Multi Platform The Witcher IV

سازنده
CD Projekt RED
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
CD Projekt
1740920265645.png

PlatformsTBA
DeveloperCD Projekt RED
PublishersCD Projekt
GenreAction RPG
Release DateTBA
EngineUnreal Engine 5​



The Witcher IV در The Game Awards رونمایی شد
13 دسامبر 2024

استودیوی CD PROJEKT RED در مراسم The Game Awards 2024 که در لس‌آنجلس برگزار شد، با یک تریلر سینمایی جذاب، اولین نگاه به The Witcher IV — آغازگر حماسه‌ای جدید در دنیای ویچر — را به نمایش گذاشت.

خلاصه‌ای از آنچه دیدیم:
  • این تریلر نزدیک به شش دقیقه‌ای، Ciri را به‌عنوان قهرمان اصلی معرفی می‌کند. او در روستایی دورافتاده که نسل‌هاست تحت سلطه هیولایی ترسناک و خواستار قربانی‌های انسانی است، مأموریت یک ویچر را بر عهده می‌گیرد.
  • بازی The Witcher IV با بهره‌گیری از نسخه‌ای ویژه از موتور Unreal Engine 5 در حال توسعه است و تریلر آن با استفاده از همین فناوری و بر روی یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX (که هنوز معرفی نشده) به‌صورت از پیش رندرشده تهیه شده است.
  • این عنوان که ادامه‌دهنده میراث یکی از برترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ است، قرار است عمیق‌ترین و بلندپروازانه‌ترین تجربه جهان‌باز در سری ویچر را ارائه دهد.

در The Game Awards امسال، استودیوی CD PROJEKT RED از بازی The Witcher IV — که پیش‌تر با نام رمز Polaris شناخته می‌شد — رونمایی کرد. این بازی، دنباله‌ای بر The Witcher 3: Wild Hunt — یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدئویی — است و با قرار دادن Ciri در مرکز داستان، فصل جدیدی را در این مجموعه آغاز می‌کند.

نوشته شده توسط Sebastian Kalemba، کارگردان بازی:
ما با این بازی، حماسه‌ای تازه در دنیای ویچر را شروع کرده‌ایم و این بار Ciri قلب داستان ماست! اعلام این خبر حس فوق‌العاده‌ای دارد. مدت‌ها بود که می‌خواستیم Ciri را به‌عنوان قهرمان The Witcher IV معرفی کنیم؛ این تصمیم برایمان کاملاً طبیعی بود و معتقدیم او شایستگی این جایگاه را دارد. در این بازی، با همراهی Ciri در مسیرش، به این پرسش می‌پردازیم که واقعاً ویچر بودن به چه معناست. این تریلر، پیش‌زمینه‌ای از این موضوع و همچنین تاریکی و واقع‌گرایی دنیای ویچر را به نمایش می‌گذارد.

تریلر نزدیک به شش دقیقه‌ای، ما را با Ciri، دخترخوانده Geralt of Rivia، همراه می‌کند که در روستایی دورافتاده مأموریتی را می‌پذیرد. این روستا سال‌هاست که در چنگال هیولایی گرفتار شده که قربانی‌های آیینی را طلب می‌کند. این تریلر، که به شکل یک داستان کوتاه مستقل روایت می‌شود، توانایی‌های جدید Ciri — از جمله زنجیری ویژه و جادوهای پیشرفته — را به تصویر می‌کشد.

در قلب این تریلر، نگاه Ciri به‌عنوان یک خارجی به روستا قرار دارد. در حالی که اهالی روستا آماده قربانی کردن دختری جوان در یک مراسم سنتی هستند، Ciri تصمیم به دخالت می‌گیرد. او با هدف نابودی هیولا و نجات دختر، خود را در برابر خرافات و تعصبات مردمی می‌بیند که قصد کمک به آن‌ها را دارد. این تقابل، Ciri را به درسی سخت و تلخ از دنیای ویچر می‌رساند: هیولاها به شکل‌های مختلفی وجود دارند.

این تریلر با بهره‌گیری از نسخه‌ای اختصاصی از Unreal Engine 5 و بر روی یک پردازنده گرافیکی پیشرفته NVIDIA GeForce RTX (که هنوز معرفی نشده) به‌صورت از پیش رندرشده تهیه شده است. این اثر که با استفاده از فناوری اصلی بازی و مدل‌های واقعی به‌کاررفته در آن خلق شده، نگاهی سینمایی به تجربه‌ای که The Witcher IV نوید آن را می‌دهد، ارائه می‌کند. این تریلر حاصل همکاری نزدیک استودیوی CD PROJEKT RED با Platige Image است؛ شرکتی که پیش‌تر مسئول خلق سینماتیک‌های ابتدایی سری ویچر بوده است.

The Witcher IV یک بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره در دنیای باز است که توسط CD PROJEKT RED توسعه یافته. این بازی با محوریت Ciri، بازیکنان را به سفری در جهانی فانتزی، تاریک و بی‌رحم می‌برد. با قدرت‌گیری از Unreal Engine 5، این عنوان قصد دارد عمیق‌ترین و بلندپروازانه‌ترین تجربه جهان‌باز در سری ویچر را به ارمغان بیاورد.

تصاویر بازی

ویدیوهای بازی

برای اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید. اخبار و جزئیات سری ویچر را نیز می‌توانید در وب‌سایت رسمی، X و Facebook دنبال کنید.

درباره The Witcher IV
The Witcher IV، بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره و جهان‌باز بعدی از CD PROJEKT RED است که به‌عنوان ورودی اصلی جدید در سری ویچر، پس از The Witcher 3: Wild Hunt عرضه می‌شود. این بازی با شروع حماسه‌ای تازه، بازیکنان را در نقش Ciri — شکارچی حرفه‌ای هیولاها — قرار می‌دهد و آن‌ها را به دل جهانی فانتزی و خشن می‌برد. این عنوان که با Unreal Engine 5 ساخته شده و توسط تیم داخلی استودیو توسعه می‌یابد، قرار است تجربه‌ای بی‌سابقه و بلندپروازانه در دنیای ویچر ارائه کند.
 

چه حسی خوبی داره وجود این تعامل پذیری نزدیک تیم سازنده با مخاطبین..
قشنگ انگار تو یه محیط آروم و شیک نشستی جلو روی شف و اون داره در حین تهیه رسپی مخصوصش باهات صمیمانه حرف میزنه و از فوت وفن ها و ظرافت و ریزه کاری های غذاش میگه..

بپز که داری خوب میپزی.. :> \m/
 
این خیلی خوب بود :دی

نمیدونم باید بهت بد و بیراه بگم یا خسته نباشید:D

اکسپلور یوتوبم پر شد از این ویدئو AI ها.
لعنتی جذابیتهایی دارن که نمیشه ندید :))

چون محتواهای مختلفی رو دنبال میکنم این لعنتی ها از چند جبهه حمله کردن ، ویچر ، الدرسکرولز ، استارواز ، وارهمر و...
تمومی ندارن:D
دارم محتواها و دنیاهای جدیدی رو هم کشف میکنم :>

==============
حالا اینها که خیلی اگزجرن ولی به امید اینکه تا چند سال دیگه حداقل روی PC بشه مادهایی بیاد که شخصیت های AI با کمالات رو جای شخصیتهای زشتی که استودیوهای معلوم الحال طراحی میکنن بزاریم.
چهره متفاوت ، شخصیت متفاوت ، دیالوگ متفاوت و... رو در اونها داشته باشیم.
عملا بازی رو خودمون کامل کنیم.

مثلا یه بازی مثل ویلگارد رو بشه دیالوگ ها ، ظاهر شخصیت ها ، لحن صدا و... رو طوری تغییر داد که تنها نقطه ضعف بازی فقط همون گیم پلیش باشه.
مطمئنا کمپانی ها و استودیوها میرن به جنگ این سطح از مادینگ ولی عمرا بتونن جلوی پیشرفتش رو بگیرن.
حالا هر چقدر میخوان مزخرف قاتی بازی کنن ، تهش چند ماه صبر میکنیم که ماد AI بیاد که اینها رو بشوره و ببره.
 
من جدا هیچ کاری با هیچ چیز ویچر ۴ ندارم و اصلا هر چی شد، شد! ولی فقط این سیستم اسب اش رو درست کنند :D :|

بعضی جاها این roach انچنان احمقه که ادم توش میمونه جدی اصلا کدی براش نوشته شده؟! یا تو دیوار میره یا مسیر اتوماتیک اش رو اشتباه میره یا سوت که میزنی اون سر دیوار و خونه شهر پدیدار میشه
 
  • Smile
  • Like
Reactions: Destro and mdtnt
تو دو بازه زمانی مختلف ویچر سه رو دوبار دراپ کردم -تازه من که 99% کرکی میزنم رو psn خریده بودمش- بازی فیزیک بیسد نیست مبارزاتش حال نمیده. الانم در آستانه دومین بار دراپ کردن سایبرپانکم -باز یکم بهتره- به همین دلیل.
بازی ای که فیزیک بیسد نباشه نمیتونم اینم انگار موتورش آنریله بعیده فیزیکالی دینامیک باشه گیم پلیش : (
 
  • Poker Face
Reactions: Imaginative
من جدا هیچ کاری با هیچ چیز ویچر ۴ ندارم و اصلا هر چی شد، شد! ولی فقط این سیستم اسب اش رو درست کنند :D :|

بعضی جاها این roach انچنان احمقه که ادم توش میمونه جدی اصلا کدی براش نوشته شده؟! یا تو دیوار میره یا مسیر اتوماتیک اش رو اشتباه میره یا سوت که میزنی اون سر دیوار و خونه شهر پدیدار میشه
تو آپدیت های که داده بودند خیلی بهتر شده، تقریبا بی نقص شده بود ،،
نسخه لانچش رسما فاجعه مجسم بود ، همون اسبش کافی بود تا ده نمره ازش کم کنن ... زمانی که نسخه اصلی رو بدون آپدیت بازی میکردم. ترجیح میدادم کل مسیر ها رو پیاده برم تا اون فاجعه مجسم رو صدا کنم
 
تو آپدیت های که داده بودند خیلی بهتر شده، تقریبا بی نقص شده بود ،،
نسخه لانچش رسما فاجعه مجسم بود ، همون اسبش کافی بود تا ده نمره ازش کم کنن ... زمانی که نسخه اصلی رو بدون آپدیت بازی میکردم. ترجیح میدادم کل مسیر ها رو پیاده برم تا اون فاجعه مجسم رو صدا کنم
روچ زمان لانچ باگ های عجیب غریبی داشت ولی اکثرش باگ بصری بود ولی خوب ، الانم کم تو در و دیوار نیست :دی کلا کنترل گرالت و روچ اصلا جالب نیستن . حالا نه در حد RDR2 ولی امیدوارم کنترل سیری با اسبش (Kelpie ؟) رو یـ دست اساسی بکشن .
پ.ن: UE5 یـ سیستم انیمیشن پیشرفته داره شبیه همون چیزی که ناتی داگ استفاده میکنه امیدوارم تا خرخره ازش استفاده کنن .
 
تو آپدیت های که داده بودند خیلی بهتر شده، تقریبا بی نقص شده بود ،،
نسخه لانچش رسما فاجعه مجسم بود ، همون اسبش کافی بود تا ده نمره ازش کم کنن ... زمانی که نسخه اصلی رو بدون آپدیت بازی میکردم. ترجیح میدادم کل مسیر ها رو پیاده برم تا اون فاجعه مجسم رو صدا کنم
اینی که الان هست یعنی خیلی خوبه !؟!؟!
وای به زمانی که واقعا خراب بوده!

حتی همین الان هم افتضاحه، یهو میبینی خودش جاده رو اشتباه میره یا خصوصا تو مسابقات اسب دوانی کلا یه کاری میکنه که ببازی
 
نکته جالبی که دیدم خیلی هم بهش اشاره میشه، عصبانی بودن سیری بود،

کلا یک حالت اماتور داشت هنوز، اون تسلط و ارامش و خنثی بودن که ناشی از حرفه ای بودن، اماده بودن، از قبل دانستن و اگاه بودن، یک ویچر بود و به خوبی مثلا تو گرالت و باقی ویچر ها دیده میشد، رو سیری اینجا نداشت،

از طرفی خودشونم گفتند سیری تازه در شروع مسیر هست، شاید برای همین و پیشینه شخصیتیش، این حالت پیش اومده و در طول بازی ما شاهد بیشتر پخته/بالغ/متین شدنش باشیم...

کلا حرفه ای ها، ارامش و متانت هم دارند، استرس رو بهتر کنترل میکنند، چون ارامش نتیجه دانستن و اماده بودن هست، نتیجه اعتماد بنفس هست... اینجا ولی سیری انگار تازه شروع کار حرفه شدنش هست... برخلاف گرالتی که میشناسیم و تو بازی های قبلی دیدیم...
 
اخ اخ منم با كامبت ويچر عجيب مشكل داشتم يعنى تا اخر بازى توش لنگ ميزدم و همش به زور و شانسى رد ميكردم.
دکتر جان شما رو داج مانور بده سعی کن کاملا باهاش راحت و مستر شی،

بعدش پرک های مربوط به ادرنالین رو بگیر، مثلا یک ابیلیتی هست که وقتی استامینات تموم میشه، از ادرنالین به جاش استفاده میشه برای کست کردن ساین ها؛ این یعنی تقریبا Quen همیشگی و مجانی، یا یکی دیگه هست که وقتی میمیری اولین بار از ادرنالینت کم میشه یعنی یک جون اضافه؛ یک همچین بیلدی اگه داج هم مستر شی، میتونی با لول پایین حتی بازی رو دف مارچ تموم کنی، چون تنها تفاوت قابل لمس میشه میزان دمیج و ارمور انمی ها، یعنی فایت همون فایته، فقط طولانی تر هست و بیشتر بهت دمیج میده، حتی فیند که گنده ترین و از خطرناکترین هیولاهاست رو هم میتونی همینجوری بترکونی حتی وقتی لول گپ زیاده و لولش قرمز میشه...

در واقع این حالتی هست که "کارت راه میفته" و بقیه مکانیسم هاش رو میتونی برای عشق و حال استفاده کنی، اصلا بزرگترین نقظه ضعف گیم پلی بازی همینه که بهترین روش بازی حالت محدودی داره و مثل اکشن ار پی جی ها دستت باز نیست، البته دستت باز هست به شدت، اما کاربرد باقی روش ها کمتره، مثلا منم از ساین های دیگه زیاد استفاده میکنم، اما دروغ چرا، واجبش همین بیلدی هست که گفتم، داج Quen داج Quen.... قشنگ اینطوری بازی رو پاره میکنی بعدش دیگه دستت میاد و به کامبت تنوع میدی... من همینجوری هفت هشت بار دف مارچ تموم کردم الانم تو مسیرم، نویگرد و ولن و اکسنفورتث های در دسترس تموم شده و تازه رفتم اسکلگَ...

اینم برای اینکه بهتر پیداش کنی، البته میدونم خودت اینکاره ای و پاره میکنی نهایتا ولی کلا گفتم شاید به دردت بخوره...

اینا بیلد فعلی من هستند، سعی کن پوشن ها و ابیلیتی هایی که روشون هستم رو دقت کنی چون خیلی به درد میخورند، باقی هم البته واقعا کاربرد زیادی دارند من از خیلی هاشون استفاده میکنم، ولی اصل کاری ها همینان که گیم چنجر هستند... دیتیلز و اینفو هم خودش گویاست...



+ اینکه من معمولا طبق عادت خیلی دقیق بر اساس سیستم کوئست بازی میکنم، طوری که همیشه لول گپ یک حالت بهینه پیدا میکنه نهایتا و زود اورپاور میشم طبیعی، حتی جالبه اگه سیستم کوئست ویچر 3 رو با دقت و ترتیب بازی کنی، حتی میشه گفت هیچ تروفی میس نمیشه (به غیر از کارد های گوئنت، اون کوئست مربوط به Radovid و تروفی مربوط به Full Crew یعنی نگه داشتن تریس ینفر کیرا و لمبرت در بازی)

خلاصه یکم روش کار کنی واقعا اب خوردن میشه، اصن یادمه از همون 2015 به دوستام میگفتم چقدر کامبت ویچر 3 ساده است، دیدم داری بازی میکنی.. حالش رو ببر...

*برای مشت زنی تن به تن هم، قبل حمله حریف و بعدش، دقیقا وقتی هست که باید بزنیش... مثلا یک داج به جلو(انمی میزنه) بعدش یک داج به عقب و سریع اتک.....

دایره و استپ بک، از ضربدر بهتره.. اکثرا...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: RaminZero21
تو دو بازه زمانی مختلف ویچر سه رو دوبار دراپ کردم -تازه من که 99% کرکی میزنم رو psn خریده بودمش- بازی فیزیک بیسد نیست مبارزاتش حال نمیده. الانم در آستانه دومین بار دراپ کردن سایبرپانکم -باز یکم بهتره- به همین دلیل.
بازی ای که فیزیک بیسد نباشه نمیتونم اینم انگار موتورش آنریله بعیده فیزیکالی دینامیک باشه گیم پلیش : (
من دقیقا ویچر 3 رو به اجبار دراپ کردم چند بار و آره کامبتش یه جوری بود ( یا اسباب کشی شد یا نمیدونم زن گرفتم وسطاش خلاصه یادم نیست🤣 ) .
ولی سایبرپانک گان پلی و کامبتش 100 برابر بهتر از ویچره خداوکیلی دراپ نکن ناموس داستان و شخصیت پردازیه تا آخر برو حتما .
 
اینی که الان هست یعنی خیلی خوبه !؟!؟!
وای به زمانی که واقعا خراب بوده!

حتی همین الان هم افتضاحه، یهو میبینی خودش جاده رو اشتباه میره یا خصوصا تو مسابقات اسب دوانی کلا یه کاری میکنه که ببازی
Roach از لحاظ عقلی کمی معیوبه ، باید باهاش مدارا کنی.
ویچر 3 اوایل نسل هشتم منتشر شده بود و خب یکجورایی بعضی از مکانیکهاش از نسل هفت میومد.

خبر خوب اینه که بعد از ویچر 3 کلی بازی با اسب اومده که مکانیکهای ویچر 3 رو بارها بهبود داده مثل اساسینزکریدهای یوبیسافت ، RDR و...
CDPR هم که از اونموقع تبدیل شده به غولی که الان هست و از لحاظ فنی واقعا خیلی پیشرفت کرده.
تو این سطح از بازیسازی صنعت که رو به عقب نمیره.

مطمئنا تو این نسخه هم هوش مصنوعی بهتری برای اسب و کلا npcها مینویسن و هم مسیرهای بیشتری تو مپ براش آماده میکنن که مسیرها رو اشتباه نره یا جایی گیر نکنه.
 
اگه میخواد یـ کامنتری خوب در مورد ویچر 3 تو سال 2025 از مراحل قبل ساختش تا بعد انتشار و ایمپکش بر روی صنعت گیمینگ ، نقاط قوط و ضعف و صد البته چیزیایی که برای ویچر 4 باید تغییر کنه ببینید این ویدیو خیلی خوبه :

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or