بحث و تبادل نظر در رابطه با فروشندگان اکانت های ظرفیتی و قانونی

به خاطر سوالات مكرر دوستان بابت فروشگاهاى معتبر خريد اكانت ظرفيتى و مشكلات پيش آمده براى گيمر هاى ايرانى از طرف فروشگاهاى مختلف اين پست آماده شده.

اين مطلب بر اساس نظرات كاربران در تاپيك و تجربيات شخصى نگارنده تنظيم شده و مسئولين سايت بازيسنتر هيچ مسئوليتى بابت صحت و اعتبار مطالب ندارند.

جهت سهولت كار فروشگاه ها براساس فاكتور هاى زير ارزيابى شده اند:


١-قيمت

٢-موجودى عناوين

٣-اختصاصى و اشتراكى بودن اكانت ها

٤-سرعت و در دسترس بودن پشتيبانى

٥-كيفيت عملكرد و پشتيبانى اكانت هاى خريدارى شده شامل رفع مشكلات احتمالى و همكارى در فروش مجدد.

براى معرفى فروشگاه در فرمت توضيح داده شده در اين پست فروشگاه مورد نظر رو معرفى كنيد و در صورت اجماع نظر كاربران به پست اضافه خواهد شد.

فروشگاه هاى معتبر:

Game city

سطح قيمت: معقول و كمى بالا

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى

Playbox

موجودی عناوین: آرشیو اجاره فول،برای فروش تقریبا کامل،آرشیو عناوین کمتر شناخته شده ژاپنی و غیر ژاپنی تقریبا کامل.
درخواست برای آوردن بازی های غیرمعروف رو هم تقریبا قبول می کنه.

اختصاصی یا اشتراکی: اختصاصی

سرعت پاسخگویی و در دسترس بودن: معقول و مناسب

کیفیت عملکرد پشتیبانی در رفع مشکلات: عالی

همکاری در فروش مجدد: عالی

شرایط اقساط برای بعضی عناوین معروف و غیر معروف رو هم داره.

Ouxin game


سطح قيمت: معقول

موجودى عناوين: تقريبا تكميل به خصوص در مورد عناوين جديد اما امكان اتمام موجودى وجود دارد

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: خوب (اخيرا اندكى كند شده)

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: خوب

Cd Stop

سطح قيمت: پايين (شايد پايين ترين در ليست)

موجودى عناوين: تكميل به خصوص از نظر DLC عناوين و همچنين عناوين قديمى.

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اشتراكى ولى با مبلغ بالاتر ميتونيد درخواست اختصاصى بدين،بازياى قديمى رو هم اكثرا اكانت اختصاصى ميده.

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: به طور كلى قابل قبول ولى موارد خاصى از عدم پشتيبانى اخيرا گزارش شده كه مورد آخر باعث شده فعلا اين فروشگاه از طرف كاربران بازيسنتر تحريم باشد.

همكارى در فروش مجدد: خوب اما فقط در ساعات ٨ صبح تا ١٤ ظهر و همچنين بعد از ساعت ١١ شب.

همچنين جهت انتقال اكانت پنجاه هزار تومان كارمزد دريافت ميشود.

Gama game


سطح قيمت: معقول

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى و حتى خود فروشگاه بازى هارو آگهى ميكنه.

NFG

سطح قيمت: معقول و امكان خريد اقساطى

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى

فروشگاه هاى با سابقه كلاهبردارى:

Game center
Gamaloop
Golden game
Consolefa
Mihankey
xgamesstore
پرديس گيم

فروشگاه هايي كه به طور كلى توصيه نميشن:

Yung center
Cd keyshare
نخل ماركت (فقط براى اكانت ظرفيتى به علت پشتيبانى عجيب و فروش مجدد سخت اما امكان خريد قسطى با اسنپ پى دارن)
 
آخرین ویرایش:
خبر دارم چه خبری
کانال Telegram: Contact @GiiftShop که از سال ۹۵ سابقه فروش بازیهای ایکس باکس رو داشت، وارد فروش بازیهای پلی استیشن و پلاس شد.
به زودی بازیهای پلی استیشن رو عرضه میکنن. فعلا فقط پلاس رو دارن می فروشن.
 
واااای واااای...دوست و دشمن بشتابید که ببینید حمید چه کرد :D

من گفتم موقع ثبت نام تو سایت قبلی ایمیل اشتباه داده بودم.یه n آخر ایمیل رو یادم رفته بود بزنم بعدم که دیگه سایت عوض شد و من با شماره خودم وارد میشدم.الان گفتم نکنه همون ایمیل رو کرده پنلم 😧

نکته شوکه کننده این بود که من همچین ایمیلی نداشتم ولی الان رفتم با همون اسم ایمیل ساختم و در کمال تعجب آزاد بود و الان بهش ورود کردم و اینجا رو ببینید :))

View attachment 397411
یه جوری گفتی دوست و دشمن بشتابید فکر کردم برای بچه های اینجا اشتراک الیت یکساله رایگان گرفتی :D
 
خبر دارم چه خبری
کانال Telegram: Contact @GiiftShop که از سال ۹۵ سابقه فروش بازیهای ایکس باکس رو داشت، وارد فروش بازیهای پلی استیشن و پلاس شد.
به زودی بازیهای پلی استیشن رو عرضه میکنن. فعلا فقط پلاس رو دارن می فروشن.
مطمئن هست؟ من میخوام پلاس سه ماهه بگیرم.
 
من آخرین پیامم رو در رابطه با نخل بدم که دیگه بعدش هر کی خواست بگیره بدونه با چی طرفه و با چشم باز خرید کنه.

5شنبه برای اولین بار با سیستم جدید رفتم درخواست تعویض دادم که تایم رو داد برای شنبه ساعت 12:30.امروز سر ساعت رفتم که بعد از 10 دقیقه گفت برو 2 بیا 😐

گفتم 2 روز پیش وقت گرفتم باز برم 2 ساعت دیگه؟
گفت بازی آماده هست ما ارتباطمون با QR قطع شده

هیچی رفتم 2 ساعت بعد پیام دادم که بعد نیم ساعت علافی مجدد گفت دیسیبل نکردید و درخواست بازی کنسل شد.وقت جدید کی هست؟2 روز دیگه [-(

در حالی که قسم به هر چی که میدونید بازی رو دیسیبل کرده بودم و کاملا معلوم بود مشکل دارن و اینطوری میخوان بندازن تقصیر مشتری.اصلا رویه اینطوریه که اگه دیسیبل نکنی قبلش میگه ولی اینا به من گفتن اکانت بساز و کدش رو بفرست.یعنی مشکلی نبوده ولی بعد از اینکه 3 بار کد فرستادم و 2 تا پشتیبان عوض شد یهو گفتن دیسیبل نکردی 😐

خلاصه گفتم میرم تو بازیسنتر به همه میگم :D

این یه سیستم عالی بود که خودشون به گند کشیدن.اگه کسی میخواد تازه اشتراک بگیره باید پی این چیزا رو به تنش بماله
 
من آخرین پیامم رو در رابطه با نخل بدم که دیگه بعدش هر کی خواست بگیره بدونه با چی طرفه و با چشم باز خرید کنه.

5شنبه برای اولین بار با سیستم جدید رفتم درخواست تعویض دادم که تایم رو داد برای شنبه ساعت 12:30.امروز سر ساعت رفتم که بعد از 10 دقیقه گفت برو 2 بیا 😐

گفتم 2 روز پیش وقت گرفتم باز برم 2 ساعت دیگه؟
گفت بازی آماده هست ما ارتباطمون با QR قطع شده

هیچی رفتم 2 ساعت بعد پیام دادم که بعد نیم ساعت علافی مجدد گفت دیسیبل نکردید و درخواست بازی کنسل شد.وقت جدید کی هست؟2 روز دیگه [-(

در حالی که قسم به هر چی که میدونید بازی رو دیسیبل کرده بودم و کاملا معلوم بود مشکل دارن و اینطوری میخوان بندازن تقصیر مشتری.اصلا رویه اینطوریه که اگه دیسیبل نکنی قبلش میگه ولی اینا به من گفتن اکانت بساز و کدش رو بفرست.یعنی مشکلی نبوده ولی بعد از اینکه 3 بار کد فرستادم و 2 تا پشتیبان عوض شد یهو گفتن دیسیبل نکردی 😐

خلاصه گفتم میرم تو بازیسنتر به همه میگم :D

این یه سیستم عالی بود که خودشون به گند کشیدن.اگه کسی میخواد تازه اشتراک بگیره باید پی این چیزا رو به تنش بماله

ببين بعد دو روز دوباره اقدام كردى اگه حرفى از ديزيبل نزد بدون قطعا داشته چرت ميگفته.
 
