آزمایش دایرکتکس۱۲ توسط Anandtech و تاثیر آن

  • Thread starter Thread starter PDPR
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

PDPR

کاربر سایت
new-microsoft-logo-600x170.jpg


بعد از معرفی‌ ویندوز ۱۰ و معرفی‌ دایرکتکس۱۲ یکی‌ از وبسایت‌های تخصصی تست‌هایی‌ رو بر روی دایرکتکس ۱۲ انجام داده تا ببین عملکرد آن به چه اندازه هست که به نتیجه‌های جالبی‌ رسیده که در زیر اونارو برسی‌ می‌کنیم
توی این برسی‌ که وبسایت تخصصی AnandTech انجام داده
دایرکتکس۱۲ می‌تونه عملکرد کارتهای AMD رو ۴۰۰درصد و کارت‌های انویدیا رو ۱۵۰درصد افزایش بهبودی بده که این واقعاً شگفت انگیزه اما این تست هارو اناندتک روی دموی تکنیکی‌ Star Swarm انجام داده که باید بدونیم بر روی چه کارت‌های این تست انجام شده
بر روی دایرکتکس۱۱ ، کارت GTX980 تونست ۲۶.۷ فریم بر ثانیه رو نمایش بده در حالی‌ که با دایرکتکس۱۲ بر روی همین کارت تونست به رقم ۶۶.۸ فریم برسه
حال بر روی کارت Radeon R9 290x روی دایرکتکس۱۱ این کارت ۸.۳ فریم رو نشان داد در حالی‌ که روی دایرکتکس۱۲ به ۴۹.۲ رسید
که واقعاً این عدد نشون میده که دایرکتکس ۱۲ تا چه حد می‌تونه تاثیر گذار باشه که این جواب خیلی‌ از افرادی که می‌گفتن درصد کمی‌ باعث افزایش کارایی می‌شه اما نتایج نشان دهندهٔ تغییرات بالایی‌ هست
نتیجه بالا با از تقسیم وظایف میان تمام هسته‌های cpu به دست آماده..در واقع وظیفه هرAPI اینه که سنگینی‌ کار رو بین هسته‌ها تقسیم کنه و بازدهی و کارایی و افزایش بده


62029659c17d7577c491f49c5e8358419ac5fcae.jpg


از اینجا به بعد مربوط به منبع نمی‌شه و خودم اضافه کردم اما صحبت‌هایی‌ هست که نادلا و اسپنسر بارها و بارها تو کنفرانس گفتن
و در خبرگزاری‌های رسمی‌ گفته شده

طبقه گفت‌های مایکروسافت در کنفرانس‌های اخیر و صحبت‌های نادلا و توئیت‌های فیل اسپنسر قراره که ماکرو دنیای جدیدیو برای گیمر‌های pc و ایکس‌باکس وان بوجود بیاره که با این تست‌ها به خوبی‌ وجود موثر دایرکتکس۱۲ ثابت می‌شه اما باید دید بر روی بازی‌ها روی ۲ پلتفرم ذکر شده تا به چه اندازه می‌تونه بهینه باشه و تا چه اندازه می‌تونه کاربر‌های pc و ایکس‌باکس وان رو راضی‌ کنه.
 
آخرین ویرایش:
نمیدونم احتمالا زیادی این چند وقته در مورد Dx12 مطلب بالا بردی یکم سنگین بوده نمیدونم چرا پست نقل قول میکنی بعد صحبت خودت تایید صحبت منه بعد تکذیب میکنی پست من چجوریه ؟

احتمالا من به زبان دیگه ای گفتم ؟

اون صحبت سازنده منظورش اینکه اگه بخوای دقیقا همون کد شبیه سازی کنی منظور من دقیقا استفاده از اون کد نبود برعکس روشی که بخواد خروجی نزدیک و مشابه بده.

PS4 از OpenGL استفاده نمیکنه (شما گفتی میکنه). DX12 و منتل هم دو تا دیگه از دوستان اشاره کرده بودن که PS4 از اونها هم استفاده نمیکنه. انجام virtual texturing برای تکسچرهای 3D و conservative rasterization و rasterizer ordered view در نرم افزار هم چیزهای عیجیب و جدیدی نیستن و روش انجامشون و حتی بنچمارکهاشون (در بعضی موارد) وجود دارن. خود این تکنیکها/فیچرها یک نوع میانبر برای رد کردن یسری از محدودیتهای GPU و کم کردن هزینه انجام یسری از محاسبات هستن اونوقت شما میگید روشی هست که این تکنیکها رو دور بزنن؟! اینجا در مورد AA و تکنیکهای نور پردازی و GI (که کیفیتهای مختلف و پرفورمنس های متفاوت دارن) و ... صحبت نمیکنیم که شما ازش انتظار تکنیکهای متفاوت و نتایج مشابه داشته باشید.

منظور این بازیساز هم کاملاً مشخص هست، انجام این تکنیکها بصورت نرم افزاری به مراتب کندتر از مدل سخت افزاریشون هست و نیازی به تأویل و تفسیر نداره.
 
بعد از اینکه ناظم عزیز فردین تذکر دادن تصمیم بر این شد که تاپیک ویرایش بشه و ایشون لطف کنن اونو حذف کنن و من هم با توجه به
قوانین که ایشون فرمودن تاپیک رو بزنم به منبع که توجه کنید کاملا خط به خط هست و کوتاه بودنش هم مشکله من نیست میتونید به
منبع بگید مطالبش و طولانی‌ کنه که منم طولانی‌ ترجمه کنم (
منبع هم تغییر پیدا کرد که تمام شبیه به منبع باشه)

قرار بر این هم نیست که ۱۰ صفحه توضیح باشه
اصول اطلاع رسانی اینه که با کوتاه‌ترین متن بتونی‌ اطلاعاتو به مخاطبت برسونی
امیدوارم بیشتر به وقت کاربرا احترام گذاشته شه.. منم بخاطر اینکه دوستان بتونن نظراته خودشون رو بدن و نظر بدن این تاپیک رو دوباره
گذاشتم و تیمه مدیریت هم لطف کنن قبلیو پاک کنن
من تو این قسمت اعتراضی نمی‌بینم که اعتراض به مدیریت کرده باشم طبقه گفته شما فقط از مدیریت خواهش کردم که تاپیک قبلیو در صورت لزوم حذف کنن که ۲تا تاپیک وجود نداشته باشه
در مورد قسمت دوم مطلبتون هم باید ذکر کنم که تا قسمتی‌ که منبع رو قرار دادم مربوط به خبر و رفرنس بود بعد از اون مربوط به رفرنس نبود و خودم عنوان کردم صحبت‌هایی‌ هم که بعد اون کردم نه حرفی‌ بوده که از خودم در بیارم نه دروغ بوده نه تحریف
فکر می‌کنم روال کار اینه که اگه اشتباهی‌ هم هست تو پیام بمن تذکر بدید که دیگر کاربرا درگیر نشن و موضوع تاپیک منحرف نشه
------------------------------------------------------------------------------
ببینید آقا فردین عزیز هم من هم شما میدونیم که با زدن یه دکمه هم آیپی من بن می‌شه هم تمام مطالبم حذف می‌شه... منم خبر گذاشتنم اینجا نه سودی برام داره نه پولی‌ تو جیبم میره من فقط قصدم این بوده که گیمر‌ها و کاربرها از خبر‌ها باخبر شن دوستانی که وقت زیادی برای جستجوی خبر ندارن و میخوان تو یه سایت راحت به تمام خبر‌ها دسترسی‌ داشته باشن
ممکن تو درج خبر از نظر شما یا از نظر سایت مشکلاتی وجود داشته باشه که میتونید با تذکر به کاربراتون اونو برطرف کنید با کوبیدن کاربر و حذف کردن مطلبش و قفل کردنه تاپیک هیچ سودی نسیبه کسی‌ نمی‌شه و کاربر‌های دیگه هم دلسرد میشن از اینگونه رفتار
 
آخرین ویرایش:
PS4 از OpenGL استفاده نمیکنه (شما گفتی میکنه). DX12 و منتل هم دو تا دیگه از دوستان اشاره کرده بودن که PS4 از اونها هم استفاده نمیکنه. انجام virtual texturing برای تکسچرهای 3D و conservative rasterization و rasterizer ordered view در نرم افزار هم چیزهای عیجیب و جدیدی نیستن و روش انجامشون و حتی بنچمارکهاشون (در بعضی موارد) وجود دارن. خود این تکنیکها/فیچرها یک نوع میانبر برای رد کردن یسری از محدودیتهای GPU و کم کردن هزینه انجام یسری از محاسبات هستن اونوقت شما میگید روشی هست که این تکنیکها رو دور بزنن؟! اینجا در مورد AA و تکنیکهای نور پردازی و GI (که کیفیتهای مختلف و پرفورمنس های متفاوت دارن) و ... صحبت نمیکنیم که شما ازش انتظار تکنیکهای متفاوت و نتایج مشابه داشته باشید.

