اینترنت فیبر نوری (تانوما)

سلام
یه سئوال داشتم
من فیبر مخابرات دارم بعد بسته شبانه 2 تا 8 فعال میکنم و باهاش از سایتهای داخلی بازی دانلود میکنم ، ولی حجم بسته به صورت بین الملل کم میشه
الان سایتها میگن isp داره تخلف میکنه و سرورهای ما نیم بها هستش ، کسی این مورد رو داشته؟
 
آخرین ویرایش:
داداش اگه راهی پیدا کردی منم تگ کن ببینم و بفهمم! منم با مبین نت و ایرانسل (مودم) و همراه اول (گوشی) تا امروز نتونستم وصل بشم. dns شلتر دارم (پولی) راحت میره داخل لابی
اونجا که میزنیم matchmaking چند ثانیه میگرده بعد قطع میشه... بعد جالبه یه بازی دیگه دارم fc26 که کلا بازی نمیکنم ولی واسه تست باز کردم دیدم راحت رفت تو قسمت آنلاین
و بازی آنلاین رو آورد و البته پینگ 120-130 بود ولی آورد ... بتلفیلد اصلا نمیاره همینجوری نسخ موندیم! زنگم زدم پشتیبانی هیچ کاری نکردن
کی میخواد درست بشه پس!

پی نوشت : بتلفیلد 2042 رو الان تست کردم راحت وصل شد و رفت تو بازی!
فقط بتل6 مشکل دارم ):
سلطان حقیقتا نت یه جوری وضعیتش فوق العاده شخمیه که من همین pure که دوستمون گفت رو خریدم ، تمام سرور ها و پروتکل هاشو تست کردم همشون تایم اوت میدادن و پکت لاست شدید کلا قابل بازی نیست فعلا بیخیالش شدم :-w
فقط هم با سرویس های کاهش پینگ و فیلتر شکن این مشکلات پیش میاد ، در حالت عادی تو گیمایی که تحریم نیستن عین CS کاملا بدون مشکل پکت صفر و پینگ استیبل
 
  • Sad
Reactions: yas67
دوستان روی فیبر مخابرات بازی call of duty bo7 میتونید اون قسمت checking for update رد کنید ؟ من الان فقط با vpn share میتونم اون قسمت رد کنم روی کنسول ، ولی هم خیلی دردسر داره و اکثرا هم انجام نمیشه !! راه دیگه ای داره ؟
 
با سلام دوستان آسیاتک بهم زنگ زده بود که میتونیم بهت فیبر نوری بدیم و مودم ADSL خودت رو برمی‌داریم چون از این شرکت اینترنت دارم بعد گفت یک مودم فیبر رایگان بهت می‌دیم و سیم کشی هم رایگان هست منم از خدا خواسته گفتم باشه منتهی الان بیشتر از ۲۰ روز گذشته و خبری نشده کسی از دوستان تجربه داره از زمانی که تماس میگیرن نهایت چقدر طول می‌کشه تا بیان نصب کنن؟ فت هم یه کوچه بالاتر از خونمون هست
 
با سلام دوستان آسیاتک بهم زنگ زده بود که میتونیم بهت فیبر نوری بدیم و مودم ADSL خودت رو برمی‌داریم چون از این شرکت اینترنت دارم بعد گفت یک مودم فیبر رایگان بهت می‌دیم و سیم کشی هم رایگان هست منم از خدا خواسته گفتم باشه منتهی الان بیشتر از ۲۰ روز گذشته و خبری نشده کسی از دوستان تجربه داره از زمانی که تماس میگیرن نهایت چقدر طول می‌کشه تا بیان نصب کنن؟ فت هم یه کوچه بالاتر از خونمون هست
فقط هر روز زنگ بزن و پیگر شو

من 3 بار خط کشیدم سه جای مختلف اولی رو زنگ نزدم 2 ماه طول کشید
اون 2 تای دیگه زنگ زدم 2-3 روز یه بار هی گفتم اینا نمیان وصل کنن و فلان
20 روزه اومدن
 
  • Like
Reactions: Dementia
دوستان روی فیبر مخابرات بازی call of duty bo7 میتونید اون قسمت checking for update رد کنید ؟ من الان فقط با vpn share میتونم اون قسمت رد کنم روی کنسول ، ولی هم خیلی دردسر داره و اکثرا هم انجام نمیشه !! راه دیگه ای داره ؟
من با دی ان اس فایراپس ردش میکنم
 
من با دی ان اس فایراپس ردش میکنم
منم الان فایراپس خریدم و رد کرد ! ولی نمیشه که ماهی ۳۰۰ هزارتومن پول dns بدم فقط برای رد کردن checking for update !! چون من با همین dns های عادی Cloudflare و Quad9 و ... راحت بازی میکنم و نیازی به این dns ها ندارم! حالا سرویس دهنده دیگه ای نیست که ارزونتر باشه ؟
 
منم الان فایراپس خریدم و رد کرد ! ولی نمیشه که ماهی ۳۰۰ هزارتومن پول dns بدم فقط برای رد کردن checking for update !! چون من با همین dns های عادی Cloudflare و Quad9 و ... راحت بازی میکنم و نیازی به این dns ها ندارم! حالا سرویس دهنده دیگه ای نیست که ارزونتر باشه ؟
توربو دی ان اس ارزونتره حالا نمیدونم رو cod اوکیه یا نه ولی تست داره
فک کنم هنوز ماهی صد هست. اگه زیاد انلاین پلی میدی و رو کنسولی بنظرم بگیر کلا با دی ان اس وصل باش حالت عادی هر روز یجور بازی درمیاره یروز کلا به سرور سونی/ایکس باکس وصل نمیشه یروز وصل میشه اپدیت نمیشه یروز تو یه بازی میره فرداش نمیره یروز بیست بار باید تلاش مجدد بزنی تا بره با دی ان اس این دردسرا نیست دیگه رایگانا هم خیلی وقتا موقع دانلود اذیت میکنن
 
جالبه برای ما سیم کشی رایگان انجام دادن
مودم رایگان دادن
امروزم فعال شد فهمیدم 500 گیگ اینترنت 3 ماهه رایگان رو فیبر دادن بهمون
عجیبه اینقدر رایگان بازی از مخابرات
سرعت هم تست گرفتم فیکس 100 مگابیت عه با vpn هم تست گرفتم همون 100 مگابیت بود

ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند چطوری میتونم سرعت رو بالاتر بگیرم
چون تو پنل هم فقط بسته های 100 مگابیت داره
بارنی تو همیشه از نت شانس اوردی :دی چه موقعی که شاتل داشتی چه الان که دست رو فیبر گذاشتی
 
توربو دی ان اس ارزونتره حالا نمیدونم رو cod اوکیه یا نه ولی تست داره
فک کنم هنوز ماهی صد هست. اگه زیاد انلاین پلی میدی و رو کنسولی بنظرم بگیر کلا با دی ان اس وصل باش حالت عادی هر روز یجور بازی درمیاره یروز کلا به سرور سونی/ایکس باکس وصل نمیشه یروز وصل میشه اپدیت نمیشه یروز تو یه بازی میره فرداش نمیره یروز بیست بار باید تلاش مجدد بزنی تا بره با دی ان اس این دردسرا نیست دیگه رایگانا هم خیلی وقتا موقع دانلود اذیت میکنن
من مشکلی ندارم اگر واقعا یک dns گیمینگ خوب داشته باشیم که هم سرعت خوبی داشته باشه ، هم پایدار باشه و هم این مشکلات دسترسی به سرورهای گیم حل کنه ! ولی مشکل این جاست همین امروز FireOps افتاده بود به ریپ زدن! وسط بازی call of duty همش پینگ نوسان میداد ، چندبار هم وسط بازی انداخت بیرون ! باز مجبور شدم برگردم سراغ همون Quad9 و AdGuard و ... ! چون حداقل این public dns ها پایدار هستن برای بازی کردن ! ولی موقع اون دسترسی checking for update بامبول درمیارن !! خلاصه گرفتار شدیم
 
بارنی تو همیشه از نت شانس اوردی :دی چه موقعی که شاتل داشتی چه الان که دست رو فیبر گذاشتی
:)) والا شاتل که 1 سال شد مارو انداخت دور گفت چون کافو فیبر شده دیگه بهتون سرویس نمیدیم
البته منم زرنگ بازی در میاوردم شاتل میگفت یادمه ماهی 300 تومن 100 گیگ حجم سرعت 8
من میرفتم 200 تومن از مخابرات خط جدید میخریدم بعدش 1 تومن میدادم شاتل جشنواره یک ساله میخریدم سرعت 16 حجم 9 ترا =))
فکر کنم فهمیدن جلوم رو گرفتن
ولی الان خدایی فیبر بد نبوده گیمم رو میزنم در حالی که خانواده هم تو اینستا و یوتیوب دارن میچرخن و پینگ تو بازی دست نمیخوره
این فیبره هم باورم نمیشه مخابرات همه چی رو رایگان انجام داد یعنی فقط 250 هزار تومن بابت کشیدن فیبر از باکس بالا پشت بوم تا توی واحد گرفت
 
:)) والا شاتل که 1 سال شد مارو انداخت دور گفت چون کافو فیبر شده دیگه بهتون سرویس نمیدیم
البته منم زرنگ بازی در میاوردم شاتل میگفت یادمه ماهی 300 تومن 100 گیگ حجم سرعت 8
من میرفتم 200 تومن از مخابرات خط جدید میخریدم بعدش 1 تومن میدادم شاتل جشنواره یک ساله میخریدم سرعت 16 حجم 9 ترا =))
فکر کنم فهمیدن جلوم رو گرفتن
ولی الان خدایی فیبر بد نبوده گیمم رو میزنم در حالی که خانواده هم تو اینستا و یوتیوب دارن میچرخن و پینگ تو بازی دست نمیخوره
این فیبره هم باورم نمیشه مخابرات همه چی رو رایگان انجام داد یعنی فقط 250 هزار تومن بابت کشیدن فیبر از باکس بالا پشت بوم تا توی واحد گرفت
اینکه رایگان انجام میشه چون یه طرح ملی هست کلا از کابل مسی دارن شیفت میکنن رو فیبر نوری
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or