.:AC MilaN:.
کاربر سایت
سلام
یه سئوال داشتم
من فیبر مخابرات دارم بعد بسته شبانه 2 تا 8 فعال میکنم و باهاش از سایتهای داخلی بازی دانلود میکنم ، ولی حجم بسته به صورت بین الملل کم میشه
الان سایتها میگن isp داره تخلف میکنه و سرورهای ما نیم بها هستش ، کسی این مورد رو داشته؟
یه سئوال داشتم
من فیبر مخابرات دارم بعد بسته شبانه 2 تا 8 فعال میکنم و باهاش از سایتهای داخلی بازی دانلود میکنم ، ولی حجم بسته به صورت بین الملل کم میشه
الان سایتها میگن isp داره تخلف میکنه و سرورهای ما نیم بها هستش ، کسی این مورد رو داشته؟
آخرین ویرایش:


والا شاتل که 1 سال شد مارو انداخت دور گفت چون کافو فیبر شده دیگه بهتون سرویس نمیدیم