Multi Platform Black Myth: Wukong

سازنده
Game Science
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Game Science Interactive Technology
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
Ef12XT_U4AEVxgc.jpg
بازی Black Myth: Wu Kong معرفی شد. عنوانی بر اساس دنیای معروف میمون شاه و Journey To The West که توسط استودیوی چینی Game Science در دست ساخت هست. ژانر بازی Action RPG بوده و به صورت تک نفره دنبال میشود. این عنوان توسط موتور گرافیکی UE4 در حال ساخت بوده و برای کنسول ها و PC عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه ای برای این عنوان در نظر گرفته نشده است.

آخرین اطلاعات از بازی:

◾ بازی در سبک سولزلایک و ساختاری نیمه‌ اوپن‌ورلد دارد
◾ سلاح اصلی بازی Golden Cudgel Staff است
◾ بازی سه حالت کمبت دارد:
Smash/Pillar/Thrust
◾ امکان ترکیب حرکات Light و Heavy Attack برای Combo زدن وجود دارد
◾ بازی دارای جادو و Spell است
◾ امکان تبدیل شدن به حیوان‌هایی همچون گرگ و ... وجود دارد
◾ ماموریت‌های فرعی شما را به سوی موجودات جدید و باس های مخفی میرساند
◾ ممکن است عنوان Black Myth Wukong دارای خریدهای درون‌ برنامه‌ای باشد!
◾ این عنوان در تابستان 2024 برای کنسول های نسل نهم و PC منتشر خواهد شد


🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
صفحه استیم بازی فعال شد
LINK

تصاویر گرفته شده از دمو
IMG_20230820_153840_760.jpg IMG_20230820_153839_924.jpg
IMG_20230820_153840_022.jpg IMG_20230820_153840_443.jpg
 
آخرین ویرایش:
اینجا گیر کردم
سر باس آخر the great sage.دو روز الاف بودم تا آخر زدم بازی رو پاک کردم :|
ویرایش
سیو بازی رو هم پاک کردم :))

به اندازه کافی درگیری فکر و بی اعصابی دارم8-|
 
آخرین ویرایش:
اینجا گیر کردم
سر باس آخر the great sage.دو روز الاف بودم تا آخر زدم بازی رو پاک کردم :|
ویرایش
سیو بازی رو هم پاک کردم :))

به اندازه کافی درگیری فکر و بی اعصابی دارم8-|

اوه سید ....

اون باس اخر نیست و اصل کار با ارلنگ شن هست که حالا که پاک کردی سیو بازیو از اینجا حداقل فول ببین :

 
  • Love
Reactions: u.s.a
ولی جدی زشته با این آپدیت بازم رو ps5 pro افت فریم داشته باشه:دی خاک بر سرشون :دی
باید قبول کرد که UE5 و ویژگیهایی که ارائه میده نسل بعدیه.
برای نسل فعلی که ایده طراحیشون برمیگرده به بالای 6-5 سال قبل یا حتی بیشتر خیلی سنگینه.
دقیقا مثل شرایطی که برای UE 4 پیش اومد تو نسل بعدی گل میکنه.

سخت افزار Pro هم که چیز عجیبی نیست.
به توان پردازشی CPU که برسیم کار خاصی از دستش بر نمیاد ، UE هم که این مورد براش مهمه.
تنها امید همین پیشرفت PSSR که خب اونهم زمان میخواد و احتمالا برای نسل بعد باید منتظر پیشرفت بهتری ازش باشیم.

این رو هم اضافه کنم که به احتمال زیاد تفاوت و پیشرفت Pro رو بیشتر تو بازیهای خود سونی میبینیم که انجین اختصاصی خودشون رو دارن و تمرکز پردازشی اونها بیشتر روی بخش گرافیکیه تا Cpu.
 
آخرین ویرایش:
یکی از دلایلی که بازی مشکل داره و اپتیمایز نیست به خاطر اینه که داره از ورژن 5.0 ue5 استفاده میکنه
الان 5.5 خیلی پیشرفت کرده نسبت به اون موقع
به عنوان مثال وضعیت دموی city ue5 خیلی الان بهتره
tsr هم الان بهتره و هم سریعتر
نورپردازی هم خیلی پیشرفت کرده
یه دمو ue5 5.5 داره رو ps5 اجرا میشه با مگالایت که مشابه path tracing هست
در صورتی که ابتدای نسل اصلا چنین چیزی ممکن نبود
تازه از اینم بگذریم بازی black myth از ابتدا با ue4 ساخته میشده بعد انتقال دادن رفتن ue5
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: AM!R
بازیه خیلی قشنگیه و از محیطش بگیر تا داستانش و حتی کاراکتراش همه چی به دل میشینه و خوبه.
به خصوص اونی که کله نداره و گیتار میزنه.
من همه چیز بازیو دوس دارم به جز یه چیز!!!!

دقیقا بازی باید از اون جایی که نقطه ی خاص بازی هست برای من ضعیف میشه. و اون perfect dodge هست.
من یه مشکل اساسی با parry کردن و dodge دارم تو بازیا و اونم اینه که بیش از حد داره بازیا به این سمت میرن و یه جوری تمرکز صد در صدیشون این مسئله شده. یعنی شما بخای یه باس رو بزنی باید باید باید perfect dodge یا parry رو یاد بگیری تو بازی!
خب من اومدم بازی کنم! واقعا حال ندارم هشت ساعت در طول روز کار کنم، بیام سر بازی سر یه سری داج مسخره به باس فایتا ببازم!
یه چیزی حدود پنج ساعت اون باس فایت tiger طول کشید ولی دیگه واقعا حوصلم نمیشه با چیزایی که میخونم و با دیدن باس yellow sage که به مراتب اسون تر از اون tiger هست به نظرم.
بازی سازها، بازیاشونو برای یه گیمری میسازن که صبح تا شب تو خونه نشسته و هیچ دغدغه ای نداره و دو راه داره یا صبح تا شب بره فارم کنه لول اپ کنه و ایزی بازیو ببره یا انقدرررر باس رو ازش ببازه تا بتونه بفهمه چجوری بزندش!
این دیگه باب میل من که یه casual gamer هستم نیست. واقعا حوصله ندارم بخام در حد نانو ثانیه داج بدم اونم حرکات باس ها که هر حرکتشون صد تا ادا داره که تو اشتباه کنی موقع داج!

به نظرم سازندگان گیم باید به این موضوع توجه کنند و ای کاش یه درجه سختی برای این داج ها میذاشتن که نباشه و یا اسونتر شه واقعا لذت بازی گرفته میشه.
اومدیم بازی کنیم دیگه نیومدیم معادلات اتمی حل کنیم که اینقدر باید دقیق داج بدیم.

ناراحتیم از بازی بابت اینه که اینقدر خوبه حیفم میاد دراپ کنم و از طرفی سیستم مسخره ی داج که حوصلشو ندارم واقعا

یادمه چند سال پیش سکیرو هم همینطوری بود ولی به مرااااااتب اسونتر بود
 
بازیه خیلی قشنگیه و از محیطش بگیر تا داستانش و حتی کاراکتراش همه چی به دل میشینه و خوبه.
به خصوص اونی که کله نداره و گیتار میزنه.
من همه چیز بازیو دوس دارم به جز یه چیز!!!!

دقیقا بازی باید از اون جایی که نقطه ی خاص بازی هست برای من ضعیف میشه. و اون perfect dodge هست.
من یه مشکل اساسی با parry کردن و dodge دارم تو بازیا و اونم اینه که بیش از حد داره بازیا به این سمت میرن و یه جوری تمرکز صد در صدیشون این مسئله شده. یعنی شما بخای یه باس رو بزنی باید باید باید perfect dodge یا parry رو یاد بگیری تو بازی!
خب من اومدم بازی کنم! واقعا حال ندارم هشت ساعت در طول روز کار کنم، بیام سر بازی سر یه سری داج مسخره به باس فایتا ببازم!
یه چیزی حدود پنج ساعت اون باس فایت tiger طول کشید ولی دیگه واقعا حوصلم نمیشه با چیزایی که میخونم و با دیدن باس yellow sage که به مراتب اسون تر از اون tiger هست به نظرم.
بازی سازها، بازیاشونو برای یه گیمری میسازن که صبح تا شب تو خونه نشسته و هیچ دغدغه ای نداره و دو راه داره یا صبح تا شب بره فارم کنه لول اپ کنه و ایزی بازیو ببره یا انقدرررر باس رو ازش ببازه تا بتونه بفهمه چجوری بزندش!
این دیگه باب میل من که یه casual gamer هستم نیست. واقعا حوصله ندارم بخام در حد نانو ثانیه داج بدم اونم حرکات باس ها که هر حرکتشون صد تا ادا داره که تو اشتباه کنی موقع داج!

به نظرم سازندگان گیم باید به این موضوع توجه کنند و ای کاش یه درجه سختی برای این داج ها میذاشتن که نباشه و یا اسونتر شه واقعا لذت بازی گرفته میشه.
اومدیم بازی کنیم دیگه نیومدیم معادلات اتمی حل کنیم که اینقدر باید دقیق داج بدیم.

ناراحتیم از بازی بابت اینه که اینقدر خوبه حیفم میاد دراپ کنم و از طرفی سیستم مسخره ی داج که حوصلشو ندارم واقعا

یادمه چند سال پیش سکیرو هم همینطوری بود ولی به مرااااااتب اسونتر بود
بازی بلاک نداره (البته توی اساس گیم پلی چون میشه یه بلاک خاص رو با یه ابیلیتی باز کرد) در عوض چابکی و سرعتی بودن کاراکتر به کارش اومده واسه جبران نبودن بلاک ،
بنظرم تا وقتی روش صحیح پرفکت داج رو یاد نگیری ، متأسفانه وضعیت همینه چون تمرکز اصلی دفاعی بازی روی همینه،
منم کژوال پلیرم، وقت نداشتم حتی فارم هم نکردم گرچه مثل بقیه بازی ها فارم آنچنانی نداره ، ولی با دقت و تمرکز تونستم بزنم همه رو چه باس های اصلی رو چه فرعی رو.
لذت اصلی هم وقتی میبری که اون باسی که اذیتت کرده رو میزنی 😎
سکیرو پلی ندادم، واقعا راحتتره؟
 
بازیه خیلی قشنگیه و از محیطش بگیر تا داستانش و حتی کاراکتراش همه چی به دل میشینه و خوبه.
به خصوص اونی که کله نداره و گیتار میزنه.
من همه چیز بازیو دوس دارم به جز یه چیز!!!!

دقیقا بازی باید از اون جایی که نقطه ی خاص بازی هست برای من ضعیف میشه. و اون perfect dodge هست.
من یه مشکل اساسی با parry کردن و dodge دارم تو بازیا و اونم اینه که بیش از حد داره بازیا به این سمت میرن و یه جوری تمرکز صد در صدیشون این مسئله شده. یعنی شما بخای یه باس رو بزنی باید باید باید perfect dodge یا parry رو یاد بگیری تو بازی!
خب من اومدم بازی کنم! واقعا حال ندارم هشت ساعت در طول روز کار کنم، بیام سر بازی سر یه سری داج مسخره به باس فایتا ببازم!
یه چیزی حدود پنج ساعت اون باس فایت tiger طول کشید ولی دیگه واقعا حوصلم نمیشه با چیزایی که میخونم و با دیدن باس yellow sage که به مراتب اسون تر از اون tiger هست به نظرم.
بازی سازها، بازیاشونو برای یه گیمری میسازن که صبح تا شب تو خونه نشسته و هیچ دغدغه ای نداره و دو راه داره یا صبح تا شب بره فارم کنه لول اپ کنه و ایزی بازیو ببره یا انقدرررر باس رو ازش ببازه تا بتونه بفهمه چجوری بزندش!
این دیگه باب میل من که یه casual gamer هستم نیست. واقعا حوصله ندارم بخام در حد نانو ثانیه داج بدم اونم حرکات باس ها که هر حرکتشون صد تا ادا داره که تو اشتباه کنی موقع داج!

به نظرم سازندگان گیم باید به این موضوع توجه کنند و ای کاش یه درجه سختی برای این داج ها میذاشتن که نباشه و یا اسونتر شه واقعا لذت بازی گرفته میشه.
اومدیم بازی کنیم دیگه نیومدیم معادلات اتمی حل کنیم که اینقدر باید دقیق داج بدیم.

ناراحتیم از بازی بابت اینه که اینقدر خوبه حیفم میاد دراپ کنم و از طرفی سیستم مسخره ی داج که حوصلشو ندارم واقعا

یادمه چند سال پیش سکیرو هم همینطوری بود ولی به مرااااااتب اسونتر بود
حرفات همه درست ولی به خدا یک یک دهم سکیرو سخت نیست : دی
 
دیگه تو این سبک بازی ها و سیستم گیم پلی های این دوره زمونه، یا باید تو داج/پری تا حد امکان مستر شی که بتونی از بازی ها لذت ببری، یا باید بخش مهمی از بازی هارو کلهم بیخیال شی... در واقع باید سیستم هر بازی رو به مثابه روش کار، یاد بگیری...

دیگه نسل 7 که نیستیم بری جلو اتک رو اسپم کنی و و بقیه اش اکسپلور و تمام :D ... ان سبو بشکست ان پیمانه هم ریخت :D

*سکیرو اگه در دیفلکت کردن انمی ماهر شید، اسون ترین سلوزبورنه..

البته در مجموع به نظر منم سکیرو سخت ترین بازی فرام سافور هست.... اگر سیستم Posture و راه های شکست دادن انمی رو یاد نگیریم...

*صحبت سختی شد، الان دارم هورایزن زیرو داون رو نیوگیم خام اولترا هارد میرم، یعنی بدون نیوگیم پلاس و اورپاور بودن و فول متریال و اینا... از طرفی واقعا چالش بر انگیز شده ولی همین به شدت جذابش کرده، خوشبختانه سیستم گیم پلی هم به لطف 60 فریم بودن به شدت عالی کار میکنه و خوب دستم اومده (نسبت به تجربه اول و دراپ کردنم رو پی اس 4 و 30 فریم) طوری که هیچی نشده (لول 12) انمی هارو با میلی اتک رنده میکنم گاهی بدون حتی یک ضربه خوردن... البته روبات گنده بک ها یکمی چالش دارند قطعا، تیرکمون هم خوبه ولی هنوز ضعیفه و میلی اتکم خیلی قوی تره، البته فایر اروو ها خوبن یا نقاط ضعف رو میشه با تیر های عادی هم زد، ولی کلا بازی به شدت بهم چسبیده این دفعه و ولش نمیکنم تا 100 درصد

اینطوری نیوگیم پلاس اولترا هارد (که تروفی داره) برام اب خوردن میشه، دیگه وقتی از صفر رو اولترا هارد بدون متریال اضافی پاره میکنم، ایشون با لول های کامل شده و متریال اضافی، حتما راحت و اب خوردن میشه...

*بیچاره ایلوی کجاش زیاد حرف میزنه؟ :D یعنی رسما میشه گفت "بیشتر" از گرالت مثلا حرف نمیزنه... واقعا بعضی از ایراد ها ازش الکی وشخصیه...

* کارکتر های ابکی و مقوایی بزرگ ترین نقظه ضعف هورایزن هستند....
 
خوب شد گفتی ، وگرنه میرفتم سمت سکیرو 🫡
بشخصه سخت‌تر از ووکان رو نیستم دیگه😅
به نظرم اگر سمت سکیرو نری اشتباه کردی چون واقعا سکیرو عالیه و به عنوان بهترین بازی سال 2019 بر هر گیمری واجبه بره سمتش ( البته این کاملا نظر شخصی هست و علایق بقیه قابل احترام ) و سخت بودنش هم کاملا منطقیه چون در مقابل دشمن ها و باس ها شما هستید و یک شمشیر و مهارت های شما نه جادو و جنبلی هست و نه هیچ یعنی شما با تکیه بر اسکیل و یادگیری دیفلکت کردن حتی بدون آپگرید کردن هم تا ته بازی میری ( من که روی کنسول هنوز نصب دارم و گه گاهی بازیش میکنم با این که پلات شده بود و تموم شده بود ) . دیگه باید دست به پری یا داج دادن هاتون خوب بشه و گرنه کار سخت میشه یه جورایی . راستی یادم رفت بگم من کسی رو میشناختم که سیکرو تا آخر بدون دیفلکت کردن بازی میکرد و به سبک خودش بازی رو تموم میکرد که این هم به نوبه خودش عالی هست و خوبی بازی سکیرو رو میرسونه یعنی اگر نمیتونی دیفلکت کنی پس راه های دیگه مثل داج دادن رو امتحان کن .
به هر حال من هنوز بازی black myth رو بازی نکردم ولی به نظرم بازی خوبی باید باشه .
 
كلا دو تا بازى بودن كه درست موقعى كه فك ميكنى خب بازى دستم اومده شمارو با يه رياليتى چك خيلى سفت روبرو ميكنن :D
يكى nioh يكميم سكيرو.
حالا سكيرو دو تا مينى باس يكم زود ميذاره جلوت و اونو ميزنى ميگى اوكى راه افتادم بعد جلو تر با گنيچيرو ميفهمى كه چاييدى و برميگردى با دوست فنا ناپذيرمون دفلكت كردنو يه بار واسه هميشه ياد ميگيرى تا بتونى از باس اول بگذرى.
اما nioh خيلى ناجوانمردانه تر تا باس اصلى سوم خيلى اذيتت نميكنه و با يه اعتماد به نفس خوبى ميرى جلو و يهو همه چى رو ميكوبه تو صورتت كه اونقدم سيكيم خيارى قرار نيس پيش برى :D

البته ووكانگ هم با اون اولين مينى باس راهب كله سنگى (!) يكم تكونتون ميده.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: amin200200

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or