noctis-sm3
کاربر فعال
چرا نمیبندن درِ این آشغالدونی رو؟
حیف حیف حیف....

شانس یه فروش معمولی در خودشون رو داشتن که همون رو هم از بین بردن
اینجوری نیست که بازی ای که از این ادا اصولا داره رو ملت تصمیم بگیرن نخرن نه، اینطوریه که معمولا بازیهای که سازنده شون با تف کاری بازیشونو ساختن تن به این چیزا میدن که حداقل اگه زیاد نمیفروشه بجاش بتونن از این آخور بخورنشانس یه فروش معمولی در خودشون رو داشتن که همون رو هم از بین بردن
بعد یه ماه اومدم ۴ تا خبر بخونم حال و هوام عوض شه این گُ رو دیدم بدتر شدم.
اضافه کنم ایشون طرفدار سری Assassins Creed بوده (طبق گفته یکی از دوستانش) که بعد اعلام جریان، اکانت رسمی توییتر این سری و اکانت صداپیشه اتزیو یعنی راجر اسمیت واکنش نشون دادن و تسلیت گفتن.
نفر پشتی رو میگی؟من تازه فهمیدم، ظاهرا این داداشمون، در واقع خانم هستند!!!!!!!!
View attachment 408725

به عنوان یه شخصیت فرعی میتونم قبول کنم و باهاش کنار بیامتمام تیک هارو زدن
View attachment 408723
_____
من تازه فهمیدم، ظاهرا این داداشمون، در واقع خانم هستند!!!!!!!!
View attachment 408725
