تنها چیزی که بزرگتر از خرید FromSoftware توسط سونی است، خرید Valve یا Nintendo خواهد بود
مایک یبارا، مدیر سابق شرکت بلیزارد، خرید احتمالی شرکت مادر فرام سافتور، یعنی کادوکاوا، توسط سونی را "احتمالاً یکی از دو خرید برتر در صنعت بازیهای ویدیویی در 15 سال گذشته یا حتی تاریخ" می داند. تنها معامله دیگری که به ذهن او می رسد، خرید ۲.۵ میلیارد دلاری ماینکرفت توسط مایکروسافت است.
یبارا شرکت فرام سافتور بسیار تحسین کرد و گفت: "این شرکت باورنکردنی است - بازی هایی را با سرعتی بالا منتشر می کند که همگی AAA و حماسی هستند. سابقه آنها فوق العاده است." فرام سافتور به همین دلیل در سال های اخیر به استودیوی مورد علاقه من تبدیل شده است. هیچ استودیویی وجود ندارد که به طور مداوم آثار هنری و ارزشمند سال را منتشر کند.
این بیشتر به درد بازیهای قدیمی میخوره تا بازیهای جدید.
بازیهای جدید حتی RPGهای به اصطلاح هاردکورش یه ویپوینت که نصف صفحه رو پر میکنه و از کیلومترها عقب تر مشخصه دارن که یه وقت نکنه پلیر وقتش گرفته بشه و نتونه هدف رو پیدا کنه.
کنارش شخصیتهای بازی به شیزوفرنی دچار شدن که هنوز پلیر پازل رو ندیده یا به محل درست نرسیده بهش میگه که باید چی کار کنه.
جز چندتا استودیوی AAA ساز مابقی همه اینطورن.
یا اینکه استودیوی ایندیساز باشن که هنوز با دل و قلبشون بازی میسازن و تیم مارکتینگی ندارن که براشون تعیین تکلیف کنه.
دقیقا مشکل من با بعضی بازی های جدید همینه، بابا بزار من وارد محیط بشم، یه نگاه به دور و اطرافم بندازم، بعد اگه پیدا نکردم ازت نظر میخوام، نه اینکه بری وایسی جلوی پازل و بگی بیا فلان کار رو بکنیم
دقیقا مشکل من با بعضی بازی های جدید همینه، بابا بزار من وارد محیط بشم، یه نگاه به دور و اطرافم بندازم، بعد اگه پیدا نکردم ازت نظر میخوام، نه اینکه بری وایسی جلوی پازل و بگی بیا فلان کار رو بکنیم
فکر کنم از تنظیمات میشد hint های پازلها رو کلا خاموش کنی درجه سختی جداگانه دارن پازلها میتونی بزاری رو آخرین درجه درست میشه هم لارا حرف دیگه نمیزنه هم تو survival vision دیگه چیزی highlight نمیشه