Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
طراحی مراحل شبیه به هم و فاقد خلاقیت - هوش مصنوعی بسیار ضعیف بخصوص در مخفی کاری- طراحی مراحل فرعی بد - باگ باگ و باگ - جهان بازی توخالی و الکی بزرگ

دلیل عدم جذابیت و کیفیت متوسط روبه پایین 90 درصد بازی های یوبیسافت بعد از سال 2014
خب پس هیچی کنسله :دی
آخه این تریلر آخریه خوب بود!
 
  • Like
Reactions: aminhosseini2218
خب پس هیچی کنسله :دی
آخه این تریلر آخریه خوب بود!
یه زمانی یوبیسافت بازی هاش جز شاهکار نبود

دقیییقا از زمانی که واچ داگز یک منتشر شد و اصلا نزدیک به تریلر ها و هایپ هایی که براش بود نشد ( بازی خوبی بود و لی اگه یادتون باشه یکی از معروف ترین جمله تبلیغاتی یوبیسافت اون زمان این بود که فقط 6 ماه گشتن تو لوس سانتوس کافیه و بعدش که بازی ما منتشر شد دیگه سراغ جی تی ای وی نمیرید :) ) و وقتی بازی منتشر شد عملا اون ابهت یوبیسافت خیلی اومد پایین
یونیتی هم به این ماجرا اضافه کنید و میبینید که سراشیبی شرکت یوبیسافت از سال 2014 2015 شروع شد
 
اگه بتونن در کنار داستان و گیم پلی عالی ماموریت های منحصر بفرد متفاوت و جدید در مقایسه با نسخه های قبلی ارائه بدن و در همین حین ماموریت ها و ساید کوئست های های تکراری رو کمتر کنن میتونه موفق بشه
 
بازی نمایش به نمایش بهتر شده. با توجه به وضعیت یوبیسافت خوبه که بازم تاخیر بزنن و بازی رو توی بهترین شرایط ممکن عرضه کنن که دیگه گیری توش نباشه و بتونه تبدیل شه به نجات دهندشون از خطر فروش و تعدیل نیرو و ... .
حیفه بخاطر باگ و اینا باز الکی الکی چون اسم سازندش یوبیسافته بگیرن روش و به فنا برن.
 
تقریبا باور دارم "ایو گیلمو" سرش با باسنش پنالتی میزنه و هیچ تعهد و پیگیری رو خروجی های Ubisoft نداشته در این سالها..
الانم که مشکل براش پیش آمده تازه چشماش باز شده که; ای بابا دور تا دورم رو بازیهای متای زرد و فروشِ نابود احاطه کرده.
چه فرنچایزهایی که به خودی خود و یک تنه میتونستن برگ برنده یک کمپانی باشند و بازیچه عالیجناب شدند!
حیف و صد حیف..
 
Screenshot 2025-01-09 220708.png

بعد اینهمه سال حرکت رونالدینیویی زدن UBI و حرف طرفدارها رو گوش ندادن باید نتیجش این میشد که برن کارشناس استخدام کنن که ازشون مشاوره بگیرن که چه کار باید بکنن!؟

عجیبه ولی خب اصولش اینه که تا به غلط کردن نیفتی به دنبال چاره هم نمیری.
وقتی میبینم یه کمپانی به این بزرگی همچین اشتباهی رو که من و شما به عنوان مردم عادی انجام میدیم تکرار میکنه خیلی برام عجیبه.

مثل اینکه واقعا وضع UBI خرابه.
Shadows هم حتی اگه پرفروش تر از والهالا بشه باز هم فکر نکنم تغییری در روند فروش/ورشکستگی اونها داشته باشه.
 
جدا از حاشیه های بازی، خود اثر خیلی تر تمیز به نظر میاد، از زمان یونیتی همچین پارکور نرمی رو ندیده بودم، گرافیکم واقعا خیلی خوبه:دی
نمیدونم ایراد بنی اسرائیلی دارم میگیرم یا چی اما این انیمیشنای جنگولک بازی چیه اضافه کردن؟ :دی
مثلا چرا موقع پرش از روی یک سطح کوتاه باید پشتک بزنه؟ یا میخواد طنابو بگیره بره بالا یهو 360 دور خودش میچرخه بدون هیچ دلیلی.

البته خود انیمیشنا نرمه و گرافیکش رو هم خیلی دوس داشتم تا اینجا اما این مدل انیمیشنا منو بیشتر یاد پارودی میندازه که انگار یکی داره نینجاهارو مسخره میکنه :D
پارکور یونیتی رو حتی اگه بدون دست زدن هم میاوردن اینجا بنظرم خیلی خوب مینشست رو بازی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or