اموزش هک برای کنسول PS5

سلام
دوستان کسی موفق شده بازی assassin creed shadow را اجرا کنه روی حافظه داخلی و خارجی با فرمت exfat و با معمولی که کلی فایل داره اجرا میکنم لودینگ های طولانی داره وقتی هم بازی اجرا میشه بازی همش لگ میخوره لودینگ میزنه
?
 
من تازه کنسولم رو هک کردم و روی فریمور 11.20 هستم. لطفا نحوه اجرای بازی های ps5 رو بهم یاد بدید. Fc26 رو دانلود کردم ولی وقتی اجراش می کنم ps5 خاموش میشه.
برای اجرای بازی چی کار باید بکنم.
ممنون میشم یادم بدید
وقتی کنسول روشن میکنی و هک میکنی بازی رو اجرا نکن یه بار کنسول بزار رو حالت rest mod بعد با دسته دوباره روشن کن چند ثانیه صبر کن بعد بازی رو اجرا کن
 
  • Like
Reactions: hamid1752
تا اونجایی که فهمیدم بازیا بسته به کنسول ممکنه رو هارد داخلی یا خارجی بهتر اجرا بشن. الزاما هارد اکسترنال بهتر نیست. تو تلگرام گروه تست بازی های p30day هست. خیلیا رو حافظه داخلی خوب کار میکنن.
بابا خیلی ساده س همه بازی ها روی اکسترنال خوب اجرا می شن اگه اس اس دی خوبی باشه هیچ مشکلی نیست
برخی بازی ها روی داخلی اصلا اجرا نمی شن اگر بشن خوب اجرا می شن
اما داخلی داستان کپی کردن طولانی مجدد از اکسترنال روی هارد داخلی داره اکسترنال خیلی راحتید در کل
اینم بگم اس اس دی داخلی 5 هم عین تمام اس اس دی ها عمر مشخص رایت داره ضمن اینکه اگه کنسول به دلایل مختلف فریز کنه یا کرش احتمال تخریب فریمور کنسول یا خراب شدن سیو یا خود بازی بالاتره البته دلال ها شعر می گن که کنسول فلان می شه خیر با یک ریستور اتوماتیک دستگاه خودش فیکس می شه اما بدترین حالت باید فریمور بک اپ که حجم بیشتری داره از سونی دانلود کرد روش زد کسی البته ندیدم به این مرحله رسیده باشه اما امکانش هست اما اینکه بگیم اس اس دیش می سوزه یا کلا دستگاه فلان می شه خیر چرند می گن که اکانت گرون خودشون بفروشن
اکسترنال در کل پیشنهاد می شه ضمن اینکه محال ممکنه حجم کم نیارید خود دستگاه 650 کلا در اختیار می ذاره که حتما باید 65 گیگش همیشه خالی باشه تا به اس اس دی صدمه نرسه عین همه ی اس اس دی ها دیگه که باید 10 درصدش همیشه خالی باشه
الان بازی های خوب بین 120 تا 170 گیگ حجم دارن عملا مجبورید اکسترنال بخرید تا اذیت نشید
 
مثل اینکه این داستان سر دراز دارد با هارد داخلی . اینطورکه بوش میاد باید ما فقرا فعلا صبر بیشه کنیم . تا اوضاع هک بهتر بشه . یه جوانمرد متخصص دلسوز کار هک رو تموم کنه وسلام . ^:)^
 
این هک خیلی گرون درمیاد ssd اکسترنال الان کم کم 20 تومن پولشه اینا هم برای انتقال دیتا استفاده می شن نه برای اجرای بازی
اکانت هکی یکی از دوستان توی شهری هستم گفت ریختم هر بازی 1 میلیون
بازی اکانت اشتراکی هم قیمتاش که بالاتره

حالا شما فکر کن 25 بازی هکی ریختی روی کنسولت میشه 25 میلیون هرموقع خواستی پاکشون کن یک بازی دیگه نصب کن و کلی ایراد دیگه اکانت هکی داره این نداره
خودم به شخصه بازی های ps4 را روی حافظه کنسول اجرا میکنم بازی های ps5 را روی ssd اینطوری حافظه کنسول دوبرابر میشه
یک ssd هم که خریدی 25 میلیون دور که نریختیش مثل اکانت انگار پولت دور ریختی خود ssd هم دست دوم هیچی نخرن نصف قیمت میخرن

حالا گرونی مدنظر شما را درک نمیکنم

تا اونجایی که فهمیدم بازیا بسته به کنسول ممکنه رو هارد داخلی یا خارجی بهتر اجرا بشن. الزاما هارد اکسترنال بهتر نیست. تو تلگرام گروه تست بازی های p30day هست. خیلیا رو حافظه داخلی خوب کار میکنن.
توی گروه p30day زده Assassin's Creed® Shadows با فرمت exfat راحت داخلی و خارجی اجرا شده با همون دیتا نتونستم اجراش کنم کلی لگ داره


توی گروه p30day زده تجربه خودم نیست

FC 2026 75.3
AstroBot 45.2
Days Gone 35.7
Dead Space 30.9
DOOM classic collection 1.26
Doom The Dark Age 98
Forza 5 135
God of war Ragnorok + Dlc valhalla 100
GTA V* 88.3
Hitman 1+2+3 WOA 62.7
Last of Us 1 Remaster 78.4
Minecraft 2.36
Mortal kombat 1 + DLC* 148
Need for Speed Unbound 30.3
Red Dead 1 9.05
Resident Evil 9 77
Sack Boy 32.4
Split Fiction 79.7
Silent Hill F 37.5
It takes two 40.5
Ghost of Yotei 95.8

حجم بازی ها بعد از تبدیل بصورت فشرده جلوی اسم بازی هست

همگی به صورت FFPFSC روی کنسول 10.01 به صورت lapse و 12.40 به صورت P2JB کار دادن(روی هارد داخلی)

فقط 3 مورد داریم:
1-Gta V
اول بازی که از بانک میزنین بیرون برفیه پلیس میاد با بکشیشون، پلیس نمیاد 😂
باید روی هارد خارجی ران کنین و لول 1 رو رد کنین بعدش که مایکل پیش روانشناسه دیگ بازیو ببندین و بریزین هارد داخلی اوکی میشه
2-mortal kombat 1
توی منو اصلی و انتخاب کارکتر گیم لگ میزنه، ولی داخل خود بازی اوکیه.
3-alone in dark
جایی توی گیم میخاد کات سین پلی شه و کاراکتر توهم بزنه و نقشه عوض شه در حد 2 ثانیه گیم هنگ میکنه، چیزی نیست که نشه بازی کرد ولی روی مخه.

*** فقط هم از shadow mount+ و kstuff lite by drakmor استفاده کردم
*** این وسط چندتا دستگاه 12.00 و 11.60 و 9.60 هم بوده گیم زدم ولی همشون روی این 2 ورژن کامل اوکی بوده
***بیشترین باگ و مشکلم با دستگاه های 10.01 و زیرش بوده که با etahen کار میکرده، اگر نباشه خیلی دردسرا کمتره
 
اکانت هکی یکی از دوستان توی شهری هستم گفت ریختم هر بازی 1 میلیون
بازی اکانت اشتراکی هم قیمتاش که بالاتره

حالا شما فکر کن 25 بازی هکی ریختی روی کنسولت میشه 25 میلیون هرموقع خواستی پاکشون کن یک بازی دیگه نصب کن و کلی ایراد دیگه اکانت هکی داره این نداره
خودم به شخصه بازی های ps4 را روی حافظه کنسول اجرا میکنم بازی های ps5 را روی ssd اینطوری حافظه کنسول دوبرابر میشه
یک ssd هم که خریدی 25 میلیون دور که نریختیش مثل اکانت انگار پولت دور ریختی خود ssd هم دست دوم هیچی نخرن نصف قیمت میخرن

حالا گرونی مدنظر شما را درک نمیکنم


توی گروه p30day زده Assassin's Creed® Shadows با فرمت exfat راحت داخلی و خارجی اجرا شده با همون دیتا نتونستم اجراش کنم کلی لگ داره


توی گروه p30day زده تجربه خودم نیست

FC 2026 75.3
AstroBot 45.2
Days Gone 35.7
Dead Space 30.9
DOOM classic collection 1.26
Doom The Dark Age 98
Forza 5 135
God of war Ragnorok + Dlc valhalla 100
GTA V* 88.3
Hitman 1+2+3 WOA 62.7
Last of Us 1 Remaster 78.4
Minecraft 2.36
Mortal kombat 1 + DLC* 148
Need for Speed Unbound 30.3
Red Dead 1 9.05
Resident Evil 9 77
Sack Boy 32.4
Split Fiction 79.7
Silent Hill F 37.5
It takes two 40.5
Ghost of Yotei 95.8

حجم بازی ها بعد از تبدیل بصورت فشرده جلوی اسم بازی هست

همگی به صورت FFPFSC روی کنسول 10.01 به صورت lapse و 12.40 به صورت P2JB کار دادن(روی هارد داخلی)

فقط 3 مورد داریم:
1-Gta V
اول بازی که از بانک میزنین بیرون برفیه پلیس میاد با بکشیشون، پلیس نمیاد 😂
باید روی هارد خارجی ران کنین و لول 1 رو رد کنین بعدش که مایکل پیش روانشناسه دیگ بازیو ببندین و بریزین هارد داخلی اوکی میشه
2-mortal kombat 1
توی منو اصلی و انتخاب کارکتر گیم لگ میزنه، ولی داخل خود بازی اوکیه.
3-alone in dark
جایی توی گیم میخاد کات سین پلی شه و کاراکتر توهم بزنه و نقشه عوض شه در حد 2 ثانیه گیم هنگ میکنه، چیزی نیست که نشه بازی کرد ولی روی مخه.

*** فقط هم از shadow mount+ و kstuff lite by drakmor استفاده کردم
*** این وسط چندتا دستگاه 12.00 و 11.60 و 9.60 هم بوده گیم زدم ولی همشون روی این 2 ورژن کامل اوکی بوده
***بیشترین باگ و مشکلم با دستگاه های 10.01 و زیرش بوده که با etahen کار میکرده، اگر نباشه خیلی دردسرا کمتره
با 20 تومن کم کم‌میشه 4 تا بازی ظرفیت۲
یا 6 تا بازی ظ۳ خرید انلاین بازی کرد دوباره فروختشون با درصدی ضرر البته
من هک برای بازیای انحصاری و ps5 می خوام نه بازیای درپیتی ps4که هزار بار تمومش کردیم
 
من نت رو جوویدم واس دوستم می‌خواستم بگیرم.
SC740 ظرفیت 500 گیگابایت و ۱ ترابایت USB 3.2 Gen2
حوالی ۱۳۵۰۰ نسخه ۵۰۰ هست.
۱۹ تومن هم نسخه یک‌ترا.
سرعت انتقالش ۱۰گیگابیت هست و جواب میده.
۵ سال هم گارانتی آونگ داره.


اگر پول بیشتری دارید، می‌تونید کیس
Asus TUF Gaming A1 M.2 NVMe to USB 3.2
بخرید که قیمتش حوالی ۷ تومن هست.
هارد هم WD blue بگیرید. بسته به ظرفیت قیمتش متفاوته.
۷-۸ تومن نسبت به گزینه Adata گرونتر میشه.
 
وقتی کنسول روشن میکنی و هک میکنی بازی رو اجرا نکن یه بار کنسول بزار رو حالت rest mod بعد با دسته دوباره روشن کن چند ثانیه صبر کن بعد بازی رو اجرا کن
ممنون از راهنماییت. من بعد از انجام هک کنسول رو روی حالت rest mode گذاشتم و بعد وارد بازی شدم این دفعه تا صفحه اول بازی که لیست انتخاب حالت های مختلف بازی (منوی اول بازی منظورمه) میاد بعد دستگاه هنگ می کنه و قفل میشه و باید کنسول رو با دکمه پاور خاموش کنم یا از برق بکشمش. من کجای کار رو اشتباه انجام میدم که بازی برام اجرا نمیشه. خیلی هم توی نت سرچ کردم هیچی دستگیرم نمیشه. یه جا نوشته باید dump_installer اجرا بشه. این نمیدونم چی هست. ممنون میشم راهنماییم کنید. بازی رو exfat کردم
 
ممنون از راهنماییت. من بعد از انجام هک کنسول رو روی حالت rest mode گذاشتم و بعد وارد بازی شدم این دفعه تا صفحه اول بازی که لیست انتخاب حالت های مختلف بازی (منوی اول بازی منظورمه) میاد بعد دستگاه هنگ می کنه و قفل میشه و باید کنسول رو با دکمه پاور خاموش کنم یا از برق بکشمش. من کجای کار رو اشتباه انجام میدم که بازی برام اجرا نمیشه. خیلی هم توی نت سرچ کردم هیچی دستگیرم نمیشه. یه جا نوشته باید dump_installer اجرا بشه. این نمیدونم چی هست. ممنون میشم راهنماییم کنید. بازی رو exfat کردم
شما جای رو اشتباه نرفتی متاسفانه هک جدید مثل ورژن 10.1 پایدار نیست و هنگ و ریست زیاد داره
 
  • Like
Reactions: hamid1752
بازی های با فرمت exfat رو باید کجای حافظه داخلی بریزم
بستگی به نوع جیلبریک شما دارد.

مسیر های هارد داخلی​

  • /data/homebrew
  • /data/etaHEN/games


‎مسیر های هارد اکسترنال​

  • /mnt/usb0/homebrew
  • /mnt/usb7/homebrew
  • /mnt/usb0/etaHEN/games
  • /mnt/usb7/etaHEN/games
  • /mnt/ext0/homebrew
  • /mnt/ext0/etaHEN/games
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or