SHAM
کاربر سایت
?سلام
دوستان کسی موفق شده بازی assassin creed shadow را اجرا کنه روی حافظه داخلی و خارجی با فرمت exfat و با معمولی که کلی فایل داره اجرا میکنم لودینگ های طولانی داره وقتی هم بازی اجرا میشه بازی همش لگ میخوره لودینگ میزنه
?سلام
دوستان کسی موفق شده بازی assassin creed shadow را اجرا کنه روی حافظه داخلی و خارجی با فرمت exfat و با معمولی که کلی فایل داره اجرا میکنم لودینگ های طولانی داره وقتی هم بازی اجرا میشه بازی همش لگ میخوره لودینگ میزنه
وقتی کنسول روشن میکنی و هک میکنی بازی رو اجرا نکن یه بار کنسول بزار رو حالت rest mod بعد با دسته دوباره روشن کن چند ثانیه صبر کن بعد بازی رو اجرا کنمن تازه کنسولم رو هک کردم و روی فریمور 11.20 هستم. لطفا نحوه اجرای بازی های ps5 رو بهم یاد بدید. Fc26 رو دانلود کردم ولی وقتی اجراش می کنم ps5 خاموش میشه.
برای اجرای بازی چی کار باید بکنم.
ممنون میشم یادم بدید
من با اکسترنال اجرا میکنم راحت روان بی دردسرresident evil 9 - stellar blade - Ghost of yutel هارد داخلی اجرا میشن؟
و جایی هستش سمت تهران دیتایه بازی هکی رو قیمت مناسب کپی کنه
داخلی جواب نمیده فقط اکسترنال?
بابا خیلی ساده س همه بازی ها روی اکسترنال خوب اجرا می شن اگه اس اس دی خوبی باشه هیچ مشکلی نیستتا اونجایی که فهمیدم بازیا بسته به کنسول ممکنه رو هارد داخلی یا خارجی بهتر اجرا بشن. الزاما هارد اکسترنال بهتر نیست. تو تلگرام گروه تست بازی های p30day هست. خیلیا رو حافظه داخلی خوب کار میکنن.

اکانت هکی یکی از دوستان توی شهری هستم گفت ریختم هر بازی 1 میلیوناین هک خیلی گرون درمیاد ssd اکسترنال الان کم کم 20 تومن پولشه اینا هم برای انتقال دیتا استفاده می شن نه برای اجرای بازی
توی گروه p30day زده Assassin's Creed® Shadows با فرمت exfat راحت داخلی و خارجی اجرا شده با همون دیتا نتونستم اجراش کنم کلی لگ دارهتا اونجایی که فهمیدم بازیا بسته به کنسول ممکنه رو هارد داخلی یا خارجی بهتر اجرا بشن. الزاما هارد اکسترنال بهتر نیست. تو تلگرام گروه تست بازی های p30day هست. خیلیا رو حافظه داخلی خوب کار میکنن.
بنظرم فعلا باید صبرید یا بازیای پلی 4 رو انجام بدیم .این هک خیلی گرون درمیاد ssd اکسترنال الان کم کم 20 تومن پولشه اینا هم برای انتقال دیتا استفاده می شن نه برای اجرای بازی
با 20 تومن کم کممیشه 4 تا بازی ظرفیت۲اکانت هکی یکی از دوستان توی شهری هستم گفت ریختم هر بازی 1 میلیون
بازی اکانت اشتراکی هم قیمتاش که بالاتره
حالا شما فکر کن 25 بازی هکی ریختی روی کنسولت میشه 25 میلیون هرموقع خواستی پاکشون کن یک بازی دیگه نصب کن و کلی ایراد دیگه اکانت هکی داره این نداره
خودم به شخصه بازی های ps4 را روی حافظه کنسول اجرا میکنم بازی های ps5 را روی ssd اینطوری حافظه کنسول دوبرابر میشه
یک ssd هم که خریدی 25 میلیون دور که نریختیش مثل اکانت انگار پولت دور ریختی خود ssd هم دست دوم هیچی نخرن نصف قیمت میخرن
حالا گرونی مدنظر شما را درک نمیکنم
توی گروه p30day زده Assassin's Creed® Shadows با فرمت exfat راحت داخلی و خارجی اجرا شده با همون دیتا نتونستم اجراش کنم کلی لگ داره
توی گروه p30day زده تجربه خودم نیست
FC 2026 75.3
AstroBot 45.2
Days Gone 35.7
Dead Space 30.9
DOOM classic collection 1.26
Doom The Dark Age 98
Forza 5 135
God of war Ragnorok + Dlc valhalla 100
GTA V* 88.3
Hitman 1+2+3 WOA 62.7
Last of Us 1 Remaster 78.4
Minecraft 2.36
Mortal kombat 1 + DLC* 148
Need for Speed Unbound 30.3
Red Dead 1 9.05
Resident Evil 9 77
Sack Boy 32.4
Split Fiction 79.7
Silent Hill F 37.5
It takes two 40.5
Ghost of Yotei 95.8
حجم بازی ها بعد از تبدیل بصورت فشرده جلوی اسم بازی هست
همگی به صورت FFPFSC روی کنسول 10.01 به صورت lapse و 12.40 به صورت P2JB کار دادن(روی هارد داخلی)
فقط 3 مورد داریم:
1-Gta V
اول بازی که از بانک میزنین بیرون برفیه پلیس میاد با بکشیشون، پلیس نمیاد
باید روی هارد خارجی ران کنین و لول 1 رو رد کنین بعدش که مایکل پیش روانشناسه دیگ بازیو ببندین و بریزین هارد داخلی اوکی میشه
2-mortal kombat 1
توی منو اصلی و انتخاب کارکتر گیم لگ میزنه، ولی داخل خود بازی اوکیه.
3-alone in dark
جایی توی گیم میخاد کات سین پلی شه و کاراکتر توهم بزنه و نقشه عوض شه در حد 2 ثانیه گیم هنگ میکنه، چیزی نیست که نشه بازی کرد ولی روی مخه.
*** فقط هم از shadow mount+ و kstuff lite by drakmor استفاده کردم
*** این وسط چندتا دستگاه 12.00 و 11.60 و 9.60 هم بوده گیم زدم ولی همشون روی این 2 ورژن کامل اوکی بوده
***بیشترین باگ و مشکلم با دستگاه های 10.01 و زیرش بوده که با etahen کار میکرده، اگر نباشه خیلی دردسرا کمتره
ممنون از راهنماییت. من بعد از انجام هک کنسول رو روی حالت rest mode گذاشتم و بعد وارد بازی شدم این دفعه تا صفحه اول بازی که لیست انتخاب حالت های مختلف بازی (منوی اول بازی منظورمه) میاد بعد دستگاه هنگ می کنه و قفل میشه و باید کنسول رو با دکمه پاور خاموش کنم یا از برق بکشمش. من کجای کار رو اشتباه انجام میدم که بازی برام اجرا نمیشه. خیلی هم توی نت سرچ کردم هیچی دستگیرم نمیشه. یه جا نوشته باید dump_installer اجرا بشه. این نمیدونم چی هست. ممنون میشم راهنماییم کنید. بازی رو exfat کردموقتی کنسول روشن میکنی و هک میکنی بازی رو اجرا نکن یه بار کنسول بزار رو حالت rest mod بعد با دسته دوباره روشن کن چند ثانیه صبر کن بعد بازی رو اجرا کن
شما جای رو اشتباه نرفتی متاسفانه هک جدید مثل ورژن 10.1 پایدار نیست و هنگ و ریست زیاد دارهممنون از راهنماییت. من بعد از انجام هک کنسول رو روی حالت rest mode گذاشتم و بعد وارد بازی شدم این دفعه تا صفحه اول بازی که لیست انتخاب حالت های مختلف بازی (منوی اول بازی منظورمه) میاد بعد دستگاه هنگ می کنه و قفل میشه و باید کنسول رو با دکمه پاور خاموش کنم یا از برق بکشمش. من کجای کار رو اشتباه انجام میدم که بازی برام اجرا نمیشه. خیلی هم توی نت سرچ کردم هیچی دستگیرم نمیشه. یه جا نوشته باید dump_installer اجرا بشه. این نمیدونم چی هست. ممنون میشم راهنماییم کنید. بازی رو exfat کردم
