Last edited by a moderator:
احتمالا همینطوری مثل آب خوردن فرام سافتور رو از دست دادن. (جدای از گندی که یوشیدا زد)میون حرفاتون، نظر کاربلدترین و بهترین مدیر تاریخ PS رو هم ببینیم...
View attachment 358970
.
.
پ ن: بیخود نیست پلی استیشن تنوع ژانریش در گذشته فاجعه تمام بوده...(خصلت یکسری بازیا طولانی بودن هست...)
میون حرفاتون، نظر کاربلدترین و بهترین مدیر تاریخ PS رو هم ببینیم...
View attachment 358970
.
.
پ ن: بیخود نیست پلی استیشن تنوع ژانریش در گذشته فاجعه تمام بوده...(خصلت یکسری بازیا طولانی بودن هست...)
من همیشه میگم لیدن بدترین مدیر تاریخ پلی استیشن بود. هر اتفاق و مورد خوبیم زمان ریاستش پیش اومد میراث جک ترتون و کاز هیرایی عزیز بود که وقتی تا تهشو خورد و قبل اینکه بوی گند کاراش بلند شه پیچید رفت. خدا لعنتش کنه.میون حرفاتون، نظر کاربلدترین و بهترین مدیر تاریخ PS رو هم ببینیم...
View attachment 358970
.
.
پ ن: بیخود نیست پلی استیشن تنوع ژانریش در گذشته فاجعه تمام بوده...(خصلت یکسری بازیا طولانی بودن هست...)
زبان قاصره! یکی از کله گنده های صنعت باشی و یکی از برترین عناوین تاریخ صنعت گیمینگ رو تجربه نکرده باشی!میون حرفاتون، نظر کاربلدترین و بهترین مدیر تاریخ PS رو هم ببینیم...
View attachment 358970
.
.
پ ن: بیخود نیست پلی استیشن تنوع ژانریش در گذشته فاجعه تمام بوده...(خصلت یکسری بازیا طولانی بودن هست...)
حرفش کاملا درسته خود منم دیگه بازیا اوپن ورلد و طولانی کنار گذاشتم و بازی نمیکنم صنعت گیم باید برگرده به بازیا 10 ساعت ابر شاهکار اگر بازی به حد کافی خوب باشه تا 100 ها بار دراینده بازی میشه و همیشه زنده میمونهمیون حرفاتون، نظر کاربلدترین و بهترین مدیر تاریخ PS رو هم ببینیم...
View attachment 358970
.
.
پ ن: بیخود نیست پلی استیشن تنوع ژانریش در گذشته فاجعه تمام بوده...(خصلت یکسری بازیا طولانی بودن هست...)
خب شما حرفهاش رو به جهان بازهای یوبیسافتی گرفتی.حرفش کاملا درسته خود منم دیگه بازیا اوپن ورلد و طولانی کنار گذاشتم و بازی نمیکنم صنعت گیم باید برگرده به بازیا 10 ساعت ابر شاهکار اگر بازی به حد کافی خوب باشه تا 100 ها بار دراینده بازی میشه و همیشه زنده میمونه
یه زمان کل صنعت گیم 2 تا دونه بازی اوپن ورلد بود و ارزش وقت گذاشتن داشت نه وقتی که از هر 10 بازی 9 تاش اوپن ورلد و هرکدوم 100 ساعت کار تکراری و تو مپ دور خودت چرخیدن ماموریت های تکراری !
این صحنه برای من بهترین بخش نسل قبل بود...البته یک سکانسی داره Gow 2018 که جز خفن ترین و احساسی ترین چیزایی بوده که تو دنیای گیم تجربه کردم . چون اسپویل میشه نمیگم ولی در مورد یک آیتم صحبت میکنم اینکه چطوری اونو تا قبل عرضه بازی مخفی نگه داشته بودن بماند ، از نظر دیالوگ و کارگردانی اون سکانس یه چیزی ورای گیمینگ بود اصلا .
خیلی زیاد.بنظرم بنده خدا مثال بدی زد، ولی حرف درستی میزنه. چندتا بازی درست و حسابی طولانی مثل RDR2 داریم؟