PlayStation Intergalactic: The Heretic Prophet

270d1eea399ddeaea096c20afd887d2c5c7a8196.png
توجه: هرگونه بحث نامربوط جهت برهم زدن جو تاپیک از جمله موارد اقلیتی شامل قطع دسترسی از انجمن خواهد بود
ما برگشتیم! می‌دونم که خیلی منتظر بودید ببینید پروژه بعدی ما چیه و حالا خیلی خوشحالم که می‌تونم بگم: بازی جدید Naughty Dog اسمش Intergalactic: The Heretic Prophet هست و در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دست توسعه است. ما از سال ۲۰۲۰ روی این ماجراجویی جدید کار می‌کنیم! این بازی قراره جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین داستانی باشه که تا حالا ساختیم.

Intergalactic داستان شخصیت جدید ما، جردن اِی. مان رو روایت می‌کنه؛ یک جایزه‌بگیر خطرناک که به طرز عجیبی توی یه سیاره دورافتاده به اسم سمپیریا گیر می‌افته. ارتباط این سیاره با دنیای بیرون صدها سال پیش قطع شده و هر کسی که سعی کرده به اونجا سفر کنه و رازهای گذشته‌اش رو کشف کنه، دیگه برنگشته. حالا جردن باید از تمام مهارت‌ها و هوشش استفاده کنه تا اولین نفری باشه که بعد از ۶۰۰ سال از مدار این سیاره خارج می‌شه.

بیشتر از این نمی‌تونیم داستان رو لو بدیم – حداقل فعلاً. اما چیزی که می‌تونیم بگیم اینه که این بازی هم مثل تمام کارهای قبلی ما یه ماجراجویی احساسی و شخصیت‌محور خواهد بود. اهداف داستانی ما فقط با جاه‌طلبی‌هامون تو گیم‌پلی قابل رقابت هستن. این بازی عمیق‌ترین گیم‌پلی‌ای خواهد داشت که تا حالا تو تاریخ Naughty Dog ساختیم و قراره تمام تجربیات‌مون از فرنچایزهای قبلی رو برداریم و اون‌ها رو به مرحله‌ای جدید ببریم.

نقش جردن رو تاتی گابریله، بازیگر بااستعداد، ایفا می‌کنه و بقیه تیم بازیگران هم عالی هستن (اشاره به ستاره‌ها تصادفی نبود!). توی تریلر ممکنه بعضی از بازیگرای دیگه رو هم شناسایی کنید. اطلاعات بیشتری درباره تیم بازیگران در آینده منتشر می‌کنیم.

ماجراجویی فضایی خفن ما به یه موسیقی متن خفن‌تر هم نیاز داره. برای همین، با افتخار اعلام می‌کنیم که قراره موسیقی این بازی رو ترنت رزنر و اتیکوس راس بسازن! کارهای اون‌ها فوق‌العاده هستن و تریلر فقط یه بخش کوچیک از شاهکارشون برای این بازی رو نشون می‌ده.

می‌دونیم که برای اطلاعات بیشتر بی‌صبرانه منتظرید – و باور کنید ما هم خیلی هیجان داریم که چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم. ولی فعلاً باید سرمون رو بندازیم پایین و کار روی این ماجراجویی فوق‌العاده رو ادامه بدیم.

از طرف کل تیم Naughty Dog، از همه طرفدارامون ممنونیم! حمایت شما باعث می‌شه بتونیم بازی‌های رویایی‌مون رو بسازیم و دنیاها و شخصیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای رو خلق کنیم. نمی‌تونیم صبر کنیم تا چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم!

- نام شخصیت اصلی "جردن" است، یک شکارچی جایزه بگیر که به سیاره Sempiria کشیده می شود، سیاره ای که صدها سال پیش ارتباطش با دنیای بیرون قطع شد.
- داستان حول یک دین ساختگی و عواقب ایمان آوردن به نهاد های مختلف متمرکز است.
- بازی در یک جهان موازی جریان دارد که در آن سفرهای فضایی از سال 1986 به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.
- از انیمه های کلاسیک مانند "Akira" و "Cowboy Bebop" الهام گرفته شده.
- بازیگران عبارتند از: Tati Gabrielle - Kumail Nanjiani - Tony Dalton - Halley Gross - Troy Baker
- بازگشت به ریشه های Naughty Dog در ژانر اکشن ادونچر.
- عمیق ترین گیم پلی تاریخ Naughty Dog را خواهد داشت.
- تریلر به طور کامل In-game کپچر شده.
- موسیقی متن توسط Trent Reznor و Atticus Ross ضبط می شود.
- هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد.
 
آخرین ویرایش:
جالبه که دود هم ازش خارج می‌شه! :دی حالا معلوم نیست فقط حالت بصری داره که جزئیات بیشتری به شمشیر بده، یا توی گیم‌پلی هم نقش داره و مثلا یه جور محدودیت به حساب میاد که اگه خیلی پشت سر هم استفاده کنیم، میزان دود بیشتر بشه و شمشیر برای لحظاتی به فنا بره. مثلا یه جور محدودیت Stamina مانند.

bc4e02_2531a820-24vxsad.jpg



هنوز خیلی زوده برای بحث در مورد محبوبیت بازی ولی همون‌طور که قبلا هم گفتم، میزان لایک‌های یوتیوب بسیار بالاست! :دی در مورد دیسلایک‌ها که به حد کافی صحبت شده و هر چند وقت یک بار هم عزیزان مطرحش می‌کنن که خوب شیرفهم بشیم، ولی نسبت لایک به تعداد بیننده هم از استانداردهای اکثر تریلرهای کانال پلی‌استیشن بیشتره.
یعنی اگه دیسلایک‌ها رو به مفهومِ نخریدن بازی در نظر بگیریم، لابد از اون طرف لایک‌ها هم نشون می‌دن که بازی پُرفروشی می‌شه!
الان با ۲.۲ میلیون بیننده، به ۱۰۰ هزار لایک رسیده که آمار فو‌ق‌العاده‌ای برای تریلرهای پلی‌استیشن محسوب می‌شه و مثلا بیشتر از تعداد لایک‌های معروف‌ترین تریلر TLoU هست، در حالی که تعداد بیننده‌هاش تقریبا یک‌چهارم اون تریلر هست. به زودی از تعداد لایک‌های اولین تریلر U4 هم جلو می‌زنه، در حالی که تعداد بیننده‌هاش تقریبا یک‌ششم اون تریلر هست.
----------
گذشته از بحث فروش، بحث امتیازها هم جالب خواهد بود که ناتی داگ در هر صورت توی این بخش شکست می‌خوره. :(
اگه میانگین زیر ۹۳ بشه که هیچی، بحثی نمی‌مونه و مشخصه زباله است.
اگه بهترین امتیازها رو هم بگیره، باز مشخصه زباله هست و اهل حق و اندیشمندان می‌دونن که مطمئنا امتیازها ربطی به کیفیت بازی ندارن و به خاطر ووک موک و کاراکترهای زشت و بدترکیب و پیام‌های اخلاقی هستن و بس.
امتیاز واقعی رو اون کاربران حق‌گویی می‌دن که بدون تجربه کردن یک ثانیه از بازی، بهش ۰ و ۱ می‌دن تا مشخص بشه قدرت دست کیه. افرادی که به درجه‌ای از بینش و تقوا رسیدن که می‌تونن پرونده بازی‌ها رو حتی بدون تماشای ۲ دقیقه گیم‌پلی (بازی کردن به جای خود) ببندن و تکلیف رو روشن کنن. :x
1000005419.jpg
(این تصویر به روز نیست)

یکی از چیزهای جالبی که از شوالیه های صلیبی 😅 توییتر دیدم این بود که این مقایسه ها رو میزارن و میگن اینترگالکتیک ۲ برابر بیشتر دیسلایک داره نسبت به کنکورد ،،، ولی حتی با وجود تصاویری که میزارن اصلا به این اشاره نمیکنن که ۱۲-۱۳ برابر بیشتر لایک داره... اونم با وجود اینکه یه تریلر گنگ دادن و کسی هیچ چیز از بازی نمیدونه
 
View attachment 362258
(این تصویر به روز نیست)

یکی از چیزهای جالبی که از شوالیه های صلیبی 😅 توییتر دیدم این بود که این مقایسه ها رو میزارن و میگن اینترگالکتیک ۲ برابر بیشتر دیسلایک داره نسبت به کنکورد ،،، ولی حتی با وجود تصاویری که میزارن اصلا به این اشاره نمیکنن که ۱۲-۱۳ برابر بیشتر لایک داره... اونم با وجود اینکه یه تریلر گنگ دادن و کسی هیچ چیز از بازی نمیدونه
دقیقا کسی کاری با میزان بالای لایک‌ها نداره، چون اهالی رسانه و یوتیوبرها و... در این مورد چیزی نمی‌گن و فقط بخش منفی ماجرا رو دنبال می‌کنن. در حالی که اگه بخوایم به صورت علمی(!) این چیزها رو تحلیل و بررسی کنیم، باید کل زوایا رو در نظر بگیریم. دیسلایک‌هاش نجومیه؟ درست، ولی برین لایک‌ها رو هم با ویدیوهای قبلی خود ناتی داگ مقایسه کنین و ببینین نسبت به تعداد بیننده، چند درصد لایک خورده.
این بند و بساط اقلیت‌های فلان و چنان و کاراکترهای زشت و... اگه برای یه گروهی خیلی سود داشته باشه، همین اکانت‌های توئیتری و یوتیوبرها هستن. کافیه یه توئیت پر زرق و برق بزنن یا عکسی از خودشون بذارن که چشم‌ها از حدقه در اومده و دهن نیم‌متر کج شده و با فونت بزرگ بنویسن "فاجعه قرن برای ناتی داگ" تا کلی بیننده پیدا کنن. :دی
به لطف الگوریتم‌های یوتیوب، چند روز پیش ویدیویی بهم پیشنهاد شد از کانالی به نام خسرو که البته خوشبختانه عکس کج و کوله نذاشته بود، ولی این رو به عنوان تیتر با فونت غول‌آسا انتخاب کرده بود:

801602_25Screenshot-20250102-114736-YouTube.jpg


حوصله دیدن ویدیو رو ندارم و متاسفانه از ایشون هم شناختی ندارم و شاید خیلی هم آدم حرفه‌ای و اهل فنی باشه. ولی نکته جالب اینجاست که خسرو از پنج سال پیش داره ویدیو منتشر می‌کنه، ولی دو تا ویدیوی دو ماه اخیرش وارد Top 5 پربیننده‌ترین‌های تاریخ کانالش سال شده. یکی همین "زشت" در مورد Intergalactic و یکی هم "فاجعه" در مورد Dragon Age: The Veilguard.
توی یک ماه اخیر بدون در نظر گرفتن Intergalactic در مجموع ۹ تا ویدیو آپلود کرده که میانگین بازدیدها حدود ۵۰۰ نفر بوده، ولی بازدید Intergalactic به ۲۵۰۰ نفر رسیده.
خب طبیعیه که خیلی از یوتیوبرها عشق و حال می‌کنن با جذب مخاطب بیشتر به خاطر این جور محتوا. طرف می‌گه چرا چند روز تلاش کنم و یه ویدیوی متفاوت درست کنم که اطلاعات جالبی به ملت بده؟ به جاش خیلی راحت با یه سری بد و بیراه و جملات کلیشه‌ای، بازدید بیشتری گیرم میاد و مردم می‌ریزن زیر ویدیو کلی کامنت می‌ذارن و حالش رو می‌برم. :دی
 
به تازگی شروع کردم به دیدن سریال سیلو و باید بگم حسی که بعد دیدن سیلو داشتم مشابه حسی بود که بعد دیدن تریلر Intergalactic در من ایجاد شد
به نظرم تا زمان رونمایی از گیمپلی و عرضه بازی در کنار اون انیمه ها این سریال رو هم ببینید
و از بازی درجه ربکا فرگوسن تو این سریال هم که نگم براتون
 
چون امروز پست قبلیم پاک شد ( بین اون همه پست غیر اسپم "مربوط" و در مورد ارکان اصلی بازی مثل نفرت پراکنی مثل فرافکنی مثل ماله کش شناسی فن ها و غیره، بلاخره اون پست "نامربوط" اضافی بود و باید پاک میشد دیگه) برای همین دوباره میفرستم، مخصوصا چون این پست تاتی گابریل و عشق خالص و باحالش به بازی ها هم پاک شده:

جدی عشق به ویدئوگیم رو میبینید؟ این بازی داره با عشق ساخته میشه، در کنتراست با فضایی که "برخی" پدید اوردند، میشه مثل یک گل که بین شاخه و بوته های خشک، شکوفه میزنه....

Ge4OLNJWoAAwQaA.jpg


Gf25pTQawAATGLR.jpg

Screenshot 2025-01-05 141551.jpg

GgDZ4SmbwAAUeqW.jpg

Gf-7KyCWMAAMr6O.jpg

GfhTePzXIAALp1d.jpg

so-excited-for-this-game-since-seeing-the-debut-trailer-had-v0-xu5oz27ggg9e1.jpg

tati-gabrielle-and-halley-gross-outside-the-game-awards-v0-eysszdbxb77e1.png

Halley Gross and Tati Gabrielle outside of The Game Awards

gifntext-gif (1).gif
 
اینایی که راحت میگن رو پیسی بیاد ماد میزنیم فازتون چیه
ماد که هیچوقت نمیتونه کاملا طبیعی عین کار خود سازنده ها دربیاد، برا لباس و اندام ممکنه ولی تغییر چهره طبیعی تو کات سین ها خیلی سخته
 
  • Smile
Reactions: PC MR
1000005573.jpg

Remedy Wants To Be European Naughty Dog, Says Alan Wake 2 Director

بعله ... متنش رو بخونید ، در مورد چیز های جالبی حرف میزنم خصوصا ایده ها و الهام هایی که از ناتی داگ گرفتن

البته این بیچاره ها نمیدونن که اینترگالکتیک قراره آخرین بازی ناتی داگ باشه ...🤣🤭
 
View attachment 362628

Remedy Wants To Be European Naughty Dog, Says Alan Wake 2 Director

بعله ... متنش رو بخونید ، در مورد چیز های جالبی حرف میزنم خصوصا ایده ها و الهام هایی که از ناتی داگ گرفتن

البته این بیچاره ها نمیدونن که اینترگالکتیک قراره آخرین بازی ناتی داگ باشه ...🤣🤭
با این دو DLC الن ویک، اینا اول با مفهوم لول دیزاین و روایت آشنا بشن خیلی بهتره تا خودشون رو با ND مقایسه کنند!

اینکه یک بازی غیر RPG با روایت سینماتیک رو با هزاران صفحه پرینت شده یا کمیک می خوای روایت کنی، ده سال دیگه هم هیچی برای اینا عوض نمیشه...

سم لیک باید برای رمدی یک خونه تکونی اساسی بکنه، وگرنه بهتره داستان هاشو به سبک ویژوال ناول های ژاپنی بگه، هم دستش بازه هر چقدر خواست متن بزاره، هم به درستی از کانسپت ارت های ارتیست های خفن رمدی استفاده بشه!

وگرنه استدیو سطح پایین تری مثل بلوبر، الان تو مسیر فوق العاده درست تری هست و آینده روشن تری از رمدی داره(در صورتی که رمدی نخواد دست به تغییرات بزنه)
https://www.thegamer.com/the-medium-bloober-team-compete-with-naughty-dog-bungie-avoid-crunch/
 
آخرین ویرایش:
View attachment 362628

Remedy Wants To Be European Naughty Dog, Says Alan Wake 2 Director

بعله ... متنش رو بخونید ، در مورد چیز های جالبی حرف میزنم خصوصا ایده ها و الهام هایی که از ناتی داگ گرفتن

البته این بیچاره ها نمیدونن که اینترگالکتیک قراره آخرین بازی ناتی داگ باشه ...🤣🤭
با تمام احترام به سم لیک عزیز و رمدی باید بگم زیادی بالا گرفتن که با ND خودشون مقایسه می کنند. رمدی حتی تو بازی اخر خودش با تمام خوبی هاش تو ژانر ترس به خوبی بلوبر که ازش پایین تر هست عمل نکرد. رمدی بعد از AW 2 نیاز داره که تحول جدید ایجاد بکنه و به اندازه کافی هم از شرکت ها و بازی های دیگه الهام گرفته ( AW2 سرتاسرش الهام گرفتن از همه جا و همه چیز بود) که امیدوار تو ریمیک های مکس پین این اتفاق بی افته و بیشتر رو هویت جدید کاربکنه تا بتونه بیشتر شناخته و ماندگار بشه ( واقعا مکس پین ریمیک می تونه حکم پرتاب به قله و یا سقوط باشه برای رمدی) وگرنه بعد از CONTROL و QB و اخری AW2 همه چیش رو رو کرد سم لیک و بعد از اون تو DLC هاش بازی به شدت به سمت تکراری شدن رفته بود مخصوصا DLC دوم. خیلی خیلی جای کار داره که بخواد در کنار ND باشه.
 
ترنت رزنر و اتیکوس راس به عنوان زوج آهنگساز Intergalactic نیازی به معرفی ندارن و کارنامه طلایی‌شون رو می‌تونین اینجا ببینین (۳۳ جایزه و ۸۷ نامزدی). امروز صبح هم توی گلدن گلوب، برنده جایزه بهترین موسیقی برای فیلم Challengers شدن. :دی
 
ترنت رزنر و اتیکوس راس به عنوان زوج آهنگساز Intergalactic نیازی به معرفی ندارن و کارنامه طلایی‌شون رو می‌تونین اینجا ببینین (۳۳ جایزه و ۸۷ نامزدی). امروز صبح هم توی گلدن گلوب، برنده جایزه بهترین موسیقی برای فیلم Challengers شدن. :دی
موسیقی های شاهکار Quake 1 رو هنوزم گوش بدی مو به تنت سیخ میشه، همین ترنت رزنر ساخته بود. نصف موفقیت Quake مال همین موسیقیش بود:D.تصور ساخت موسیقی این بازی با این دوتا نابغه وحشتناکه، از همین حالا جایزه موزیک رو براش باید بزارن کنار.
 
کراکتر اصلی یه زن سیاه پوست کچل عضلانیه ؟:|

حالا قبل ریلیز برای بیشتر بازیا همینه و خیلی ها مشکل دارن اما بعدش عادی میشه و کنار میان
مثل بازی در نقش abby و eli توی لست
 
موسیقی های شاهکار Quake 1 رو هنوزم گوش بدی مو به تنت سیخ میشه، همین ترنت رزنر ساخته بود. نصف موفقیت Quake مال همین موسیقیش بود:D.تصور ساخت موسیقی این بازی با این دوتا نابغه وحشتناکه، از همین حالا جایزه موزیک رو براش باید بزارن کنار.
آره این ترنت رزنر خیلی اهل دله! :دی من چون متأسفانه Quakeباز نبودم، تا چند سال پیش در جریان این قضیه نبودم که چه موسیقی‌هایی داره ولی به خاطر یه بازی دیگه از id Software با رزنر آشنا شدم، یعنی Doom 3. :دی
من و دوستم اون سال‌ها برای Doom 3 لحظه‌شماری می‌کردیم و یه روز دوستم اومد گفت یه آهنگسازی به نام ترنت رزنر از گروه Nine Inch Nails داره روی بازی کار می‌کنه و منم از همون‌جا با اسمش آشنا شدم. قرار بود در کنار تم اصلی بازی، افکت‌های صوتی و صداگذاری بازی رو رزنر آماده بکنه که توی نسخه آلفا هم می‌شد این افکت‌ها و صداگذاری‌ها رو شنید، ولی بعد از یه مدتی از پروژه جدا شد (خودش می‌گفت به دلایل مالی و کمبود وقت و مشکلات مدیریتی و اینا) و صداگذاری بازی رسید به افراد دیگه‌ای. البته یه مدت بعد از انتشار، یدونه Sound Pack به طور غیررسمی منتشر شد که ملت اومده بودن همون صداهای نسخه آلفا (که لیک شده بود) رو وارد نسخه نهایی می‌کردن. :دی
صبر و تحمل ندارم برای شنیدن کارهای این دو نفر توی Intergalactic. همین چند ثانیه‌ای که اول تریلر و یکی از بخش‌های پایانی شنیدیم (دقیقه ۲:۵۰) هم حس محشری داره و دیگه به اصل کار که توی بازی برسیم چی می‌شه!

