Lego Batman: Legacy of the Dark Knight

e99168bdab3ac4f8804b8a92032c2e95e5187d0b0d92fff6.jpg
نام عنوان: Lego Batman: Legacy of the Dark Knight
سازنده: TT Games
ناشر: Warner Bros. Games
تاریخ عرضه: May 22, 2026
پلتفرم‌ها: PlayStation 5, Nintendo Switch 2, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
لگو بتمن: میراث شوالیه تاریکی (Lego Batman: Legacy of the Dark Knight) عنوان اکشن-ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۶ است که توسط استودیوی Traveller's Tales توسعه یافته و شرکت Warner Bros. Games آن را منتشر کرده است. این اثر، چهارمین عنوان از فرانچایز لگو بتمن به شمار می‌رود و روایت داستانی کاملا جدیدی را ارائه می‌دهد که از کمیک‌، فیلم‌ها و دیگر آثار کارکتر Batman الهام گرفته شده است.
این عنوان برخلاف بازی‌های قبلی که با موتور اختصاصی استودیو TT Games ساخته می‌شدند، از موتور Unreal Engine 5 استفاده می‌کند و شباهت زیادی به فرانچایز محبوب Batman: Arkham دارد. این گیم که برای اولین بار در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۵ معرفی شد، در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۶ برای پلی‌استیشن ۵، ویندوز و ایکس‌باکس سری ایکس و اس عرضه شد؛ همچنین قرار است نسخه‌ای از آن در آینده برای کنسول «نینتندو سوییچ ۲» منتشر شود.

 
آخرین ویرایش:
چه قدر صدا کرده گیم اصلا باورنکردنیه! به شدت مورد تحسین واقع شده چه به لحاظ داستانی و رفرنس‌هایی که از کمیک‌ و فیلم و گیم‌های قبلی گذاشتن، چه به لحاظ گیم‌پلی که رسما همه به عنوان یه تایتل در حد و اندازه فرانچایز Batman Arkham در نظر گرفتنش.
میخواستم بذارم یه مقدار شرایط اینترنت و ... بهتر شه بعد از استور بگیرم گیم رو دیگه دیدم هر لحظه با تایم‌لاین اشباع شده از این گیم داخل X (توییتر) دارم رو‌به‌رو میشم طاقت نیاوردم رفتم دکمه Purchase رو زدم. اصلا فکرشم نمیکردم یه روز 90 دلار واسه یه عنوان Lego بدم، ولی اصلا Lego که هیچی، ظاهرا کل خاطرات پلیرا از Suicide Squad KTJL و Gotham Knights رو شسته برده هم هیچی (هر چند خود من Gotham Knights رو واقعا دوست داشتم و SSKTJL هم صرفا اگر یه استوری درست براش درمیاوردن میتونست اینقدر ضربه نخوره)، تو خیلی از موارد چند پله از Arkham Knight سال 2015 راکستدی قوی‌تر ظاهر شده! آقا حتما تجربه کنین که محشره ظاهرا نسخه PC هم امروز داخل سایت‌های داخلی گذاشته شده.
پ.ن: هی داشتم دنبال تاپیک گیم میگشتم خیلی برام عجیب بود برای یه همچین تایتل گردن کلفت و عجیب غریب ـی تاپیک زده نشده دیگه خودم کارای اداری ـشو انجام دادم :دی
پ.ن 2: ظاهرا میگن اسامی دو تا استودیو Rocksteady و WB Montreal و یه سری از دولوپرهاشون هم داخل گیم ذکر شده. Absolute Cinema! :D

Lego Batman: Legacy of the Dark Knight
/ Deluxe Edition - PS5 /



BC | #screenshots | MR.1199
 
من هم دارم بازی میکنم و پیشنهاد میکنم اصلا گول لگویی بودن نخورین، کاملا Tip Tier
شخصیت پردازی ها عالیه
طنزپردازی عالیه
رفرنس ها عالیه
حتی کامبت بازی هم خوبه و به شکل که انگار کامبت سری Arkham در قالب لگو در آوردن
گرافیک و پرفورمنسش هم خیلی خوبه

