Multi Platform Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC ,PS5, Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:
بالای ۱۲ ساعت .بازی کلا پازل طور هست من یک ساعت نیم پلی دادم بیشترش پازل و مخفی کاریه ولی خب روی مخ نیست ولی قطعا گیر کردن هم داره
با ماموریت های فرعی چقدر میشه؟
من ۲ هفته اجاره اش کردم فک کنم کافی باشه
 
View attachment VID_20250411_220641_929.mp4

عنوان Indiana Jones and the Great Circle برای PlayStation Pro بروزرسانی اختصاصی دریافت میکند:

بستدا:
«سفرت به دور دنیا رو با Indiana Jones and the Great Circle روی PS5 Pro حتی جذاب‌تر کن.
عملکرد بهینه‌شده کنسول روی PS5 Pro باعث می‌شه که فریم‌ریت‌های بالاتر و پایدارتری داشته باشی و هر لحظه از ماجراهات به‌یادموندنی بشه. با رزولوشن 4K نیتیو و ری‌تریسینگ پیشرفته، واقعی‌بودن و وضوح تصویر در سطح بعدی رو تجربه کن»

«بازی کردن Indiana Jones and the Great Circle با رزولوشن 4K نیتیو واقعاً بهترین راه برای درک سطح جزئیاتیه که تیم MachineGames توی هر گوشه از دنیای بازی به کار برده. می‌تونی ساعت‌ها فقط توی محیط‌های مختلف قدم بزنی و از هر چیز کوچیکی لذت ببری، از هر اثر باستانی توی مجموعه شگفت‌انگیز کالج مارشال گرفته تا زیبایی سرسبز جنگل‌های سوخوتای.»

«عنوان Indiana Jones and the Great Circle به‌طور گسترده از قابلیت‌های ری‌تریسینگ PS5 ، چه توی مدل پایه و چه توی پرو، استفاده می‌کنه. سیستم نورپردازی (global illumination) امکان جزئیات و کیفیت بیشتر و همچنین نورپردازی واقعی‌تر و پویاتر رو توی کل دنیا فراهم می‌کنه.
غوطه‌وری صوتی هم با صدای سه‌بعدی (3D audio) و HD توی صحنه‌های سینمایی و گیم‌پلی بهبود پیدا کرده، طوری که حس می‌کنی خودت به‌عنوان ایندی جونز توی صحنه هستی»
 
این کارا در راستای همون چیزیه که یوبیسافت گفت. هیشکی قرار نیست با 70-80 دلار صاحب بی قید و شرط یه بازی باشه. اینم یه راهکار برای اینه که نسخه فیزیکی بازی ها هم خنثی بشه :D اون داستان key card های سوییچ هم به نظرم در راستای همین طرز فکره.
 
این کارا در راستای همون چیزیه که یوبیسافت گفت. هیشکی قرار نیست با 70-80 دلار صاحب بی قید و شرط یه بازی باشه. اینم یه راهکار برای اینه که نسخه فیزیکی بازی ها هم خنثی بشه :D اون داستان key card های سوییچ هم به نظرم در راستای همین طرز فکره.
حالا بحث انحرافی می شه... ولی یه کتاب دیستوپیایی داریم... به اسم فارنهایت 451... پیشنهاد می دم همه بخونن... یه سری آتش نشان هستن... که کارشون سوزوندن کتاب های دنیاس... و داشتن کتاب و هرچیز چاپی متعلق به خودت باشه جرم هست... حالا اصل داستان رو نمی گم... ولی حتما بخونید...
 
یه خورده بیشتر توضیح‌ نمیدی 😞
گیم پلی، هوش مصنوعی، لول دیزاین، انیمیشن های کاراکتر ها همگی داغونه من واقعا دلیل انهمه تعریف از این بازی رو هنوز هم نفهمیدم
مثلا یه جا با اون یارو غول که اول بازی گربه مومیایی رو دزدیده بود باید با دست خالی مبارزه کرد بعد میشد اسلحه بکشی با تیر بزنیش هد شاتش کردم ولی انگار نه انگار بهش تیر میخورد
بیشتر منظورم از گفتن این مورد این بود که جایی که برای مبارزه تن به تن با مشت بود اسلحه هم میشد درآورد که نباید اینطور میبود از طرفی استفاده از اسلحه هم تو اون ماموریت عین مشت عمل میکنه خیلی اینطور موارد تو بازی زیاده

انیمشن بالا رفتن از لبه دیوار راه رفتن روی لبه پنجره و غیره هم که اصلا نداره شما یه بار از تو آب لبه دیوار رو بگیر بیا روی خشکی دست نمیذاره لبه زمین رو بگیره بیاد بالا صفحه میپره و یهو میاد رو خشکی

بازی قشنگ یه نسل عقبه تو همه چیز غیر از گرافیک البته
 
آخرین ویرایش:
فقط 20گیگ دیتا توی دیسک نسخه ps5 هست...و بقیه رو باید دانلود کنید
View attachment 374784
واقعا هدفشون از این شکل عرضه چی هست؟! کسی که نسخه فیزیکی رو تهیه میکنه قطعا میدونه چرا این فرم دسترسی به محصول رو انتخاب کرده. این حرکت بی معنی ترین کاره ممکن هست که مخاطب رو ملنگ و مشنگ فرض کنی و پا در هوا نگهش داری. فلسفه نسخه فیزیکی بازی ها کاملا مشخصه. اگر به خاطر محدودیت دیسک هست که خب اصلا بازی رو به این شکل عرضه نکنید مجبورتون که نکردن، کلا بازی رو دیجیتال عرضه کنید فقط. اگر میخواین این مسخره بازی رو در بیارید چرا فقط ۲۰ گیگ؟! حداقال ۸۰ یا ۹۰ گیگش رو روی دیسک عرضه کنید مابقیش رو با این فرمت هچل هفت بگید دانلود کنید. اینشکلی عرضه کردن بازی همون حکایت شتر مرغ هست که میگن تخم بزار میگه شترم میگن بپر میگه مرغم. نه محصول فیزیکی حساب میشه نه دیجیتال. تنها هدفشون احساس میکنم سلب مالکیت تمام و کمال کاستومر روی محصول خریداری شده هست و لا غیر. جزو کثیف ترین اشکال تجارت هست این شکل.
 
گیم پلی، هوش مصنوعی، لول دیزاین، انیمیشن های کاراکتر ها همگی داغونه من واقعا دلیل انهمه تعریف از این بازی رو هنوز هم نفهمیدم
مثلا یه جا با اون یارو غول که اول بازی گربه مومیایی رو دزدیده بود باید با دست خالی مبارزه کرد بعد میشد اسلحه بکشی با تیر بزنیش هد شاتش کردم ولی انگار نه انگار بهش تیر میخورد
بیشتر منظورم از گفتن این مورد این بود که جایی که برای مبارزه تن به تن با مشت بود اسلحه هم میشد درآورد که نباید اینطور میبود از طرفی استفاده از اسلحه هم تو اون ماموریت عین مشت عمل میکنه خیلی اینطور موارد تو بازی زیاده

انیمشن بالا رفتن از لبه دیوار راه رفتن روی لبه پنجره و غیره هم که اصلا نداره شما یه بار از تو آب لبه دیوار رو بگیر بیا روی خشکی دست نمیذاره لبه زمین رو بگیره بیاد بالا صفحه میپره و یهو میاد رو خشکی

بازی قشنگ یه نسل عقبه تو همه چیز غیر از گرافیک البته
این بازی باید باید باید سوم شخص میشد تا تو این ژانر بازی خوبی بشه که متاسفانه نشد...همینکه موقع بالا رفتن از در و دیوار یهو دوربین سوم شخص میشه اثبات حرفمه، یعنی نیاز داریم تو این ژانر بدن کاراکتر رو ببینیم تا بفهمیم چه غلطی داریم میکنیم.

دلیل تعریف و تمجیدات هم به نظر من بیشتر از روی علاقه به فیلم و خاطراتشه تا خود بازی
 
این بازی باید باید باید سوم شخص میشد تا تو این ژانر بازی خوبی بشه که متاسفانه نشد...همینکه موقع بالا رفتن از در و دیوار یهو دوربین سوم شخص میشه اثبات حرفمه، یعنی نیاز داریم تو این ژانر بدن کاراکتر رو ببینیم تا بفهمیم چه غلطی داریم میکنیم.

دلیل تعریف و تمجیدات هم به نظر من بیشتر از روی علاقه به فیلم و خاطراتشه تا خود بازی
اینهمه بازی سوم شخص. واقعا نمیشه تمام بازیا سوم شخص باشن. پلی استیشن فنا اول شخص ندارن تقریبا. حداقل از این اثر لذتشو ببرید :دی
متا هم که ۸۷ هست و دیگه یه کم خنده داره که این متا صرفا برا علاقه به فیلم باشه :دی
 
این بازی باید باید باید سوم شخص میشد تا تو این ژانر بازی خوبی بشه که متاسفانه نشد...همینکه موقع بالا رفتن از در و دیوار یهو دوربین سوم شخص میشه اثبات حرفمه، یعنی نیاز داریم تو این ژانر بدن کاراکتر رو ببینیم تا بفهمیم چه غلطی داریم میکنیم.

دلیل تعریف و تمجیدات هم به نظر من بیشتر از روی علاقه به فیلم و خاطراتشه تا خود بازی

من از افراديم كه با اول شخص بودنش مشكل داشتم و دارم ولى بازى خوش ساخته خدايي.

ولى اگه سوم شخص بود بهتر ميشد؟ به نظر من قطعا بله.
 
اینهمه بازی سوم شخص. واقعا نمیشه تمام بازیا سوم شخص باشن. پلی استیشن فنا اول شخص ندارن تقریبا. حداقل از این اثر لذتشو ببرید :دی
متا هم که ۸۷ هست و دیگه یه کم خنده داره که این متا صرفا برا علاقه به فیلم باشه :دی
ربطی به فن و vs نداره...یه بازیه که از نظر من باید سوم شخص میبود.حالا چون 10 تا بازی دیگه تو این ژانر سوم شخص بودن پس این رو باید اول شخص میکردیم حرف مسخره ای هست و باز هم میگم اگه بدون فن بازی بخوایم نظر بدیم همینکه دوربین موقع رو در و دیوار یهو سوم شخص میشه نشون میده که ذات این نوع بازیها سوم شخصه.یعنی شما نمیتونی از اول شخص بودن بازی دفاع کنی ولی این حرکت هم توجیه کنی.

اینکه یه بازی به خاطر فیلمش یا برعکس یه فیلم به خاطر بازیش نمره بالا بگیره اصلا چیز عجیبی نیست و بارها اتفاق افتاده مثلا سریال last of us که کسی جرات نداشت کوچکترین ایرادی ازش بگیره وگرنه لشکر طرفدارهاش دهنتو سرویس میکردن(نمیگم بد بود ولی ایرادم داشت)
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or