«Famito Ueda» از پروژه جدید خود میگوید

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
خالق عناوین خاطره انگیزی همچون «ICO»,«Shadow of the Colossus» و «The Last Guardian» در مصاحبه ای با مجله ژاپنی «Famitsu» تائید کرد که در حال کار بر روی بازی جدیدی است.



zr2_uedasan.jpg



«Ueda» اعلام کرد که هم اکنون با اعضای تیم ساخت در حال بررسی ایده های مختلف برای این بازی بوده و نمونه های زیادی در مرحله آزمایشی هستند.این بازی به بزرگی بازی های قبلی این سازنده بوده و به هیچ عنوان عنوان کوچکی نخواهد بود. «The Last guardian» اولین بار در نمایشگاه «E3» سال 2008 معرفی شد و پس از مشکلات فراوان در روند ساخت و غیب طولانی این عنوان در سال 2016 برای «Playstation 4» عرضه شد. «Ueda» در روند ساخت بازی از تیم سازنده جدا شده و استدیوی «Gen Design» را تاسیس کرد. به نظر میرسد به این زودی ها نباید منتظر نمایش عنوان جدید این استدیو بود.چندی پیش «Ueda» اعلام کرد حاظر است با استدیوهای دیگر برای کامل شدن روند ساخت این بازی همکاری کند.







Read the whole post here.
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
See you in 2028 ...
مهم نیست یک قرن دیگه هم بیاد میدونی یه بازی رو داری تجربه میکنی که توش پر از احساساته متفاوته درگیرکنندست بعد اینکه تموم میشه تا ماه ها و حتی سال ها برای پایانش تئوری داری این بشر گیم اف ال تایم میسازه که گنده های این صنعت از بازی هاش الگو برداری میکنن.همه جوره مستر پیس تحویل میده خوش حالم که تکنولوژی پیشرفت کرده و حالا میشه زودتر بازی اوئدا رو تجربه کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر