این تاپیک مخصوص ارائه و بحث در مورد کلیه آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....) و نرم افزار های مرتبط به آنها میباشد
کل جدول یه طرف و اینکه جلوی Chun-Li به جز Street Fighter اسم Fortnite رو هم آوردن یه طرف!
یادمه پارسال هم این شخصیت اول شده بود و جلوش نوشته بودن Fortnite و حتی اسم Street Fighter رو هم نیاورده بودن!
حالا اگه از بیسوادی مسئولین سایت باشه مشکلی نیست ولی اگه به خاطر مدل سرچ ملت باشه، یه ذره غمناکه! یعنی شاید نشون بده که بخش زیادی از گیمرهای نوجوون نمیدونن شخصیت با سابقهای مثل Chun-Li از کجا میاد و فقط با همون Fortnite میشناسنش.
این توئیت کریستوفر درینگ در مورد Astro Bot، من رو حتی از جایزه سال هم بیشتر خوشحال کرد.
درسته که فروش بازی خیلی نجومی نبود، ولی برای سبک خودش بد نبود. و نکته مهم اینه که به خاطر کوچیک بودن تیم سازنده و بودجه پایین نسبت به خیلی از AAAها، فقط در عرض همون یکی دو هفته اول به سوددهی رسیده که واقعاً خبر خوبیه! امیدوارم سونی سرمایهگذاری بیشتری روی این استودیو بکنه و البته توی همین فضا هم بمونن و سراغ پروژههای مشابه توی بقیه زیرمجموعههای سونی نرن.
این توئیت کریستوفر درینگ در مورد Astro Bot، من رو حتی از جایزه سال هم بیشتر خوشحال کرد.
درسته که فروش بازی خیلی نجومی نبود، ولی برای سبک خودش بد نبود. و نکته مهم اینه که به خاطر کوچیک بودن تیم سازنده و بودجه پایین نسبت به خیلی از AAAها، فقط در عرض همون یکی دو هفته اول به سوددهی رسیده که واقعاً خبر خوبیه! امیدوارم سونی سرمایهگذاری بیشتری روی این استودیو بکنه و البته توی همین فضا هم بمونن و سراغ پروژههای مشابه توی بقیه زیرمجموعههای سونی نرن.
اصولا کارمندها هیچوقت بیکار نمیشینن.
حقوق ثابت دارن ولی خب پاداش هم هست :
اگه بازی اینقدر فروش کنه ، اگه این سطح از امتیاز رو بگیره و...
بعد اینکه بازی منتشر شد یه دوره کوتاه به طبق نظر استودیو میرن تعطیلات و بعدش خیلی سریع میرن روی بازی بعدی کار میکنن .
البته اگه بازی مشکل خاصی نداشته باشه یا اکسپنشن/DLC نخواد که در اینصورت از این خبرها نیست یا حداقل یه تیم با تعداد کافی میزارن روی این موارد کار کنه.
در هر صورت استودیو این موارد رو مدیریت میکنه و حداقل به صورت نوبتی کارمندها رو میفرستن تعطیلات که ریفرش بشن.
بعد از برگشت هم بر اساس فرهنگ خاص هر استودیو همفکری میکنن برای پروژه بعدی و کار پیش تولید رو بر اساس کانسپتهای به دست اومده شروع میکنن.
اصولا کارمندها هیچوقت بیکار نمیشینن.
حقوق ثابت دارن ولی خب پاداش هم هست :
اگه بازی اینقدر فروش کنه ، اگه این سطح از امتیاز رو بگیره و...
بعد اینکه بازی منتشر شد یه دوره کوتاه به طبق نظر استودیو میرن تعطیلات و بعدش خیلی سریع میرن روی بازی بعدی کار میکنن .
البته اگه بازی مشکل خاصی نداشته باشه یا اکسپنشن/DLC نخواد که در اینصورت از این خبرها نیست یا حداقل یه تیم با تعداد کافی میزارن روی این موارد کار کنه.
در هر صورت استودیو این موارد رو مدیریت میکنه و حداقل به صورت نوبتی کارمندها رو میفرستن تعطیلات که ریفرش بشن.
بعد از برگشت هم بر اساس فرهنگ خاص هر استودیو همفکری میکنن برای پروژه بعدی و کار پیش تولید رو بر اساس کانسپتهای به دست اومده شروع میکنن.
خب این چیزها که ثابت نیست.
بسته به نوع قراردادهای استودیوها داره که حتما مفادش با هم متفاوته و شاید عمومی نشه.
چیزهایی مثل این رو کسی که خودش همچین شرایطی رو داشته حتما بهتر میتونه توضیح بده.
خب این چیزها که ثابت نیست.
بسته به نوع قراردادهای استودیوها داره که حتما مفادش با هم متفاوته و شاید عمومی نشه.
چیزهایی مثل این رو کسی که خودش همچین شرایطی رو داشته حتما بهتر میتونه توضیح بده.