ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
آمرزش اشتباهات فاحش ! " نقدی بر Hitman Absolution "
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="EL CHE" data-source="post: 2488205" data-attributes="member: 76676"><p>ببین برادر من بحث من با شما سر این ـه که نباید با دید غلط یک بازی رو نقد کرد ؛ اگه مبنا باشه ما با دیدی متعلق به نسل قبل به صورت درجا مهر ابطال به یک بازی بزنیم ، همون بهتر که بازی رو انجام ندیم . چند ماه ـه پیش بود که شیطان مقیم نسخه ـه 6 وارد بازار شد و خب دیدید نمرات متنقاصی داشت . خیل عظیمی از افراد به سبک بازی اشاره کرده بودن که کاملاً شوتر شده بود ـو ، فلان که کاری نداریم ؛ در این که اصالت شیطان مقیم در ترس اون بازی هست شکی وجود نداره ، ولی باید طیف گیمرای این نسل رو با گیمرای نسل قبل مقایسه کرد . فراموش نکن ما در نسلی به سر می بریم که حاضر نیستن شوتر پر سرعت رو به معما ترجیح بدن . مصداق ما در مورد هیتمن هم همین است . در این که هیتمن بزرگ ترین بازی ـه مخفی کاری نسل قبل بود شکی نیست ؛ ولی ایا مخفی کاری در نسل 7 ـم گیمر ها به تنهایی حسن ختامی بر ناکامی فروش یک بازی هست ؟ به بیان ساده تر ، راهی که هیتمن در پیش گرفته درسته . شاید در اوایل با کم لُطفی بعضاً افرادی مواجه بشه ، ولی مطمئن باش در بلند مدت جواب میده . خود من هیچ وقت به عنوان یک طرفدار هیتمن ابراز وجود نکردم . تجربه ی بالایی هم از هیتمن دارم ؛ از نسخه ی دوم با محیط درندشت تا محیط های تقریباً کوچک تر در نسخه ی پیش رو . اذعان شما به این که یک بازی باید به تمام ریشه های خودش که در نسخه های قبلی پر ورونده شده وفا دار بمونه ، از نظر من چندان صحت نداره . من در مورد گرافیک بازی اغراق نمی کنم . ولی چیزی که وجود داره ، قابل انکار نیست . گلیشر 2 انجین فوق العاده ای هست . توانایی پردازش هزاران NPC در صحنه کار ساده ای نیست . اما بستی که شما با استعاره های بی مورد این بازی به نسخه های نسل های قبلی ( در زمینه گرافیک ) ایجاد کردید ، ارزش این موتور رو زیر سئوال می بره . </p><p>بحث من این جاست ؛ هیتمن هیچ وقت به عنوان یک غول گرافیکی مطرح نشده ؛ اما در نسخه پیش رو گرافیک یک سرو گردن بالا تر از بعضاً بازی هایی بود که در اون باز ـه زمانی منتشر شدن . باز شما مشکلات هوش مصنوعی رو مطرح کردید ؛ خود من نقل کردم که هوش مصنوعی بازی ایراد داره . کسی این مورد رو انکار نکرد .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EL CHE, post: 2488205, member: 76676"] ببین برادر من بحث من با شما سر این ـه که نباید با دید غلط یک بازی رو نقد کرد ؛ اگه مبنا باشه ما با دیدی متعلق به نسل قبل به صورت درجا مهر ابطال به یک بازی بزنیم ، همون بهتر که بازی رو انجام ندیم . چند ماه ـه پیش بود که شیطان مقیم نسخه ـه 6 وارد بازار شد و خب دیدید نمرات متنقاصی داشت . خیل عظیمی از افراد به سبک بازی اشاره کرده بودن که کاملاً شوتر شده بود ـو ، فلان که کاری نداریم ؛ در این که اصالت شیطان مقیم در ترس اون بازی هست شکی وجود نداره ، ولی باید طیف گیمرای این نسل رو با گیمرای نسل قبل مقایسه کرد . فراموش نکن ما در نسلی به سر می بریم که حاضر نیستن شوتر پر سرعت رو به معما ترجیح بدن . مصداق ما در مورد هیتمن هم همین است . در این که هیتمن بزرگ ترین بازی ـه مخفی کاری نسل قبل بود شکی نیست ؛ ولی ایا مخفی کاری در نسل 7 ـم گیمر ها به تنهایی حسن ختامی بر ناکامی فروش یک بازی هست ؟ به بیان ساده تر ، راهی که هیتمن در پیش گرفته درسته . شاید در اوایل با کم لُطفی بعضاً افرادی مواجه بشه ، ولی مطمئن باش در بلند مدت جواب میده . خود من هیچ وقت به عنوان یک طرفدار هیتمن ابراز وجود نکردم . تجربه ی بالایی هم از هیتمن دارم ؛ از نسخه ی دوم با محیط درندشت تا محیط های تقریباً کوچک تر در نسخه ی پیش رو . اذعان شما به این که یک بازی باید به تمام ریشه های خودش که در نسخه های قبلی پر ورونده شده وفا دار بمونه ، از نظر من چندان صحت نداره . من در مورد گرافیک بازی اغراق نمی کنم . ولی چیزی که وجود داره ، قابل انکار نیست . گلیشر 2 انجین فوق العاده ای هست . توانایی پردازش هزاران NPC در صحنه کار ساده ای نیست . اما بستی که شما با استعاره های بی مورد این بازی به نسخه های نسل های قبلی ( در زمینه گرافیک ) ایجاد کردید ، ارزش این موتور رو زیر سئوال می بره . بحث من این جاست ؛ هیتمن هیچ وقت به عنوان یک غول گرافیکی مطرح نشده ؛ اما در نسخه پیش رو گرافیک یک سرو گردن بالا تر از بعضاً بازی هایی بود که در اون باز ـه زمانی منتشر شدن . باز شما مشکلات هوش مصنوعی رو مطرح کردید ؛ خود من نقل کردم که هوش مصنوعی بازی ایراد داره . کسی این مورد رو انکار نکرد . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
آمرزش اشتباهات فاحش ! " نقدی بر Hitman Absolution "
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft