این تاپیک مخصوص ارائه و بحث در مورد کلیه آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....) و نرم افزار های مرتبط به آنها میباشد
خوب اینم امار رسمی Xbox :
Gears 5 breaks records as biggest launch for any Xbox Game Studios game this generation - Xbox Wire
سه میلیون پلیر سمت خودش کشیده که دوبرابر نسخه ی 4 بوده رو PC هم سه برابر ...
درسته امار شون کشکه ولی دیگه یه میلیون ps4 owner توی ایران که هست درثانی امارشون خیلی هم بیراه نیست یه شرکت با بنیاد برا آمارگیری قرارداد بسته، به خودمونم زنگ زدن که تا حد امکان پیچوندمشونگیمر کنسول که لزوما به معنای داشتن PS4 نیست که ( ps1، ps2، ps3، xbox360 و کنسولای نینتندو و غیره) بعدشم اون از رو شکمش امار داده زیاد توجه نکن
نه پس صدقه سری فروش فیزیکیشه !Waiting for that
"از صدقه سری گیم پس 2 دلاریشه"
Post to appear here at any moment
اینا هم بود البتهخوب اینم امار رسمی Xbox :
Gears 5 breaks records as biggest launch for any Xbox Game Studios game this generation - Xbox Wire
سه میلیون پلیر سمت خودش کشیده که دوبرابر نسخه ی 4 بوده رو PC هم سه برابر ...
خودم یکیشاینا هم بود البته
For PC fans, Gears 5 is included in a three-month Xbox Game Pass for PC membership bundled with the purchase of select AMD Ryzen™ processors and AMD Radeon™ graphics cards.
انقدری که مایکروسافت سر این بازی کد مفتی داد نتفلیکس از این حرکتا نزده بود
پس تعداد کل دارندگان game pass با وجود دو دلار شدن هم همین حدودخوب اینم امار رسمی Xbox :
Gears 5 breaks records as biggest launch for any Xbox Game Studios game this generation - Xbox Wire
سه میلیون پلیر سمت خودش کشیده که دوبرابر نسخه ی 4 بوده رو PC هم سه برابر ...
دقیقا با کدوم فرمول به این نتیجه رسیدی؟ یعنی تمام اونایی که گیم پس دارن رفتن همون هفته اول بازی رو انجام دادن؟ شاید هم هیچ کدوم از اونایی که X1 دارن تا قبل از این اصلا گیم پس نداشتن و یهو همگی رفتن گیم پس 2 دلاری خریدن؟پس تعداد کل دارندگان game pass با وجود دو دلار شدن هم همین حدود
Ali Venom@
الان این آمار گیم پس فروش ضعیف بازیو جبران میکنه به نظرت؟دقیقا با کدوم فرمول به این نتیجه رسیدی؟ یعنی تمام اونایی که گیم پس دارن رفتن همون هفته اول بازی رو انجام دادن؟ شاید هم هیچ کدوم از اونایی که X1 دارن تا قبل از این اصلا گیم پس نداشتن و یهو همگی رفتن گیم پس 2 دلاری خریدن؟
===
آمار گیم پس خوب و قابل قبوله، اگه مثلا 4 میلیون بود خفن میشد ولی باز به نسبت بازی های قبلی پیشرفت داشته. FH4 تو هفته اول 2 میلیون پلیر داشت، البته این بازی بعد از 4 ماه به 7 میلیون پلیر رسید، باید دید Gears 5 تو مدت مشابه چقدر میتونه پلیر جذب کنه.
الان این آمار گیم پس فروش ضعیف بازیو جبران میکنه به نظرت؟
یعنی به فرض فروش دراز مدت مثلا 10-15 میلیون نسخه از مثلا 7-8 میلیون مشترک گیم پس(که معلوم نیست چه مدت میمونن یا با چه قیمت یا آفری اومدن رو این سرویس) بهتره؟ مثلا نتفلیکس الان به یه ثبات خیلی خوبی رسیده تو این زمینه. ولی خب مفتی مفتی آفر و کد پخش نمیکنه. یه آمار دقیق مایکروسافت بده میشه فهمید اوضاع چجوریهدر دراز مدت به نظرم جوابشو میده
خوب اون هفت ميليون يه ميليونشون فهميدن كلاه رفته سرشون و شدن ٦ ميليون و حالا چون گيم پس شده دو دلار و دو ماهه هم هست شش رو تقسيم بر دو مي كنيم ميشه ٣ كه نشون دهنده تعداد ممبرهاي گيم پسهدقیقا با کدوم فرمول به این نتیجه رسیدی؟ یعنی تمام اونایی که گیم پس دارن رفتن همون هفته اول بازی رو انجام دادن؟ شاید هم هیچ کدوم از اونایی که X1 دارن تا قبل از این اصلا گیم پس نداشتن و یهو همگی رفتن گیم پس 2 دلاری خریدن؟
===
آمار گیم پس خوب و قابل قبوله، اگه مثلا 4 میلیون بود خفن میشد ولی باز به نسبت بازی های قبلی پیشرفت داشته. FH4 تو هفته اول 2 میلیون پلیر داشت، البته این بازی بعد از 4 ماه به 7 میلیون پلیر رسید، باید دید Gears 5 تو مدت مشابه چقدر میتونه پلیر جذب کنه.
هنوز درگیر آمار فروش بازی های گیم پس هستی؟ مشکل اینه شما دارید بازی ها رو تک تک نگاه می کنید و اصلا کاری به سرویس ندارید. وقتی یه برنامه بلند مدت داشته باشی، کم کم میری جلو، همین الان هم ممکنه خیلی ها سرویس سالیانه رو استفاده کنن. فکر کنم تو گزارش مالی قبلی مایکروسافت اشاره شده بود به خاطر رشد سرویس لایو و گیم پس، بخش نرم افزار افزایش درآمد داشته. هدف اصلی مایکروسافت اینه ملت رو بکشونه سمت گیم پس و نگهشون داره. الان برای ماه دیگه The Outer World روز اول میاد رو سرویس، مطمئن باش برای نوامبر و دسامبر هم یه بازی نسبتا جدید برای سرویس معرفی میکنن. یه طرح بلند مدت هست اونم در واقع دارن دونه می پاشن (!) برای نسل بعد، واسه همین هست از مدت ها قبل اعلام کردن که Halo Infinite با لانچ کنسول بعدی میاد و همزمان برای گیم پس هم عرضه میشه، دیگه Gears که از نظر فروش و تاثیرگذاری روی بازار ایکس باکس، نصف Halo هم نیست! به شخصه امیدوارم اینقدر براشون سود زیادی داشته باشه که هی بازی ها بهتر و جدیدتر بیارنالان این آمار گیم پس فروش ضعیف بازیو جبران میکنه به نظرت؟
نه ترشی انداختن برای ایندهدقیقا با کدوم فرمول به این نتیجه رسیدی؟ یعنی تمام اونایی که گیم پس دارن رفتن همون هفته اول بازی رو انجام دادن؟ شاید هم هیچ کدوم از اونایی که X1 دارن تا قبل از این اصلا گیم پس نداشتن و یهو همگی رفتن گیم پس 2 دلاری خریدن؟
===
آمار گیم پس خوب و قابل قبوله، اگه مثلا 4 میلیون بود خفن میشد ولی باز به نسبت بازی های قبلی پیشرفت داشته. FH4 تو هفته اول 2 میلیون پلیر داشت، البته این بازی بعد از 4 ماه به 7 میلیون پلیر رسید، باید دید Gears 5 تو مدت مشابه چقدر میتونه پلیر جذب کنه.
مشکل اینه شما فکر میکنی مثل نتفلیکس هر چقدر کانتنت(فیلم-سریال) بیشتر بدن == بهتر . باعث رشد میشه؟ بلی. ولی چه تاثیری رو کیفیت داره؟ بازی مثل فیلم نیست که تو 2 ماه فیلمبرداری کنی و 6-7 ماه ادیت و تموم این گیم پس خیلی عالیه اتفاقا. ولی با این روشی که مایکروسافت داره میره( بازی بیشتر) خب قطعا رو کیفیت بازی خیلی تاثیر میزاره. بحث من اینه الان اینا حرف از آزادی عمل و وقت دادن به سازنده حرف میزنن، ولی هرچقدر هم استدیو داشته باشن، ساخت بازیAAA خوب حداقل 4-5 سال زمان میخواد. فیلم نیست که 10 تا همزمان سفارش بدی برات بسازن هر ماه بزاری رو سرویس هر سال هم که نمیشه از این AAA ها انداخت رو سرویس.هنوز درگیر آمار فروش بازی های گیم پس هستی؟ مشکل اینه شما دارید بازی ها رو تک تک نگاه می کنید و اصلا کاری به سرویس ندارید. وقتی یه برنامه بلند مدت داشته باشی، کم کم میری جلو، همین الان هم ممکنه خیلی ها سرویس سالیانه رو استفاده کنن. فکر کنم تو گزارش مالی قبلی مایکروسافت اشاره شده بود به خاطر رشد سرویس لایو و گیم پس، بخش نرم افزار افزایش درآمد داشته. هدف اصلی مایکروسافت اینه ملت رو بکشونه سمت گیم پس و نگهشون داره. الان برای ماه دیگه The Outer World روز اول میاد رو سرویس، مطمئن باش برای نوامبر و دسامبر هم یه بازی نسبتا جدید برای سرویس معرفی میکنن. به شخصه امیدوارم اینقدر براشون سود زیادی داشته باشه که هی بازی ها بهتر و جدیدتر بیارن