ممنون داداش اموزشی چیزی ازش داری؟هرچی اموزش دیدم برای دیسکی بودهتنها ایراد همین زمان 50 دقیقه ای هست که بعضاً زودتر از 50 دقیقه کنسول جیلبریک انجام میشه.
و در صورتیکه برای مدت طولانی نخواهی از کنسول استفاده کنی میتونی در حالت رست مود کنسول رو خاموش کنی.
من ناپایداری ازش ندیدم و هکش دقیقاً مانند 10.01 پایداری دارد.
اگر از درایو استفاده ای نداری
زیاد مهم نیست
ولی برای ریجستر درایو حتماً باید به psn وصل و آپدیت از سرور سونی دریافت بشه.
