یه چیزی من قبلا گفتم و دوست دارم باز درمورد مخابرات بگم
اونم اینه که برخلاف چیزی که شاید فکر کنید گردن گیرشون تو مشکلات خوبه !
نت فیبر من پنجشنبه قطع شد و بعد اتصال دائم قطع و وصل میشد با ۲۰۲۰ تماس گرفتم که گفتن مشکل وجود داره و از سمت مرکز مخابراتتون هست و پیگیری میکنیم و تو پنل هم تیکت گذاشتم ، پنجشنبه شب از ۲۰۲۰ خودشون بهم زنگ زدن که ببین مشکل چی بوده و باز گفتن پیگیری میکنیم
شنبه صبح خودم زنگ زدم مرکز مخابرات با رئیس مخابرات منطقه صحبت کردم و گفت آره مشکل هست و نیروهامون دارن روش کار میکنن و خودم بهتون تماس میگیرم
بعد نیم ساعت زنگ زد و گفت اوکی شده؟
(من خونه نبودم) گفتم باید با خونه هماهنگ کنم که ببینم درست شده یا نه ، زنگ زدم دیدم هنوز قطع و وصل میشه بهش گفتم ، گفت تا ۱ ساعت دیگه اوکیش میکنم ، دوباره بعد نیم ساعت زنگ زد و دیدم درست شده بهش گفتم
امروز صبح (یکشنبه) هم از ۲۰۲۰ باز بهم تماس گرفتن و پرسیدن مشکلم حل شده ؟ آیا مخابرات منطقه یا شخصی بابت حل مشکل ازم پولی گرفته ؟ که گفتم مشکل حل شده و منم پولی ندادم ، گفت اگر مشکلی بود تماس بگیرید
صادقانه بگم نمیدونم گیر آدمای خوبی افتادم یا واقعا مخابرات وضعش از شرکت های خصوصی بهتره تو زمینه پشتیبانی

مخابرات منطقمون رئیس قبلیش افتضاح بود ولی این رئیس جدیده خیلی پیگیره ، خود ۲۰۲۰ هم خوب پیگیری میکنه حداقل تو تجربه من