Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
یونیتی :( :( :(
اون که کامیونیتی کش شد قشنگ! وگرنه بعد ۳گانه اتزیو بهترین نسخس و باید دنباله دار میشد. همینایی که الان غر میزنن اساسین فلانه و بیساره اون موقع صرفا سر ۴تا باگ چنان خشتکی از یوبیسافت دراوردن که انگار با مال و اموال اینا بازی ساخته شده بوده! یونیتی پتانسیل از دست رفته ای بود که همین کامیونیتی باعث شد مسیر فرنچایز از بعد اون عوض شه.
 
طبق صحبت کسانی که بازی را تجربه کردند، این نسخه بعد از Black Flag بهترین نسخه AC شناخته می‌شود.
خب نگرانیم درباره بازی بیشتر شد :D کسی که معتقده Black Flag بهترین شماره این فرنچایزه، جسارتاً درک درستی از فلسفه سری AC نداره:-" بله، BF یه بازی عالی و سرگرم‌کننده درباره دزدان دریایی و دارای مکانیسم‌های جذاب کشتی‌رانی و مبارزات دریایی بود، ولی مطلقاً (تاکید می‌کنم مطلقاً)، Assassin's Creed نبود! (خدا لعنت کنه اشرف اسماعیل رو به خاطر این بدعت‌گذاری در سری) به قول داداشمون @Akiba ، شماره چهارم یه آی‌پی جدید به نام Pirates Creed بود:ar!

پ.ن: با اینکه در سال‌های اخیر، عملکرد یوبی‌سافت به شدت رو اعصابم بوده ولی امیدوارم Shadows موفق بشه؛ چون هر چقدر هم که از یوبی‌سافت ناراضی باشم، دوست ندارم شاهد ورشکست شدن و به فروش رفتن تمام سهامش به هولدینگ‌ها و شرکت‌های بی‌هویت چینی باشم. خلاصه به امید بازگشت Ubi به روزهای شیرین گذشته.
 
تجربه ای که خودم داشتم black flag تو کل سری assassin's لذت بخشترین بود برام.
دقیقا

آخرت بازی بود . اکتشافات در جزایر استوایی کارائیب مانند شبیه به آنچارتد .

نبردهای دریایی فوق العاده . اکشن و راز و کاوش

پارکور نرم و زیبا .

ترکیب دزدان دریایی کارائیب و black sails
 
  • Cool
Reactions: Rohshen
🔴نسخه‌های فیزیکی Assassin's Creed: Shadows قبل از انتشار رسمی لو رفتند.

طبق اطلاعات لو رفته، حجم بازی روی پلی‌استیشن ۵ به ۸۵ گیگابایت می‌رسد. هم‌چنین در این بازی شاهد Animus Anomalies هستیم و طبق صحبت کسانی که بازی را تجربه کردند، این نسخه بعد از Black Flag بهترین نسخه AC شناخته می‌شود.
کسی که انقدر عجله داره برا این بازی که نسخه لو رفته ش زو تموم کرده معلومه باید براش بهترین باشه
 
با گذشت زمان مغز آدم خاطرات بد رو حذف میکنه تا حس بهتری نسبت به قبل داشته باشه به همین خاطر هم هست که ادم عمدتا وقتی به خاطرات قدیم فکر میکنه همیشه یه لبخندی داره.

سری اساسینز هم دقیقا مثل این خاطرات قدیم هستند. نسخه بلک فلگ رو یادم میاد که چقدر اون زمان کامیونتی ایراد میگرفت ازش. از مراحل فوق تکراریش بگیر، تا شخصیت پردازی شخصیت های فرعی تا باگ ها و تکراری شدن نبردهای دریایی یا همین جزایری که بچه ها میگن حس فوق العاده ای داشت رو من یادمه کلا یکی دو جزیره اول همجین حس ماجراجویی طور داشت، بقیش تکراری محض بود و میدونستی چه چیزی در انتظارته
 
  • Like
Reactions: AlexRRR and GPSY
🔴 یوبی‌سافت نسبت به لو رفتن نسخه‌های فیزیکی Assassin's Creed: Shadows واکنش نشان داد:

ما مطلع هستیم که برخی از بازیکنان به بازی Assassin’s Creed Shadows پیش از انتشار رسمی آن دسترسی پیدا کرده‌اند. تیم توسعه همچنان در حال کار روی پچ‌هایی برای آماده‌سازی تجربه‌ای بهتر در زمان انتشار است و هرگونه ویدیوی منتشرشده در فضای آنلاین، نمایانگر کیفیت نهایی بازی نیست.
لو رفتن این اطلاعات ناخوشایند است و می‌تواند هیجان بازیکنان را کاهش دهد. از شما خواهشمندیم که تجربه بازی را برای دیگران اسپویل نکنید. از جامعه بازیکنانمان متشکریم که از همین حالا اقداماتی برای محافظت دیگران در برابر اسپویلرها انجام داده‌اند.
در سایه بمانید، از اسپویلرها دوری کنید و در هفته‌های آینده چشم‌انتظار سورپرایزهای رسمی بیشتری از طریق کانال‌های ما باشید!

۲۰ مارس به‌زودی از راه می‌رسد و ما پر قدرت در کنار شما با جاه طلبانه ترین اساسیز کرید خواهیم بود.
 


این میگه زمانی که تو Bestbuy کار میکرده سیستم جوری بوده که بازیایی که زودتر شیپ میشدن به انبارشون رو با کلی استیکر قرمز میپوشوندن و میزدن قبل فلان تایم باز نشه ولی چون کارتون مقوایی بوده هرکسی میتونسته بره پشت انبار اینارو بدزده و رو Ebay بفروشه، در همین حد چرت :D
حالا در مورد AC Shadows انگار چون تاخیر بازی یهویی بوده و حتی خود دولوپرا هم خبر نداشتن ممکنه شیپینگش تو تایم اصلی انجام شده و خیلی زودتر از موعد رسیده به انبار فروشنده ها و بعد هم همین اتفاق افتاده و این همه نسخه افتاده دست آدما.

پشماش از این ریخته بود که یک ایرانی هم تو چت بهش گفته بود تو ایرانم داره به فروش میرسه این نسخه ها :))
 
اون که کامیونیتی کش شد قشنگ! وگرنه بعد ۳گانه اتزیو بهترین نسخس و باید دنباله دار میشد. همینایی که الان غر میزنن اساسین فلانه و بیساره اون موقع صرفا سر ۴تا باگ چنان خشتکی از یوبیسافت دراوردن که انگار با مال و اموال اینا بازی ساخته شده بوده! یونیتی پتانسیل از دست رفته ای بود که همین کامیونیتی باعث شد مسیر فرنچایز از بعد اون عوض شه.
همین بلا رو به یک نوع دیگه سر بتزدا هم اوردن گیمر ها، بعد اف 4 و پایین 90 اومدن متا و مخصوصا فاجعه 76، اینقدر زدن تو سرشون ( کاملا الکی و بی جهت و اشتباه و غر غر، ادا به معنای واقعی) که اره نمیدونم بتزدا طراحی بازیاش قدیمی شده ال شده بل شده (حالا یکی مثل راک استار ساختار بازی هاش همون هست فقط بهینه میشه کسی جرئت نداره حرف بزنه برای متای بالا، معجزه متا، البته من هم عاشق راک استارم هم بتزدا، کلا میگم)

که اینا اومدن برای استارفیلد به معنای واقعی یک طراحی نوین در بازی گنجوندند، که خب در عین حال به معنای واقعی گند هم زدن، مهم ترین عامل محبوبیت بازی های بی جی اس یعنی هارمونی رو با 1000 تیکه کردن بازی از بین بردند،

الانم باید ارزومون باشه که سر الدر 6 دوباره برگردند به روش همیشگی که یک مپ بزرگ (حالا بر اساس روز، 2 تا یا 3 تا که الکی بزرگ هم نباشه و پرحجم باشه بیشتر) داشتند که هندکرفت هم بود و همه چی بازی هم درش جریان داشت، از همه مهم تر یکپارچه بود و ایمرسیو و به معنای واقعی درش غرق میشدی، نه مثل استارفیلد که تا میای غرق شی استخر (سیاره) ته میکشه و باید از نردبون بری بالا که بپری تو یک استخر دیگه... برخلاف اسکایریم یا اف 4 مثلا که یک اقیانوس و دریا بودند و میتونستی کامل درشون غرق شی...

حالا از همون موقع که بتزدا رفت سراغ طراحی نوین، خیلی ار پی جی ساز های مطرح رو همون نقشه کلی بازی سازی بتزدای قدیم اومدن کلی شاهکار ساختند، و حالا باید امیدوار باشیم بتزدا از اینا یاد بگیره و برگرده به اصل خویش :D اصلی که خودش تا حد زیادی اول از همه توصیف کرد....

بدبختی اینجست که هنوزم یک عده که انگار اصن بازی نمیکنند، میگن بتزدا قدیمیه ساختار بازیش فولانه، و باز هم سوقش میدند به تغییر بنیادین، در حالی که بتزدا کافیه یک اسکایریم مدرن بسازه، تا همه عاشقش شیم و رو سرمون بگذاریم، یا مثلا یادته اواخر نسل هفت همه بازی ها کاد مانند شده بودند؟ همه شوتر ها نسخه جدیدشون کال اف دیوتیزه شده بود؟ هویت از بین رفته بود؟ همینم باز در مورد بتزدا یا یوبی صدق میکنه و بهتره به جای اینکه یوبی رو میفرستادیم سمت ویچریزه شدن، رو همون اصول خودش نگه میداشتیم.... بهتره به جای اینکه فال اوت تبدیل به یک شوتر بی هویت عادی سریع بشه، همون حالت کلاسیک سنگین کند به شدت غنی و پرحجم و پر جزئیات رو حفظ کنه، کسی خوشش نمیاد؟ بره سراغ یک بازی دیگه، نه که هویت هر بازی کلاسیک و استخون دار رو استحاله شده بخوان،

به نظرم استودیو ها اول از همه باید نظر طرفداران کلاسیکشون رودر نظر بگیرند، تا مخاطب جدید که رو هوا نظر میده و اخرشم یک فحش میده و میره سراغ یک بازی دیگه...

*بتزدا و راک استار قطعا باید بازی هاشون متحول بشه، پیشرفت کنه، این منافاتی با اشتباه بودن استحاله یا درست بودن حفظ هویت اصلی، نداره...
 
آخرین ویرایش:
View attachment 368826
۳ هفته طولانی ای در پیشه، کاش زودتر سی اسفند برسه. :-<
منم دقیقا با خودم گفتم این اسفند را چجور راحت تر بگذرونم تا عید شه اساسینز بزنم ، رفتم اشتراک یک ماهه gta پلاس رو ۸ دلار خریدم.اول رد دد 1 را شصت فریم زدم تجدید خاطرات چه لذتی داد ، بعد نسخه ۳ gta کالکشن را رفتم چون ۴ و ۵ که برای اکسترا اومده بود ولی ۳ نیومده بود اونو رفتم ، حالا نشستم پای L.A.noir با دقت پروندهای جنایی با اون حجم دیالوگ سنگین را ترجمه میکنم پی کشف حقیقت و قاتل :D
اگر تایمی بمونه بعدش میخوام بولی را هم بازی کنم.بنظرم یک ماه لذت بخشیه برام:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or