سلام یه بازی هست که واقعااااا میخوام اسمشو پیدا کنم، مشخصاتی که یادمه: یه خواهر برادر بودن، پدر و مادر نداشتن سفید مشکی بود گرافیکش و دو بعدی بود حالت ایمو و داشتن(یکیشون لباس راه راه داشت) خونشون شومینه داشت بعد یادمه باتری یه چیز قوی محسوب میشد

بعد یه چیزایی میترکوندن، خودکشی میکردن، خونه رو اتیش میزدن و از اینجور کارها، یادمه با کامپیوتر خونه مادربزرگم اینو بازی میکردم، حتی یادم نمیاد خودکشی میکردن یا خونه اتیش میزدن ممنون میشم واقعااا اگر یکی اسمشو بهم بگههه