ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
آمرزش اشتباهات فاحش ! " نقدی بر Hitman Absolution "
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ManOfChaos" data-source="post: 2503889" data-attributes="member: 93006"><p>خب، گفتم چیارو متوجه نشدم دیگه، و شما هم پاسخ دادید. </p><p></p><p>با این پاسختون، اکثر مشکلات برطرف شد و ما به تفاهمی رسیدیم.</p><p></p><p>من با نقد کردن المان های جدید بازی مشکلی ندارم، اما اگر المان های مخفی کاری هم در نقد شما وجود داشت، و به ویژگی های مثبتش اشاره می کردید، من خیلی راحتت تر برخورد می کردم.</p><p>اما موافقم که بازی رو اگه بخوایم به عنوان یک بازی اکشن نگاه کنیم، به مشکل می خوریم. من معمولا بازی رو اول یه بار سرسری بازی می کردم که با محیط آشنا شم و در این بین به این مشکلا برخورده بودم، اما با فرض اینکه بازی اکشن نیست، به اون گیر نمی دادم، و حق با شماست که از این نظر هم باید نقد بشه، اما نباید به ویژگی های مثبت اشاره نشه.</p><p></p><p>من دو سایت برای دیدن وضعیت بازی ها داشتم برای خودم، پیش از کشف اینجا، IGN و همچنین Gamespot. البته Gamespot رو به عنوان اصل کاری می گرفتم تا رسیدن بازی هیتمن، که دیدم گیم اسپات اینقدر پایین داده و به IGN رفتم و وقتی دیدم اون نمره رو عادلانه تر داده، فهمیدم دید من به بازی مشکل نداره. برای همین به اون اشاره کردم.</p><p></p><p>اما حالا، در ارتباط با نقد های بازی هایی که از IGN یا گیم اسپات دیدم، منتقد ها برای نابودی بازی نمی اومدن جلو، می اومدن و ویژگی های خوب بازی رو توضیح می دادن و در کنار اون ویژگی های بد رو هم می گفتن. مثلا همین الان که نقد مربوط به Tomb Rider رو می دیدم، از 10 دقیقه اگه اشتباه نکنم، 7 دقیقه مربوط به تحلیل بازی و ویژگی های خوب بود و ما بقی به ویژگی های بد. به نظرم چنین نقد هایی بهتر به چشم میان تا نقدهای نابودگر. چند وقت پیش بازی نما عنوان اصلی روی جلد زده بود: «مس افکت پایانی ناشایست برای سه گانه ای کم نظیر» این نشون میداد مقاله انتقادیه، اما از 4 صفحه فقط یک صفحه ش انتقاد به سبک شما بود.</p><p>یاد منتقد معروف هفت افتادم، همون برنامه ای که فیلم های سینمایی رو نقد می کرد، کانال سه جمعه شبا، اگه درست گفته باشم، این آقا اومد «جدایی نادر از سیمین» رو کوبید و تا جا داشت انتقاد کرد، که من گفتم اوه اوه فرهادی گند زه رفته، اما وقتی فیلم رو دیدم، واقعا اینطوری نبود، و فیلم حتی اسکار هم گرفت. نقدهای یک سویه این مشکلارو هم دارن.</p><p></p><p></p><p>درباره جوابتون در مورد Blood Money، هنوز قانع کننده نیست. قبول دارم پیشرفت گرافیکش به اندازه خیلی زیاد نبود، اما فضای سرد و خشک و جدی (تقریبا) در این بازی وجود داشت، و مقوله سخت بودن هم اینجا باز نسبت به انتخاب درجه محسوب میشه. اگر بازی مثل اساسین یا Dark Souls بود و ما نمی تونستیم درجه سختی انتخاب کنیم، می شد اینطوری قضاوت کرد، اما اینجا متناسب با درجه سختی باید قضاوت کرد. به نظر من قسمت Purest سختی ای رو به بازی می ده که واقعا نظیرش کم در بازی های دیگه پیدا میشن.</p><p></p><p>و تغییرات جزئی... هنوز هم بی انصافی دارید قربان! من خیلی در مورد تغییرات توضیح دادم!</p><p></p><p>و اما گرافیک... حرفتون کاملا درسته. اما باز توقع رو ما نمی تونیم خیلی بالا ببریم. ما Skyrim به Oblivion رود دیدیم. آیا درسته بگیم فرض مثال اگر قراره Bethesda نسخه بعدی مجموعه بده، باید کاملا یک فیلم تحویلمون بده؟</p><p>من دیگه نمی گم بازی ایجاب می کرده یا مدل گرافیک خوب بوده، اما اینجا میگم شما واقعا سخت گیرانه برخورد می کنید. هیتمن در بین بازی های PC، اگر در بین بازی های هم عصرش گرافیک خیلی خیلی بالایی نداشته، اما خیلی هم کمتر از اونا نبوده. </p><p></p><p>و در مورد فانتزی و رنگی شدن و فاصله گرفتن از فضای بی روح هم تا حدودی موافقم.