اینا بالاخره فهمیدن کلا ساخت کنسول و انحصاری بازی و چند دهه جنگ با پلی استیشن اشتباه بوده ، این یه بازی چه اهمیتی داره این وسط
ولی جدی امیدوارم رو پلی استیشن عرضه بشه بلکم یه مقدار بفروشه ، حیفه این نینجا تئوری وقعا ...
استاكر ٢ فعلا روى همين پلتفرمايي كه هست تو استيبل كردن وضعيتش زاييده.
بعيده با شرايطى هم كه اين استوديو داره با توجه به جنگ و اين داستانا بخواد خودشو وارد پروسه پورت روى يه كنسول ديگه هم بكنه.
استاكر ٢ فعلا روى همين پلتفرمايي كه هست تو استيبل كردن وضعيتش زاييده.
بعيده با شرايطى هم كه اين استوديو داره با توجه به جنگ و اين داستانا بخواد خودشو وارد پروسه پورت روى يه كنسول ديگه هم بكنه.
حالا تو نسل هفتم هم نیستیم که دوتا کنسول دوتا دنیای کاملا جدا باشن یکشون سل باشه یکی زنون
سخت افزار سری اکس و فایو شباهتشون شاید بالای 80 درصد باشه و پورت بازی هم بینشون خیلی راحته
اندرو گوین، یکی از بنیانگذاران شرکت Naughty Dog، اخیراً در LinkedIn توضیح داده که چرا این شرکت در سال 2001 به سونی فروخته شد. به گفته گوین، دلیل اصلی این بود که بودجههای تولید بازیها به طور چشمگیری افزایش مییافت و نیاز به تأمین مالی مستقل برای هر پروژه فشار زیادی بر شرکت وارد میکرد. فروش به سونی به Naughty Dog امکان داد تا آینده مالی خود را تأمین کند و منابع لازم برای ساخت بازیهای مورد نظر خود را بدون نگرانی از هزینههای سرسامآور تأمین کند. به گفته گوین، این تصمیم درست بود زیرا هزینههای بازیهای بزرگ از آن زمان تا کنون فقط افزایش یافته است و بدون فروش به سونی، شاید قادر به ادامه کار نبوده باشند.