Last edited by a moderator:
به گفته فاندر استودیو ، بازیشون یه چیزی تو مایه های Mad Max عه یا به تعبیر این وبسایت یه بازی شبیه مکس پین تو فضای آخرالزمانی هست.استدیوی Liquid Swords متشکل از اعضای سابق Avalanche Studios (عنوان Just Cause) اولین تیزر پروژه جهان باز اکشن بدون اسمشون رو منتشر کرد :
Hope moved out. Violence pays the rent. Get comfortable.
GTA IV Vibe
بله قطعا برای سهام داران مثل شما همین مهم هست و بسView attachment 398203
واقعا دم ساتیا نادلا گرم که Microsoft به این جایگاه رسونده واقعا هم عملکرد مالی شرکتها مهمه بس
خود کوجیما با شنیدن این گزارش سورپرایز شده و گفته بعد از جلسه آقای Kitaue با Wachowski ها به دفتر کونامی رسیده و اصلا در جریان پیشنهاد ساخت بازی ماتریکس قرار نگرفته.خواهران Wachowskis که نویسندگی و کارگردانی فیلم های ماتریکس را بر عهده داشتند، از Hideo Kojima خواسته بودند که بازی ماتریکس را بسازد. ولی Kasumi Kitaue مدیر اجرایی وقت کونامی، این پروژه را رد کرد تا Kojima را متمرکز بر سری متال گیر نگه دارد.
آنها که از طرفداران پروپاقرص کوجیما بودند به او گفتند که میخواهند او این بازی را بسازد و کوجیما هم تمایل زیادی برای این کار داشت. اما آقای Kitaue با صراحت به آنها گفت "نه".
View attachment 398070
Hideo Kojima supposedly had "strong interest" in making a Matrix game adaptation after the Wachowskis asked him to, but Konami said "no"
جادوگرشون اشتباه پیشبینی کرده بود.مایکرو میگفت آمازون رقیبمه ها ، ما متوجه منظورش نمی شدیم
نگو منظورش توی ر.ی.د.ن و اخراج های فله ای بوده![]()
اون موقع که از ددی ماکرو جدا شد باید فکر اینجاش میکردشرکت Remedy، سازنده بازیهایی چون Alan Wake و Control، در تازهترین گزارش مالی خود اعلام کرد که در سهماهه سوم سال ۲۰۲۵ میلادی (تیر تا شهریور ۱۴۰۴ شمسی) دچار زیان عملیاتی به ارزش ۱۶٫۴ میلیون یورو شده است. این افت چشمگیر، نتیجهی مستقیم عملکرد ناامیدکنندهی پروژهی آنلاین آنها یعنی FBC: Firebreak بوده است.
در این گزارش آمده که Remedy مجبور شده برای Firebreak یک هزینه غیرنقدی به مبلغ ۱۴٫۹ میلیون یورو ثبت کند؛ به این معنا که بخش قابلتوجهی از سرمایهگذاری و هزینههای توسعه و انتشار این بازی عملاً از تراز مالی شرکت حذف شده است.
در بیانیهای رسمی، رمدی اعلام کرد:
«ما از عملکرد مالی اخیر خود راضی نیستیم. تمرکز اصلی ما در آینده بر روی عرضه بازیهای باکیفیت و موفق خواهد بود تا دوباره به سودآوری پایدار دست پیدا کنیم.»
شرکت تأکید کرد که تمرکز اصلی خود را بر پروژههای بزرگ بعدی، از جمله Control 2 و ریمیکهای Max Payne 1 و 2 قرار داده است.
این بازیها هماکنون در مراحل توسعه فعال قرار دارند و طبق گزارش شرکت، انتظار میرود یکی از آنها در سال ۲۰۲۶ میلادی (۱۴۰۵ شمسی) منتشر شود.
حالا ربط رمدی رو به مایکروسافت که نمیدونم چی بوده ولی ددی مایکروسافت فقط تو همین دو سال The Initiative و Arkane Austin و Tango Gameworks رو درشون رو تخته کرد.اون موقع که از ددی ماکرو جدا شد باید فکر اینجاش میکرد
View attachment 1761761895279.mp4اون موقع که از ددی ماکرو جدا شد باید فکر اینجاش میکرد

