سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
من مدتیه دارم Balder's Gate 3 رو بازی میکنم دیگه خفن تر از بالدرز گیت نداریم تو مبحث rpg و من دارم کیف میکنم انگار دارم یه کتاب چند جلدی فانتزی رو ورق میزنم . در کنارش هم تازه Plague Tale Requiem رو شروع کردم .
ببین لحظه به لحظه Plague رو که بازی میکنم میگم خدایا شکرت که هنوزم بازی های سوپرخطی و جذاب ساخته میشه انقدر حال میکنم که سر راست میرم جلو بدون اینکه مجبور باشم رو هر میز و تاقچه و گوشه موشه ای رو سرچ کنم بخاطر یه تیکه چوب و سنگ و متریال و Junk :دی
میخوام بهت بگم ما درکنار بازی های بزرگ و شلوغ و پیچیده بازی هایی با مکانیزم ساده تر و خطی تر نیاز داریم همین Gears که میگی ساده است خدا شاهده اگه بهش المان های RPG و Skilltree و نمیدونم این چیزا اضافه کنن من یکی که ببخشید ببخشید میش.... م به هیکل سازنده ش . بعضی بازی ها همین سادگی ولی جذابیتشون هست که باعث شده محبوب باشن گیرز به نظرم فرمولش رو نباید دست بزنن فقط همین باشه با ست پیس های بلاک باستری خفن بیشتر .
آره آقا قبول دارم.منم خودم بعضی وقتا فقط حوصله بازی سر راست رو دارم که هیچ اضافه کاری جز یه مسیر رفتن اصلا نخواد ولی بیشتر بحثم سر gears 1 ultimate بود که چند وقت پیش نصبش کردم دیدم نسبت به الان جواب نمیده در صورتی که warhammer space marines 2رو تو همون سبک gears رفتم و واقعا جواب داد و لذت بردم.
 
کلا این مسخره بازی های RPG فقط و فقط بخاطر این توی بازیا اومده که بازی رو کش بدن.
وگرنه هیچ دلیل دیگه ایی وجود اینا نداره.
اگه اشتباه نکنم آخرای نسل 7 زمان PS3 اینا سر هر بازی یه مالتی پلیر مزخرف هم باید اضافه میکردن وگرنه منتقد های نمک به حروم امتیاز کم میکردن که نع بازی 20 ساعت بیشتر نیست مالتی پلیر هم نداره پس صرف نمیکنه 60 دلار و قشنگ 2 نمره کم میکردن . بعدم بازی ساز ها اومدن یه کد آنلاین تو بازی ها چپوندن که جدا بفروشن و خلاصه نشد که نشد بعد اون رفتن برای راضی کردن منتقدها و دنباله روهاشون سراغ مپ گنده کردن و الکی کش دادن و مثلا بزرگ کردن بازی و 4 تا skilltree مسخره رو به اسم RPG کردن تو پاچه ما که بیاید حالا بجای 20 ساعت شما 10 ساعت بازی دارید و 40 ساعت هم آنالیز کردن محیط برای جمع کردن چوب و سنگ سرجمع 50 ساعت حالا میصرفه یالا بخرید .
الان ولی دیگه جواب نمی‌ده یا بازی باید مثل آدم RPG و بزرگ باشه مثل Balder's Gate یا خطی و جذاب و بلاک باستری باشه بقیه اشون همش الکی گنده هستن و وقت تلفی هستن .
 
بنظرم مدرن شدن یک بازی به معنای RPG شدنشم قرار نیست باشه!
شما از آنچارتد 1 بیاید به سمت لاست لگسی... هر چند از نظر خیلی ها بهترین نسخه شماره 2 هست، اما شما بلوغ پیشرفت تو طراحی مراحل رو توی دو شماره آخر می تونید ببینید، بدون اینکه به ماهیت خود آنچارتد صدمه ای وارد بشه! ولی گرزهای نسل هشت عملا از نظر گیمپلی همون شابلون نسخه یک بودن!

و بنظرم میشه یک بازی بدون تغییر ماهیتش باز به سمت مدرن شدن پیش بره، کاری که نینتندو چند دهه با ip هاش انجام داده! بنظرم gears هم باید تغییراتی داشته باشه... ولی اینکه چجوری به این مسیر برن، نمی دونم، صرفا به توانایی استدیو برمی گرده...
 
من کلا فکر میکنم تمام اقداماتی که دارن درقبال گیمینگ شون انجام میدن تفکر نادلا هست ....
عملا تمام خط فکری اون هست که داره مو به مو اجرا میشه ...
این مرتیکه اسپنسر نشون داده حتی به حرف های ۱ سال پیش خودش هم پایبند نیست ....
اسپنسر تو دادگاه گفت اکس باکس اگه به اهداف مالی تعیین شده توسط مایکروسافت نرسه باید از هزینه ها بزنیم که جبران بشه. اکس باکس یه زیرمجموعه از مایکروسافت هست بدون اجازه هیت مدیره آب هم نمیتونن بخورند.

اسپنسر تا حالا مونده به خاطر این نیست که ناجی اکس باکس برای طرفداران بوده بلکه ناجی اکس باکس برای مایکروسافت هست. یه شو‌من با PR قوی و دو پهلو صحبت کردن راه رو پیش برد.

از ۲۰۱۸ پلن مولتی پلتفرم شروع شد. جیسون رونالد تو 2019 یه مصاحبه داره که میگه اسپنسر به ما گفته می‌خواد افراد بیشتری بازی های ما رو تجربه کنند.

خودش هم گفت، نسل هشت بدترین موقعی بود که ما بازار رو باختیم. اکثر مشتری های نسل هفت رو هم تقدیم سونی کردن. مجبور به مولتی پلتفرم کامل شدن چون راهی نمونده. استراتژی های مختلف رو امتحان کردن جواب نداد جز خود گیم پس که اونم کافی نبود.
 
به گزارش GT planet بازی گرن توریسمو ۷ از زمان لانچ تونسته ۱۵ میلیون نسخه بفروشه

Gran Turismo 7 is the Series' Highest-Grossing Title in the USA
حالا هرچقدر هم فروخته باشه نوش جونش.
خدمتی که یامائوچی و پولی فونی به سبک ریسینگ کردن رو من دقیقا تو سطح کاری که کارمک/رومرو برای FPS کردن میدونم.
درسته اولین ریسینگ رو نساختن ولی در همون حد id و doom روی کل صنعت تاثیرگذار بودن.

درسته این یامائوچی فلان فلان شده آخرش هم GT رو برای PC نداد ولی چیزی از ارزشهاش کم نمیشه :D
به نظرم دیگه وقتشه جایزه یک عمر فعالیت هنری رو بهش بدن.
 
بازی سازی فن‌مید GTAVC در موتور GTAIV درحال انجامه و فایل های نسخه بازی از نسخه Xbox هستش و قصد دارن علاوه بر تمام ماموریت ها،رادیوهارو به این بازسازی هم بیارن
View attachment 326006
و احتمال جمع‌کردن ساخت این پروژه توسط تیک‌تو هستش.
View attachment 326007
بلاخره پس از مدت ها این مود منتشر شد.
(و با مشکلات کپی رایت و حذف تریلر گرفته تا حذف چنل سازنده ها و سایر درگیری میکنه مثل مودی که لیبرتی سیتی رو به GTA V میاورد)
و مود درحال حاضر آماده دانلود هستش و تنها توسط یک تیم 4 نفر ساخته شده!
شما میتونید حالا ViceCity رو در موتور پیشرفته RAGE که برای GTA 4 استفاده شده بود تجربه کنید.
-
لینک دانلود:
Grand Theft Auto Vice City Nextgen Edition
(فایل دانلود یک فایل تورنت هستش که با برنامه هایی مثل uTorrent قابل دانلود هستش)
-
با تشکر از دوست عزیز بنده DARHAM که خبر انتشار این مود رو به بنده داد.
https://forum.bazicenter.com/members/darham.168255/
-
بهتره عجله کنید چون ممکنه دیگه هیچوقت نتونید تجربه اش کنید یا حداقل به فایل های رسمی دسترسی داشته باشید و غیره...
 
آخرین ویرایش:
حالا هرچقدر هم فروخته باشه نوش جونش.
خدمتی که یامائوچی و پولی فونی به سبک ریسینگ کردن رو من دقیقا تو سطح کاری که کارمک/رومرو برای FPS کردن میدونم.
درسته اولین ریسینگ رو نساختن ولی در همون حد id و doom روی کل صنعت تاثیرگذار بودن.

درسته این یامائوچی فلان فلان شده آخرش هم GT رو برای PC نداد ولی چیزی از ارزشهاش کم نمیشه :D
به نظرم دیگه وقتشه جایزه یک عمر فعالیت هنری رو بهش بدن.

بنظر من ریسینگ به معنای واقعی کلمه ینی GT و اللخصوص GT3 و تمام :D یادم میاد زمانی که جعبه همه ی کنسولهای ps2 اون زمان آبی بود من از دبی پک Gt3 که قرمز رنگ بود رو خریدم و تا مدتها باهاش پز میدادم :D ریسینگهای زیادی اومدن و رفتن ' خیلیاشونم موفق بودن ' اما بنظرم هنوزم بعد اینهمه سال رو دست GT نیومده و نمیاد . اصن اون صدای کلاسیک منو بازی موقع انتخاب گزینه ها و برند ماشینا همچنان حس لاکچری بودن و اصالت خودش رو حفظ کرده . ارزش یسری چیزا فرای گیم پلی و گرافیکه . بنظرم GT با وجود پیشرفت تو تمام المانهای بازیای امروزی ' اصالت و پایبندی به ریشه هاشه که تونسته همچنان بی رقیب بمونه .

ممنونم ازت یامائوچی . خاطرات خوبی که با Supra سفید تو نوجوونی برام رقم زدی همچنان تو ذهنم مونده :D
 
بنظر من ریسینگ به معنای واقعی کلمه ینی GT و اللخصوص GT3 و تمام :D یادم میاد زمانی که جعبه همه ی کنسولهای ps2 اون زمان آبی بود من از دبی پک Gt3 که قرمز رنگ بود رو خریدم و تا مدتها باهاش پز میدادم :D ریسینگهای زیادی اومدن و رفتن ' خیلیاشونم موفق بودن ' اما بنظرم هنوزم بعد اینهمه سال رو دست GT نیومده و نمیاد . اصن اون صدای کلاسیک منو بازی موقع انتخاب گزینه ها و برند ماشینا همچنان حس لاکچری بودن و اصالت خودش رو حفظ کرده . ارزش یسری چیزا فرای گیم پلی و گرافیکه . بنظرم GT با وجود پیشرفت تو تمام المانهای بازیای امروزی ' اصالت و پایبندی به ریشه هاشه که تونسته همچنان بی رقیب بمونه .

ممنونم ازت یامائوچی . خاطرات خوبی که با Supra سفید تو نوجوونی برام رقم زدی همچنان تو ذهنم مونده :D
احسنت.
منم همیشه میگم GT3 بهترین نسخه سریه.
 
حالا هرچقدر هم فروخته باشه نوش جونش.
خدمتی که یامائوچی و پولی فونی به سبک ریسینگ کردن رو من دقیقا تو سطح کاری که کارمک/رومرو برای FPS کردن میدونم.
درسته اولین ریسینگ رو نساختن ولی در همون حد id و doom روی کل صنعت تاثیرگذار بودن.

درسته این یامائوچی فلان فلان شده آخرش هم GT رو برای PC نداد ولی چیزی از ارزشهاش کم نمیشه :D
به نظرم دیگه وقتشه جایزه یک عمر فعالیت هنری رو بهش بدن.
برای من هیچ بازی ای بهتر از گرن توریسمو شبیه سازی و هسته فان گیمینگ رو ترکیب نکرده
از گیم پلی تا چلنج ها لایسنس تست ها حتی موزیک و ساند افکت و منوهای سری به تجربه بی نظیر میسازن که میتونه هر آدمی رو عاشق فرهنگ ویدیو گیم، فرهنگ خودرو و فرهنگ مسابقه بکنه

احسنت.
منم همیشه میگم GT3 بهترین نسخه سریه.
به عنوان فن بوی GT4 میتونم با فن هایGT و GT3 وارد قفس بشم و به زور بهشون بفهمونم چرا GT4 بهترینه :)
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
اگه اشتباه نکنم آخرای نسل 7 زمان PS3 اینا سر هر بازی یه مالتی پلیر مزخرف هم باید اضافه میکردن وگرنه منتقد های نمک به حروم امتیاز کم میکردن که نع بازی 20 ساعت بیشتر نیست مالتی پلیر هم نداره پس صرف نمیکنه 60 دلار و قشنگ 2 نمره کم میکردن . بعدم بازی ساز ها اومدن یه کد آنلاین تو بازی ها چپوندن که جدا بفروشن و خلاصه نشد که نشد بعد اون رفتن برای راضی کردن منتقدها و دنباله روهاشون سراغ مپ گنده کردن و الکی کش دادن و مثلا بزرگ کردن بازی و 4 تا skilltree مسخره رو به اسم RPG کردن تو پاچه ما که بیاید حالا بجای 20 ساعت شما 10 ساعت بازی دارید و 40 ساعت هم آنالیز کردن محیط برای جمع کردن چوب و سنگ سرجمع 50 ساعت حالا میصرفه یالا بخرید .
الان ولی دیگه جواب نمی‌ده یا بازی باید مثل آدم RPG و بزرگ باشه مثل Balder's Gate یا خطی و جذاب و بلاک باستری باشه بقیه اشون همش الکی گنده هستن و وقت تلفی هستن .
واقعا عالی توضیح دادی دمت گرم خلاصه و مفید دیدت دقیقا مثل منه
 
  • Like
Reactions: Scαrface
اطلاعات جدید از بازی Wuchang: Fallen Feathers
تاپیک مورد نظر بازی رو پیدا نکردم، اگه هست انتقال بدید اونجا. ممنون.​
  • تمرکز اصلی بازی بر لول دیزاین، عمق مبارزات و روایت داستان است.
  • بازی دارای 5 مرحله اصلی است که حدود 10 ساعت طول می‌کشد.
  • به طور متوسط 60 ساعت طول می کشد تا بازی را به طور کامل به پایان برسانید.
  • از بازی‌های Ninja Gaiden، Monster Hunter و Dark Souls الهام گرفته شده است.
1000005103.jpg
 
1000005106.jpg

شایعه: طبق که یک آگهی استخدام، گویا ایکس‌باکس ممکن است در حال راه‌اندازی یک استودیوی بازی‌سازی فرست‌پارتی جدید باشد.
> در این آگهی شغلی، مایکروسافت به دنبال یک تهیه‌کننده اجرایی برای رهبری یک تیم توسعه بازی مشخص نشده در سان فرانسیسکو و نیویورک می‌گردند. در حال حاضر مایکروسافت در مجموع بیش از 30 استودیوی ساخت بازی در سه بخش اصلی کسب‌وکار خود در اختیار دارد و ممکن است اخیراً یک استودیوی دیگر نیز به طور پنهانی به این ترکیب اضافه شده باشد.

 
بازی کسلوانیا سه بعدی که توسط پلتنیوم گیمز ساخته میشد به دلیل مشکلات داخلی توسعه دهندگان با سابقه و مدیرعامل استودیو کنسل شده
امیدوارم NG4 موفقیت آمیز باشه‌. وگرنه جدی جدی باید کاسه و کوزه استدیو رو جمع کنند و برند.:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or