منظور این بازیساز هم کاملاً مشخص هست، انجام این تکنیکها بصورت نرم افزاری به مراتب کندتر از مدل سخت افزاریشون هست و نیازی به تأویل و تفسیر نداره.

بی خیال بابا وقتی راجب یه موضوعی اطلاعات نداری چرا آخه تکذیب میکنی ؟ PlayStation 4 runs a Unix-derived operating system with OpenGL 4.2 API

Xbox One Chip Slower Than PlayStation 4 | techPowerUp

مشکل اینکه شما اصلا نمیدونی راجب چی داری صحبت میکنی رفتی یه مطلبی خوندی بعد نقل قول میکنی میگی اینجوریه که واقعا هم نیست.

دوم این موضوع منبع ؟ DX12 و منتل هم دو تا دیگه از دوستان اشاره کرده بودن که PS4 از اونها هم استفاده نمیکنه.

استفاده نکردن با اینکه پشتیبانی نشه زمین تا آسمان فرق داره سخت افزار شما به شما اجزاره یک دسته کار میده شما API خاص خودت داری اما آیا جلو شما رو میگیره که از API دیگه استفاده کنی مشخصا نه . سونی از API خودش استفاده میکنه اما کسی که GPU ساخته AMD بوده که شباهت زیاد ساختاری با سری 7000 داره که Mantle پشتیبانی میکنه .


هزینه یک سری محاسبات که شما داری در موردش صحبت میکنی از آسمان که نمیاد یک سری محسابات منطقی وجود داره که توسط سخت افزار میتونه صورت بگیره خارج از یک محدوده خاص محاسباتی هم نیست قبلا سخت افزار نمیتونسته این محاسبات صورت بده الان میتونه حالا مثال میزنم نه دقیقا محاسبه سینوس یا کسینوس یا عمق یا ... هرچی قبلا به صورت نرم افزار صورت میگرفته الان به صورت سخت افزاریه خوب حالا اون DX میاد با توجه به اینکه این سینوس سخت افزار محاسبه میشه یک تکنیک گرافیکی خاص که قبلا سینوس درش نرم افزاری بوده میگیره و اون عمل که حالا میخواد هرچی باشه انجام میده و preference سخت افزار بیشتر میشه .

شما میتونی هر برداشتی از اون صحبت داشته باشی هیچ گونه تکنیکی توسط سخت افزار انجام نمیشه بلکه یک پردازش خاص به وظایف منطقی سخت افزار اضافه میشه کسی که نمیدونه در GPU یا CPU فقط انجام عملیات ریاضی برای محاسبه یک عمل خاص به صورت سخت افزاری محاسبه و تکنیک ها به صورت نرم افزاری از پردازش های سخت افزاری استفاده میکنن که یک عملی نمایش بدن بحث باهاش بی فایده هستش .
 
آخرین ویرایش:
بی خیال بابا وقتی راجب یه موضوعی اطلاعات نداری چرا آخه تکذیب میکنی ؟ PlayStation 4 runs a Unix-derived operating system with OpenGL 4.2 API

Xbox One Chip Slower Than PlayStation 4 | techPowerUp

مشکل اینکه شما اصلا نمیدونی راجب چی داری صحبت میکنی رفتی یه مطلبی خوندی بعد نقل قول میکنی میگی اینجوریه که واقعا هم نیست.

دوم این موضوع منبع ؟ DX12 و منتل هم دو تا دیگه از دوستان اشاره کرده بودن که PS4 از اونها هم استفاده نمیکنه.

استفاده نکردن با اینکه پشتیبانی نشه زمین تا آسمان فرق داره سخت افزار شما به شما اجزاره یک دسته کار میده شما API خاص خودت داری اما آیا جلو شما رو میگیره که از API دیگه استفاده کنی مشخصا نه . سونی از API خودش استفاده میکنه اما کسی که GPU ساخته AMD بوده که شباهت زیاد ساختاری با سری 7000 داره که Mantle پشتیبانی میکنه .

