Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
در مورد اون بازیام همون صادقه منتها اونجا باقی چیزا تو اوج خودش قرار داره و این باعث میشه شما از بازی لذت ببری
مثلا شما تو انچارتد واقعا بین نسخه 3 و 4 تفاوتی نمیبینی؟!؟
یا گاد اف وار رگناروک شما داری ادامه یه داستان جذاب رو دنبال میکنی که به بهترین شکل کارگردانی شده شخصیت پردازی ها عالی گرافیک فنی و بصری عالی ،خب اینا باعث میشه شما از بازی لذت ببری ولی تو اساسین ها انگار همون اساسین قبلی رو یه ماد زدن از یونان شده ژاپن
اصلا چرا عناوین فرست پارتی با فاصله زمانی انتشار زیاد باید با استودیو ترد پارتی ، بازی ای که تقریبا هر سال منتشر میشه مقایسه بشه؟
اصلا این مقایسه ها جالب نیست ،
همین اساسین هم نوآوری تنوع پیشرفت داشته باشه ، درگیر حواشی نشه کمتر اینطوری هیت میگیره.
البته کلا یه حالتی شده چنل های یوتوب ، سایت ها و محافل گیمی هرکی به هرچی‌بیشتر گیر بده هیت بده بیشتر ویو میخوره ، اینام واسه ویو هرکاری میکنن .
قشنگ یادمه سر یه بازی هرکی بیشتر ایراد می‌گرفت بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت درصورتی که همون بازی راحت میتونست GoTY بشه.
 
نباید بین 3 و 4 میگفتی! باید 2 و 3 میگفتی!! این فقط یه مثال بود وگرنه مشخصه که هم 2 یه شاهکار بود هم 3 یه بازی عالی ولی هیچ تغییر خاصی نداشت به جز لوکیشن که اگه میداشت باید تعجب میکرد. چون قرار نیست برای هر نسخه از نو بکوبی دوباره بسازی!

جالبه شما اصن هیچ نکته مثبتی توی این اساسینز های جدید نمی بینی و صرفا بازیا رو فقط یه ماد می بینی! بیخیال طراحی مپ فوق العاده بازی توی نسخه اساطیری شدی که به بهترین شکل دنیاهای باستان رو ساختن. بیخیال اکسپلوریشن جذاب بازی شدی. بیخیال کامبت فان بازی و تنوع سلاح های متنوع بازی در هر نسخه شدی.

بازی قطعا نکته منفی داره مثلا توی اوریجینز گرایند برای لول آپ روی مخ بود یا توی اودیسه مپ به شدت گسترده بود در عین زیبا بودن و در نسخه 3 خود بازی به شدت طولانی بود ولی نکات مثبت به شدت زیادی هم داشتند.

سه نسخه سه دنیای مختلف با کرکتر های مختلف و داستان های متفاوت. این چجوری ماد محسوب میشه. دارید کم لطقی می کنید.
همن بین دو و سه هم باز روایت داستان و گیمپلی انقدر جذابه که ادم حسه بازی تکراری نمیگیره
من نمیگم اساسین نکته مثبتی نداره یا بازی خوبی نیست ولی واقعا دارن پتانسیل این ای پی رو هدر میدن با الکی کش دادن و بزرگ کردن مپ و یه سری ماموریتای فرعی تکراری بیخود
شما همین اساسین شماره 1 و 2 و3 رو نگاه کن یا حتی بلک فلگ که بعدش اومد اصلا حس تکراری و یا خسته کننده نمیداد ولی این جدیدا بعد از چند ساعت فقط دوست داری زودتر تموم شه
 
تو این چند نسخه اخیر همیشه نزدیک های لانچ این صحبت ها پیش اومده که یه عده تعریف و یه عده می کوبن؛ برای من فرنچایز AC که از دل پرینس بیرون اومده هم چنان مقدسه و قطعاً خاطرات نسخه های اولش و موسیقی هاش از ذهن هیچ کدوممون پاک نمیشه....یادمه چند سال قبل از Syndicate استارت انتقاد ها خورده بود و دیگه زمان لانچ اون همه می گفتن بسه دیگه خسته شدیم از تکرار بعد که Origins اومد و بازی تغییر کرد گفتن این چیه چرا انقدر تغییر کرد؟ :D دل خیلی ها هم دیگه باهاش صاف نشده هم چنان. من از همه نسخه هاش به غیر از 3 و میراژ خیلی زیاد لذت بردم حتی اون سه گانه آخر و به Shadows هم خیلی امید دارم، بخصوص اینکه گیم هایی که تو تعطیلات نوروز بازی می کنی عجیب می چسبه و تو ذهن حک میشه
ضمن اینکه امیدوارم باز بعدی یوبیسافت لعنتی Splinter Cell باشه واقعاً کف کردیم:-<
 
تو این چند نسخه اخیر همیشه نزدیک های لانچ این صحبت ها پیش اومده که یه عده تعریف و یه عده می کوبن؛ برای من فرنچایز AC که از دل پرینس بیرون اومده هم چنان مقدسه و قطعاً خاطرات نسخه های اولش و موسیقی هاش از ذهن هیچ کدوممون پاک نمیشه....یادمه چند سال قبل از Syndicate استارت انتقاد ها خورده بود و دیگه زمان لانچ اون همه می گفتن بسه دیگه خسته شدیم از تکرار بعد که Origins اومد و بازی تغییر کرد گفتن این چیه چرا انقدر تغییر کرد؟ :D دل خیلی ها هم دیگه باهاش صاف نشده هم چنان. من از همه نسخه هاش به غیر از 3 و میراژ خیلی زیاد لذت بردم حتی اون سه گانه آخر و به Shadows هم خیلی امید دارم، بخصوص اینکه گیم هایی که تو تعطیلات نوروز بازی می کنی عجیب می چسبه و تو ذهن حک میشه
ضمن اینکه امیدوارم باز بعدی یوبیسافت لعنتی Splinter Cell باشه واقعاً کف کردیم:-<
کلا یوبیسافت هرچی بسازه غرشونو باید بزنن چون این دسته خودشونم نمیدونن چی میخوان. ۳گانه Ezio رو ادامه میداد غر زدن. رفت آمریکا غر زدن. رفت دوران دزدان دریایی غر زدن. یونیتی رو ساخت غر زدن.فرمولو کلا عوض کرد غر زدن. مپو بزرگ کرد غر زدن. کوچیکش کرد غر زدن. شخصیت مرد وفادار به تاریخ ساخت غر زدن. حق انتخاب بین زن و مرد داد غر زدن. یسال کلا اساسین نداد بازم غر زدن :))
گوست آف یوشیمارویی علم شده که همون بازیم نسبتا ایرادات و کاستی هایی داشت. کمپ ازاد کردن نداشت؟ کل قدرتاتو نیمه اول باز نمیکرد که نیمه دوم حس تکراری بودن گرفت؟ گرافیک فنیش (هنریش نه) ایراد نداشت؟
از Shadows بدت میاد، تنفر داری اوکی خب نخرش. ما بجاش نسخه ۷۰ و چه بسا شخصا حتی نسخه ۹۰ دلاریشو میخریم و بازیش میکنیم کیفشم میبریم و بتل پس رایگانشم استفاده میکنیم:-j یه عده صبح پامیشن روزشونو به نیت هیت دادن به یوبیسافت و شبشون با ذکر لعنت بر یوبیسافت تموم میکنن کلا. آنتی ووکی؟ اگه راس میگی برو خر سونی رو بگیر که کم مونده کریتوسم زن کنه:D
 
آیا لزوما آوردن شخصیت سیاه پوست در بازی به عنوان یک شخصیت قابل بازی بد است؟ خیر

آیا آوردن شخصیت سیاه پوست در بازی توسط یوبی سافت به خاطر اهمیت زیاد به ریز جزئیات تاریخی ژاپن است؟ خیر

آیا لزوما آوردن شخصیت سیاه پوست در بازی به عنوان یک شخصیت قابل بازی یعنی با یک بازی ووک طرفیم؟ خیر

آیا آوردن شخصیت سیاه پوست در بازی توسط یوبی سافت در آن برهه زمانی در ژاپن ووک است؟ بله

آیا مردم از سری اساسینز بدشون میاد؟ خیر

آیا مردم از سیاست های یوبیسافت در قبال برخورد با اقلیت های جنسی بدشون میاد؟ بله

در نهایت شمارو به یکی از تریلر های اساسینز کرید 3 دعوت میکنم تا جدا از مکانیزهای بازی، به حس و حالی که کاراکتر به شما میده توجه کنید :D



 
آخرین ویرایش:
آیا لزوما آوردن شخصیت سیاه پوست در بازی به عنوان یک شخصیت قابل بازی بد است؟ خیر

آیا آوردن شخصیت سیاه پوست در بازی توسط یوبی سافت به خاطر اهمیت زیاد به ریز جزئیات تاریخی ژاپن است؟ خیر

آیا لزوما آوردن شخصیت سیاه پوست در بازی به عنوان یک شخصیت قابل بازی یعنی با یک بازی ووک طرفیم؟ خیر

آیا آوردن شخصیت سیاه پوست در بازی توسط یوبی سافت در آن برهه زمانی در ژاپن ووک است؟ بله

آیا مردم از سری اساسینز بدشون میاد؟ خیر

آیا مردم از سیاست های یوبیسافت در قبال برخورد با اقلیت های جنسی بدشون میاد؟ بله

در نهایت شمارو به یکی از تریلر های اساسینز کرید 3 دعوت میکنم تا جدا از مکانیزهای بازی، به حس و حالی که کاراکتر به شما میده توجه کنید :D




چقد زمان نوجوونی AC3 بازی کردم (فک کنم حدود 100 ساعتی شد)
این اواخر دوباره دانلودش کردم ببینم چجوری بوده زیاد خوشم نیمد

فک کنم اون زمان عاشق آسون بودنش شده بودم!

و البته تازگی هم داشت چون با AC های قبلی خیلی فرق داشت و نرم تر بود انیمیشن ها

بنظرم ایراد سری اسسینس کرید علاوه بر پالیش نبودن تکراری بودن هم هست.
هم درون خودشون هم نسبت به همدیگه تکراری ان بازی ها.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
چقد زمان نوجوونی AC3 بازی کردم (فک کنم حدود 100 ساعتی شد)
این اواخر دوباره دانلودش کردم ببینم چجوری بوده زیاد خوشم نیمد

فک کنم اون زمان عاشق آسون بودنش شده بودم!

و البته تازگی هم داشت چون با AC های قبلی خیلی فرق داشت و نرم تر بود انیمیشن ها

بنظرم ایراد سری اسسینس کرید علاوه بر پالیش نبودن تکراری بودن هم هست.
هم درون خودشون هم نسبت به همدیگه تکراری ان بازی ها.
اساسینز سه خیلی نسبت به نسخه های قبل "مدرن‌تر" شده بود
و اگه اشتباه نکنم اولین نسخه بود که محیط های غیر شهری خیلی بیشتری ( شکار حیوانات و ..) داشت

تکراری بودنشم که هزاران بار در محافل( :D ) گفته شده.
یا کمپ رو خالی کن یا بیوفت دنبال یه نفر تا بره داخل کمپ و مجدد کمپ رو خالی کن :D
 
اساسینز سه خیلی نسبت به نسخه های قبل "مدرن‌تر" شده بود
و اگه اشتباه نکنم اولین نسخه بود که محیط های غیر شهری خیلی بیشتری ( شکار حیوانات و ..) داشت

تکراری بودنشم که هزاران بار در محافل( :D ) گفته شده.
یا کمپ رو خالی کن یا بیوفت دنبال یه نفر تا بره داخل کمپ و مجدد کمپ رو خالی کن :D
به نظرم کامبت AC III بهترین سیستمی بود که تونسته بود رو این فرانچایز بشینه چون در کنار تنوع انیمیشن ها، چالشی هم بود.
با اینکه Haythem Kenway برام از نظر جذابیت کنار Ezio قرار میگیره ولی AC III یکی از بدترین تجربه هام بود.
در کنار چیزایی که گفتی ریتمش وحشتناک کند بود. اون چند ساعت تیله بازی و خاله بازی های بچگی کانر به کنار، مأموریت هایی داشت که یک ساعت باید اسب سواری و پارکور میرفتی یه شهری که یه یارویی بهت بگه حالا این نامه رو ببر فلان جا! تو مسیر هم هیچییی نبود (جز باگ های عجیب غریب). یادمه مدام براش آپدیت میومد اون زمان. خود کانر هم که فقط داد و بیداد میکرد تو کاتسینا.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or