مشتاقم ببینم پروژه بعدیشون کدوم دنیا و کدوم کرکتره
 
بازی رو دیشب تمام کردم.اولین تجربه لگو عمرم بود.
اصلا انتظار نداشتم اینقدر بازی فوق العاده باشه.مجموعه فیلم و بازی بتمن را به بهترین شکل ممکن پیاده کرده بودند.از کات سین های بسیار با کیفیت همراه طنز خیلی خنده دار بگیر تا کمبت که انگار سه گانه اصلی بود تا گرافیک چشم نواز تا طراحی شهر با اینهمه مراحل جانبی متنوع.
کیفیت طراحی مراحل اصلی و باس هاش خیلی بالا بود واقعا انگشت به دهن موندم چجور ممکنه توی لگو اینجور بشه موفق بود.متای بالاش حقش بود.بنظرم اگر فرصت کردید از دستش ندید.
دوستان لوگو باز یک سوال:
چند سال پیش لگو استاروارز اومده بود یادم میاد اونم میگفتن خیلی خوب شده.سوالم این هست در حد لگو بتمن کیف میده یا ضعیف تره ؟ البته چون من فن شدید بتمن هستم و با شخصیت ها و دنیاش آشنام خیلی از لگو لذت بردم در صورتی که هیج چیز از استار وارز نمیدونم.
 
آخرین ویرایش:
بازی رو دیشب تمام کردم.اولین تجربه لوگو عمرم بود.
اصلا انتظار نداشتم اینقدر بازی فوق العاده باشه.مجموعه فیلم و بازی بتمن را به بهترین شکل ممکن پیاده کرده بودند.از کات سین های بسیار با کیفیت همراه طنز خیلی خنده دار بگیر تا کمبت که انگار سه گانه اصلی بود تا گرافیک چشم نواز تا طراحی شهر با اینهمه مراحل جانبی متنوع.
کیفیت طراحی مراحل اصلی و باس هاش خیلی بالا بود واقعا انگشت به دهن موندم چجور ممکنه توی لوگو اینجور بشه موفق بود.متای بالاش حقش بود.بنظرم اگر فرصت کردید از دستش ندید.
دوستان لوگو باز یک سوال:
چند سال پیش لوگو استاروارز اومده بود یادم میاد اونم میگفتن خیلی خوب شده.سوالم این هست در حد لوگو بتمن کیف میده یا ضعیف تره ؟ البته چون من فن شدید بتمن هستم و با شخصیت ها و دنیاش آشنام خیلی از لوگو لذت بردم در صورتی که هیج چیز از استار وارز نمیدونم.
Lego
40774_Lifestyle_envr_2_en-gb.jpg
...
Logo
Screenshot_20260612_143312_Chrome.jpg
...
:"> :دی
 
  • Smile
  • Like
Reactions: Destro and ps34
بازی رو دیشب تمام کردم.اولین تجربه لوگو عمرم بود.
اصلا انتظار نداشتم اینقدر بازی فوق العاده باشه.مجموعه فیلم و بازی بتمن را به بهترین شکل ممکن پیاده کرده بودند.از کات سین های بسیار با کیفیت همراه طنز خیلی خنده دار بگیر تا کمبت که انگار سه گانه اصلی بود تا گرافیک چشم نواز تا طراحی شهر با اینهمه مراحل جانبی متنوع.
کیفیت طراحی مراحل اصلی و باس هاش خیلی بالا بود واقعا انگشت به دهن موندم چجور ممکنه توی لوگو اینجور بشه موفق بود.متای بالاش حقش بود.بنظرم اگر فرصت کردید از دستش ندید.
دوستان لوگو باز یک سوال:
چند سال پیش لوگو استاروارز اومده بود یادم میاد اونم میگفتن خیلی خوب شده.سوالم این هست در حد لوگو بتمن کیف میده یا ضعیف تره ؟ البته چون من فن شدید بتمن هستم و با شخصیت ها و دنیاش آشنام خیلی از لوگو لذت بردم در صورتی که هیج چیز از استار وارز نمیدونم.
من از نسل هفتم به این سمت لگو از زیر دستم در نمیره.
چشم بسته اون استاروارز رو هم بازی کن ، اگه اهل استاروارز باشی اونهم یکی از بهترین بازیهای ساخته شده از این دنیاست.
اصلا از بعد از اون بازی بود که سطح بازیهای لگو چندمرتبه پیشرفت کرد که الان همچین بتمنی داریم.
بتمن قطعا از Skywalker بازی بهتریه ولی اونهم خیلی بازی جذابیه.

کلا اگه بتونی یه نفر برای COOP پیدا کنی که عالی میشه ، این بازیها تازه اصل جذابیتشون رو تو COOP نشون میدن.
 
این عکس شاید اسپویل داشته باشه ولی فقط می‌خواستم این رو بفرستم که تازه داستان رو تا جایی بردم که تونستم points of interest نقشه‌ها رو باز کنم و فقط ببینین چقدر خرت و پرت اختیاری هست که باید سراغشون برم


 
  • Like
Reactions: mobile1199
چه قدر صدا کرده گیم اصلا باورنکردنیه! به شدت مورد تحسین واقع شده چه به لحاظ داستانی و رفرنس‌هایی که از کمیک‌ و فیلم و گیم‌های قبلی گذاشتن، چه به لحاظ گیم‌پلی که رسما همه به عنوان یه تایتل در حد و اندازه فرانچایز Batman Arkham در نظر گرفتنش.
میخواستم بذارم یه مقدار شرایط اینترنت و ... بهتر شه بعد از استور بگیرم گیم رو دیگه دیدم هر لحظه با تایم‌لاین اشباع شده از این گیم داخل X (توییتر) دارم رو‌به‌رو میشم طاقت نیاوردم رفتم دکمه Purchase رو زدم. اصلا فکرشم نمیکردم یه روز 90 دلار واسه یه عنوان Lego بدم، ولی اصلا Lego که هیچی، ظاهرا کل خاطرات پلیرا از Suicide Squad KTJL و Gotham Knights رو شسته برده هم هیچی (هر چند خود من Gotham Knights رو واقعا دوست داشتم و SSKTJL هم صرفا اگر یه استوری درست براش درمیاوردن میتونست اینقدر ضربه نخوره)، تو خیلی از موارد چند پله از Arkham Knight سال 2015 راکستدی قوی‌تر ظاهر شده! آقا حتما تجربه کنین که محشره ظاهرا نسخه PC هم امروز داخل سایت‌های داخلی گذاشته شده.
پ.ن: هی داشتم دنبال تاپیک گیم میگشتم خیلی برام عجیب بود برای یه همچین تایتل گردن کلفت و عجیب غریب ـی تاپیک زده نشده دیگه خودم کارای اداری ـشو انجام دادم :دی
پ.ن 2: ظاهرا میگن اسامی دو تا استودیو Rocksteady و WB Montreal و یه سری از دولوپرهاشون هم داخل گیم ذکر شده. Absolute Cinema! :D

Lego Batman: Legacy of the Dark Knight
/ Deluxe Edition - PS5 /



BC | #screenshots | MR.1199
حالا واقعا این حجم شوآف و تاکید روی نسخه‌ی deluxe edition بودن بازیت لازمه؟! ماشالا هرجا هم وارد میشیم در حال شوآفی :دی
 
حالا واقعا این حجم شوآف و تاکید روی نسخه‌ی deluxe edition بودن بازیت لازمه؟! ماشالا هرجا هم وارد میشیم در حال شوآفی :دی

شايد لازمه بدونيم خيلى هزينه شده مطمعن بشيم كه كيفيت كار خوبه ما هم خريد كنيم :D
 
اینا یک عمره تو این سبک شاهکار میسازند و استودیوی خیلی باقدمت و شاخصی هستند، Traveler's Tales که بعد ها شد TT Games، توی استوری هارم اینا ساختند 1 و 2، جان برتون فوندر اصلی کارگردانشون بود مغز متفکر لگو هام بوده فکر کنم، البته برتون این اواخر جدا شد فکر کنم و استودیو خودش رو زد،

تی تی گیمز یا قبلش ترولرز تیلز کارشون خیلی خیلی درسته، حتی اولین کرش بندیکوت مولتی پلتفرم هم دادن اینا بسازند رف اف کورتکس...

منم لگوهارو خیلی دوست دارم همه رو بازی نکردم ولی هری پاتر ها و لرد اف د رینگز رو ترکوندم و خیلی خیلی خیلی دوست دارم، از همه بیشتر اما توی استوری هاشون رو دوست دارم مخصوصا 2، زمانی که اکثر پلتفرمر ها کلون کرش بندیکوت یا ماریو و اینا بودن، توی استوری 2 طراحی و سبک منحصر به فرد خودش رو داشت، طراحی مراحل سندباکس فوق العاده با کیفیت در دوران خودش، ساختار بازی گیم پلی کرکتر ها گرافیک موسیقی همه چی شاهکار، هنوزم کاملا قابل بازیه مخصوصا اگر از قدیم باهاش اومده باشید، عاشقشم و این بازی تا ابد با من هست...
 
خدا چه قدر این گیم easter egg داره! هر چه قدر آدم دقت میکنه به دیالوگ‌ها و interaction کارکترها بازم اون وسط یه چیزی هست که جا بیفته و از اینور اونور بشنوه چی بوده. وای و چه قدر کنترل گربه‌ها توسط خود کتوومن رو cute درآوردن!! 8->
نویسندگی 10/10 واقعا TT Games نشون داد همچنان 2026 حتی میشه یه تایتل LEGO رو به لحاظ محبوبیت جایگزین کرد با یه فرانچایز ـی که سال‌ها پلی داده شده. باید دید راکستدی از اونور داره رو چی کار میکنه :دی حتی اگه یه ریمیک هم از Arkham Asylum بسازه (البته RPG نه، به همون اندازه perfect اما با استانداردهای الان) به نظر من به راحتی یه جون دوباره میگیره و تو کوتاه مدت هم میتونه بودجه پروژه بعدی (و احتمالا ضرر سنگین پروژه قبلی) رو جبران کنن. تو همین فاصله هم WB Montreal میتونه asset های جدید رو از Rocksteady بگیره که یه ریمیک، حالا نه اونقدر عظیم، ولی از Arkham Origins بده به عنوان pre-order bonus ریمیک Asylum.

البته Gotham Knights فکر کنم خوب فروخت ولی بازم محض احتیاط هم که شده فعلا نباید سمت تایتل جدیدی برن. رسما میشه گفت طرفدارا از همون 2015 تشنه موندن چون دو تا تایتل اخیر جفت ـشون به دل اکثریت ننشست (هر چند خود من حقیقتا از جفت ـشون خوشم اومد :دی)

بقیه اسکرین‌شات‌ها به زودی گذاشته میشه فعلا این دو تا با photo mode خود گیم رو داشته باشین. شاهکاره :دی



BC | #screenshots | MR.1199

حالا واقعا این حجم شوآف و تاکید روی نسخه‌ی deluxe edition بودن بازیت لازمه؟! ماشالا هرجا هم وارد میشیم در حال شوآفی :دی
حتما لازم بوده و تشخیص داده شده که گذاشته بشه مشکل ـش کجاست استاد؟! :دی سر این گیم محتوای deluxe ارزشش رو داشته حالا اسکرین شات هم گذاشتم ببین چیا داره شاید تو هم خوشت اومد گرفتی! ما شوآف ولی باعث افتخاره تا این حد پیگیری :دی
آقا کلمات قشنگ تری هم هست از شما بعیده خدایی تو روز روشن وسط تاپیک گیم میای به یوزر توهین میکنی! دمت گرم حاجی کارت خیلی درسته فقط لاقل دو تا چیز کنارش میذاشتی پست اسپم نباشه هر کی تاپیک رو باز کرد بگه این چیه :دی