هزینه یک سری محاسبات که شما داری در موردش صحبت میکنی از آسمان که نمیاد یک سری محسابات منطقی وجود داره که توسط سخت افزار میتونه صورت بگیره خارج از یک محدوده خاص محاسباتی هم نیست قبلا سخت افزار نمیتونسته این محاسبات صورت بده الان میتونه حالا مثال میزنم نه دقیقا محاسبه سینوس یا کسینوس یا عمق یا ... هرچی قبلا به صورت نرم افزار صورت میگرفته الان به صورت سخت افزاریه خوب حالا اون DX میاد با توجه به اینکه این سینوس سخت افزار محاسبه میشه یک تکنیک گرافیکی خاص که قبلا سینوس درش نرم افزاری بوده میگیره و اون عمل که حالا میخواد هرچی باشه انجام میده و preference سخت افزار بیشتر میشه .

شما میتونی هر برداشتی از اون صحبت داشته باشی هیچ گونه تکنیکی توسط سخت افزار انجام نمیشه بلکه یک پردازش خاص به وظایف منطقی سخت افزار اضافه میشه کسی که نمیدونه در GPU یا CPU فقط انجام عملیات ریاضی برای محاسبه یک عمل خاص به صورت سخت افزاری محاسبه و تکنیک ها به صورت نرم افزاری از پردازش های سخت افزاری استفاده میکنن که یک عملی نمایش بدن بحث باهاش بی فایده هستش .

الان این منبع شما هست؟ یک جمله از قول یک سایت که معلوم نیست از کجا اومده باعث شده که شما فکر کنی همه چیز رو میدونی؟ شما میدونی که GNM شبیه به DX12 و منتل هست؟ شما میدونی که glNext یا همون ورژن بعدی OpenGL که قرار هست مثل منتل و DX12 یک APIـه Low-level و مدرن باشه به کلی با چیزی که الان از OpenGL در دسترس هست متفاوته و backwards compatible نیست و اصلاً هنوز به طور کامل ساخته نشده که بخواد روی PS4 کار کنه و تازه قراره در GDC 2015 (دو هفته دیگه) معرفی بشه و در موردش بحث کنن؟ سونی در کنفرانس رسمی خودش گفته (اینجا و اینجا) PS4 فقط از GNM و GNMX ساپورت میکنه (یسری از بازیسازها هم گفتن) بعد شما داری به چی استناد میکنی؟ آدم متحیر میشه ...

DX12 هم فقط در مورد Low-level بودن نیست و قابلیتهای سخت افزاری دیگه رو هم با خودش به همراه داره که هنوز در موردشون به صورت کامل بحث نشده. پس بعید هست که GNM از تمام فیچرهای DX12 پشتیبانی کنه.

اون محاسبات سحت افزاری هم توسط یسری FFU/P انجام میشه که به GPU اضافه شدن و سرعت پردازش یسری عملیات خاص رو بالا میبرن و از سایر resourceهای سیستم استفاده نمیکنن. این FFU/Pها هم جدید هستن و فقط در GPUهای جدید که بر اساس DX12 ساخته شدن وجود خواهند داشت. مثل PRT که در سری 7000ـه AMD در سخت افزار ساپورت میشه اما کارمک و بازی Rage از تکنیک VT روی کنسولهای سال 2005-2006 استفاده کردن بصورت نرم افزاری. یا همین مثال جدید انویدیا با تکنیک VXGI که پردازشش نسبت به حالت نرم افزاری رو 3 برابر سریعتر میکنه.

اون صحبت، معنیش کاملاً مشخص هست و نیازی به تفسیر نداره. مثالهای خوبی زده و توضیح داده. به جای بهانه آوردن و زدن مثالهای بی ربط بهتره پستش رو چند بار بخونید تا متوجه بشید.
 
آخرین ویرایش:
طبقه گفت‌های مایکروسافت در کنفرانس‌های اخیر و صحبت‌های نادلا و توئیت‌های فیل اسپنسر قراره که ماکرو دنیای جدیدیو برای گیمر‌های pc و ایکس‌باکس وان بوجود بیاره که با این تست‌ها به خوبی‌ وجود موثر دایرکتکس۱۲ ثابت می‌شه اما باید دید بر روی بازی‌ها روی ۲ پلتفرم ذکر شده تا به چه اندازه می‌تونه بهینه باشه و تا چه اندازه می‌تونه کاربر‌های pc و ایکس‌باکس وان رو راضی‌ کنه.

