سلام..همین الان کنسول دیجیتال تا ۱۲.۷۰ جیلبریک میشه...قطعا به فریمورهای بالاتر هم میرسه...صبوری لازمه...بله وقتی روی رست مود بزارید نیازی به ۵۰ دقیقه نیست...رست مود هیچگونه فشاری به کنسول نمیاره....سلام دوستان برای کنسول دیجیتال ممکنه راهی بیاد تا چند روز دیگه که کلا صبر کردن نخواد؟ و ایا اگه کنسول رو روی رست مود بزاریم دیگه نیازی نیست هربار 50 دقیقه وایسیم؟
