این تاپیک مخصوص ارائه و بحث در مورد کلیه آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....) و نرم افزار های مرتبط به آنها میباشد
اون فورزای هورایزنه که آمارش رو میذاشتن.ا
این واگعیه یا کیکه ؟
فورتزا یعنی ریلیز کامل شده و فیزیکی و همه مدلم داشته و تو تاپ 20 نیست یا یک چیز دیگه ایه قضیه ؟
یادمه همیشه چقدر از فروش بالاش آمار میذاشتن بچه ها .
شماره های قبلیش تو چارت اوضاعشون چطور بود ؟ بالاخره میدونم باتوجه به گیم پس آمار فروشش پایین تر هست ولی فکر نمیکردم دیگه در این حد باشه که تو هفته اول تو ده تا هم نیاد .اون فورزای هورایزنه که آمارش رو میذاشتن.
این فورزای موتور اسپرته
تا جایی که یادمه زیاد نمیفروخت ولی نه در این حد که تو ۲۰ تا نباشه.شماره های قبلیش تو چارت اوضاعشون چطور بود ؟ بالاخره میدونم باتوجه به گیم پس آمار فروشش پایین تر هست ولی فکر نمیکردم دیگه در این حد باشه که تو هفته اول تو ده تا هم نیاد .
رفیق بازی چه در زمینه فروش و چه جذب پلیر عملکرد ضعیفی داشته است.انگار وقفه چند ساله و از آن طرف اوج گیری Forza Horizon با نسخه سوم و بعد هم نسخه چهارم و پنجم باعث شدند سری اصلی کلا به دست فراموشی سپرده بشود!البته با توجه به Live Service شدن بازی می تواند با آپدیت های مداوم پلیرهای بیشتری جذب کند ولی فعلا آمار لانچ بازی ناامیدکننده هست.نسخه های قبلی فروش خوبی داشتند و حداقل موقع عرضه در رتبه های بالای چارت های مختلف قرار می گرفتند.تا جایی که یادمه زیاد نمیفروخت ولی نه در این حد که تو ۲۰ تا نباشه.
یه دلیلش لانچ رو گیم پسه و دلیل دیگش اینه که بازی تبدیل به gas شده و دیگه مثل قبل نیست.
مشکلات لانچ بازی هم میتونه علتش باشه.رفیق بازی چه در زمینه فروش و چه جذب پلیر عملکرد ضعیفی داشته است.انگار وقفه چند ساله و از آن طرف اوج گیری Forza Horizon با نسخه سوم و بعد هم نسخه چهارم و پنجم باعث شدند سری اصلی کلا به دست فراموشی سپرده بشود!البته با توجه به Live Service شدن بازی می تواند با آپدیت های مداوم پلیرهای بیشتری جذب کند ولی فعلا آمار لانچ بازی ناامیدکننده هست.نسخه های قبلی فروش خوبی داشتند و حداقل موقع عرضه در رتبه های بالای چارت های مختلف قرار می گرفتند.
https://microsoft.gcs-web.com/node/32006/htmlView attachment 316059
آمار بخش گیمینگ مایکروسافت
رشد 9 درصدی درآمد بخش گیمینگ
افت 7 درصدی درآمد بخش سخت افزار ایکس باکس
رشد 14 درصدی بخش محتوا و سرویس ها (ناشی از محتوای فرست پارتی و گیم پس)
View attachment 316059
آمار بخش گیمینگ مایکروسافت
رشد 9 درصدی درآمد بخش گیمینگ
افت 7 درصدی درآمد بخش سخت افزار ایکس باکس
رشد 14 درصدی بخش محتوا و سرویس ها (ناشی از محتوای فرست پارتی و گیم پس
این دو تا خبر برای دو بازه مختلف زمانیه ، و این آمار مال ۳ ماهه ی منتهی به ریلیز استارفیلده.من سواد انگلیسی ندارم،میشه عدم رشد گیم پس رو تو این آمار نشونمون بدید؟
@UFOPower
@SiminSecret
@Vice City FM
این مربوط به گزارش مالی مایکروسافت منتهی به انتهای سپتامبر هست،یعنی تا انتهای سپتامبر ۱۱ میلیون پلیر داشته است.ضمنا اعلام کردند که روز اول عرضه استارفیلد،رکورددار جذب بیشترین تعداد مشترکین گیم پس در طی یک روز بوده است.نمیدونم کسی گذاشته یا نه
“More than 11 million people have played the game to date,” Microsoft CEO Satya Nadella shared of Starfield during the earnings call
آمار پلیرهای بازی Starfield از زمان عرضه تا الان ( حدود ۱.۵ الی ۲ ماه ) به ۱۱ میلیون پلیر رسیده .
فعلا آماری از میزان فروش بازی در این مدت عرضه در دسترس نیست .
این مربوط به گزارش مالی مایکروسافت منتهی به انتهای سپتامبر هست،یعنی تا انتهای سپتامبر ۱۱ میلیون پلیر داشته است.ضمنا اعلام کردند که روز اول عرضه استارفیلد،رکورددار جذب بیشترین تعداد مشترکین گیم پس در طی یک روز بوده است.