Multi Platform Exodus

سازنده
Archetype Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
Screenshot 2023-12-08 190554.jpg
عنوان Exodus اولین بازی استودیو جدید Archetype هست که توسط اعضای سابق بایوور و ناتی داگ تاسیس شده است.
--------------------------------------------
سازنده: Archetype Entertainment
ناشر: Wizards of the Coast
تاریخ عرضه: نامشخص
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • بازی RPG علمی-تخیلی به همراه المانهای اتساع زمان است.​
  • سفینه، Companion ها در بازی حضور دارند و داستان به روشهای مختلفی میتوان پیش برد.​
  • Companion ها یونیک هستند و داستانهای خود را دارند و میتوانید با آنها وارد رومانس شوید.​
  • بیگانگان فضایی در بازی حضور دارند و میتوانید با تمدن و فرهنگ آنها آشنا شوید.​
  • بازی به کارگردانی James Ohlen که بیش از 20 سال در بایوور بوده با سابقه کار روی عناوین قدیمی همچون بالدورز گیت و دراگون ایج اریجینز.​
  • داستان بازی توسط Drew Karpyshyn نویسنده‌ای که روی داستان تریلوژی مس افکت کار میکرده است.​
  • بازی یک اثر کاملا AAA هست.​
تصاویر
--------------------

Screenshot 2023-12-08 190719.png Screenshot 2023-12-08 190646.png Screenshot 2023-12-08 190706.png Screenshot 2023-12-08 190748.png GAzPAZoW8AAxO55.jpg GAzQYV6WYAAGivK.jpg

تریلر(ها)
--------------------

 
آخرین ویرایش:
سوال و جواب جدید از سازنده ها که پاسخ میدن:


=========
  • ازشون در مورد تاثیر انتخابها میپرسن که میگن خیلی تاثیر داره و حتی میتونه دومینو وار روی اتفاقات آینده بازی و حتی روابطی که برقرار میکنین تاثیر بزاره.

  • در مورد ارتباط داستانی بازی نسبت به کتاب Exodus :The Archmedes Engine سوال میشه که جواب دادن با اینکه دنیای هردو یکسانه ولی بازی تو دوره دیگه ای اتفاق میفته که انسانها مرعوب نژاد Celestials نیستن و اتفاقا حاکم این دنیا انسانها هستن.
    ( توضیح از خودم: دوره ای که کتاب از لحاظ داستانی روایت میکنه یک قرن بعد از اتفاقات بازی رو پوشش میده و کرکترهای بازی در اون وجود ندارن و حتی تو یک کهکشان دیگه روایت میشه. در واقع انتظار میره ما شاهد این باشیم که چطور نسل انسانها به مرور رو به ضعف و زوال میره و نژاد رقیب چطور قدرت میگیره و ما چطور به جنگ اونها میریم. یک ایده خیلی عالی برای خلق یک سه گانه جذاب).

  • در مورد زمان انتشار تریلر گیم پلی سوال شد که گفتن به زودی (به نظرم با این شرایط احتمالا تو گیم آواردز شاید)

  • در مورد انتخاب شخصیت و شکل دادن صفات اون حین بازی توسط پلیر سوال شده که جواب دادن ما شیوه ای که باهاش قبلا مس افکت رو ساختیم تو این بازی هم پیش گرفتیم و برای همین کرکتر اصلی ما تو بازی از قبل دارای صفات و شخصیتی هست که بتونیم باهاش داستان خودمون رو تعریف کنیم.
    بنابراین شخصیت اصلی تو بازی مثل کاپتان شپرد یک شخصیت شناخته شده با رفتار و صفات مشخصه و بنابر این یه آدم گمنام نیست.

  • یکی از ویژگیهای بازی اتساع زمان یا Time dilation هست و ازشون سوال میشه تو این پرش های زمانی آیا اسلحه ها و تجهیزات کرکترها هم دچار تغییرات ، زوال یا تاریخ گذشته میشن که جواب میدن نه ولی حین اون چون زمان برای این گروه ممکنه با سرعت بیشتری به نسبت مردم روی زمین یا جاهای دیگه سپری بشه و به نوعی به آینده های متفاوتی دسترسی پیدا کنن ، میتونن از پیشرفت تکنولوژی استفاده کنن و اسلحه ها و ابزار خودشون رو به روز کنن.
    همینطور حین ماموریتها میتونن یکسری آرتیفکتها رو پیدا کنن که میتونه این روند رو سرعت بخشه. (اینها آرتیفکتها در واقع ابزار مورد استفاده برای سیستم پیشرفت کرکتر و... تو بازیه.)

  • در مورد شخصیت CC Orlev که بازیگر محبوب Matthew McConaughey اون رو صداگذاری کرده سوال شد که پاسخ مستقیمی ندادن ولی گفتن که نقش خیلی مهمی تو بازی داره و با اشاره به اون جمله آخر در تریلر معرفی بازی که متیو گفته بود:
    Yesterday , today and tomorrow و اینکه میتونه نکته مهمی درش نهفته باشه پاسخشون رو تموم کردن!

  • سوال شد که نمای دوربین بازی اول شخصه یا سوم شخص که جواب دادن بازی کاملا سوم شخصه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or