بیشتر به نظر میرسه که شما میخوای به زور این بحث X1 و Direct X رو تو هر مطلب بی ربطی، وارد کنی.

پیشنهاد میکنم که تو بخش Xbox One تاپیک مرجع درست کنید و هر چقدر دلتون میخواید بحث کنید و گل بگید و گل بشنوید. چون اگه بازم تاپیک بی ربط تو بخش اخبار به این مساله کشیده بشه، در جا قفل میشه.
 
قبول میکنم با توجه به منابعی که من دیده بودم صحبتم بخشیش اشتباه بوده .;)
 
بیشتر به نظر میرسه که شما میخوای به زور این بحث X1 و Direct X رو تو هر مطلب بی ربطی، وارد کنی.

پیشنهاد میکنم که تو بخش Xbox One تاپیک مرجع درست کنید و هر چقدر دلتون میخواید بحث کنید و گل بگید و گل بشنوید. چون اگه بازم تاپیک بی ربط تو بخش اخبار به این مساله کشیده بشه، در جا قفل میشه.
ببخشید وقتی‌ تو مراسمی که دایرکتکس۱۲ ازش صحبت شده به صراحت گفته شده که دایرکتکس۱۲ قراره بر روی ایکس‌باکس تاثیر بذاره این بی‌ رابطه و مربوط به دایرکتکس ۱۲ نمی‌شه ؟ یا ایکس‌باکس از کارت گرفیک مرتبط و از سخت‌افزاری پشتیبانی‌ نمی‌کنه که دایرکتکس۱۲ بخواد روش تاثیر بذاره ؟
موضوع تاپیک دایرکتکس ۱۲ بوده پس تاثیراتی هم که بر سخت افزار میذاره با اون مرتبط می‌شه
دایرکتکس۱۲ چون محصول ماکروسافت هست قراره بر تمامی سیستم عمل‌های ویندوز تاثیر بذاره که ایکس‌باکس هم شامل اون می‌شه
تو تاپیک‌های اخبار بسیار دیدم که مطالب مربوط به پلت فورم‌های دیگه مخصوصا پلی‌استیشن زده شده همهٔ اونا جاشون غلطه و باید به قسمت پلی‌استیشن انتقال پیدا کنه ؟ اگه به این شکل من عذر می‌خوام چون اطلاع نداشتم که جای تاپیک اینجا هست
اگر هم حرفای بنده اشتباهه و صلاح میدونید تاپیک رو قفل کنید چون اخبار به دست دوستان رسیده نمی‌خوام باعث آزار دوستانی که ناراضی هستن بشم
 
آخرین ویرایش:
الان مدیران اون تاپیکو قفل کردن بخاطر تیترو مضمونش ، همون تاپیک با کمی تغییرات ایجاد شده ولی بازم متن خبر کامل نشده ، و بحثو یک طرفه استارتر داره پیش میبره :-/و نمیدونه یا میخواد ندونه :d که سیستمهایی که بنچمارک گرفتن مشخصاتشون HE بوده و بحث PC فقط مطرح شده . (فیل اسپنسر توی کنفرانس پارسال هم از تاثیرات دایرکت ایکس بر روی XONE صحبت کرده بود) ولی عملا تا الان فقط در مورد PC تستایی انجام گرفته .
 
