PlayStation Intergalactic: The Heretic Prophet

270d1eea399ddeaea096c20afd887d2c5c7a8196.png
توجه: هرگونه بحث نامربوط جهت برهم زدن جو تاپیک از جمله موارد اقلیتی شامل قطع دسترسی از انجمن خواهد بود
ما برگشتیم! می‌دونم که خیلی منتظر بودید ببینید پروژه بعدی ما چیه و حالا خیلی خوشحالم که می‌تونم بگم: بازی جدید Naughty Dog اسمش Intergalactic: The Heretic Prophet هست و در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دست توسعه است. ما از سال ۲۰۲۰ روی این ماجراجویی جدید کار می‌کنیم! این بازی قراره جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین داستانی باشه که تا حالا ساختیم.

Intergalactic داستان شخصیت جدید ما، جردن اِی. مان رو روایت می‌کنه؛ یک جایزه‌بگیر خطرناک که به طرز عجیبی توی یه سیاره دورافتاده به اسم سمپیریا گیر می‌افته. ارتباط این سیاره با دنیای بیرون صدها سال پیش قطع شده و هر کسی که سعی کرده به اونجا سفر کنه و رازهای گذشته‌اش رو کشف کنه، دیگه برنگشته. حالا جردن باید از تمام مهارت‌ها و هوشش استفاده کنه تا اولین نفری باشه که بعد از ۶۰۰ سال از مدار این سیاره خارج می‌شه.

بیشتر از این نمی‌تونیم داستان رو لو بدیم – حداقل فعلاً. اما چیزی که می‌تونیم بگیم اینه که این بازی هم مثل تمام کارهای قبلی ما یه ماجراجویی احساسی و شخصیت‌محور خواهد بود. اهداف داستانی ما فقط با جاه‌طلبی‌هامون تو گیم‌پلی قابل رقابت هستن. این بازی عمیق‌ترین گیم‌پلی‌ای خواهد داشت که تا حالا تو تاریخ Naughty Dog ساختیم و قراره تمام تجربیات‌مون از فرنچایزهای قبلی رو برداریم و اون‌ها رو به مرحله‌ای جدید ببریم.

نقش جردن رو تاتی گابریله، بازیگر بااستعداد، ایفا می‌کنه و بقیه تیم بازیگران هم عالی هستن (اشاره به ستاره‌ها تصادفی نبود!). توی تریلر ممکنه بعضی از بازیگرای دیگه رو هم شناسایی کنید. اطلاعات بیشتری درباره تیم بازیگران در آینده منتشر می‌کنیم.

ماجراجویی فضایی خفن ما به یه موسیقی متن خفن‌تر هم نیاز داره. برای همین، با افتخار اعلام می‌کنیم که قراره موسیقی این بازی رو ترنت رزنر و اتیکوس راس بسازن! کارهای اون‌ها فوق‌العاده هستن و تریلر فقط یه بخش کوچیک از شاهکارشون برای این بازی رو نشون می‌ده.

می‌دونیم که برای اطلاعات بیشتر بی‌صبرانه منتظرید – و باور کنید ما هم خیلی هیجان داریم که چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم. ولی فعلاً باید سرمون رو بندازیم پایین و کار روی این ماجراجویی فوق‌العاده رو ادامه بدیم.

از طرف کل تیم Naughty Dog، از همه طرفدارامون ممنونیم! حمایت شما باعث می‌شه بتونیم بازی‌های رویایی‌مون رو بسازیم و دنیاها و شخصیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای رو خلق کنیم. نمی‌تونیم صبر کنیم تا چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم!

- نام شخصیت اصلی "جردن" است، یک شکارچی جایزه بگیر که به سیاره Sempiria کشیده می شود، سیاره ای که صدها سال پیش ارتباطش با دنیای بیرون قطع شد.
- داستان حول یک دین ساختگی و عواقب ایمان آوردن به نهاد های مختلف متمرکز است.
- بازی در یک جهان موازی جریان دارد که در آن سفرهای فضایی از سال 1986 به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.
- از انیمه های کلاسیک مانند "Akira" و "Cowboy Bebop" الهام گرفته شده.
- بازیگران عبارتند از: Tati Gabrielle - Kumail Nanjiani - Tony Dalton - Halley Gross - Troy Baker
- بازگشت به ریشه های Naughty Dog در ژانر اکشن ادونچر.
- عمیق ترین گیم پلی تاریخ Naughty Dog را خواهد داشت.
- تریلر به طور کامل In-game کپچر شده.
- موسیقی متن توسط Trent Reznor و Atticus Ross ضبط می شود.
- هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد.
 
آخرین ویرایش:
دوستمون تو چندتا پست بالاتر اشاره کرد اما جالبه بدونید این عکس مربوط به concept art Jak 4 میشه

956B50DC-05B0-4C9C-9E34-63593A17B7B4_1_201_a.jpeg

رباتی که آخر تریلر دیدین خیلی شبیه این



پ.ن: فکر میکنم یکی از دلایلی که Jak 4 هیچوقت به مرحله ساخت نرسید این بود که ایده های اولیه نشون میده طراحی جک و دکستر به شدت به سمت یه بازی واقع گرایانه رفته بود ٬‌ چیزی که هیچ ربطی به نسخه های اصلی نداشت و به نظر منم اگه قرار بود بازی انقدر تغییر بکنه همون بهتر که ساخته نشد ٬ چون اصولن ماهیت بازی هایی مثل Sly , Ratchet و Jak اون شکل و شمایل خاص کارتونیشونه ٬ اگه قرار باشه این فرم تغییر کنه بعیده دوام زیادی بیارن و با سر ip سقوط میکنه
 
View attachment 20241213-100454-Neil Druckmann on X- 'Blast off! Intergalactic- The Heretic Prophet is our nex...mp4

عاشق این بخش از تریلر هم شدم، برسه به گوش اونایی که بازی های قبلی استودیوشون رو رها کردن و اشاره هم بهش نمیکنن حتی :D واقعا حس خیلی خوبی داره وقتی به کار های قبلی اشاره میکنه، جدا از اینکه یک جور وفاداری خاص رو نشون میده حس خوبی در طرفداران ایجاد میکنه، باعث میشه فکر ادم هم باز شه،

مثلا در مورد "احتمال" وجود مراحل متنوع با ستینگ های گوناگون در اینترگلکتیک (با توجه به اسم بازی و امکاناتی که فعلا ازش دیدیم اشارات به تایملاین ها و غیره) ادم خیلی سریع یاد کرش بندیکوت ها (مخصوصا شروعش از Warped ) و تنوع مراحل میفته، احتمالا یادتون هست که داستان وارپد به این صورت بود که بعد به اف رفتن تشکیلات فضایی کورتکس در پایان 2، و سقوطش در اول وارپد به جزیره های همیشگی بازی، کورتکس و یارانش (جزئیات رو بگذریم) تصمیم میگیرند این دفعه یک نقشه جدید برای زیر سلطه گرفتن دنیا اجرا کنند، اونم پیدا کردن کریستال ها و جم هایی هست که در "تایملاین های زمانی" گوناگون پخش شده اند (در واقع با استفاده از ماشین زمان، باید با کرش و کوکو و اکو اکو، به تایملاین های متفاوت سفر میکردیم تا بتونیم "کریستال" های از بین رفته (تو نسخه 1 و 2 استفاده شده توسط کرش) رو دوباره پس بگیریم)

در واقع بازی 5+1 (:D) پورتال داشت که هر کدوم یک سری کریستال و جم تو 5 مرحله + 1 باس داشت، و ما هم باید اون کریستال ها و جم ها رو پیدا میکردیم) دیگه جزئیات و باقیش بماند...

crash_bandicoot_3_2704_5.jpg WarpHub_Pic01.jpeg

یک لحظه یاداوری کنید، چقدر تنوع مراحل داشتیم؟ تنوع ستینگ داشتیم تو وارپد؟ واقعا به شکل عجیبی متنوع بودن مراحل داخل وارپد و ستینگ مخصوص خودشون رو داشتند...

یعنی تا همینجا هم؛ فکر کنم واضحه دیگه؛ یعنی ما خیلی قبل از اینترگلکتیک؛ تو بازی های ناتی داگ سفر بین زمانی/مکانی رو تجربه کرده بودیم، نتیجه اش چی شد؟ مخصوصا از وارپد به بعد (بازی های جدید این بستر رو گسترده تر هم کردند، البته با CTR خود ناتی داگ گسترده شدن شروع شده بود، وقتی چند تا سیاره/دنیای فضایی جدید به بازی اضافه شد)

نتیجه اش شد یک تنوع مراحل به شدت بالا برای وارپد؛ و البته یک پتانسیل به شدت بالا برای فرنچایز شدن کرش (خارج شدنش از جزیره های نسخه اول و گسترده شدنش) و ان عدد نسخه که بعد ناتی در امتداد همین بستر، توسعه داده شد؛

حالا یکمی میایم جلوتر، میرسیم به Jak II

حتما یادتونه جک 2 یک ساختار اوپن ورلد/سندباکس داشت؛ طوری که یک دنیای بزرگ به مانند یک هاب بزرگ (Haven City) داشتیم که مرکز بازی بود + کلی محیط جدا که چسبیده به هون سیتی بودن (اکسپندش بودن در واقع در امتدادش) حتی جک 1 هم همچین ساختاری داشت یکمی فقط جمع و جور تر ولی اونجا هم به هم پیوسته بود، و در واقع این محیط های مجزا (جک2) سندباکس هایی بودند که مراحل لوکیشن محور بازی درشون جریان داشت (بخش مهمی از مراحل هم تو اوپن ورلد اصلی بازی بود همون مرکز هون سیتی جایی که ان پی سی و پلیس (اون ربات قرمز ها) و ماشین های پرنده رفت و اماد میکردن خیلی هم شلوغ بود)

خب اینم خودش میتونه یک مدل مینیمال و کلاسیک از چیزی باشه که قرار هست تو اینترگلکتیک ببینیم، یعنی اگر ما با یک دنیا روبرو باشیم که یک فضای بزرگ هاب مانند داره (لزوما خیلی بزرگ ممکنه نباشه تو بازی، فقط نقشش مهم هست عین یک مرکز عین "فضا"ی خودمون به نسبت کهکشان ها مثلا) و چندین دنیا با ستینگ های گوناگون که مراحل بازی هم درشون جریان داره...

یه جورایی نهایتا میشه فرمی که تو مس افکت 2 هم مثلا دیدیم؛ نمونه کارتون مانندش رو تو همون وارپد هم دیدیم، تو وارپد یک حالت فانتزی سورئال با ماشین زمان میرفتیم این ور اون ور، تو مس افکت با شاتل از فضا و با تکنولوژی مس،

در اخر یک بار دیگه برگردیم به اشارات زیاد به الدن رینگ، دقت کنید الدن رینگ یک جورایی پکیجی کامل از تمام سولز های قبلی بود؛ در الدن رینگ ما هم سولز دیدم هم بلادبورن هم سکیرو؛ راستش فکر میکنم این روند عادی ابر بازی سازهاست؛ یک جورایی وقتی تکنولوجی هاشون پیشرفت میکنه، و البته بازی گسترده میسازند؛ از تمام اون تکنولوجی ها به شکل بهینه (جایی که هماهنگ باشند) استفاده میکنند، همونطور که در الدن رینک تقریبا از تمام دستاورد های تکنولوجیکی گیم پلی فرام سافور؛ استفاده شده بود؛ اینجا هم فکر میکنم بازی جدید ناتی داگ در مجموع یک پکیج از بازی های قبلی هم خواهد بود؛ احتمالا ما تنوع ستینگ گسترده کرش بندیکوت + دنیای باز و سندباکس مانند جک + ادونچر روایت محور کول و فان انچارتد + روایت عاطفی انسانی د لست اف اس؛ رو خواهیم دید، این حتی تو جردن هم تجلی پیدا میکنه، وقتی شور و حال جک و کرش و بامزگی و ادونچریست بودن نیتن و احساسات اِلی و یاغی گری اَبی رو توش میبینیم....)

*پارت 2 یک شاهکار در چند کرکتر قابل بازی بود؛ شاید اینجا هم همینطور باشه؛ شاید این تریلر تریلر "جردن" بود با تمرکز رو ایشون، و در ادمه نمایش هایی با تمرکز رو باقی ببینیم...

HypeYourGames - 1867630451227287704.gif

The Hype is Real

:D :p>:)
 
این صورت خوشگل و جذابیه ، (اگه نگید نیست :دی )
ولی من بعد از حال کردن با گرافیک خفنش و یه سری چیزای دیگه ش ، فقط منتظر بودم زودتری بازی تموم شه! ، بعد از بازی هم دوس نداشتم دیگه چیزی ازش بشنوم و ببینم!
من ترجیح میدم با قیافه ش مثلا خیلی حال نکنم ولی بقیه چیزاش توی یه سطح خفنی باشه!
IMG_20241215_154236.jpg
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Destro and malek911
این صورت خوشگل و جذابیه ، (اگه نگید نیست :دی )
ولی من بعد از حال کردن با گرافیک خفنش و یه سری چیزای دیگه ش ، فقط منتظر بودم زودتری بازی تموم شه! ، بعد از بازی هم دوس نداشتم دیگه چیزی ازش بشنوم و ببینم!
من ترجیح میدم با قیافه ش مثلا خیلی حال نکنم ولی بقیه چیزاش توی یه سطح خفنی باشه!
View attachment 360420
اومدی به ابروش دست بزنی، چششو زدی کور کردی!
حالا صبر کنید بازی بیاد اسیر روایتو شخصیت پردازی های بی مانند ND بشید بعد سبک سنگین می کنید
 
آخرین ویرایش:
فکر می‌کردم فقط خودم این‌طوری هستم که تریلر به تدریج برام بهتر و بهتر می‌شه و یه جورایی داره ته‌نشین می‌شه توی ذهنم. ولی پست‌های این تاپیک و همین‌طور فرنگی‌ها نشون می‌ده که تنها نیستم و خیلی‌ها همچین حالتی دارن.
بخش‌های وسط تریلر کمتر، ولی بخش اول و آخرش رو انقدر دیدم که دیگه دارم دچار زوال عقل می‌شم! :دی مخصوصاً از دقیقه ۲:۵۰ که آهنگ قشنگش شروع می‌شه و از اونجا به بعد بدجوری به دلم نشسته. از انیمیشن صورت جردن که خودش به تنهایی نکات جالبی داره تا المان‌های دهه ۱۹۸۰ و آهنگ‌ها. هم آهنگ خود بازی که خیلی زیباست و هم It's a Sin که از قدیم عاشقش بودم و به عنوان یکی از نمادهای دهه ۱۹۸۰، خیلی‌هامون بارها شنیده بودیم و الآن هم به طرز فجیعی به این تریلر جذابیت داده.
یعنی انقدر اون بخش آخر رو دیدم که ذهنم از مدار خارج شده و همین‌طور داره اون آهنگ رو پخش می‌کنه و اگه ادامه پیدا کنه، باید برم ببینم درمانی چیزی پیدا می‌شه یا نه! :دی
انیمیشن صورت جردن توی اون صحنه نهایی تصمیم‌گیری برای رفتن به سیاره هم واقعاً چیز جالبیه و جزو بهترین مواردی که توی صنعت بازی دیدم. یعنی انقدر حس‌های مختلف (از ترس و نگرانی تا شیطنت و حالت بچه‌ پررو!) خوب و ظریف کار شده که شاید بعضی از بازیگرهای درجه ۳ و ۴ نتونن توی فیلم‌های سینمایی انقدر خوب بازی کنن! :دی
-----------
این رو هم نمی‌دونم دوستان اشاره کردن یا نه. گویا اون لوگوی پشت لباس جردن، ارجاعی هست به لوگوی Sierra، یکی از شرکت‌های معروف صنعت بازی که توی دهه ۱۹۸۰ مجموعه‌های King's Quest و Space Quest رو تولید کرد و هر دو جزو مجموعه‌های محبوب نیل دراکمن هستن.

8d0d15_24xczasd34.jpg
 
حالا من یکم دز فانتزی و تخیلم زیاد شد دارم به این فکر میکنم که ممکنه دنیا های موازیم توش باشه ؟!؟مثله یجورایی به دنیای لست هم یه سرکی بکشیم یا یه نشونه هایی ازش ببینیم
 
اومدی ابروشو درست کنی، چششو زدی کور کردی!
حالا صبر کنید بازی بیاد اسیر روایتو شخصیت پردازی های بی مانند ND بشید بعد سبک سنگین می کنید
نه چرا کور کردم؟😅
صحبتم در جواب جمله ی "کاراکتر بازی زشته" بود ، وقتی یه مثال آوردم که کاراکترش خوبه ولی با بازیش اونطوری که باید حال نکردم مطلب رو میرسونه که چرا نباید به قیافه کاراکتر بازی ND گیر بدیم و از الان کل بازی رو قضاوت کنیم.
 
نه چرا کور کردم؟😅
صحبتم در جواب جمله ی "کاراکتر بازی زشته" بود ، وقتی یه مثال آوردم که کاراکترش خوبه ولی با بازیش اونطوری که باید حال نکردم مطلب رو میرسونه که چرا نباید به قیافه کاراکتر بازی ND گیر بدیم و از الان کل بازی رو قضاوت کنیم.
خب بازیش با هر مترومعیاری قیاس مع‌الفارقه و به لحاظ موفقیت سوا از نظر شخصی در ژانر خودش رقیبی نداره. مثال و مقایسه منصفانه ای نیست
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
این صورت خوشگل و جذابیه ، (اگه نگید نیست :دی )
ولی من بعد از حال کردن با گرافیک خفنش و یه سری چیزای دیگه ش ، فقط منتظر بودم زودتری بازی تموم شه! ، بعد از بازی هم دوس نداشتم دیگه چیزی ازش بشنوم و ببینم!
من ترجیح میدم با قیافه ش مثلا خیلی حال نکنم ولی بقیه چیزاش توی یه سطح خفنی باشه!
View attachment 360420

من فعلا نظرم اينه دقيقا مثل همين هورايزون بازى از نظر فنى خيلى خوب خواهد بود ولى به شدت نچسب.
البته من فك ميكنم احتمال اينكه بازى بيش از يه كاركتر قابل بازى داشته باشه زياده.
و اميدوارم اون يكى متفاوت باشه :D
 
دی اف تایید کرده که اون تیکه اخر گیم پلیه. سوالی که من دارم اینه که وقتی ناتی داگ تونسته همچین گرافیکی با اون ایمیج کوالیتی رو شصت فریم با اون ری تریسینگ اجرا کنه دقیقا بقیه سازندهها چیکار میکنن که وقتی ایمیج کوالیتی بازیشون رو میبینی حالت بد میشه؟ یدونه شیمر داخل تریلر نمیشه دید اینقدر تصویر تمیزه
 
دی اف تایید کرده که اون تیکه اخر گیم پلیه. سوالی که من دارم اینه که وقتی ناتی داگ تونسته همچین گرافیکی با اون ایمیج کوالیتی رو شصت فریم با اون ری تریسینگ اجرا کنه دقیقا بقیه سازندهها چیکار میکنن که وقتی ایمیج کوالیتی بازیشون رو میبینی حالت بد میشه؟ یدونه شیمر داخل تریلر نمیشه دید اینقدر تصویر تمیزه
مقایسه ناتی داگ با بقیه استودیو ها زیاد کار درستی نیست. استودیوی Naughty Dog از قدیم یه تیمی داشته به اسم ICE که کارش، کار روی انجین داخلی و پیشرفت گرافیکی بوده، و خیلی از موارد ریز دیگه. یعنی وقتی همه استودیو ها یه تیم انجین دارن، ناتی داگ به غیر از اون تیم یه تیمی داره که همیشه درحال درست کردن اجزای پایپ لاین گرافیکی برای بازیشون هستن. برای همینه Naughty Dog همیشه از منظر گرافیکی پیشرو تر از بقیه فرست پارتی ها بوده!

درکل یعنی کار این تیم اینه به قول معروف شیره ی سخت افزار رو دربیارن و بعدش اون علم و دانش رو انتقال میدن به بقیه فرست پارتی ها. دقیقا برای همینه همیشه خود ناتی داگ بهترین گرافیک رو داره. کسی منکر استعداد توسعه دهنده نیست ولی نقش این تیم خیلی مهم تر از این حرفاست و خیلی کمتر درباره ی اینا بحث میشه.

Mark Cerny خیلی وقت پیش درباره ICE Team اینجا حرف زده. یا مثلا قبلا pushsquare به این تیم اشاره کرده.
Keith Bruns شخصی که بین سالهای 2003-2006 توی تیم ICE بوده توی صفحه Artstation اش درباره فیزیک و انیمشین هایی که کار کرده تیمش حرف زده. (مثلا وقتی ما تریلر پارت 2 رو دیدیم و گفتیم عجب انیمشین خفنی، کار،کار این تیم هستش)
یا مثلا آگهی استخدامی استودیو ناتی داگ برای تیم ICE مربوط به 5 سال پیش.

خلاصه داشتن همچین تیمی هزینه ی زیادی میخواد، مثلا طبیعی یه کمپانی مثل Take 2 بخاطر بازیهای ورزشی قطعا همچین تیمی داره و در ادامه اخبارش رو برای GTA VI هم شنیدیم (که تیک 2 داره روی یه سری تکنولوژی جدید کار میکنه حدس میزدن برای GTA بعدی هستش)

درکل منظورم اینه استعداد که دارن ولی در کنار اون امکانات بیشتری هم دارن بعضی توسعه دهنده ها، این "تفاوت با بقیه توسعه دهنده ها" قسمتی ازش این موضوع هستش.
 
من فعلا نظرم اينه دقيقا مثل همين هورايزون بازى از نظر فنى خيلى خوب خواهد بود ولى به شدت نچسب.
البته من فك ميكنم احتمال اينكه بازى بيش از يه كاركتر قابل بازى داشته باشه زياده.
و اميدوارم اون يكى متفاوت باشه :D
بعید میدونم اینطور بشه . هورایزون مشکلش اینه هیچ روحی ندارند شخصیت ها .
قطعا سناریو اینجا تکرار نخواهد شد منتها احتمالا این گرایشات ذهنی موج جدید (شایدم شما دوست داشته باشید و لذت ببرید و اصلا حق با شما باشه ) مثل خاری چند وقت یه بار تو چشم امثال من قراره که بره .
ظاهر کاراکتر هم فقط بحث زشتی و زیبایی نیست که کاملا نسبیه ، بهترین مثالش خود الی که ظاهر خوبی داشت، بحث گرایشات و ترندهای روزه که شاید امید داشتیم حداقل شاید اینبار به پررنگی قبل نباشن.
به هر حال استاد بازاریابی هستن در این شکی نیست . بازاریابی دیجیتال کلا لایک و دیسلایک معنی نداره مهم ویو هست و میزان مطرح شدن و کلیک خوردن .

دیسلایک همینطور دارن اضافه میشه حتی به بیش از دو برابری رسیده و کامنتها که بسته شده
فقط کافی بود به اون کچل یه مویی اضافه میشد تا قضیه برعکس باشه 😄
فقط میدل فینگر نشونمون نداد !!!! :D عملا تاکید کرد با تراشیدن موهاش در حالیکه داشت تو آینه نگاه میکرد قطعا از هزارتا فحش بدتر بود .
البته یه احتمال هم هست که ترول باشه جریان چون جدیدا با کوجیما زیاد میگرده هممون سرکار باشیم !!

من چیزی ندیدم کسی اشاره کنه بنظر میرسه، قدرت اسلحه بازی از موج های صوتی میاد.

ممکنه بیشتر از چیزی که فکر میکنیم بازی در مورد موزیک باشه، مثلا مثل Hi-Fi Rush
دقیقا منم اشاره کردم از سر و روی تریلر اکوالایزر میریزه!!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Scαrface

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or