</p><p></p><p></p><p>مجددا ممنونم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ManOfChaos, post: 2503889, member: 93006"] خب، گفتم چیارو متوجه نشدم دیگه، و شما هم پاسخ دادید. با این پاسختون، اکثر مشکلات برطرف شد و ما به تفاهمی رسیدیم. من با نقد کردن المان های جدید بازی مشکلی ندارم، اما اگر المان های مخفی کاری هم در نقد شما وجود داشت، و به ویژگی های مثبتش اشاره می کردید، من خیلی راحتت تر برخورد می کردم. اما موافقم که بازی رو اگه بخوایم به عنوان یک بازی اکشن نگاه کنیم، به مشکل می خوریم. من معمولا بازی رو اول یه بار سرسری بازی می کردم که با محیط آشنا شم و در این بین به این مشکلا برخورده بودم، اما با فرض اینکه بازی اکشن نیست، به اون گیر نمی دادم، و حق با شماست که از این نظر هم باید نقد بشه، اما نباید به ویژگی های مثبت اشاره نشه. من دو سایت برای دیدن وضعیت بازی ها داشتم برای خودم، پیش از کشف اینجا، IGN و همچنین Gamespot. البته Gamespot رو به عنوان اصل کاری می گرفتم تا رسیدن بازی هیتمن، که دیدم گیم اسپات اینقدر پایین داده و به IGN رفتم و وقتی دیدم اون نمره رو عادلانه تر داده، فهمیدم دید من به بازی مشکل نداره. برای همین به اون اشاره کردم. اما حالا، در ارتباط با نقد های بازی هایی که از IGN یا گیم اسپات دیدم، منتقد ها برای نابودی بازی نمی اومدن جلو، می اومدن و ویژگی های خوب بازی رو توضیح می دادن و در کنار اون ویژگی های بد رو هم می گفتن. مثلا همین الان که نقد مربوط به Tomb Rider رو می دیدم، از 10 دقیقه اگه اشتباه نکنم، 7 دقیقه مربوط به تحلیل بازی و ویژگی های خوب بود و ما بقی به ویژگی های بد. به نظرم چنین نقد هایی بهتر به چشم میان تا نقدهای نابودگر. چند وقت پیش بازی نما عنوان اصلی روی جلد زده بود: «مس افکت پایانی ناشایست برای سه گانه ای کم نظیر» این نشون میداد مقاله انتقادیه، اما از 4 صفحه فقط یک صفحه ش انتقاد به سبک شما بود. یاد منتقد معروف هفت افتادم، همون برنامه ای که فیلم های سینمایی رو نقد می کرد، کانال سه جمعه شبا، اگه درست گفته باشم، این آقا اومد «جدایی نادر از سیمین» رو کوبید و تا جا داشت انتقاد کرد، که من گفتم اوه اوه فرهادی گند زه رفته، اما وقتی فیلم رو دیدم، واقعا اینطوری نبود، و فیلم حتی اسکار هم گرفت. نقدهای یک سویه این مشکلارو هم دارن. درباره جوابتون در مورد Blood Money، هنوز قانع کننده نیست. قبول دارم پیشرفت گرافیکش به اندازه خیلی زیاد نبود، اما فضای سرد و خشک و جدی (تقریبا) در این بازی وجود داشت، و مقوله سخت بودن هم اینجا باز نسبت به انتخاب درجه محسوب میشه. اگر بازی مثل اساسین یا Dark Souls بود و ما نمی تونستیم درجه سختی انتخاب کنیم، می شد اینطوری قضاوت کرد، اما اینجا متناسب با درجه سختی باید قضاوت کرد. به نظر من قسمت Purest سختی ای رو به بازی می ده که واقعا نظیرش کم در بازی های دیگه پیدا میشن. و تغییرات جزئی... هنوز هم بی انصافی دارید قربان! من خیلی در مورد تغییرات توضیح دادم! و اما گرافیک... حرفتون کاملا درسته. اما باز توقع رو ما نمی تونیم خیلی بالا ببریم. ما Skyrim به Oblivion رود دیدیم. آیا درسته بگیم فرض مثال اگر قراره Bethesda نسخه بعدی مجموعه بده، باید کاملا یک فیلم تحویلمون بده؟ من دیگه نمی گم بازی ایجاب می کرده یا مدل گرافیک خوب بوده، اما اینجا میگم شما واقعا سخت گیرانه برخورد می کنید. هیتمن در بین بازی های PC، اگر در بین بازی های هم عصرش گرافیک خیلی خیلی بالایی نداشته، اما خیلی هم کمتر از اونا نبوده. و در مورد فانتزی و رنگی شدن و فاصله گرفتن از فضای بی روح هم تا حدودی موافقم. مجددا ممنونم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
آمرزش اشتباهات فاحش ! " نقدی بر Hitman Absolution "
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft