آخرین بسته‌ی الحاقی Black Ops 3 به زودی برای PC و Xbox One عرضه می‌شود

Restive

The Rebellious
کاربر سایت
Aug 8, 2016
41
نام
کامیار
x0j2oogr0qx3dk4zg.jpg

بسته‌ی الحاقی نهایی Black Ops III که در ماه سپتامبر برای PS4 عرضه شده‌‍بود، بنا به اعلام سایت چارلی اینتل در تاریخ 6 اکتبر از انحصار سونی خارج می‌شود و با کمی تأخیر برای کاربران Xbox One و همچنین PC بازها قابل دسترسی خواهد بود. این بسته چهار مپ جدید را به بخش چندنفره‌ی بازی اضافه خواهد کرد که از جمله‌ی آن‌‎ها می‌توان به Citadel و Micro اشاره کرد. در واقع میکرو از مپ‌های جالب توجه و فانتزی در این لیست است که صحنه‌ی نبرد را به یک میز پیک نیک تبدیل کرده و پلیرها را به قدری کوچک می‌کند تا بتوانند بر سطح این میز به نبرد خود ادامه دهند.

cul2mw6s5nozrztzg.jpg

یکی دیگر از مپ‌های این مجموعه Outlaw نام دارد که نسخه‌ای وسترن از مپ Standoff در Black Ops II به شمار می‌رود. این بسته‌ی الحاقی که با نام Salvation شناخته می‌شود، از پرده‌ی جدیدی از داستان دیرینه‌ی زامبی‌ها رونمایی می‌‍‌کند. این آخرین پرده از حماسه‌ی بزرگ زامبی‌ها در این سری‌ است که نخستین بار هشت سال پیش با Call of Duty: World at War آغاز شد و بعدها در سری Black Ops ریشه دواند. این بار چهار کاراکتر اصلی یعنی Dempsey، Nikolai، Richtofen و Takeo به هویت اصلی دکتر Monty پی خواهند برد. Salvation با قیمت 15 دلار به صورت جداگانه به فروش گذاشته خواهد شد؛ اگرچه شما می‌توانید با خرید DLC Pass این بازی با قیمت 50 دلار از این بسته‌ی الحاقی در کنار سایر بسته‌ها بهره‌مند شوید.

این بسته طی قراردادی که بین سونی و اکتیویژن بسته شد، به صورت انحصاری زمانی برای کنسول PS4 عرضه شد و بعد از عرضه‌ی آن، اکتیویژن آخرین اقدامات برای انتشار نسخه‌ی بعدی Call of Duty را با عنوان Infinite Warfare در دستور کار خود قرار خواهد داد. این بازی در چهارم نوامبر سال جاری میلادی به بازار معرفی می‌شود. ناگفته نماند که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی اولین قسمت از سری Modern Warfare هم همراه با این بازی عرضه می‌شود و تنها راه برای تهیه‌ی آن خرید نسخه‌ی پریمیوم Infinite Warfare خواهدبود.

mvmn68vlx4m22t6zg.jpg
 
  • Like
Reactions: m.a.t and arash1996

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر