Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S

Grand Theft Auto VI
20251116_022518.jpg

عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ ( ۲۸ آبان ۱۴۰۵)


تریلر دوم:


View attachment VID_20250508_111310_077.mp4



تریلر اول:

View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد:

در 5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم : روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت آنها در مرحله توسعه فعال هستند و اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:
"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"

در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ سم هاوسر طی توییتی اعلام کرد که تریلر اول GTA 6 در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم : ۵ دسامبر اولین تریلر GTA VI لیک شد که به سرعت توسط راکستار به نمایش درآمد که این تریلر رکوردهای زیادی بجا گذاشت.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.

آپدیت مهم: در روز ۲ مِی سال ۲۰۲۵ راکستار رسما تایید کرد GTA 6 تاخیر خورده و حالا در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۶ منتشر میشه.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ راکستارگیمز رسما تریلر دوم GTA VI را به همراه دهها اسکرین شات و آرت ورک و یک صفحه اختصاصی برای این عنوان در وبسایت رسمی منتشر کرد.

آپدیت مهم: در همین تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ عنوان GTA VI رسما بر روی استور PSN قرار گرفت.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۵ عنوان GTA VI مجددا تاخیر خورد و توسط راکستارگیمز تاریخ جدید عرضه در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ بطور رسمی اعلام گردید.

 
آخرین ویرایش:
نظر بنده به نظر سم هوسر بسیار نزدیک‌تر است :دی، بنظرم همین مدل باشه ماجرا میارزه به رفته دن! البته با قلبی پر از اندوه ولی خب چاره‌ای نیست!
آره خب خوبه ولی مشکلش اینه که با این سیاست، ساخت این بازی سالها طول کشید و ما پیر شدیم و (حتی خودمو میگم) معلوم نیست تا یکسال دیگه هستم یا نه!!!!

در مورد این سیاست سم هوسر اگه یادتون باشه شرایر همون سال ۲۰۲۰ یه مقاله کار کرد که اطلاعاتی از GTA 6 بدست آورده که اسکیل بازی در ابتدا کوچیکه و به مرور و با اکسپنشن های مختلف بزرگتر میشه و همه ما تو اون سالها هرگز فکر نمیکردم بازی ۲۰۲۶ منتشر بشه و تقریبا همه فکر میکردن نهایت زمان ریلیز این بازی ۲۰۲۴ عه. تو همون زمان این مقاله یکهو یه خبر اومد که دن هوسر داره از راکستار جدا میشه و خب حالا که پازل ها تکمیل شد میفهمیم که علت اون جدایی همین gta 6 و اختلاف بر سر توسعه این بازی بوده.
بعد از رفتن دن هوزر هرچی جلوتر رفتیم متوجه شدیم این سیاست دیگه کنار گذاشته شده و نه تنها اسکیل بازی کوچیک نیست بلکه همین الان نقشه ای که از بازی تهیه شده سه برابر بزرگتر از نقشه gta 5 عه.
تام هندرسون تو آخرین صحبتی که چند روز پیش راجب gta 6 کرد گفت مدتیه محتوای بازی بطور کامل ساخته و تکمیل شده و این تاخیر دوباره هم برای اینه که بازی هیچ گونه باگ در زمان عرضه نداشته باشه . پس دعا کنید این یک سال هم بگذره به خوبی و خوشی برای همه مون و روزی که بازی میاد همه با دل خوشی بتونن بازی کنند. واقعا از ته دلم اینو میخوام ولی یه سری نگرانی هایی هم از وضع مملکت هست که فعلا جاش نیست اینجا صحبتش را بکنیم.
 
آخرین ویرایش:
آره خب خوبه ولی مشکلش اینه که با این سیاست، ساخت این بازی سالها طول کشید و ما پیر شدیم و (حتی خودمو میگم) معلوم نیست تا یکسال دیگه هستم یا نه!!!!

در مورد این سیاست سم هوسر اگه یادتون باشه شرایر همون سال ۲۰۲۰ یه مقاله کار کرد که اطلاعاتی از GTA 6 بدست آورده که اسکیل بازی در ابتدا کوچیکه و به مرور و با اکسپنشن های مختلف بزرگتر میشه و همه ما تو اون سالها هرگز فکر نمیکردم بازی ۲۰۲۶ منتشر بشه و تقریبا همه فکر میکردن نهایت زمان ریلیز این بازی ۲۰۲۴ عه.
اما هرچی جلوتر رفتیم متوجه شدیم این سیاست دیگه کنار گذاشته شده و نه تنها اسکیل بازی کوچیک نیست بلکه همین الان نقشه ای که از بازی تهیه شده سه برابر بزرگتر از نقشه gta 5 عه.
تام هندرسون تو آخرین صحبتی که چند روز پیش راجب gta 6 کرد گفت مدتیه محتوای بازی بطور کامل ساخته و تکمیل شده و این تاخیر دوباره هم برای اینه که بازی هیچ گونه باگ در زمان عرضه نداشته باشه . پس دعا کنید این یک سال هم بگذره به خوبی و خوشی برای همه مون و روزی که بازی میاد همه با دل خوشی بتونن بازی کنند. واقعا از ته دلم اینو میخوام ولی یه سری نگرانی هایی هم از وضع مملکت هست که فعلا جاش نیست اینجا صحبتش را بکنیم.

راک استار باید اینطوری درست کنه! ماهیتش همینه! اصلا برای من قابل قبول نیست راک استار یه بازی کوچیک بده هر چند سال یکبار بعد بیاد کم کم بزرگش کنه.. نه این جور در نمیاد با کمال گرایی که ما ازش انتظار داریم و حتی خودش از خودش انتظار داره! خوردن سمنو یعنی یه شب تا صبح هم زدن! :دی نمیشه بخوایم مزه سمنو داشته باشیم ولی به اندازه شله زرد وقت بزاریم! میگیری که چی میگم؟ :D

من میفهمم صبر سخته ولی برای چیزای ارزشمند همینه داستان کاریشم نمیشه کرد! در مورد مردن هم خب کسی از ثانیه بعدشم خبر نداره! بنظرم این دلیل خوبی نیست
 
نظر دن عقلانی تر و منطقی هست . بازی نباید از یک حدی اسکیلش بیشتر بشه( البته نباید پتانسیل گسترده شدن رو از بین ببره) . طرفدار ها به مرور و با پرداخت هزینه به محتویات داستانی دسترسی پیدا میکنن
 
تنها بازی که بزرگ بودنش مشکلی نداره همین بازیه. چون راکستار سلطان ساخت جهان بازه و هر وقت اسکیل بازیشون بزرگتر شاه به همون نسبت هم محتوا زیاد کردن. نه مشکل بودجه دارن. نه تعداد نفرات و نه محدودیت زمانی. دیگه پرچم دار ویدئو گیمه.
 
دولوپر سابق راکستار: کارمندان در راکستار چیزی در مورد بازی نمی‌دانند.

IMG_20251129_152141_700.jpg

دولوپر سابق راکستار که تجربه کار بر روی GTA V و RDR2 و GTA 6 را دارد میگوید برخلاف تصور خیلی‌ها، بیشتر کارمندهای راکستار که روی GTA 6 کار می‌کنند، اطلاعات خیلی کمی از خود بازی دارند و فقط افراد معدودی در رأس استودیو هستند که اطلاعات کاملی را می‌دانند.

آرتیست محیطی سابق راکستار یعنی David OReilly که حدود دو دهه در راکستار کار کرده است می‌گوید که او فقط می‌دانست که GTA 6 دو شخصیت اصلی دارد و تقریباً هیچ چیز از سناریو و مأموریت‌ها نمی‌دانست، چون برای کارش لازم نبود جزئیات داستان را بداند.

این کارمند سابق میگوید او و همکارانش تحت قراردادهای محرمانگی NDA سخت بودند و حتی کارکنان جدا شده کماکان تحت NDA قرار خواهند داشت. او همچنین میگوید که ارتباط بین تیم‌های مختلف در راکستار بسیار محدود است و اطلاعات به صورت «هرکس فقط در حد کار خودش» پخش می‌شده تا جلوی لیک‌ها گرفته شود.

او میگوید حتی بین خود کارکنان هم NDA وجود دارد و در زمان ناهار یا خارج از کار هم اجازه ندارند درباره بعضی چیزها حرف بزنند تا ریسک درز اطلاعات کم شود.

دیوید فاش می کند که راکستار در دهه ۲۰۰۰ کارمندانی داشت که در انبارهای بدون پنجره، بدون پوستر و تزئینات کار می‌کردند، موبایل‌ها در بدو ورود ضبط می‌شده و حتی اسم واقعی پروژه‌ها گفته نمی‌شده و فقط از اسم رمز استفاده می‌کردند.

هدف همهٔ این محدودیت‌ها جلوگیری از عکس مخفی، لو رفتن محتوا و مشخص شدن زودهنگام پروژه‌ها بوده است.

دیوید می‌گوید در چنین سیستم «هرمی»، هرچه پایین‌تر برویم، کارکنان اطلاعات کمتری دارند و فقط مدیران ارشد و لیدها از سناریو، محتوا، مأموریت‌ها و حتی برنامه‌های مارکتینگ GTA 6 باخبرند.

به همین خاطر، اکانت‌های کوچک توییتری که مدام ادعای «اطلاعات داخلی» یا «تاریخ تریلر» می‌کنند، به‌احتمال زیاد فقط حدس می‌زنند و نه واقعاً منبع داخلی دارند، چون افراد واقعاً مطلع بسیار کم و کاملاً تحت کنترل هستند.

با این حال دیوید به این اشاره میکند که تحت این شرایط سخت گاهی اطلاعات جسته و گریخته و بسیار محدودی ممکن است از بازی لیک شود که با توجه به تعداد زیاد کارکنان اجتناب ناپذیر است‌.

منبع:
 
دولوپر سابق راکستار: کارمندان در راکستار چیزی در مورد بازی نمی‌دانند.

View attachment 402383

دولوپر سابق راکستار که تجربه کار بر روی GTA V و RDR2 و GTA 6 را دارد میگوید برخلاف تصور خیلی‌ها، بیشتر کارمندهای راکستار که روی GTA 6 کار می‌کنند، اطلاعات خیلی کمی از خود بازی دارند و فقط افراد معدودی در رأس استودیو هستند که اطلاعات کاملی را می‌دانند.

آرتیست محیطی سابق راکستار یعنی David OReilly که حدود دو دهه در راکستار کار کرده است می‌گوید که او فقط می‌دانست که GTA 6 دو شخصیت اصلی دارد و تقریباً هیچ چیز از سناریو و مأموریت‌ها نمی‌دانست، چون برای کارش لازم نبود جزئیات داستان را بداند.

این کارمند سابق میگوید او و همکارانش تحت قراردادهای محرمانگی NDA سخت بودند و حتی کارکنان جدا شده کماکان تحت NDA قرار خواهند داشت. او همچنین میگوید که ارتباط بین تیم‌های مختلف در راکستار بسیار محدود است و اطلاعات به صورت «هرکس فقط در حد کار خودش» پخش می‌شده تا جلوی لیک‌ها گرفته شود.

او میگوید حتی بین خود کارکنان هم NDA وجود دارد و در زمان ناهار یا خارج از کار هم اجازه ندارند درباره بعضی چیزها حرف بزنند تا ریسک درز اطلاعات کم شود.

دیوید فاش می کند که راکستار در دهه ۲۰۰۰ کارمندانی داشت که در انبارهای بدون پنجره، بدون پوستر و تزئینات کار می‌کردند، موبایل‌ها در بدو ورود ضبط می‌شده و حتی اسم واقعی پروژه‌ها گفته نمی‌شده و فقط از اسم رمز استفاده می‌کردند.

هدف همهٔ این محدودیت‌ها جلوگیری از عکس مخفی، لو رفتن محتوا و مشخص شدن زودهنگام پروژه‌ها بوده است.

دیوید می‌گوید در چنین سیستم «هرمی»، هرچه پایین‌تر برویم، کارکنان اطلاعات کمتری دارند و فقط مدیران ارشد و لیدها از سناریو، محتوا، مأموریت‌ها و حتی برنامه‌های مارکتینگ GTA 6 باخبرند.

به همین خاطر، اکانت‌های کوچک توییتری که مدام ادعای «اطلاعات داخلی» یا «تاریخ تریلر» می‌کنند، به‌احتمال زیاد فقط حدس می‌زنند و نه واقعاً منبع داخلی دارند، چون افراد واقعاً مطلع بسیار کم و کاملاً تحت کنترل هستند.

با این حال دیوید به این اشاره میکند که تحت این شرایط سخت گاهی اطلاعات جسته و گریخته و بسیار محدودی ممکن است از بازی لیک شود که با توجه به تعداد زیاد کارکنان اجتناب ناپذیر است‌.

منبع:
اینکه از لیک شدن جلوگیری میشه خوبه، ولی اینکه اعضای تیم ها ارتباطشون محدوده، چیز بدی نیست؟
 
  • Like
Reactions: Love Console
اینکه از لیک شدن جلوگیری میشه خوبه، ولی اینکه اعضای تیم ها ارتباطشون محدوده، چیز بدی نیست؟
در بسیاری از موارد نه تنها خوبه بلکه به نفع کل مجموعه اس
طبیعتاً اون بخش هایی که باید باهم همکاری داشته باشن اینجوری نیست
بنظرم راک استار رو همین چیزا راک استار کرده
 
لیک جدید از GTAVI؟
به نظر می‌رسد یک کارمند سابق راکستار، در نمونه کار خود، بخشی از تصاویر مربوط به توسعه GTAVI را قرار داده است. این ویدئو چند انیمیشن مربوط به پیاده‌شدن از دوچرخه و خودرو "مانستر تراک" را نشان می‌دهد.
ویدئو لیک شده، حدود دو ماه پیش در وب‌سایت Vimeo آپلود شده بود و پس از این مدت، توسط کاربران پیدا شده است

در بخش توضیحات ویدئو نوشته شده:
GTA VI
نمونه اولیه: پاک‌سازی داده‌های موکپ برای انیمیشن دوچرخه بازیکن
نمونه اولیه: پاک‌سازی داده‌های موکپ برای سناریو دوچرخه مربوط به بازیکن
ساخت انیمیشن پیاده‌شدن/خروج از کامیون "مانستر تراک" برای NPC مونث

سطح انیمیشن ها فوق العاده روانیه...

View attachment VID_20251130_234906_595.mp4
 
لیک جدید از GTAVI؟
به نظر می‌رسد یک کارمند سابق راکستار، در نمونه کار خود، بخشی از تصاویر مربوط به توسعه GTAVI را قرار داده است. این ویدئو چند انیمیشن مربوط به پیاده‌شدن از دوچرخه و خودرو "مانستر تراک" را نشان می‌دهد.
ویدئو لیک شده، حدود دو ماه پیش در وب‌سایت Vimeo آپلود شده بود و پس از این مدت، توسط کاربران پیدا شده است

در بخش توضیحات ویدئو نوشته شده:
GTA VI
نمونه اولیه: پاک‌سازی داده‌های موکپ برای انیمیشن دوچرخه بازیکن
نمونه اولیه: پاک‌سازی داده‌های موکپ برای سناریو دوچرخه مربوط به بازیکن
ساخت انیمیشن پیاده‌شدن/خروج از کامیون "مانستر تراک" برای NPC مونث

سطح انیمیشن ها فوق العاده روانیه...

View attachment 402603

راکستار چندسال پیش یک استودیو خفن (گروه Anomotion) که کارشون موشن کپچرهای پیشرفته بوده را خریداری کرد.

IMG_20251201_004858_890.jpg

انیمیشن ها رو اون چیزی که از RDR2 دیدی فراموش کنید چون که اوضاع خیلی خیلی متفاوته، توی GTA5 و RDR2 انیماتورهای راکستار باید ده ها هزار انیمیشن ترنزیشن برای تغییر و اجرای یه حرکت جدید وسط حرکت قبلی ثبت میکردن، مثلا موقع دویدن و چرخش به سمت راست، پلیر تصمیم میگرفت دکمه نشستن رو هم بزنه، اینجا باید یه انیمیشن واسط که همون ترنزیشن خودمون هست اجرا میشد تا به صورت نرم و باورپذیر، کرکتر خم بشه و همون حرکت قبلیش که پیچیدن به سمت راست بوده حفظ بشه (واسه درک بهتر گفتم).

حالا تصور کنید با توجه به تعداد کارهایی میشه در کنار هم انجام داد و هر کدوم رو میشه وسط حرکت قبلی اجرا کرد پس نیاز به ده ها هزار انیمیشن واسط هست و کار بسیار وقت گیر و سختیه.

تا اینکه راکستار چندسال پیش گروه Anomotion رو خرید، این گروه کارش ساخت ابزار واسه انیمیشن های واسط و داینامیک بدون نیاز به انیمیت کردن (تنها ریگ و اسکین میخواد)
تحولی که میتونه ایجاد کنه مثل انقلاب انیمیشن های رگدال و فیزیکی Euphoria تو GTA4 نسبت به GTA San Andreas هست

تا جایی که میشه نتیجه گرفت، وضعیت انیمیشن تو 6 مایل ها جلوتر از RDR2 هست.
 
آخرین ویرایش:
راکستار چندسال پیش یک استودیو خفن (گروه Aomotion) که کارشون موشن کپچرهای پیشرفته بوده را خریداری کرد.

View attachment 402606

انیمیشن ها رو اون چیزی که از RDR2 دیدی فراموش کنید چون که اوضاع خیلی خیلی متفاوته، توی GTA5 و RDR2 انیماتورهای راکستار باید ده ها هزار انیمیشن ترنزیشن برای تغییر و اجرای یه حرکت جدید وسط حرکت قبلی ثبت میکردن، مثلا موقع دویدن و چرخش به سمت راست، پلیر تصمیم میگرفت دکمه نشستن رو هم بزنه، اینجا باید یه انیمیشن واسط که همون ترنزیشن خودمون هست اجرا میشد تا به صورت نرم و باورپذیر، کرکتر خم بشه و همون حرکت قبلیش که پیچیدن به سمت راست بوده حفظ بشه (واسه درک بهتر گفتم).

حالا تصور کنید با توجه به تعداد کارهایی میشه در کنار هم انجام داد و هر کدوم رو میشه وسط حرکت قبلی اجرا کرد پس نیاز به ده ها هزار انیمیشن واسط هست و کار بسیار وقت گیر و سختیه.

تا اینکه راکستار چندسال پیش گروه Aomotion رو خرید، این گروه کارش ساخت ابزار واسه انیمیشن های واسط و داینامیک بدون نیاز به انیمیت کردن (تنها ریگ و اسکین میخواد)
تحولی که میتونه ایجاد کنه مثل انقلاب انیمیشن های رگدال و فیزیکی Euphoria تو GTA4 نسبت به GTA San Andreas هست

تا جایی که میشه نتیجه گرفت، وضعیت انیمیشن تو 6 مایل ها جلوتر از RDR2 هست.
صرف همینکه بالاخره ببینم npc ها قبل نشستن پشت میز, صندلی رو عقب میکشن, روش قرار میگیرن و بعد میکشنش جلو هم برام خوشایند خواهد بود..
 
آخرین ویرایش:
راکستار چندسال پیش یک استودیو خفن (گروه Anomotion) که کارشون موشن کپچرهای پیشرفته بوده را خریداری کرد.

View attachment 402606

انیمیشن ها رو اون چیزی که از RDR2 دیدی فراموش کنید چون که اوضاع خیلی خیلی متفاوته، توی GTA5 و RDR2 انیماتورهای راکستار باید ده ها هزار انیمیشن ترنزیشن برای تغییر و اجرای یه حرکت جدید وسط حرکت قبلی ثبت میکردن، مثلا موقع دویدن و چرخش به سمت راست، پلیر تصمیم میگرفت دکمه نشستن رو هم بزنه، اینجا باید یه انیمیشن واسط که همون ترنزیشن خودمون هست اجرا میشد تا به صورت نرم و باورپذیر، کرکتر خم بشه و همون حرکت قبلیش که پیچیدن به سمت راست بوده حفظ بشه (واسه درک بهتر گفتم).

حالا تصور کنید با توجه به تعداد کارهایی میشه در کنار هم انجام داد و هر کدوم رو میشه وسط حرکت قبلی اجرا کرد پس نیاز به ده ها هزار انیمیشن واسط هست و کار بسیار وقت گیر و سختیه.

تا اینکه راکستار چندسال پیش گروه Anomotion رو خرید، این گروه کارش ساخت ابزار واسه انیمیشن های واسط و داینامیک بدون نیاز به انیمیت کردن (تنها ریگ و اسکین میخواد)
تحولی که میتونه ایجاد کنه مثل انقلاب انیمیشن های رگدال و فیزیکی Euphoria تو GTA4 نسبت به GTA San Andreas هست

تا جایی که میشه نتیجه گرفت، وضعیت انیمیشن تو 6 مایل ها جلوتر از RDR2 هست.
پست لینکدین این بنده خدا برای ۲ سال پیش هست. شاید قبلش، باهاش همرکاری داشتن و یجایی به بعد به راک استار پیوسته.

اگر کل همکاری دو سال باشه، خیلی برام منطقی نیست، یعنی انیمیشن‌های قبلی رو گذاشته باشن کنار و دوباره شروع کنن!

امیدوارم خروجی خفنی ببینیم.
 
راکستار چندسال پیش یک استودیو خفن (گروه Anomotion) که کارشون موشن کپچرهای پیشرفته بوده را خریداری کرد.

View attachment 402606

انیمیشن ها رو اون چیزی که از RDR2 دیدی فراموش کنید چون که اوضاع خیلی خیلی متفاوته، توی GTA5 و RDR2 انیماتورهای راکستار باید ده ها هزار انیمیشن ترنزیشن برای تغییر و اجرای یه حرکت جدید وسط حرکت قبلی ثبت میکردن، مثلا موقع دویدن و چرخش به سمت راست، پلیر تصمیم میگرفت دکمه نشستن رو هم بزنه، اینجا باید یه انیمیشن واسط که همون ترنزیشن خودمون هست اجرا میشد تا به صورت نرم و باورپذیر، کرکتر خم بشه و همون حرکت قبلیش که پیچیدن به سمت راست بوده حفظ بشه (واسه درک بهتر گفتم).

حالا تصور کنید با توجه به تعداد کارهایی میشه در کنار هم انجام داد و هر کدوم رو میشه وسط حرکت قبلی اجرا کرد پس نیاز به ده ها هزار انیمیشن واسط هست و کار بسیار وقت گیر و سختیه.

تا اینکه راکستار چندسال پیش گروه Anomotion رو خرید، این گروه کارش ساخت ابزار واسه انیمیشن های واسط و داینامیک بدون نیاز به انیمیت کردن (تنها ریگ و اسکین میخواد)
تحولی که میتونه ایجاد کنه مثل انقلاب انیمیشن های رگدال و فیزیکی Euphoria تو GTA4 نسبت به GTA San Andreas هست

تا جایی که میشه نتیجه گرفت، وضعیت انیمیشن تو 6 مایل ها جلوتر از RDR2 هست.
حالا توسعه GTA VI که مال خیلی وقت پیش ـه و وقتی هم بیاد تو زمینه انیمیشن بنچمارک میشه ولی خوب الان ابزارهای AI اینقدر پیشرفت کردن که داره فاصله بین استدیو های AAA با مش ممد علی بقال سر کوچه اندازه یک انگشت دست میشه !
واسه گرفتن خروجی به AI دوتا Key Frame میدی خودش بقیه رو انیمیت میکنه :

View attachment GabRoXR-20251201-01-1994813611034685658.mp4

عملا در این استدیو رو راکستار باید تخته کنه !!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or