/13630121/lesson1.rar.html

در آخر درس یک کار هم خواستم ، دوستانی که این مقاله رو دریافت میکنند و به صورت جدی میخوان برنامه نویسی یاد بگیرند حتما این کار رو بسازند و همینجا بزارند .

موفق باشید
 

gamer220

کاربر سایت
Sep 29, 2005
301
سلام ، قسمت سوم از lesson1 بسیار کوتاه و خواندنی .... بدلیل نداشتن وقت کافی نتونستم بیشتر ادامه بدم ، البته این یک مکمل کاملی در کنار درس های قبل حساب میشه . تا چند روز دیگه تکمیل شده این درس رو در همین پست قرار میدم .

لینک دریافت : http://rapidshare.de/files/14817616/lesson1_-b.rar.html

موفق باشید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر