آخرین روزهای فاکس هاند به اتمام رسید !

Nemesis

کاربر ویژه
کاربر سایت
Apr 9, 2006
398
نام
محمد مهدی حاجی اسمعیلی
itsover.png


مطمئن نیستم که چند نفرتون کامیک Last Days of Fox-Hound رو دنبال میکردین ولی برای اطلاع اون افرادی که زمانی میخوندنش و ازش لذت میبردن میرسونم که این کامیک بالاخره با Publish شدن قسمت 500 مش به انتها رسید و میشه گفت که با یک سری تناقضات , به خوبی تونسته "آخرین روزهای فاکس هاند" رو به تصویر بکشه...


این هم آخرین کامیکش که یه کمی طولانیه : (اگه Ending اصلی بازی اول رو دیده باشین (Ending دوم !) مطمئنا متوجه میشین که آخرین کامیک برای چه قسمتی هستش !) :


foxhound_epilogue.png


متشکرم...Nemesis

P.S : خیلی جالب بود که این کامیک 10 روز قبل از انتشار قسمت چهارم که ارتباط واقعا نزدیکی با فاکس هاند در قسمت اول داره (از جمله مرحله ایی که با حالتی رویا مانند برمیگردین به Shadow Moses Island) , به اتمام رسید !
 

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
سلام.
من این کمیک رو زمانی که آخرین شمارش مال 14 ژانویه بود فکر کنم میخوندم، ازاوایل... همون قسمتی که لیکوئید داره یک متال گیر معرفی میکنه و آسلات جاسوس رییس جمهوره. از همون قسمتش خیلی خوشم اومد اما نمیدونم چرا کمتر دنبالش رفتم. شاید این بود که زیاد از سالید اسنیک استفاده نکرده بود. در هر صورت خیلی سبکش قشنگ بود امیدوارم یک کامیک بهتر بکشه تا این جور تقلیدیها یک کامیک کلاسیک در حد آلبوم ادونچر تن تن.

این آخریش هم جالب بود خوشم اومد خوب روایت میکنن.:laughing:
 

SUPERMHR

کاربر سایت
Nov 1, 2005
1,942
واقعا کامیک بینظیری بود. من همراه CAD محبوبترین کامیکم بود و واقعا شاید تناقضاتی داشت (تقصیر کوجیماش با اون مغز آشفته‌اش!) ولی شاید به خیلیها هم از جمله من برای درک بهتر داستان کمک میکرد!
شخصیت پردازی واقعا خوبی داشت...مخصوصا من عاشق لیکوئید و آسلات و البته شخصیت برتولد بودم...
میشه لیست دانلود تمام قسمت ها رو بدید
به کالیبر بالا اعتقاد داری؟؟
www.gigaville.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امیدوارم CAD عوضش پایدار بمونه. گرچه با این تجارتی که به هم زده بعیده بیخیالش بشه حالا حالاها...میره تا Penny Arcade رو هم کنار بزنه (که انصافا حقشه...)
باتشکر....
 

Nemesis

کاربر ویژه
کاربر سایت
Apr 9, 2006
398
نام
محمد مهدی حاجی اسمعیلی
واقعا باحال بود !

من شخصا CAD رو بیشتر از Penny Arcade دوست دارم ولی نمیدونم چرا ! شاید (فقط شاید !) بخاطر این باشه که کامیکهایی که برای مسخره کردن بازیها میکشه , بیشتر از کامیکهایی هستش که PA برای همین امر میکشه !

داستانهای Gabe و Tycho با اینکه قشنگ هستن ولی پرداختن به امر مسخره کردن بازیها قشنگترن ! و این امر بیشتر توی CAD دیده میشه تا PA ! هر چند که داستانهای بین شخصیتهای CAD مثل Lucas و Lilah و Zack و غیره هم بعضی وقتها حوصله م رو سر میبرن ولی بازم کمتر از PA هستن !

متشکرم...Nemesis
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر