آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)

https___pbs.twimg.com_media_EzlqfQnWYAUaAUs_format=jpg&name=medium.jpg

بودجه CP2077 چیزی دور و بر 1.2 میلیارد PLN بوده یعنی حدود 316 میلیون دلار :

https___pbs.twimg.com_media_Ezlq7EmWYAAZP6__format=jpg&name=medium.jpg

حدود 5200 نفر به صورت کلی تو ساخت بازی دخیل بودن از این تعداد 530 تاشون فقط تیم سازنده رو تشکیل داده :

https___pbs.twimg.com_media_EzlqzSsXEAEToes_format=jpg&name=medium.jpg

سهم فروش CP 2077 بر اساس پلتفرم :

https___pbs.twimg.com_media_EzlqoaZWYAUq1_g_format=jpg&name=medium.jpg

سهم فروش دیجیتالی و فیزیکی :

https___pbs.twimg.com_media_EzlqlOwXEAc7q0b_format=jpg&name=medium.jpg

فروش ویچر 3 از 30 میلیون نسخه گذشت کل سری هم از 50 میلیون :

https___pbs.twimg.com_media_EzlrEJDWQAA12_P_format=jpg&name=medium.jpg

در امد سالیانه ویچر 3 همچنان قوی هستش :

https___pbs.twimg.com_media_EzlrH2jXEAYE3Bo_format=jpg&name=medium.jpg
 
آخرین ویرایش:
View attachment 203004

فقط 30 هزار نفر طی لانچ افتضاح CP2077 روی کنسولا بازی رو ریفاند کردن
توی psn بخوای ریفاند کنی از هفت خان رستم باید بگذری، قطعا تعداد کسانی دوست داشتن ریفاند کنن و به ریفاندشون موافقت شده خیلی بیشتر از این عدده
 
توی psn بخوای ریفاند کنی از هفت خان رستم باید بگذری، قطعا تعداد کسانی دوست داشتن ریفاند کنن و به ریفاندشون موافقت شده خیلی بیشتر از این عدده

Screenshot 2021-04-22 222446.jpg

میری تو این لینک Cyberpunk 2077 Refunds وارد اکانتت میشی و روی click here کیلیک میکنی. :|
 
موضوع اینه که جمعیت گیمرهای توییتری و فرومی، درصد خیلی خیلی خیلی کمی از کل گیمرها رو شامل میشه که بخوان به اون صورت تحت تاثیر اینجور جَوها قرار بگیرن. حالا کاری نداریم بده یا خوب، ولی واقعیته.
دقیقا درسته چیزی که این 10 سال دیدم، جمعیت فروم باز بیشتر آفلاین بازن تا آنلاین باز، حالا من نمیدونم توی ایران اینجوریه یا کلا خرج کشور هم فروم باز و توییتر بازها بیشتر آفلاین میزنن
 
  • Poker Face
Reactions: reza51
View attachment 203068

ظاهرا این عدد دقیق نیستش و مقدار پول برگشتی CDPR حدود 51 میلیون دلار بوده یعنی دور و بر 800 هزار نسخه
البته از فروش هر نسخه 60 دلار به cdpr نمی رسه
30 درصد سهم استور , هر نسخه 42 دلار به cdpr می رسه
Those refunds barely made a dent on the developer's earnings, though. As Ars Technica notes, the "Other Provisions" section of the company's full financial report (PDF) reveals that it spent $10.65 million in refund made through digital and physical retailers in 2020, as well as $2.23 million in direct refunds made through its own "Help me Refund" campaign.​
با این حساب احتمالا حدود 300 هزار نفر قطعا ریفاند کردن​
CDPR also expects an additional loss of $38.34 million for additional refunds and lost sales, including the impact of the game's continued absence from the PS Store, this year
38.34 میلیون دلار مشخص نیست چند درصد ریفاند /چند درصد فروش احتمالی که به خاطر حذف نسخه psn از دست رفته
به هر حال احتمالا بین 500 هزار تا 1 میلیون ریفاند کردن
 
گزارش مالی مایکروسافت:

IMG_20210428_004329.jpg

این بهترین سه ماهه اول سالی است که تا بحال بخش گیمینگ مایکروسافت تجربه کرده (از 6 سال پیش که بصورت جداگانه آمار میدن).

82 درصد درآمد بخش گیمینگ از نرم افزار و سرویس ها بوده:

IMG_20210428_004736.jpg


مقایسه با سال قبل که %50 رشد رو نشون میده:

IMG_20210428_004737.jpg


این آمار، Bethesda رو هم شامل میشه.

دنیل احمد میگه لانچ Xbox Series X|S و رشد گیم پس به افزایش درآمد بخش گیمینگ کمک زیادی کرده. در 12 ماه گذشته درآمد بخش گیمینگ 15 میلیارد دلار شده، در حالیکه سال قبلش 10.3 میلیارد دلار بوده.

IMG_20210428_005124.png
 
1619591848103.png

فروش Playstation 5 از مرز 7.8 میلیون دستگاه عبور کرد و سریعترین فروش بین کنسول های سونی رو داره
در مدت زمان مشابه از لانچ، فروش PS4 از مرز 7.6 میلیون دستگاه عبور کرده بود

طبق گزارش سونی، هنوزم میزان تقاضا از میزانی که کمپانی میتونه عرضه کنه بیشتره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or