ببخشید وقتی‌ تو مراسمی که دایرکتکس۱۲ ازش صحبت شده به صراحت گفته شده که دایرکتکس۱۲ قراره بر روی ایکس‌باکس تاثیر بذاره این بی‌ رابطه و مربوط به دایرکتکس ۱۲ نمی‌شه ؟ یا ایکس‌باکس از کارت گرفیک مرتبط و از سخت‌افزاری پشتیبانی‌ نمی‌کنه که دایرکتکس۱۲ بخواد روش تاثیر بذاره ؟
موضوع تاپیک دایرکتکس ۱۲ بوده پس تاثیراتی هم که بر سخت افزار میذاره با اون مرتبط می‌شه
دایرکتکس۱۲ چون محصول ماکروسافت هست قراره بر تمامی سیستم عمل‌های ویندوز تاثیر بذاره که ایکس‌باکس هم شامل اون می‌شه
تو تاپیک‌های اخبار بسیار دیدم که مطالب مربوط به پلت فورم‌های دیگه مخصوصا پلی‌استیشن زده شده همهٔ اونا جاشون غلطه و باید به قسمت پلی‌استیشن انتقال پیدا کنه ؟ اگه به این شکل من عذر می‌خوام چون اطلاع نداشتم که جای تاپیک اینجا هست
اگر هم حرفای بنده اشتباهه و صلاح میدونید تاپیک رو قفل کنید چون اخبار به دست دوستان رسیده نمی‌خوام باعث آزار دوستانی که ناراضی هستن بشه
شما موظفید وقتی خبری رو از منبعی میزنید، هیچ تغییری توش ایجاد نکنید و ذهنیات خودتون رو توی پست اول دخیل نکنید. هر چیزی جایی داره. اینجا و توی ین خبر وقتی هیچ حرفی از Xbox به میان نیومده شما حق ندارید از خودتون متن اضافه کنید، و بدتر از اون هم اینکه 2 تا عکس بزرگ بندازید وسط متنتون که مربوط به Xbox One هست. این رسما با ذهن مخاطب بازی میکنه و خودتون هم اینو خیلی خوب میدونید اما کاملا دارید مظلوم نمایی میکنید این وسط.
 
شما موظفید وقتی خبری رو از منبعی میزنید، هیچ تغییری توش ایجاد نکنید و ذهنیات خودتون رو توی پست اول دخیل نکنید. هر چیزی جایی داره. اینجا و توی ین خبر وقتی هیچ حرفی از Xbox به میان نیومده شما حق ندارید از خودتون متن اضافه کنید، و بدتر از اون هم اینکه 2 تا عکس بزرگ بندازید وسط متنتون که مربوط به Xbox One هست. این رسما با ذهن مخاطب بازی میکنه و خودتون هم اینو خیلی خوب میدونید اما کاملا دارید مظلوم نمایی میکنید این وسط.
اگه واقعاً این تاپیک انقدر آزار دهنده هست برای شما و دوستانتون حذف کنید
مطلب هم وتمامو کمال مثل قسمت رفرنس ترجمه شده تا جایی‌ که مربوط به خبر بوده بعد از اون من خبریو از خودم در نیاوردم صحبت‌های مدیران ماکروسافت بوده در ارتباط با خبر که من اونو از متن اصلی‌ خبر هم جدا کردم تا اونجایی که من سایت‌های خبریو دنبال می‌کنم
اون عکسرو هم من با فتوشاپ درست نکردم مصاحبه با اسپنسر هست اگه دایرکتکس۱۲ به ایکس‌باکس مرتبط نمی‌شد کنار ایشون با اسم ایکس‌باکس زده نمی‌شد.


شما انتظار دارید اناندتک بیاد بر روی تمام کارت گرافیک‌ها این تست رو انجام بده ؟ یعنی‌ الان تمام کامپیوتر‌هایی‌ که تو دنیا بغیر از این ۲تا کارت گرافیک استفاده می‌کنن شامل این خبر نمیشن ؟!
این تست انجام شده تا نشون بده به صورت کلی‌ چه تاثیری بر روی کارت گرافیک می‌تونه بذاره
حالا ایکس‌باکس شامل دایرکتکس۱۲ و کارت گرافیک نمی‌شه ؟ یا کامپیوتر‌هایی‌ که به غیر از این ۲تا کارت گرافیک دارن شامل نمیشن ؟
ماکروسافت تو مراسم دیرکتکس ۱۲ حرفی‌ مرتبط به تاثیر اون رو ایکس‌باکس نزد ؟
ببخشید من که بچه نیستم شما این مساله رو انقدر میخواید تو این تاپیک ادامه بدید تا بالاخره این تاپیک قفل شه اینجور مسائل تو پیام خصوصی باید به کاربر تذکر داده بشه نه اینکه با دیکتاتوری...

((که با این تست‌ها به خوبی‌ وجود موثر دایرکتکس۱۲ ثابت می‌شه
اما باید دید بر روی بازی‌ها روی ۲ پلتفرم ذکر شده تا به چه اندازه می‌تونه بهینه باشه و تا چه اندازه می‌تونه کاربر‌های pc و ایکس‌باکس وان رو راضی‌ کنه.))

اگر هم دقت کنید من گفتم اما باید دید چه تاثیری داره ؟یعنی‌ نه حرفیو از خودم در اوردم نه گفتم که می‌خواد تاثیر بذاره
گفتم باید دید...
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or