PlayStation Phantom Blade 0

سازنده
S-Game
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
S-Game
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
ps5-exclusive-third-person-action-rpg-phantom-blade-zero-revealed.jpg
در جریان شوکیس پلی استیشن از بازی Phantom Blade 0 رونمایی شد. این بازی توسط استودیویی به نام S-Game در دست ساخت قرار دارد و با تم فئودالی ژاپن، ما را به یاد Ghost of Tsushima می‌اندازد.
هیچ جزئیات خاصی جز سیستم مبارزات فوق‌العاده بازی در دسترس نیست، در نتیجه باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را مشاهده کنید: استودیوی اس-گیم (S-Game)، توسعه‌دهنده بازی Phantom Blade 0، اعلام کرد این عنوان تاکنون هیچ توافقی برای انحصاری شدن نداشته است.
تاپیک آپدیت خواهد شد...
اخبار جدید :
استودیو S-GAME تایید کرد که داستان اصلی Phantom Blade Zero بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد تا به طور کامل تجربه شود. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، می‌توان از Elden Ring مثال زد که اتمام داستان اصلی آن حدود ۵۰ ساعت به طول می‌انجامد. با این حال، ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا S-GAME تایید کرده است که «چند ماموریت جانبی» و همچنین «محتویات پایانی فراوانی» در بازی وجود خواهد داشت که شامل دانجن‌های چند نفره (چند نفره!) و برخی ماموریت‌های روگ‌لایک می‌شود.
استودیو S-GAME اعلام کرد که Phantom Blade Zero یک عنوان مولتی پلتفرم خواهد بود، اما هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن وجود ندارد.
داستان بازی Phantom Blade 0 در یک دنیای نیمه باز اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش یک روح قاتل قرار می‌دهد. این روح در گذشته عمیقا مجروح شده است و حال با استفاده از یک دارو می‌تواند تا ۶۶ روز دیگر زنده بماند‌.
گیم‌پلی مبارزه بازی شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌های رزمی و قدرت‌های سریع است که در میان آن‌ها می‌توانیم سبک کونگ فوی چینی، ماشین‌های پیچیده استیم‌پانک، هنرهای مخفی‌کاری و موارد جذاب دیگر را ببینیم. توسعه‌دهندگان برای توسعه سیستم مبارزه نفسگیر و حرکات آن از فیلم‌های کونگ فوی دهه ۱۹۹۰ میلادی الهام گرفته‌اند.​
یکی از جزئیاتی جدیدی که استودیوی اس-گیم پیرامون بازی Phantom Blade Zero اعلام کرد، مربوط به بخش چندنفره است که در کنار کمپین داستانی تک‌نفره قدرتمند در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. با وجود حالت چندنفره، بازی Phantom Blade Zero شامل هیچگونه پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهد بود و بازیکنان می‌توانند تمام آیتم‌های تزئینی و تجهیزات جدید را از طریق گیم‌پلی به دست آورند.

در همین حال استودیوی سازنده اعلام کرد که اگرچه Phantom Blade Zero قرار است دارای مکانیسم‌هایی از سبک سولزلایک باشد اما رویکرد آن مطابق انتظار هواداران این سبک بسیار دشوار و مجازات‌کننده نخواهد بود. علاوه بر این، تیم سازنده تایید کرد که این بازی از باخوردهای لمسی و تریگرهای تطبیق‌پذیر کنترلر DualSense پشتیبانی خواهد کرد
 

Attachments

  • phantom-blade-zero-768x432.jpg
    phantom-blade-zero-768x432.jpg
    55.6 KB · مشاهده: 7
آخرین ویرایش:
عالی بنظر میرسه. تنها نکته نگران کننده‌ش انتخاب سطح دشواری بازی بود که تو این مدل بازیا ضدحال بدیه. ووکانگ و سولزبورن و سکیرو چنین حالتی ندارن. ایشون تو ویدئو میگه "شاید فکر کنید خیلی تمرین کردم که اینقدر خفن بنظر بیاد حرکاتم ولی واقعیت اینکه شما ممکنه تو بازی ۲ بار مثلث رو بزنید و شاهد کلی انیمیشن مبارزه ای باشید". این یعنی با حداقل دکمه زدن، حداکثر کمبوها رو فعال کردن که بنظر به راحتیه بازی اضافه کنه. مشخصا تمرکز بازی روی fast paced بودن و اکشن سریع هست. این ممکنه اون چالشی که این سبک بهش احتیاج داره رو کمتر کنه. همین مووست ها و مکانیزم ها رو نگه دارن ولی دمیج انمی ها و خط سلامت شون رو افزایش بدن میشه امیدوارتر شد. بازی از روز عرضه تو لیست رصدم هست و مطمئنم اثر خوب دیگری رو شاهد خواهیم بود.
 
  • Like
Reactions: AM!R


در مورد اکستریم مُد توضیح میده و تفاوتش با هارد مُد. میگه که تفاوت صرفا زیاد شدن هلث و دمیج باس نیست. هوش مصنوعی به کل تغییر میکنه و کاملا شمارو به چالش میکشه. میگه وقتی وسط مبارزه تصمیم به هیل کردن بگیرید، باس متوجه میشه و در ادامه اگه برید برای هیل کردن، سعی میکنه مانعتون بشه. مهم نیست چند بار تلاش کنید. هر بار مانع خواهد شد مگر اینکه خودتونو پشت ستون‌ها قایم کنید برای هیل کردن. میگه تو درجه سختی اکستریم مبارزه با هر باس شبیه بازیای فایتینگ مثل استریت فایتر میشه وقتی که رو درجه سختی بالا بازی میکنید. شما باید استراتژی مشخصی داشته باشید برای مقابله با باس و حتی در طول فایت هم بارها برنامتون رو عوض کنید تا بتونید باس رو شکست بدید. یه مثال دیگش اینه که توی هارد مُد میتونید راحت پشت باس برید و دمیج زیادی بهش بدید ولی اکستریم این اجازه رو بهتون نمیده و خیلی سریع جلوتونو میگیره. یه نکته دیگه در مورد باس سوم داخل دمو میگه که توی اکستریم مُد حتی ممکنه اتک‌هاشو کنسل کنه به یه اتک جدید و یه جورایی گولتون بزنه. میگه رفتارش کاملا بستگی به بازی شما در طول مبارزه داره و همینطور میزان هلثتون. دوتا سلاح جدیدم نشون میده. در کل هر چی میریم جلوتر این بازی جالب و جالب‌تر میشه.
 
🔴 جزئیات جدید از عنوان مورد انتظار Phantom Blade Zero منتشر شد این اثر در تاریخ نامشخص ( احتمالی 2026 ) برای PS5 و PC عرضه خواهد شد

🔴نسخه PS5 با نرخ فریم پایدار اجرا خواهد شد
🔴پشتیبانی از PS5 PRO
🔴طراحی شده با استانداردهای نسل نهم ( Next Generation )
🔴با الهام از فیلم های هنرهای رزمی هنگ کنگ
🔴کمبوهای ترکیبی
🔴نبرد های سریع و روان
🔴وجود باس های چند فازی ( Multi-phase Boss Battles )
🔴طی تجربه بازی با گروه هایی از دشمنانی که حملات هماهنگ دارند مبارزه می کنید
🔴سلاح های تهاجمی و دفاعی
🔴سلاح هایی با مضمون مار
🔴دو تیغه Python و Red Viper
🔴شمشیر انعطاف پذیر Softblade سمی
🔴توسعه با موتور Unreal Engine 5
🔴دارای بودجه قابل توجهی است که توسعه دهندگان این اثر را وادار می کند از مرزها فراتر روند
🔴جهش نسلی میان عناوین اکشن
🔴اعلام تاریخ انتشار اواخر امسال
 
تریلر جدید از بازی:
عجب باس فایت نابی بود! چه موسیقی متال دیوانه کننده ای داشت! :| :D
اگه باقی بخشای بازیم همچین کیفیتی داشته باشه احتمالا با یکی از بهترین بازیای اکشن/سولز طرفیم! رسما روح ادمو ارضا میکنه فایتش!
فاز دوم باسش به شدت زیبا بود طراحیش.
 
تریلر زیبایی بود ولی در عین حال ترسناک. چیزی که من دیدم، ترکیبی از اسپم شدن دکمه های کمبو و انیمیشن های بسیار بود. امیدوارم بازی اصلی زیر این ترکیب گم نشه!
 
تریلر زیبایی بود ولی در عین حال ترسناک. چیزی که من دیدم، ترکیبی از اسپم شدن دکمه های کمبو و انیمیشن های بسیار بود. امیدوارم بازی اصلی زیر این ترکیب گم نشه!
این بازی‌های چینی نمی‌دونم چطور بگم، انگار خصلتشون همینه. یا حداقل تو تریلر اینجوریه.
من هر وقت تریلر black myth رو می‌دیدم، با اینکه خیلی خوشگل و جذاب بود، ولی می‌گفتم چرا اینقدر باید ده بار همون انیمیشن اتک معمولی رو زد؟
خلاصه با خودم نگران بودم که چقدر تکراری بشه این انیمیشن حمله و کمبو و اینا. ولی وقتی اومد و خودم تجربه کردم، اتفاقا همین اکشن بازی بهترین بخشش بود و واقعا واسم دلچسب بود.
تریلر Wuchang Fallen Feathers هم دیدم اونجوری بود، اینم دیدم همینجوری بود. حس می‌کنم تا خود آدم این عناوین چینی رو تجربه نکنه فهمیده نمی‌شه.
ولی این فانتوم تقریبا از همون اول بیشتر اکشن‌هاش شبیه رقص شمشیر بوده. این تریلر باس‌فایت خیلی جالبی داشت، خوب که کامل دیدم با خودم گفتم کاش نمی‌دیدم! :دی تجربه کردنش تو بازی یک چیز دیگه است.
 
  • Like
Reactions: HalfLife G and AM!R

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or