نمایشگاه/رویداد The Game Awards 2025

از شایعه تا واقعیت، نمایش کدام عناوین شما را هیجان زده می کند (3انتخاب)

  • Next Santa Monica Game

  • Gears of War E-Day Gameplay Trailer

  • Neon Giant's Project Impact (Confirmed)

  • Max Payne Remake Cinematic Reveal Trailer

  • Exodus (Confirmed)

  • Silent Hill Remake

  • Persona 4 Revival

  • Fumito Ueda's Robot Project GamePlay

  • Tomb Raider

  • Control: Resonant

  • The Duskbloods/Project FMC | Mandatory FROM Appearance

  • Assassin's Creed: Black Flag Resynced

  • TGA Mysterious Statue Game (مجسمه نمایش داده شده)

  • Prince of Persia: The Sands of Time Remake

  • Fable


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر فعال
2025.jpg
برای اولین‌بار این رویداد همراه با یکی از سرویس‌های بزرگ استریم یعنی Prime Video پخش خواهد شد و مانند گذشته در پلتفرم‌هایی مانند Twitch و YouTube نیز در دسترس خواهد بود
مکان برگزاری مراسم: Peacock Theater، لس آنجلس. زمان: ۱۱ دسامبر ۲۰۲۵
تاریخ اعلام نامزدها: ۱۷ نوامبر ۲۰۲۵، پس از اعلام نامزدها، رای‌ گیری از ۱۷ نوامبر تا ۱۰ دسامبر روی سایت رسمی TGA آغاز خواهد شد (برای رای دادن کلیک کنید)
ویژگی‌های مهم این دوره: پخش با کیفیت 2K در توییچ، جوایز مخصوص برای تماشاگران (Twitch Drops) و همکاری با آمازون جهت تخفیف‌ها/عرضه‌ آیتم های ویژه در خصوص بازی‌های نامزد شده (تبلیغات}
بینندگان Twitch که حداقل ۳۰ دقیقه مراسم را ببینند، یک آیتم درون برنامه ای رایگان (in-game content) + یک نشان ویژه کنار نام در چت (TGA chat badge) دریافت می کنند
 
آخرین ویرایش:
نايت رين با است هاى آماده الدن رينگ ساخته شده و با زحمت كم سود بالايي داشته.
داسك بلاد هم انگار بلاد بورنه.

قلبا اميدوارم اينجورى نباشن ولى آدميزاد حريص و طماع بوده هميشه.
در مورد فرام این صدق نمی کنه. اینا تو یه لیگ دیگه بازی می سازن.
من بعد از زدن کلی سولزلایک متوجه شدم سولزی که اینا می سازن اصلا یه چیز دیگس.


در مورد داسک بلاد که اصلا فکر نمی کنم به بلادبورن شبیه باشه. تمام اجزا و کاراکتر و داستان و حتی گیم پلیش که اخیرا صحبت از نوآوری درش شده هیچکدوم به بلادبورن شبیه نخواهد بود.
الدن رینگ نایترین رو هم اگه یه تست زده باشین به هیچ وجه مسئله ی تکرار asset ها توش مطرح نیست یعنی کسی به این مورد توجه نمی کنه اصلا حالا چرا؟
چون همه اجزا و ستینگش یجوری با نایت لرد های خفن و جدید، آوردن باس های خاطرانگیز و قدیمی سری سولز و روگ لایک و تا حدودی بتل رویال شدن ترکیب شده که اصلا احساس تکراری شدن و استفاده از است های اماده بهت دست نمی ده.

به علاوه اینکه اینا دارن روی پروژه ی سینگل بعدیشون همین الان هم کار می کنن و خیلی زود معرفیش می کنن.
 
نايت رين با است هاى آماده الدن رينگ ساخته شده و با زحمت كم سود بالايي داشته.
داسك بلاد هم انگار بلاد بورنه.

قلبا اميدوارم اينجورى نباشن ولى آدميزاد حريص و طماع بوده هميشه.
خب پس بزار با این حقیقت آشنات کنم که تمام بازیهای فرام سافتور از استهای بازیهای قبلی استفاده میکنن.
تو همین الدن رینگ جدای از اینکه کلی از استهای DS3 رو میبینیم ولی تو خیلی جاها حتی تا دارک سولز 1 هم برمیگشتیم گاها.
اینطوریه که میتونن روی چندتا بازی همزمان کار کنن و با فاصله نسبتا کمتر به استودیوهای دیگه بازیهاشون رو منتشر کنن.

این بازیهای آنلاین موفقی که دارن میسازن به نظرم نکته مثبتیه که بالاخره اون زیر ساخت و دانش فنی بخش آنلاین بازیهاشون داره شکل درستی پیدا میکنه.
من از این بابت نگرانی ندارم.

در مورد فرام این صدق نمی کنه. اینا تو یه لیگ دیگه بازی می سازن.
من بعد از زدن کلی سولزلایک متوجه شدم سولزی که اینا می سازن اصلا یه چیز دیگس.


در مورد داسک بلاد که اصلا فکر نمی کنم به بلادبورن شبیه باشه. تمام اجزا و کاراکتر و داستان و حتی گیم پلیش که اخیرا صحبت از نوآوری درش شده هیچکدوم به بلادبورن شبیه نخواهد بود.
الدن رینگ نایترین رو هم اگه یه تست زده باشین به هیچ وجه مسئله ی تکرار asset ها توش مطرح نیست یعنی کسی به این مورد توجه نمی کنه اصلا حالا چرا؟
چون همه اجزا و ستینگش یجوری با نایت لرد های خفن و جدید، آوردن باس های خاطرانگیز و قدیمی سری سولز و روگ لایک و تا حدودی بتل رویال شدن ترکیب شده که اصلا احساس تکراری شدن و استفاده از است های اماده بهت دست نمی ده.

به علاوه اینکه اینا دارن روی پروژه ی سینگل بعدیشون همین الان هم کار می کنن و خیلی زود معرفیش می کنن.
شیخ از خودمونه ، فقط گاهی نگرانی براش پیش میاد.
فقط پاش لیز خورده و لغزش داشته ، حکم ارتدادش رو نده :D
 
آخرین ویرایش:
این بازیهای آنلاین موفقی که دارن میسازن به نظرم نکته مثبتیه که بالاخره اون زیر ساخت و دانش فنی بخش آنلاین بازیهاشون داره شکل درستی پیدا میکنه.
من از این بابت نگرانی ندارم.
اکثر کسایی که از قدیم فن فرام بودن منتظرن بازی جدید سینگل پلیر بدن. نایت رین و داسک بلادز به نظرم تاثیر موفقیت خیلی زیاد الدن رینگ و مین استریم شدنشون بود که زدن تو کار بازی آنلاین وگرنه تا جایی که یادمه همه منتظر دنباله بازی های قبلی بودن نه آنلاین اسلاپ. این رویه که پیش گرفتن صرفا داره از چیزی که بودن دورشون میکنه و نکته مثبتی نداره. اینکه سولزبورن رو دارن از لورهای قوی به صرفا "بریم با رفقا باس بزنیم" تبدیل میکنن حس خوبی نداره.
 
اکثر کسایی که از قدیم فن فرام بودن منتظرن بازی جدید سینگل پلیر بدن. نایت رین و داسک بلادز به نظرم تاثیر موفقیت خیلی زیاد الدن رینگ و مین استریم شدنشون بود که زدن تو کار بازی آنلاین وگرنه تا جایی که یادمه همه منتظر دنباله بازی های قبلی بودن نه آنلاین اسلاپ. این رویه که پیش گرفتن صرفا داره از چیزی که بودن دورشون میکنه و نکته مثبتی نداره. اینکه سولزبورن رو دارن از لورهای قوی به صرفا "بریم با رفقا باس بزنیم" تبدیل میکنن حس خوبی نداره.
خب چرا همچنان نباید منتظر بازی جدید سینگل پلیرشون باشیم؟!
الدن رینگ 2022 اومده و آرمورد کور 2023 .
با توجه به استاندارد زمان ساخت بازیها که تو چند سال اخیر بالاتر رفته و... باید انتظار میداشتیم 2025 بازی بزرگ بعدیشون منتشر میشده؟