 
آخرین ویرایش:
برای کوبیدن رمدی حضرات دیگه رسما استودیوی که قبل از ریمیک ساختن کپی محض از PT و سایلنت هیل (در حدی که حتی آهنگساز و خواننده موسیقی متن سایلنت هیل رو برای The Medium استخدام کرده بودن) شناخته شده رو بالا میارن. حالا باشه یه انحصاری خوب واسه کنسولتون ساخته یه کم سعی کنین به شعور آدم توهین نکنین.
 
برای کوبیدن رمدی حضرات دیگه رسما استودیوی که قبل از ریمیک ساختن کپی محض از PT و سایلنت هیل (در حدی که حتی آهنگساز و خواننده موسیقی متن سایلنت هیل رو برای The Medium استخدام کرده بودن) شناخته شده رو بالا میارن. حالا باشه یه انحصاری خوب واسه کنسولتون ساخته یه کم سعی کنین به شعور آدم توهین نکنین.
ببین بار ها دیدم خودت از "ورسس" و احاطه ای که بر بحث ها داره، ایراد گرفتی، بار ها...

الان ولی خودت اولین نفر هستی که اینجا ورسس راه میندازی، وقتی میگی: یه انحصاری خوب براتون ساخته...

*حالا اینکه ربط "انحصاری" ساختن چیه دقیقا، که تو بی ربط کشیدی وسط، بهتره به ذهنیت خودت برگردی که چرا اینقدر اون "انحصاری" برات بولد هست که بی ربط میکشیش وسط، چرا لنز چشمت همه چی رو ورسس میبینه؟ اولین بارت هم نیست...

در حالی که به عوان یک کاربر 2012، باید بدونی اعضای این تاپیک ( و تیپیکال پلی استیشن فن ها) و گیمر های کلاسیک، اگه عاشق رمدی نباشند، به شدت طرفدارش هستند، پس اگر سخنی میگن، ورسس نیست، نظر شخصی و انتقاد هست،

نه کسی مشخصا ترول کرد، نه کورس ماله کش شناسی راه انداخت، نه اصلا اشاره ای به انحصاری و کنسول وارز و فولان کرد، صرفا یک نظر بود یک مقایسه با بلوبر هم در درونش...

جالبه تو بحث های دیگه از "راست" های اروپایی ایراد میگیری :D بعد خودت اینجا یک نظر ساده رو به بدترین شکل تعبیر میکنی مثلا به کوبیدن رمدی...!! (قدم بعدی که خوشبختانه در اختیارت نیست، میشه سانسور اون نظر، نمیگم تو میکنی ها، اما قدم بعدی این پست اگر شخصی بتونه، سانسور کردنه) که خب خشبختانه نه من نه تو، نمیتونیم اینجا کسی رو سانسور کنیم...

خلاصه، میبینی ذهنیتت رو؟ فقط شما طرفدار رمدی نیستی، فقط اکس باکسی ها طرفدار رمدی نیستند که به خودت میگیری، چهار تا انحصاری به معنای مالکیت نیست، و اعضای این تاپیک هم اگر بازی های رمدی رو منفجر نکرده باشند، قطعا به شدت طرفدارش هستند... سایلنت هیل 2 هم انحصاری زمانیه ناراحت نباش، رو اکس باکس هم شاید بیاد...

*اکثرتون که تو این تاپیک جنجال بیخود درست میکنید، همینطوری "صفر" منطق هستید...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or