سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
در پانزدهمین سالگرد عنوان Kingdom Hearts: Birth by Sleep، کارگردان این مجموعه آقای Tetsuya Nomura به صورت غیر مستقیم به شماره چهارم بازی اشاره میکند که طرفداران این سری به شدت انتظارش را میکشند.
پایان کوتاه Kingdom Hearts 3 شامل صحنه ای از تقاطع ها(Crossroads) بود. او بدون اشاره مستقیم به Kingdom Hearts 4، گفته که توضیح این قسمت، "داستانی برای زمانی دیگر" است.

TNK.jpg KH3.jpg

 


شایعه: لیست یک بازی معرفی نشده ازسوی استودیو Bethesda برای Xbox Series X، PS5 و Nintendo Switch در وب سایت یک خرده فروش یافت شد.
کاربری در ردیت، برای گرفتن اطلاع بیشتر از نینتندو سوییچ به این لیست برخورد کرد است.​

در حین جستجو برای اطلاعات بیشتر در مورد سوییچ ۲، این لیست ها پیدا شد. از آنجایی که همه آنها با ۱۱ به پایان می رسند، برای یک عنوان مشابه هستند:
PREREF BETHESDA XSX 11: https://www.fnac.com/a17138903/PREREF-BETHESDA-XSX-11-Jeu-video-Xbox-Series
PREREF BETHESDA SWITCH 11: https://www.fnac.com/a17138906/PREREF-BETHESDA-SWITCH-11-Jeu-video-Nintendo-Switch
PREREF BETHESDA PS5 11: https://www.fnac.com/a17138898/PREREF-BETHESDA-PS5-11-Jeu-video-Playstation-5
شاید چیزی در Developer Direct فاش شود؟ فکر می‌کنم مربوط به بازی DOOM: The Dark Ages است، اما فکر نمی‌کنم برای سوییچ اصلی عرضه شود، و همچنین بعید است در این برهه از زمان خرده فروش از عرضه آن برای جانشین نینتندو سوییچ مطلع باشد.
 
اسکوارنیکس اعلام کرده است که سیاست جدیدی برای مقابله با آزار و اذیت کارکنان و مدیران خود اتخاذ کرده است. این شرکت اعلام کرده است که در صورت مشاهده رفتارهای آزاردهنده، اقدامات زیر را انجام خواهد داد:​
  • قطع ارائه محصولات و خدمات به متخلفان.​
  • در صورتیکه رفتار کاربری بیش از حد یا با قصد سوء باشد، اقدامات قانونی، از جمله پیگرد قانونی، علیه فرد متخلف صورت خواهد گرفت.​
شایان ذکر است پیش‌تر در مواردی وجود داشته است که "مشتری آزار و اذیت" (مانند افترا، خشونت و تهدید) کارکنان اسکوئر انیکس را به همراه داشته است.

1000003199.jpg
 

1000003200.jpg

پلی استیشن برای استودیو جدید خود در لس‌آنجلس که بر روی یک IP جدید کار می‌کند، نیرو استخدام می‌کند.

«ما یک استودیوی AAA تازه تأسیس مستقر در لس‌آنجلس هستیم که توسط تیمی از رهبران باتجربه صنعت و سازندگان بازی باسابقه هدایت می‌شویم. ماموریت ما خلق IP اصلی پیشگامانه AAA در عین حال بازنگری فرآیند توسعه با رویکردی چابک و بسیار کارآمد است. ما به دنبال افراد با استعدادی هستیم که دیدگاه ما را به اشتراک بگذارند و مشتاق هستند تا در این سفر با ما همراه شوند.»

PlayStation has a new studio in Los Angeles working on a new IP News
 
Marvel Rivals موفق شده ۹۳٪ پلیر های روزانه اش در فصل ۰ رو حفظ کنه.

پیک پلیر در روز اول فصل ۰: 480K
پیک پلیر در روز آخر فصل ۰: 445K

1000088693.jpg

باید دید که آیا با شروع فصل اول میتونه به پیک جدید دست پیدا کنه.
 
Marvel Rivals موفق شده ۹۳٪ پلیر های روزانه اش در فصل ۰ رو حفظ کنه.

پیک پلیر در روز اول فصل ۰: 480K
پیک پلیر در روز آخر فصل ۰: 445K

View attachment 363226

باید دید که آیا با شروع فصل اول میتونه به پیک جدید دست پیدا کنه.
حضور Blade هم در فصل دوم لیک شده.

Blade.jpg
Ro.jpg
 

استودیو Rebel Wolves تیزر کوتاهی از بازی جدید خود یعنی The Blood of Dawnwalker منتشر نمود.
شایان ذکر است تریلر کامل این بازی برای تاریخ ۱۳ ژانویه ( ۲ شنبه، ۲۴ دی) در نظر گرفته شده است

View attachment 1000003326.mp4
 
Marvel Rivals موفق شده ۹۳٪ پلیر های روزانه اش در فصل ۰ رو حفظ کنه.

پیک پلیر در روز اول فصل ۰: 480K
پیک پلیر در روز آخر فصل ۰: 445K

View attachment 363226

باید دید که آیا با شروع فصل اول میتونه به پیک جدید دست پیدا کنه.
حقیقتا خودم به شخصه فکر نمی‌کردم اینقدر دوام بیاره.

خوبی این بازی اینه که از مکانیزم های درآمدی دیگر بازی ها خوب درس گرفته.

بتل پسی که تاریخ مصرف نداره، چیزی که هیلو اینفینیت داشت اما اندازه هیلو پیش‌روی در اون کند نیست و نیاز به استفاده و البته خرید XP pack نداره.

به خاطر سوم شخص بودنش اسکین ها ارزش خودشون رو دارند و تو این بازی اسکین های رایگان و دارای انیمیشن مخصوص به خودشون کم نیست. بر خلاف اورواچ که خب اول اینکه اول شخص هست و دوم اینکه اسکین های افکت دار و انیمیشن دار اکثراً لجندری هستند و قیمتی 25 دلاری دارند.


از نظر شخصی خودم و اینکه از اولین روز های اورواچ این بازی رو بازی کردم و اصولاً خودم رو فن بوی بلیزارد میدونم که قطعاً بایاس داره نظرم، اما، گیم پلی مارول رایوالز یه حس تکراری میده. نداشتن رول کیو هم یه موضوع دیگه. جلو ۶ تا تانک که پلیر های خوبی داشته باشند مثلا سخته و تو مخی. با این حال این بازی موفق شده و قطعاً ادامه دار خواهد بود. آدم رو یاد روز های اولیه اورواچ میندازه.
 
Marvel Rivals موفق شده ۹۳٪ پلیر های روزانه اش در فصل ۰ رو حفظ کنه.

پیک پلیر در روز اول فصل ۰: 480K
پیک پلیر در روز آخر فصل ۰: 445K

View attachment 363226

باید دید که آیا با شروع فصل اول میتونه به پیک جدید دست پیدا کنه.
[GameWorldObserver] Marvel Rivals’ first-month revenue estimated at $136 million, including $36 million in China alone

بازی توی ماه اول ۱۳۶ میلیون دلار سود دهی داشته که فقط ۳۶ میلیونش از چین بوده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or