سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
بیخیال بابا
من واقعا نمیتونم قبول کنم به خاطر ویو یه DLC و یه بازی مید چینی و یه بازی کارتی نامزد شدن ولی Like a Dragon 8 نشده

بازی کارتی این رو میگی؟ :دی
بابا حاجی نگو این حرف رو
من خودم وقت نکردم بازی کنم
ولی احدی نبوده که دور و ور من بالاترو زده باشه و به دولوپرهاش سجده نکرده باشه از بس اعتیادآوره ساختارش ^:)^

1732026673577.png
 
بازی کارتی این رو میگی؟ :دی
بابا حاجی نگو این حرف رو
من خودم وقت نکردم بازی کنم
ولی احدی نبوده که دور و ور من بالاترو زده باشه و به دولوپرهاش سجده نکرده باشه از بس اعتیادآوره ساختارش ^:)^

View attachment 357271
نمرات خیلی بازیای دیگه هم که نامزد نشدن در همین حد یا نزدیک بود
 
بازی کارتی این رو میگی؟ :دی
بابا حاجی نگو این حرف رو
من خودم وقت نکردم بازی کنم
ولی احدی نبوده که دور و ور من بالاترو زده باشه و به دولوپرهاش سجده نکرده باشه از بس اعتیادآوره ساختارش ^:)^

View attachment 357271
بهش نگو که بازیش 150 مگه:دی
 
  • Smile
Reactions: PsychoX and Rohshen
واقعا مشخصه وقتی یکی از گرافیک یک بازی ایراد می گیره، اصلا منظورش گرافیک هنری نیست! و فقط بحث فنی مورد بحث هست! حالا فرام باز خوبه، اونطرف اتلوس رو داریم که در عین شاهکار بودن بخش هنری بازی، دو نسل کاملا عقب هستند

اتفاقا باید انتقاد کرد، شدیدام باید انتقاد کرد! اصلا اصلا اصلا گرافیک فنی مهم نیست! ولی انتظار بنچمارک هم کسی نداره، صرفا فقط در حد استاندارد اون نسل باشه

IMG_20241119_205830.png IMG_20241119_205750.jpg IMG_20241119_205755.jpg
قشنگ ربط اینکه یک بازی تو بخش هنری خوبه، پس باید دهنمون رو بدوزیم همین بالاس، زنوبلید ها یکی از بهترین و چشم نوازترین دنیاهارو از نظر هنری داره، کنارش تو فرست پارتی های نینتندو اینا بنچمارکم هستند!

اونطرف gamefreak هر اشغالی رو عرضه کرد، کسی انتقاد نکرد، میلیونی فروش رفت، و الان اینطوری دهن کجی به مخاطبشون می کنه(البته تو بحث پوکمون مقصر نینتندو نیست، پوکمون کمپانی سه مالک داره، که نینتندو یکیش هست، و خوده gamefreak یکی از مالکاس، برا همین نینتندو کنترل کامل رو این فرچایز نداره!)
یا اصلا عنوانی مثل Dead Space تمرکز خالص رو ویژوال داره، ولی گرافیک هنریش آیا بده؟!
.
.
بله یک زمانی یک بازی دو بعدی هست، یا پیکسل آرتی هست، یا کلا هنر خالص دست هست، تمام بحث فنی خلاصه میشه رو بحث اینکه مکانیک های گیمپلی در مجموع کار کنند، ولی وقتی یک بازی سه بعدی میشه، سندباکس و OW میشه، دقیقا بحث های فنی به چشم میاد


ما از کانسپت ارتیست های فرام کمال تشکر رو داریم ولی همینا که کد های بخش فنی رو نمی زنن که:دی یک بازی در سطح AAA کلی ارتیست داره، مثلا گوریلا برا خوده صرفا تکسچر سنگ آدم استخدام کرده:دی یا کلا اون کانسپت ارتیستی که دو بعدی کار تحویل میده، لزوما اون ارتیستی نیست که کارش سه بعدی هست، حالا کلی استدیو های AAA یک موقعیت شغلی دارن به اسم surface artist... در کل خواستم بگم منکر آرتیستای خوب فرام نمیشیم، ولی هر چیزی جای خودش باید مورد نقد یا تحسین قرار بگیره!
 
الدن رینگ اگه نخواید پولیگان هاش رو بشمرید و روی ری تریسینگ اش زوم کنید، از هر ده قدم، یه قدمش شبیه تابلو نقاشیه جدا :دی
واسه پلیرهای سوییچ که با فجایعی مثل Deadly Premonition 2 و پوکمون حال میکنن و کنار میان معلومه الدن رینگو ببینن فکر میکنن آواتاره :D

==================
من به شخصه با گرافیک ریلستیک مثل هلبلید که به طور کل اصلا مخالفم چون تو طولانی مدت که بازی کنم سردرد و چشم درد میگیرم چون آبجکتای تعامل پذیر رو تو محیط نمیتونم تشخیص بدم. ولی واقعا چطور میشه منکر اهمیت گرافیک فنی تو بازیا شد؟ همین fable که در حال ساخته نصف زیباییش سر گرافیک فنیشه.
حالا همه اینا رو بیخیال ولی دیگه با این گرافیک شخمی چرا پرفورمنس انقدر داغونه. دیگه حداقل انتظار آدم اینه که به نسبت گرافیکش منابع طلب کنه.

کلا این صحبتای بازی گرافیک میخواد چیکار و اینا فکر میکنم سر بازیای بتسدا به عنوان فکت مطرح شد که الان رسیدیم به نقطه ای که تو سال 2024 و دوران SSD های فوق پرسرعت یه بازی ازشون منتشر شده که وارد ساختمون بخوای بشی باید پشت لودینگ بمونی.
 
گرافیک الدن که خیلی شاهکاره ، اما مساله اینه برای من bloodborne مثلا یکی از بهترین گرافیک ها در نسل 8 بود ، انگاری فیلم سینمایی بود ، نمیشه گفت FS نمیتونه گرافیک خوب بسازه اتفاقا کارشم خوب بلده

فکر میکنم عمده کارهای فنی Bloodborne رو سونی ژاپن انجام داده بوده.
 
گرافیک الدن که خیلی شاهکاره ، اما مساله اینه برای من bloodborne مثلا یکی از بهترین گرافیک ها در نسل 8 بود ، انگاری فیلم سینمایی بود ، نمیشه گفت FS نمیتونه گرافیک خوب بسازه اتفاقا کارشم خوب بلده
درست ولی شما یه لحظه فکر کن الدن رینگ گرافیکی در حد demon souls remake داشت.
بلادبورن هم اون موقع گرافیک خیلی بالایی داشت و تنها علتش دَدی پولدارش بود (سونی)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or