اگه این وسط رو دارن با بازیهای آنلاین موفق پر میکنن که این خبر خوبیه.
اینکه استودیو پول بسازه و دستش پر باشه که هم خودش بتونه خوب هزینه کنه و هم از ناشرها بودجه بیشتری بگیره بده؟
من درک نمیکنم که چرا باید در این مورد نگران باشیم؟

من خودم پلیر نایترین نیستم ولی خب اینکه طرفدارها رو تونسته راضی کنه و پلیرهای جدیدی رو هم جذب بازیهای استودیو کرده و... رو حداقل من نکته منفی درش نمیبینم.

و اینکه منظورم از اون بخشی که نقل قول کردی این بود که خروجی این دانش فنی که برای بازیهای آنلاینشون بهش رسیدن سرریز میشه تو بازیهای سینگل بعدیشون ، بخش Coop/PVP یا مولتی پلیری که برای اونها طراحی میشه.
از زمان دیمن سولز/دارک سولز 1 این بخشهای PVP Multiplayer یا Coop یکی از پرطرفدارترین بخشها بین طرفدارها بوده و همچنان هم هست.
بخش قابل توجهی از موفقیت بازیهای استودیو حداقل از زمان دیمن سولز به این طرف رو دوش همین بخش مولتی پلیر PVP بوده.
 
خب پس بزار با این حقیقت آشنات کنم که تمام بازیهای فرام سافتور از استهای بازیهای قبلی استفاده میکنن.
تو همین الدن رینگ جدای از اینکه کلی از استهای DS3 رو میبینیم ولی تو خیلی جاها حتی تا دارک سولز 1 هم برمیگشتیم گاها.
اینطوریه که میتونن روی چندتا بازی همزمان کار کنن و با فاصله نسبتا کمتر به استودیوهای دیگه بازیهاشون رو منتشر کنن.

این بازیهای آنلاین موفقی که دارن میسازن به نظرم نکته مثبتیه که بالاخره اون زیر ساخت و دانش فنی بخش آنلاین بازیهاشون داره شکل درستی پیدا میکنه.
من از این بابت نگرانی ندارم.

بله ميدونم ولى وقتى با است و دنياى آماده مياى بازى آنلاين ميسازى و موفق ميشه احتمال اينكه ماتحت آدم باد بخوره خيلى زياده :D
از طرفى هم اول با الدن رينگ و بعد نايت رين مزه مخاطب اكستراى گسترده مين استريم هم رفت زير دندونشون.
البته اين وسط dlc الدن رينگ واقعا كار نابى بود و يكم ميتونه آدمو دلدارى بده :D
متاسفانه من نگرانى دارم و اميدوارم هر چه سريعتر رفع بشه 8-|
و با ريميك ريمستر دارك سولز و بلادبورن اينام رفع نميشه و فقط يا ip جديد يا اسپين آف يا نسخه چهارم دارم سولز :D
 
اینجا که آوردن اسم یوبیسافت حکم اعدام داره ولی بشدت برای رونمایی از ریمیک Assassin's Creed IV: Black Flag هیجان دارم. طبق لیکا هم قسمتای مدرن کامل حذف شده و ۴ ۵ ساعت بجاش محتوای جدید اضافه شده.
هایپم براش بیشتر از ریمیک پرنسه حتی. با توجه به اینکه زمان عرضش نزدیکه هیچجا بهتر از گیم اواردز نمیشه معرفیش کرد.
 
برای من شخصا معرفی hl3 از همه چیز جذابتره ولی توی لیست نظرسنجی ریمیک مکس پین و پرینس اف پرشیا دیدنی ترینه بعلاوه اون مجسمه مرموز که حالا که معلوم شد گاد اف وار و دیابلو نیست احتمال میدم دی ال سی doom باشه که شدیدا منتظرشم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or