ببين بعد دو روز دوباره اقدام كردى اگه حرفى از ديزيبل نزد بدون قطعا داشته چرت ميگفته.
این دفعه هونجا عکس گرفتم فرستادم که نتونه بزنه زیرش

الان که دارم هنوز دعوا میکنم اونجا :D

ولی من یه بار شده بود که دیسیبل نکنم.تو این حالت اصلا نمیگفت کد بفرست اول میگفت دیسیبل نکردی . باید مجدد بازی رو بگیری و دیسییبل کنی بعد که حل شد گفت حالا کد بده برای بازی جدید ولی این بار بدون اینکه بگه مشکلی هست گفت کد بفرست یعنی مشکلی از طرف من نبوده


حیف تو فضای مجازی معروف نیستم وگرنه همه این مدارک رو پست میکردم که بقیه هم بفهمن ;))

من همونقدر که وقتی خوب بود دفاع کردم، 10 برابرش به این که حقم رو بخورن حساسم و نمیتونم همینطوری بیخیال بشم و کاری نکنم
 
من آخرین پیامم رو در رابطه با نخل بدم که دیگه بعدش هر کی خواست بگیره بدونه با چی طرفه و با چشم باز خرید کنه.

5شنبه برای اولین بار با سیستم جدید رفتم درخواست تعویض دادم که تایم رو داد برای شنبه ساعت 12:30.امروز سر ساعت رفتم که بعد از 10 دقیقه گفت برو 2 بیا 😐

گفتم 2 روز پیش وقت گرفتم باز برم 2 ساعت دیگه؟
گفت بازی آماده هست ما ارتباطمون با QR قطع شده

هیچی رفتم 2 ساعت بعد پیام دادم که بعد نیم ساعت علافی مجدد گفت دیسیبل نکردید و درخواست بازی کنسل شد.وقت جدید کی هست؟2 روز دیگه [-(

در حالی که قسم به هر چی که میدونید بازی رو دیسیبل کرده بودم و کاملا معلوم بود مشکل دارن و اینطوری میخوان بندازن تقصیر مشتری.اصلا رویه اینطوریه که اگه دیسیبل نکنی قبلش میگه ولی اینا به من گفتن اکانت بساز و کدش رو بفرست.یعنی مشکلی نبوده ولی بعد از اینکه 3 بار کد فرستادم و 2 تا پشتیبان عوض شد یهو گفتن دیسیبل نکردی 😐

خلاصه گفتم میرم تو بازیسنتر به همه میگم :D

این یه سیستم عالی بود که خودشون به گند کشیدن.اگه کسی میخواد تازه اشتراک بگیره باید پی این چیزا رو به تنش بماله
منظورت این بود که یوزر بسازی به نظرم.
من چهارشنبه وقت گرفتم برای پنجشنبه ساعت 5:15. ده دقیقه ای کارم انجام شد. البته این تجربه اول پنل اتوماتیک بود. به نظرم اینکه تحویل بازی و ثبت درخواست تعویض، اتوماتیک شده خوبه.
البته دو هفته پیش منم به مشکل دیسیبل نشدن اکانت خوردم که کارم عقب افتاد و همونطور که حمید گفت، مشکوک بود. این بگیر نگیر ها رو داره دیگه.
 
این دفعه هونجا عکس گرفتم فرستادم که نتونه بزنه زیرش

الان که دارم هنوز دعوا میکنم اونجا :D

ولی من یه بار شده بود که دیسیبل نکنم.تو این حالت اصلا نمیگفت کد بفرست اول میگفت دیسیبل نکردی . باید مجدد بازی رو بگیری و دیسییبل کنی بعد که حل شد گفت حالا کد بده برای بازی جدید ولی این بار بدون اینکه بگه مشکلی هست گفت کد بفرست یعنی مشکلی از طرف من نبوده


حیف تو فضای مجازی معروف نیستم وگرنه همه این مدارک رو پست میکردم که بقیه هم بفهمن ;))

من همونقدر که وقتی خوب بود دفاع کردم، 10 برابرش به این که حقم رو بخورن حساسم و نمیتونم همینطوری بیخیال بشم و کاری نکنم

به نظرم تعداد زياد بشيد به اين بلاگراى يوتيوبى گيم (درست حسابياش) و خصوصت اونا كه تبليغ ازينا نگرفتن بگيد بشه رسانه اييش كرد.
چون اشتراك روزشمار اصلا معنى نداره بخواد هى حواله بده.
من يادت باشه اول كه اليت اومد ميخواستم بگيرم به خصوص كه اولا ميگفت روش پلاس هم ميشه داشت بعد هر چى حساب كردم ديدم خيلى too good to be trueمحسوب ميشه و يه سرى ود فلگ هم ديدم تو نظرات كاربراش و همچنين سيستم پشتيبانيش.
بعدشم ديدم اين مدير عاملش رويداد زومجى رو اسپانسرينگ كرده و اومد كلى حرف زد و واسه حاضرين تخفيف ٢٠ درصد گذاشت؛حقيقتش هم قيافه خود يارو شبيه آدماى عوضى بود هم به نظر كه استقبال قطعا زياد ميشد از سرويس و به احتمال زياد زيرش ميزاييدن.

البته اذيت كردن تو هم حال ميداد :D
 
  • Smile
Reactions: hamid_barca
منظورت این بود که یوزر بسازی به نظرم.
من چهارشنبه وقت گرفتم برای پنجشنبه ساعت 5:30. ده دقیقه ای کارم انجام شد. البته این تجربه اول پنل اتوماتیک بود. به نظرم اینکه تحویل بازی و ثبت درخواست تعویض، اتوماتیک شده خوبه.
البته دو هفته پیش منم به مشکل دیسیبل نشدن اکانت خوردم که کارم عقب افتاد و همونطور که حمید گفت، مشکوک بود. این بگیر نگیر ها رو داره دیگه.
احمد من از حدود اسفند سال پیش اشتراک گرفتم و تمام این موارد قبلا برام پیش اومده و دیگه میدونم باید چی کار کنم.بازی رو هم قسم به هر چی که قبول داری اول دیسیبل کردم بعد پاک کردم.حتی میدونم وقتی خودش رو حالت دیسیبل هم هست اول باید اینیبل کنم بعد دوباره دیسیبل کنم

چیزی که شک برانگیزه اینه که اول سر تایم رفتم گفت ما مشکل داریم 2 بیا.بعد 2 که رفتم چند دقیقه علاف کرد بعد از پشتیبان 9 رفت به 8 که اون گفت کد بفرست.اگه بازی رو دیسیبل نکرده بودم اول میگفت مشکل چیه ولی وقتی همینطوری گفت کد بده یعنی مشکلی نبوده.بعد تازه کد رو که دادم خبری نشد و کد عوض شد.باز پیام دادم و کد جدید دادم که بعد اومد گفت منقضی شده در حالی که نشده بود.باز پشتیبان عوض شد منم کد جدید دادم یهو دیدم گفت دیسیبل نکردی و برو 2 روز دیگه بیا

کل روند کار امروز مشکوک بود.حالا یا بازی آماده نداشته یا مشکل دیگه ای نمیدونم ولی بازم میگم به هر چی که قبول دارم و ندارم من دیسیبل کرده بودم :D ثابت کنم
 
آخرین ویرایش:
احمد من از حدود اسفند سال پیش اشتراک گرفتم و تمام این موارد قبلا برام پیش اومده و دیگه میدونم باید چی کار کنم.بازی رو هم قسم به هر چی که قبول داری اول دیسیبل کردم بعد پاک کردم.حتی میدونم وقتی خودش رو حالت دیسیبل هم هست اول باید اینیبل کنم بعد دوباره دیسیبل کنم
منم 2 روز علاف دیسیبل شدن بودم. گفتم کارم رو درست انجام دادم. گفت دوباره باید انجام بدی. دوباره کد دادم و اکانت وارد شد و دوباره دیسیبل کردم و پاک کردم اکانت رو.
حتی بهش گفتم با تاخیر مشکلی ندارم. ولی تکلیف این دیسیبل شدن رو مشخص کن که رفع شد.
پ.ن:
قسم چیه؟ تار سیبیل خودتو ابروی آواتارت حجته واسه ما.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or