شايد لازمه بدونيم خيلى هزينه شده مطمعن بشيم كه كيفيت كار خوبه ما هم خريد كنيم :D
*مطمئن :دی 90 دلار هم نُرم ـه خیلی هزینه‌ای نیست البته بازم هر چی صلاحه :دی
 
در مورد بازی ، واقعا بازی هیچ چیزی از از نسخه های توی اوج بتمن های راک استیدی کم نداره واقعا کیفیت خوبی داره👌🏻
در مورد بحثی که پیش اومده ،
اولا تشکر کنم آموزش خرید بازی از PSN رو برامون گذاشتی دمت گرم بلد نبودیم :D

داداش حقيقتا به ذوقت حسودیم شد:دی
هم وقتش رو داری هم ذوقشو😙
هم پولشو ،
مثلا خودم یه زمانی وقتم بیشتر بود پولم کمتر بود الان که دستم باز تره مشغله و تاهل و غیره ، وقتم کمتره:دی🥲
.
در مورد شوآف هم ناراحت نشو ، از حسودیشونه :hide:
GTA هم روی ۳‌ پلتفرم بخر :)) همینطوری پر قدرت ادامه بده.
 
در مورد بازی ، واقعا بازی هیچ چیزی از از نسخه های توی اوج بتمن های راک استیدی کم نداره واقعا کیفیت خوبی داره👌🏻
در مورد بحثی که پیش اومده ،
اولا تشکر کنم آموزش خرید بازی از PSN رو برامون گذاشتی دمت گرم بلد نبودیم :D

داداش حقيقتا به ذوقت حسودیم شد:دی
هم وقتش رو داری هم ذوقشو😙
هم پولشو ،
مثلا خودم یه زمانی وقتم بیشتر بود پولم کمتر بود الان که دستم باز تره مشغله و تاهل و غیره ، وقتم کمتره:دی🥲
.
در مورد شوآف هم ناراحت نشو ، از حسودیشونه :hide:
GTA هم روی ۳‌ پلتفرم بخر :)) همینطوری پر قدرت ادامه بده.
یه چیزای ریزی رو از آدم پیدا میکنین دست میگیرین که خود طرف روح ـشم خبر نداره یه دفعه میبینه اصلا داستان یه چیز دیگه شده :دی
آقا سر بامزگی همون آموزش خرید بازی از PSN که گفتی (خدایی چه جوری به ذهنت رسید :دی) دیگه اصلا این شکلی نمیذارم ترکوندین ما رو :دی گفتم که اصلا پول ـی نیست دو تا گیم که آدم بخواد باهاش شوآف کنه و حرکت خیاریه واقعا، اونم تازه تو این شرایط اقتصادی، صرفا تا قبل از این داستان لذت میبردم کوچکترین قسمت‌های مربوط به یه گیم از صفحه استور و پریلود و اینا گذاشته بشه (in case یه روز اون صفحه/مراحل/etc. تغییر کرد، یا هر چیز دیگه‌ای و اون میشه سند اینکه در اون تاریخ اون گیم/محتوا چه شکل و شمایلی رو از هر لحاظ داشته و فقط هم برای خاطره‌بازی، و نه شوآف و اینایی که به ما چسبوندین :دی) و حالا بین کلی preload گیم و settings و اینا که گذاشته شده برای تایتل‌های مختلف اون "اصطلاحا" مراحل خریده (خیلی بدین همه ـتون :دی) رو کلید کردین روش :دی

آقا به هر شکل تموم شد دیگه وقتی روش حساسیت بی دلیل به وجود اومده نگه میدارم همینجا تو آرشیو خودم دیگه نمیشه به زور یه حرکتی رو جا انداخت که :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or