آخرین اخبار شرکت اپل

ramin cybran

کاربر سایت
Mar 1, 2009
901
نام
رامین
رامین یه وقت نکنه از ایران بخریا ! نامردا خیلی دارن سود میگیرن !
با یکی دو تا از دوستان که حساب میکردیم در یافتیم سود فروش فروشگاه های اپل در ایران روی هر آیپد ۲ بیشتر از خوده اپل هست ! باورتون میشه ؟ :d یه فروشگاه داره از کارخانه بیشتر سود میکنه.

نه بابا میخوام از ایستانبول بخرم:d

اگه یه نفر یه حالی بده ادرس یک اپل استور اونجا بده تا پایان عمر دعاش میکنم:d(حالا انتالیا هم بود بده:d:d)
 

ramin cybran

کاربر سایت
Mar 1, 2009
901
نام
رامین
خالی نبسته باشی.::d


لینک


لینک

خالی چی نبسته باشم؟:d مگه میخوام برم فلسطین .اشغ.الی :d

حالا من که نمیتونم برم 15 تومن وصیغه ندارم اما میخوان برن و به جبران نرفتن من این میشه شیتیل ما :)):d (قرار بر hd6990 یا gtx590 بود که به محصول شریف عمو استیو تغییر پیدا کرد)

اقا دستت طلا
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
3003.jpg

نرم افزار بازی جدیدی برای گربه‌های خانگی ارایه شده تا صاحبان آنها بتوانند گربه‌هایشان را با آن سرگرم کنند.

به گزارش اخبار خارجی موبنا، پورینا فریسکیس برای آیپد و دستگاه های مبتنی بر اندرویید نرم افزارهای بازی ارایه کرده که ویژه گربه‌هاست و توانسته عنوان اولین تولیدکننده غذای گربه را برای ارایه نرم افزار به نام خود ثبت کند.
این نرم افزارها که شامل چهار نمونه بازی است با نام های "Here, Kitty Kitty," "Cat Fishing," "Tasty Treasure Hunt" و "Party Mix-Up" ارایه شده و گربه های خانگی را با حرکت و پرش آیکون ها هنگامی که به تبلت ضربه زده می شود سرگرم می کند.
از این رو، لازم است دارنده تبلت ابتدا گربه را با بازی Here, Kitty Kitty و تقلید صدای پرنده و صدای خش خش به منظور گول زدن آنها برای یافتن غذا جذب کند. سپس گربه ها می توانند با ضربه زدن به صفحه ماهی ها را روی صفحه تبلت به حرکت درآورند.
پورینا ادعا می کند که این بازی ها را بر اساس رفتار گربه ها طراحی کرده است.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
خوب ماهم با اجازه بیایم اینجا اخبار بذاریم! :d
منابعم همه انگلیسی هستن و حوصله دوبالاژ ندارم و فقط اصل کلام رو میذارم! :d
........
IPHONE 4 - 64GiG احتمالا وارد بازار خواهد شد! ;)
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
خوب اخبار رسیده حاکی از این است که چاینا تلکام CHINA TELECOM وارد مذاکراتی با اپل شده تا iphone 4 CDMA رو وارد بازار کنه!
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
خوب چند روزی هست که عکسی از آیفون جدید توی اینترنت پخش شده!
معلوم نیست آیفون 5 هست یا آیفون 4gs ؟ اما نکاتی که از عکس معلوم هست فقط تغییر مکان فلش دوربین و احتمالا دوربینی قویتر هست.

leaked-iphone5-e1306229228839.jpg
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
هدفون رنگارنگ برای کاربران iPhone


26-06.jpg


شرکت EarPollution به تازگی یک محصول جدید و جالب را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک هدفون متفاوت با نام Luxe Bud است. این هدفون با طراحی منحصر به فردش امکانات و قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

طراحی این هدفون بسیار باریک و کوچک بوده و امکان برقراری تماس های تلفنی با استفاده از گوشی موبایل iPhone را دارد. به این ترتیب این هدفون دارای یک میکروفن برای برقراری تماس و کنترل موسیقی که از طریق iPhone پخش می شود، هم هست.
Luxe Bud در سه اندازه مختلف طراحی و تولید شده است تا برای استفاده کاربران مختلف مناسب باشد. آستانه شنوایی در این هدفون حداکثر به 101 دسیبل می رسد و فرکانس پخش آن بین 20 هرتز تا 18 کیلوهرتز است. نکته جالب درباره این هدفون این است که در هفت رنگ مختلف طراحی و تولید شده است که می تواند مورد توجه اغلب کاربران و خریداران قرار بگیرد.
وزن سبک و طراحی رنگارنگ و جالب این هدفون می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های آن باشد. این در حالی است که نداشتن امکان پخش صدا در حالت های مختلف یکی از نقاط ضعف آن است. با این همه، اما انتظار می رود این محصول مورد توجه آن دسته از کاربران iPhone که به محصولاتی با طراحی متفاوت علاقه مندند، قرار بگیرد.
طبق اعلام این شرکت، هدفون Luxe Bud به تازگی و با قیمت 25 دلار به بازار عرضه شده است و به فروش می رسد.
منبع:دنیای اقتصاد
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
استفاه از iPad به جای دستورالعمل‌های کاغذی پرواز در خطوط هوایی آمریکا!


به گزارش فارنت و به نقل از انگجت، شرکت هواپیمایی آلاسکا به عنوان یکی از بزرگترین خطوط هوایی ایالات متحده ابراز امیدواری کرد که بتواند نام خود را به عنوان اولین خطوط هوایی بدون کاغذ به ثبت برساند.
این شرکت هواپیمایی اعلام کرده است که این شرکت کلیه دستورالعمل‌های پرواز کاغذی را از هواپیماهای خود جمع‌آوری کرده و تمامی آنها را در یک دستگاه تبلت آی‌پد در اختیار کادر پروازی قرار خواهد داد.

این دستورالعمل‌های الکترونیکی در قالب ۴۱ دستورالعمل مختلف و موارد دیگر، به صورت پی.دی.اف و با برنامه گود ریدر در این تبلت‌ها به اجرا در خواهند آمد.
بنا بر اعلام این شرکت ابن اقدام باعث صرفه‌جویی در مصرف کاغذ به میزان ۲٫۴ میلیون قطعه خواهد شد که این میزان صرفه‌جویی در کنار کاهش مصرف سوخت به دنبال کاهش وزن هواپیما قابل توجه است.
نکته قابل توجه اینکه این شرکت حتی در این زمینه به آسیب‌های وارد آمده وضعیتی به خلبانان و کادر پروازی در هنگام حمل کیف‌های پرواز با وزن تقریبی ۲۳ کیلوگرم (۵۰ پوند) و مطالعه این دستورالعمل‌ها توجه نشان داده است.
در همین حال به نظر می‌رسد این شرکت هوایی باید فکری به حال جاای برای شارژ تبلت‌های آی‌پد در داخل کابین خلبان باشد!

استفاده از آی پد در کابین خلبان شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز !


Alaska Airlines اولین و بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکاست که از جمعه شروع به استفاده از آی پد در کابین خلبان هواپیما های خود کرده است.
این آی پد دارای اپلیکیشن GoodReader می باشد ؛این اپلیکیشن دارای کپی های پی دی اف تمامی دستورات لازم هواپیما،نقشه های رفرانس و تمامی مورد نیاز برای یک پرواز آسوده را می باشد.
استفاده از آی پد نه تنها از حمل کردن برگه و چیز های سنگین خوددارای می کند(از 11کیلو به 680 گرم) بلکه اجازه استفاده از فولدر را به همراه رنگ های مشخص را می دهد.

ipad-alaskaairlineslg.jpg

همچنین این تغییر «تغییر سبز» نامیده شده است زیرا از کاغذ های کمتری نیز استفاده می شود هیمن طور با استفاده از آی پد این کمپانی می تواند صرفه جویی در هزینه هایی همانند چاپ برگه و ... بکند و باید اضافه کرد که این کمک بزرگی برای خلبان می باشد زیرا او دیگر نیاز به حمل وزن های زیاد نمی باشد ولی این آی پد هم همانند تمامی دستگاه های الکترونیکی هنگام بلند شدن و فرود آمدن پرواز خاموش یاشد.

منبع : دانیال

 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
آیفون نامرئی می شود
تیمی از محققان انیستیتو Hasso-Lattner که به ساخت برنامه های کاربردی جدید و جالب همت می گمارند اخیرا در حال کار بر روی ساخت آیفون غیر قابل مشاهده iPhone invisible می باشند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از Coolest Gadgets، تیمی از محققان انیستیتو Hasso-Lattner که به ساخت برنامه های کاربردی جدید و جالب همت می گمارند اخیرا در حال کار بر روی ساخت آیفون غیر قابل مشاهده iPhone invisible می باشند.


آنها در حال بررسی شیوه ای هستند کاربر می تواند با استفاده از یک رابط (اینترفیس) و دوربینی شبیه Xbox حرکات و فرامین لازم را صادر کند.
این نرم افزار ویژه می تواند محل قرار گرفتن انگشت ها را بر روی کف دست تعیین کند و فرامین را از طریق امواج رادیویی وای فای تبدیل و ارسال نماید.
در این حالت گویی تنها انگشتان دست در تعامل با کف دست هستند در حالیکه برنامه ها کاملا در حال اجرا شدن می باشند.
اگر این حقه جالب و علمی مراحل آزمایشی خود را طی کند و عملیاتی شود تلفن ها و ابزارهای ارتباطی بسیار کوچکتری خواهیم داشت.
منبع:برسام
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اپل رسما iOS 5 و Mac Lion و iCloud را تایید کرد
52999-500.png

سلام
خوب همه می دونید که اپل تا دقیقه اخر کنفرانس هاش اطلاعاتش خیلی کم درز می کنه اما این بار طی یک حرکت جالب اعلام کرد که کنفرانس 6 June اپل که سالانه برگزار می شه و به WWDC شهرت داره شامل چه بخش هایی هست

در روز مشخص استیو جابز

jobs_wwdc_07.jpg


-
از وژن جدید iOS برای علاقه مندان ایفون و ایپادتاج و ای پد خواهد گفت که اطلاع خواستی ازش در دسترس نیست


-

ios5.jpeg


-
در بخش بعد برای کاربران مک ,سیستم جدید مک 10 را با عنوان Mac OS X Lion رسما معرفی خواهد کرد که اکثر کاربران مک نسخه بتا ان را تجربه کرده اند
و در اخر سیستم ابری iCloud خواهد بود که خبرهای کوتاهی درباره اش شنیده ایم.

51467-500.jpg
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
خبر مهم : ios 5 هم قابل جیلبریک کردن میباشد​


53447-500.png
53448-500.png
53446-500.png


MuscleNerd هکر معروف آیفون طی توییتی اعلام کرده که ios 5 به راحتی قابل جیلبریک با اکسپلوییت قبلی هستش ولی فقط جیلبریک به صورت tethered هستش
سورس:دانیال
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
دو دستگاه آیفون میهمان آخرین ماموریت سفینه فضایی آتلانتیس!
به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو شرکت اپل نیز این شانس را پیدا کرد که در آخرین ماموریت سفینه فضایی آتلانتیس دو دستگاه تلفن همراه آیفون۴ را به فضا بفرستد.
پیش از این در خبرها آمده بود که شرکت گوگل روبوت سبز نماد اندروید خود را به همراه سفینه فضایی آتلانتیس به فضا خواهد فرستاد.

بنا بر این گزارش این دو تلفن همراه آیفون۴ توانسته‌اند مجوز قرار گرفتن در سفینه آتلانتیس را دریافت کنند و بر روی آنها برنامه اسپیس‌لب (SpaceLab) آیفون نصب خواهد شد. این گوشی‌ها در چهار مرحله آزمایش برای تست کردن ژیروسکوپ و دیگر سنسورهای موجود بر روی این تلفن‌های همراه در شرایط بی‌وزنی در فضا شرکت کرده‌اند.

گفتنی است که بر خلاف اقدام گوگل، اقدام شرکت اپل در ارسال این دو دستگاه تلفن همراه آیفون۴ به فضا اقدامی تبلیغاتی و یا برای سرگرم کردن سرنشینان سفینه نیست و موسسه تحقیقاتی اودیسه عرضه کننده برنامه اسپیس‌لب قصد دارد از اطلاعات جمع‌آوری شده توسط این تلفن‌های همراه برای طراحی برنامه دستیار سیستم ناوبری برای سفینه‌های فضایی در آینده است.
فارنت
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
عرضه آیفون ۴ آنلاک فکتوری یا همان سیم فیری در آمریکا

gallery_both_20110425.jpg


خوب همانطور که همه چیز از تیتر مطلب مشخص هست اپل تصمیم گرفت آیفون آنلاک فکتوری یا سیم فیری رو در آمریکا هم به فروش بذاره.
تا قبل از این همه آیفون هایی که در آمریکا توسط خوده اپل به فروش میرفت لاک بوده و به همراه قرارداد دو شرکت AT&T یا Verizon ارائه میگردید. اما از این پس کاربران آمریکایی هم میتوانند آیفون ۴ رو در هر دو رنگ سفید و سیاه به قیمت ۶۵۰ دلار برای مدل ۱۶ گیگ و ۷۵۰ دلار برای مدل ۳۲ گیگ خریداری نمایند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر