ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
آمرزش اشتباهات فاحش ! " نقدی بر Hitman Absolution "
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="HosseinBrusli" data-source="post: 2488431" data-attributes="member: 48464"><p>کیفیت بالا ! اوج هنر ! NPC های بی نظیر ! .... اصلا میدونی NPC به چی میگن ؟! که اینقدر از این کلمات عجیب و غریب با <strong>تاکید</strong>استفاده میکنی ؟! میتونی توضیح بدی کجای اون NPC کیفیتش بسیار !!!! بالاست یا اوج طراحی هنری رو تو کدومشون دیدی ؟! حتی انیمیشن درستی هم ندارن ! چه برسه به اینکه بتونن توش هنر ایجاد کنن ! وقتی انیمیشن کم داره ، اصلا نمیشه کاری روش انجام داد ! هر چی فکر میکنم نمفهمم که چهچیز اون NPC ها برات فوق العاده بود ! NPC هایی که همه شبه هستن ! لباساشون یکیه ! انیمیشن هاشون بیشتر از 5 عدد نمیشه ! صداهاشون شبیه همه ! تنوع چهرشون از 5 تا تجاوز نمیکنه ! و ...... </p><p></p><p>اصلا کسی از صدا گذاری NPC ها حرفی زد ؟! </p><p></p><p><span style="color: #0000ff"><strong>خط ابی رنگ : </strong>تناقص از این اشکار تر ! تو پاسخ های قبلیتون هم ازاین تناقصات وجودداشت !</span></p><p></p><p></p><p>( نمیدونم چرا شما نمیتونید مخالفت ها رودرک کنید ) بینشوتون رو ببرید بالا مشکلتون فکر کنم حل بشه . یعنی شما واقعا قادر به تشخیص و تفاوت بسیار زیاد NPC های اساسین کرد با هیتمن نیستید ؟! </p><p></p><p></p><p></p><p>نظر شماست ! نظرات بازیبازهای هارد کور و متاهاشون چیز دیگه ای رو نشون میده ! </p><p></p><p></p><p>برادشت شما از جمله اشتباست ! بنده در قیاس با مثالهایی که گفتم ، این جمله رو نوشتم ! یه بار دیگه بخونید .</p><p></p><p></p><p></p><p>تناقصی مجدد با توجه به پستهای قبلیتون ! ما هم گلوی خودمون رو پاره کردیم تا همین رو بگیم ! که شما تو پستهای قبلی منکرش شدی !</p><p></p><p></p><p></p><p>شمااز همون اول هم به عنوان یه فن 2 اتیشه بازی ، انتقاد کردی ! </p><p></p><p></p><p></p><p>انتقاد کردن از یک بازی ایجاب میکنه که چنین دیدی داشته باشیم ! مثل پلیس که باید به همه مشکوک باشه ! </p><p></p><p></p><p></p><p>نظر شخصی شماست . نقد ایجابمیکنه که یک بازی با سری های قبلی خودش مقایسه بشه نه با بازی رقیب که در صورت ضعیف تر بودن ، به کلی زیر سوال بره ! </p><p></p><p>.</p><p></p><p>گذشته تمام تاریخ یک بازیه . تمام هویت یک بازیه که اگر اونو بگیریم ، بازی با سطل اشغال تفاوتی نخواهد داشت ! اگر اون گذشته نبود ، داستانهایاین شماره مامور 47 هم نبود و بالطبع این گیم پلی و این فضاسازی ها هم وجود نداشت که شما بخوای چنین لذتی از بازی ببری .<span style="color: Silver"></span></p><p><span style="color: Silver"></span></p><p><span style="color: Silver"><span style="font-size: 9px">---------- نوشته در 07:59 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:47 PM ارسال شده بود ----------</span></span></p><p><span style="color: Silver"></span></p><p><span style="color: Silver"></span></p><p></p><p>اول از همه باید بگم شمالطف دارید اقا نیما :</p><p></p><p>1- خیر . به همه چی مربوطه . حتی به یه کیبورد و موس :d لباس ، بازی و ...... </p><p>2- اون بازیها چون ساختار واقع گرایانه دارن ، طراحی هنری متفاوتی دارن . تو اون بازیها طراحی هنری به طبیعت خلاصه نمیشه . در واقع تو بازیهایی که به شدت واقع گرا هستن ، گارگردان از محیط به عنوان ابزاری برای همزاد پنداری بازیباز با کاراکترها و محیط استفاده میکنه . در واقع طراحی هنری رو اینطوری پیاده میکنه . چون بازیباز به صورت بصری فقط حوادث رودنبال میکنه . پس درک زیادی از حوادث نداره . برای همین کارگردان از ترفند درامیختن محیط و بازیباز با هم بهره میبره و این هنر رو طوری ترکیب میکنه که بازیباز خودش رو درون بازی حس کنه . تو صفحه قبل تعاریف هنری و طراحی رو به تفکیک توضیح دادم . جایی که محیط و داستان ایجاب کنه ، نوع طراحی هنری متفاوت خواهد بود و جایی که خیلی واقع گرا باشه هم طراحیهنری به صورت دیگری هست . </p><p></p><p>3 - دسته . اما نوعش کاملا متفاوته . بازی هر چی واقع گرایانه تر باشی ، حس همزاد پنداری بازیباز هم بیشتر میشه . </p><p></p><p>منم خوشحالم که چنین دوستان خوبی تو این فروم پیدا میشه . :d</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HosseinBrusli, post: 2488431, member: 48464"] کیفیت بالا ! اوج هنر ! NPC های بی نظیر ! .... اصلا میدونی NPC به چی میگن ؟! که اینقدر از این کلمات عجیب و غریب با [B]تاکید[/B]استفاده میکنی ؟! میتونی توضیح بدی کجای اون NPC کیفیتش بسیار !!!! بالاست یا اوج طراحی هنری رو تو کدومشون دیدی ؟! حتی انیمیشن درستی هم ندارن ! چه برسه به اینکه بتونن توش هنر ایجاد کنن ! وقتی انیمیشن کم داره ، اصلا نمیشه کاری روش انجام داد ! هر چی فکر میکنم نمفهمم که چهچیز اون NPC ها برات فوق العاده بود ! NPC هایی که همه شبه هستن ! لباساشون یکیه ! انیمیشن هاشون بیشتر از 5 عدد نمیشه ! صداهاشون شبیه همه ! تنوع چهرشون از 5 تا تجاوز نمیکنه ! و ...... اصلا کسی از صدا گذاری NPC ها حرفی زد ؟! [COLOR=#0000ff][B]خط ابی رنگ : [/B]تناقص از این اشکار تر ! تو پاسخ های قبلیتون هم ازاین تناقصات وجودداشت ![/COLOR] ( نمیدونم چرا شما نمیتونید مخالفت ها رودرک کنید ) بینشوتون رو ببرید بالا مشکلتون فکر کنم حل بشه . یعنی شما واقعا قادر به تشخیص و تفاوت بسیار زیاد NPC های اساسین کرد با هیتمن نیستید ؟! نظر شماست ! نظرات بازیبازهای هارد کور و متاهاشون چیز دیگه ای رو نشون میده ! برادشت شما از جمله اشتباست ! بنده در قیاس با مثالهایی که گفتم ، این جمله رو نوشتم ! یه بار دیگه بخونید . تناقصی مجدد با توجه به پستهای قبلیتون ! ما هم گلوی خودمون رو پاره کردیم تا همین رو بگیم ! که شما تو پستهای قبلی منکرش شدی ! شمااز همون اول هم به عنوان یه فن 2 اتیشه بازی ، انتقاد کردی ! انتقاد کردن از یک بازی ایجاب میکنه که چنین دیدی داشته باشیم ! مثل پلیس که باید به همه مشکوک باشه ! نظر شخصی شماست . نقد ایجابمیکنه که یک بازی با سری های قبلی خودش مقایسه بشه نه با بازی رقیب که در صورت ضعیف تر بودن ، به کلی زیر سوال بره ! . گذشته تمام تاریخ یک بازیه . تمام هویت یک بازیه که اگر اونو بگیریم ، بازی با سطل اشغال تفاوتی نخواهد داشت ! اگر اون گذشته نبود ، داستانهایاین شماره مامور 47 هم نبود و بالطبع این گیم پلی و این فضاسازی ها هم وجود نداشت که شما بخوای چنین لذتی از بازی ببری .[COLOR="Silver"] [SIZE=1]---------- نوشته در 07:59 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:47 PM ارسال شده بود ----------[/SIZE] [/COLOR] اول از همه باید بگم شمالطف دارید اقا نیما : 1- خیر . به همه چی مربوطه . حتی به یه کیبورد و موس :d لباس ، بازی و ...... 2- اون بازیها چون ساختار واقع گرایانه دارن ، طراحی هنری متفاوتی دارن . تو اون بازیها طراحی هنری به طبیعت خلاصه نمیشه . در واقع تو بازیهایی که به شدت واقع گرا هستن ، گارگردان از محیط به عنوان ابزاری برای همزاد پنداری بازیباز با کاراکترها و محیط استفاده میکنه . در واقع طراحی هنری رو اینطوری پیاده میکنه . چون بازیباز به صورت بصری فقط حوادث رودنبال میکنه . پس درک زیادی از حوادث نداره . برای همین کارگردان از ترفند درامیختن محیط و بازیباز با هم بهره میبره و این هنر رو طوری ترکیب میکنه که بازیباز خودش رو درون بازی حس کنه . تو صفحه قبل تعاریف هنری و طراحی رو به تفکیک توضیح دادم . جایی که محیط و داستان ایجاب کنه ، نوع طراحی هنری متفاوت خواهد بود و جایی که خیلی واقع گرا باشه هم طراحیهنری به صورت دیگری هست . 3 - دسته . اما نوعش کاملا متفاوته . بازی هر چی واقع گرایانه تر باشی ، حس همزاد پنداری بازیباز هم بیشتر میشه . منم خوشحالم که چنین دوستان خوبی تو این فروم پیدا میشه . :d [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
آمرزش اشتباهات فاحش ! " نقدی بر Hitman Absolution "
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft