Last edited by a moderator:
حدود 13 سال پیش من تو بازی سنتر گفتم کلیشه ای هست 600 نفر نقل قول کردن و به ما هیت دادن. اون دنیا باید جواب پس بدین
آقای نیل دراکمن، خالق The Last of Us
در سخنرانی DICE Summit توضیح میدهد که در Naughty Dog، ایدههای اولیه معمولاً کلیشهای هستند
خوب حداقل متن بخون تموم کن لامصبحدود 13 سال پیش من تو بازی سنتر گفتم کلیشه ای هست 600 نفر نقل قول کردن و به ما هیت دادن. اون دنیا باید جواب پس بدین![]()
گفته ایده های اولیه ٬ نه محصول نهایی ٬ پس دقیقن جز هیت و ترول چیز دیگه ای نبوده.حدود 13 سال پیش من تو بازی سنتر گفتم کلیشه ای هست 600 نفر نقل قول کردن و به ما هیت دادن. اون دنیا باید جواب پس بدین![]()
ریمستر God of War واقعی است و بهزودی معرفی میشود
طبق گفتههای جف گراب، نسخهی ریمستر بازی God of War در دست ساخت است و قرار است نزدیک به نمایشگاه بیستمین سالگرد این سری که در ۱۵ مارس برگزار میشود، معرفی شود.
این نمایشگاه شامل آثار هنری اختصاصی، طرحهای مفهومی و یادگاریهایی خواهد بود که میراث غنی این مجموعهی محبوب را به نمایش میگذارد.
به طور کلی، یکی از بزرگترین دلایل شکست Vita سازگار نبودن استراتژی سونی با تغییرات بازار بود. سونی نتونست نیازهای گیمرها رو درست درک کنه و در رقابت با موبایلها و کنسولهای دیگه شکست خورد. اگه سونی بیشتر از سازندهها حمایت میکرد و قیمت لوازم جانبی Vita رو منطقیتر میکرد شاید سرنوشت Vita فرق میکرد.سیزده سال از عرضه PlayStation Vita گذشت.
کنسولی که بیشتر از هر چیزی فدای بازه زمانی اشتباهی شد که توش عرضه شد.
با توجه به شناخت از سونی جدید، اگه دیدید ریمستر گاد ۲۰۱۸ برا ps5 بود شوکه نشید
Vita یه درس بزرگ برای صنعت گیم بود: فقط سختافزار قوی کافی نیست استراتژی درست و حمایت از جامعه گیمرها هم به همون اندازه مهمه.به طور کلی، یکی از بزرگترین دلایل شکست Vita سازگار نبودن استراتژی سونی با تغییرات بازار بود. سونی نتونست نیازهای گیمرها رو درست درک کنه و در رقابت با موبایلها و کنسولهای دیگه شکست خورد. اگه سونی بیشتر از سازندهها حمایت میکرد و قیمت لوازم جانبی Vita رو منطقیتر میکرد شاید سرنوشت Vita فرق میکرد.
با این حال Vita هنوز هم بین طرفداران خاص خودش جایگاه ویژهای داره. این کنسول با وجود تمام مشکلاتش یه دستگاه پیشرفته و جذاب بود که قابلیتهایی مثل صفحه نمایش OLED با کیفیت کنترلهای حساس به حرکت و امکان اتصال به PS4 رو ارائه میداد. بازیهایی مثل Uncharted: Golden Abyss نشون دادن که Vita پتانسیل زیادی داشت.
متأسفانه، سونی خیلی زود از Vita دست کشید و نگذاشت این کنسول به جایگاه واقعی خودش برسه. اما هنوز هم خیلیها به Vita به عنوان یه کنسول دستی منحصر به فرد و با شخصیت نگاه میکنن. شاید اگه سونی کمی بیشتر تلاش میکرد و استراتژی بهتری داشت، Vita میتونست یه رقیب جدی برای نینتندو ۳DS و حتی گوشیهای هوشمند باشه.
ویتا حتی از نظر سخت افزاری هم توی بازه بدی منتشر شد هرچند ویتا یکی از بهترین پردازنده های Arm زمان خودش رو داشت ولی پردازنده های موبایلی اون موقع با اختلاف وحشتناکی بدتر از محصولات خونگی بودن.به طور کلی، یکی از بزرگترین دلایل شکست Vita سازگار نبودن استراتژی سونی با تغییرات بازار بود. سونی نتونست نیازهای گیمرها رو درست درک کنه و در رقابت با موبایلها و کنسولهای دیگه شکست خورد. اگه سونی بیشتر از سازندهها حمایت میکرد و قیمت لوازم جانبی Vita رو منطقیتر میکرد شاید سرنوشت Vita فرق میکرد.
با این حال Vita هنوز هم بین طرفداران خاص خودش جایگاه ویژهای داره. این کنسول با وجود تمام مشکلاتش یه دستگاه پیشرفته و جذاب بود که قابلیتهایی مثل صفحه نمایش OLED با کیفیت کنترلهای حساس به حرکت و امکان اتصال به PS4 رو ارائه میداد. بازیهایی مثل Uncharted: Golden Abyss نشون دادن که Vita پتانسیل زیادی داشت.
متأسفانه، سونی خیلی زود از Vita دست کشید و نگذاشت این کنسول به جایگاه واقعی خودش برسه. اما هنوز هم خیلیها به Vita به عنوان یه کنسول دستی منحصر به فرد و با شخصیت نگاه میکنن. شاید اگه سونی کمی بیشتر تلاش میکرد و استراتژی بهتری داشت، Vita میتونست یه رقیب جدی برای نینتندو ۳DS و حتی گوشیهای هوشمند باشه.