Multi Platform The Blood of Dawnwalker

GD5dwynXsAAvagC.jpg
--------------------------------------------
سازنده: Rebel Wolves
ناشر: Bandai Namco
تاریخ عرضه: نامشخص
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • سبک بازی Fantasy Action RPG.​
  • بازی به رهبری Konrad Tomaszkiewicz کارگردان ویچر 3 و Mateusz Tomaszkiewicz لول دیزاینر ارشد ویچر 3 و سایبرپانک 2077 ساخته میشود.​
  • سازنده گفته تا پایان سال اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد کرد.​
  • این بازی نقش‌آفرینی اکشن فانتزی تک‌نفره در دید سوم شخص، ماجرایی حماسی را در جهانی تاریک و اسرارآمیز روایت می‌کند. توسعه این بازی با استفاده از موتور قدرتمند آنریل انجین 5 بیش از دو سال به طول انجامیده است و قرار است نسخه کامل آن با گیم‌پلی جذاب در تابستان 2025 منتشر شود.
  • این پروژه توسط تیمی حرفه‌ای و با تجربه هدایت می‌شود که پیش از این در ساخت بازی‌های تحسین‌شده‌ای مانند The Witcher 3 نقش داشته‌اند. کنراد توماسزکیویچ، کارگردان سابق بازی The Witcher 3، به عنوان کارگردان این بازی فعالیت می‌کند و ماتئوش توماسزکیویچ، مدیر ماموریت سابق بازی‌های The Witcher 3 و سایبرپانک، نیز در طراحی ماموریت‌ها و داستان بازی نقش کلیدی دارد.
  • بازی در دنیایی به نام "دره سانگورا" جریان دارد که در قرن چهاردهم میلادی و در اروپای قرون وسطایی قرار گرفته است. این جهان به دلیل طاعون، قحطی و بی‌نظمی اجتماعی به شدت آسیب دیده و مردم در شرایط سختی زندگی می‌کنند. طراحان بازی با الهام از معماری و فرهنگ غنی کشورهای اروپای شرقی مانند لهستان، اوکراین و بالکان، فضایی تاریک و وهم‌آور را خلق کرده‌اند.
  • در این جهان، خون‌آشام‌ها به صورت مخفیانه زندگی می‌کنند و منتظر فرصتی مناسب برای آشکار شدن و تسلط بر جهان هستند. با توجه به شرایط سخت مردم، خون‌آشام‌ها احساس می‌کنند که زمان مناسبی برای اجرای نقشه‌های شوم خود پیدا کرده‌اند. آنها با استفاده از ضعف و ناامیدی مردم، به تدریج قدرت خود را افزایش می‌دهند و قصد دارند تا بر اربابان فئودال ظالم پیروز شوند.
  • در بازی "The Blood of Dawnwalker"، چرخه شب و روز تأثیر بسیار زیادی بر گیم‌پلی دارد. شب‌ها، خون‌آشام‌ها قدرت بیشتری پیدا می‌کنند و محیط بازی نیز تغییر می‌کند. روستاها و ساختمان‌ها در تاریکی شب، چهره دیگری به خود می‌گیرند و جو ترس و وحشت در هوا پیچیده است.
  • در این بازی، شما در نقش "کوئن" بازی می‌کنید. کوئن یک موجود خاص است که نه انسان است و نه خون‌آشام، بلکه ترکیبی از هر دو است. او توانایی‌های منحصر به فردی دارد و می‌تواند در دنیای انسان‌ها و خون‌آشام‌ها به راحتی حرکت کند. در طول روز، شما با استفاده از شمشیر و سلاح‌های دیگر با دشمنان خود مبارزه می‌کنید و در شب از قدرت‌های خون‌آشامی خود برای کاوش در محیط و انجام ماموریت‌های خاص استفاده می‌کنید.
  • شما تنها 30 روز و 30 شب فرصت دارید تا خانواده خود را نجات دهید. با هر ماموریت که انجام می‌دهید، زمان به جلو حرکت می‌کند و حس فوریت بازی افزایش می‌یابد. با این حال، شما می‌توانید زمان را مدیریت کنید و تصمیم بگیرید که چه زمانی به استراحت بپردازید و چه زمانی به دنبال انجام ماموریت‌ها باشید.
  • در طول بازی با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شوید که هر کدام اهداف و انگیزه‌های خاص خود را دارند. برخی از این شخصیت‌ها ممکن است به دوستان شما تبدیل شوند و برخی دیگر به دشمنان شما. روابط شما با این شخصیت‌ها بر روند داستان بازی تأثیرگذار خواهد بود.
  • یکی از مکانیک‌های اصلی بازی، "گرسنگی خون" است. شما به عنوان یک خون‌آشام، نیاز به تغذیه از خون دارید. اگر مدت زمان طولانی بدون تغذیه بگذرانید، کنترل خود را از دست می‌دهید و ممکن است به افراد بیگناه حمله کنید. حتی ممکن است به بهترین دوست خود نیز آسیب برسانید.
  • خون‌آشام‌های این بازی ظاهری بسیار ترسناک دارند. دندان‌های آنها به طور مداوم رشد می‌کند و با گذشت زمان بزرگ‌تر می‌شود. خون‌آشام‌های قدیمی دندان‌های بسیار بلندی دارند که در دهانشان پنهان شده است.
  • خون‌آشام‌ها توسط یک رهبر قدرتمند به نام "برنسیس" هدایت می‌شوند. برنسیس یک خون‌آشام بسیار قدیمی است که قصد دارد با استفاده از قدرت خود، جهان را به تصرف خود درآورد. او معتقد است که خون‌آشام‌ها موجوداتی برتر هستند و انسان‌ها شایسته زندگی نیستند.
  • داستان بازی "The Blood of Dawnwalker" بسیار پیچیده و چند لایه است. شخصیت‌های بازی دارای انگیزه‌های مختلفی هستند و روابط بین آنها دائماً در حال تغییر است. شما باید با دقت به دیالوگ‌ها گوش دهید و سرنخ‌ها را پیدا کنید تا بتوانید پازل داستان را حل کنید.
با تشکر از @Farh@d برای برگردان اطلاعات بازی به فارسی.
تریلرها
------------
 
آخرین ویرایش:
انتظارم از اینا از cdpr بیشتر :D امیدوارم بازی موفق باشه واقعا تیم خیلی قوی دور هم جمع شدن یه جورایی ستاره های cdpr هستن و حیفه که شکست بخورن
اومدم بپرسم چرا؟ عوامل سازنده رو که دیدم نظرم تغییر کرد و الان باهات موافقم:دی امیدوارم بترکونن
 
این 30 روز تایم داریم ( تایم خود بازی) برای اینکه بازی رو تموم کنیم اگه به تایم مورد نظر نرسیم یعنی بازی بر میگرده به اول؟
اینجوری ضد حال واقعا
 
این 30 روز تایم داریم ( تایم خود بازی) برای اینکه بازی رو تموم کنیم اگه به تایم مورد نظر نرسیم یعنی بازی بر میگرده به اول؟
اینجوری ضد حال واقعا

فک نمیکنم بر مدت زمان بازی باشه، این ۳۰ روز بر نجات خانواده احتمالا بر پایان خوب بازی باشه و اگه فیل شد پایان بد میشه. یه همچین چیزی
 
خیلی خوبه که تونستن اسکِیل بازیشونو کنترل کنن و الکی سنگ بزرگ برنداشتن که تهش به مشکل بخورن. مثل تجربه موفقی که 4a games و سازنده های مترو بعد از استاکر داشتن.

این 30 روز تایم داریم ( تایم خود بازی) برای اینکه بازی رو تموم کنیم اگه به تایم مورد نظر نرسیم یعنی بازی بر میگرده به اول؟
اینجوری ضد حال واقعا
فکر نمیکنم 30 روز فرصتی باشه برای تموم کردن بازی. احتمالا به این شکله که کوئست های اصلی بازی در هر صورت تو یه چرخه 30 شبانه روزی تموم میشه. اینجوری باشه که برای مثال طی شب یا روز تو کوئست های فرعی که وجود داره رو میتونی فعال کنی و با اکتیو کردن یه سری کوئست خاص بین شب و روز سوییچ میشه و انجامشون میدی. احتمالا تنها موردی که لزوم ایجاد میکنه این قضیه رو مدیریت کنی این باشه که یه سری کوئست فرعی رو از دست بدی.
 
بنظر میرسه ارزش تکرار بازی خیلی بالا باشه! چیز جدیدیم تو ژانر نقش افرینی بنظر میرسه! هایپ شدیدا بالاس.
تصور اینکه شاید این و ویچر توی یسال عرضه بشن دیوونه کنندس. البته که خیلی بعیده ولی خب ارزو بر جوانان عیب نیست!:D
 
این قضیه که تایم منجمنت باید داشته باشی و تایم با کوئستا میره جلو خیلی چیز جذابیه.
تو یک سری RPG ها مثل Disco Elysium اینو داشتیم اما اونا اونقدر وقت در اختیارت میذاشتن که اکثر کوئستارو انجام بدی اما مثلا تو Pentiment فقط میتونستی با یک سری NPC ها حرف بزنی و دیگه وقت نمیشد به بقیه برسی و روز به آخر میرسید، در نهایت داستان هم با روزای بازی میرفت جلو، که بنظر میاد به این نزدیک تره.

حالا این قابلیت میتونه کلی خاصیت داشته باشه اگه درست ازش استفاده کنن.
اول اینکه خیلی Immersion رو میبره بالا و حس میکنی واقعا تو اون محیطی چون گذشت زمان رو حس میکنی، از طرف دیگه دست سازنده رو باز میذاره تا Narrative های مختلفی رو روایت کنه!
مثلا روز اول فلان کوئست رو انتخاب میکنی و چون دیگه نمیرسی کوئست واسه گروه مخالف اینا انجام بدی میوفتی تو خط داستانی اینا و ممکنه تاثیری که این کوئستا رو داستان اصلی داشته باشن خیلی بیشتر از RPG های عادی باشه (چون تو بقیه RPG ها همه کوئستا در هم هست و مدیریت کردن و تلفیقش با داستان اصلی سخت تر هست واسه سازنده)
حالا دور دوم که بازی رو انجام میدی کلا یه مسیر دیگه رو انتخاب میکنی و با یه بخش جدید از بازی روبرو میشی، ممکنه تازه با یه پارت جدید از داستان روبرو بشی که نمیدونستی وجود داره و دیدت رو به یه سری اتفاقات و شخصیتای داستان تغییر بده (اتفاقی که برای من تو Pentiment افتاد)

البته این چیزیه که امیدوارم باشه...
 
آخرین ویرایش:
کوئن، بزرگ‌ترین فرزند یک خانواده روستایی فقیر، دوران کودکی سختی را گذراند. او از سنین پایین مجبور شد در معادن نقره، همراه پدرش کار کند.
کوئن، کودکی باهوش و کنجکاو بود و آرزو داشت از دره کوچک و محدودشان خارج شود و به ماجراجویی بپردازد. اما او می‌دانست که خانواده‌اش به او وابسته هستند و نمی‌توانست آن‌ها را تنها بگذارد.
به دست آوردن قدرت‌های خون‌آشامی زندگی او را به کلی دگرگون کرد و او را وحشت‌زده ساخت. اما در عین حال، این قدرت‌ها به او فرصتی داد تا از محدودیت‌ها و مسئولیت‌های سنگینی که بر دوشش بود، رها شود.
«ترجمه شده از توییتر رسمی بازی»

1000003907.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or