سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
Shinji Mikami خالق رزیدنت ایول 4، در مصاحبه ای توضیح داده که چه چیزی باعث میشه یک ریمیک، خوب از آب دربیاد.
او گفته:
"فکر میکنم مهمترین نکته در مورد یک ریمیک خوب، داشتن درک جامع و اصولی از آن چیزی است که باعث شد نسخه اصلی به موفقیت برسد"
"همه چیز باید از پایه ساخته شود. از مثال ها میتوان به ریمیک های کپکام(سری رزیدنت ایول) اشاره کرد"

خود او ریمیک رزیدنت 4 رو بازی و تیم سازنده رو ستایش کرده. معتقده ریمیک رزیدنت 4 خیلی خوب ساخته شد. از جزئیات مبارزات خیلی خوشش اومده. به عنوان مثال زمان بندی بین نشانه گیری و شلیک که در نسخه اصلی به خوبی بالانس شده بود تا هیجان رو منتقل کنه. او میگه تیم سازنده در نسخه ریمیک، درک خیلی خوبی از این قابلیت نشان دادن.

Mikami با تواضع خاصی میگه:
"مورد دیگری که به نظر من خیلی خوب انجام شد این است که آنها سناریوی نصفه و نیمه ای را که در مدت دو هفته نوشتم، بسیار خوب بهینه کرده و به نحو برجسته ای به کار گرفتند. نشان دادند که شخصیت ها و روابط و تعاملات بین آنها را به خوبی درک کرده اند. نه تنها سناریو، بلکه جزئیات دیالوگ ها را هم به بهترین شکل بهینه کردند".

پ.ن: در بخشی از صحبت هاش میگه بیشتر ترجیح میداد عنوان Killer7 رو ریمیک کنه تا اینکه مشغول ریمستر کردن Shadows of the Damned باشه.


Shinji.jpg

Resident Evil 4’s Creator Explains What Makes a Good Remake - IGN
 
اصلا و ابدا با این قضیه که گرافیک کارتونی سقفی داره و اینا الان مثلا تهشن، موافق نیستم!

تو همین ژاپنیا مثلا بازی های انیمه ای رو ببین، ته با شعورشون میشه گرافیک سری ناروتو و کیمیتسو CC2 (که همونم AA مثلا بس تو دیوار بود:-" )

برو بزارشون کنار Arena Fightingهای دیگه...
بقیه حتی شعور انتخاب آرت استایل درست رو ندارن! :D

نه فقط اینا، 99% بازی هاشون محیط های به شدت بی روح و بی هویت دارن! :D
خیلییی زور بزنند طراحی کاراکترا رو اوکی در بیارن، در و دیوار و کوه و جنگل و تپه.... نابود! یعنی واقعا انگار PS2 ...

حالا این متافور رو نزدم من، ولی نمایش هاش واقعا گرافیک کثیفی داشت! انگار همون PS2~PS3 :دی
خیر سرشون اینا مثلا جزو معروف و پولدارای ژاپنند! بقیه بازی های کوچیک که...

تو انیمیشن کاراکترها و کلا پرزنتیشن بازی هاشونم همینند...
بیشوخی این چند ساله میدیدی فلان بازی GAAS چینی از رو فلان IP ژاپنی داره ساخته میشه (و یا بازی اورجینال) قشنگ حتی تفاوت بین GAASهای چینی و ژاپنی هم مشخص بود:دی

مثلا Nanatsu mo Taizaiه موبایل(نمیدونم اومد تهش یا نه)، خیلی چشم نوازتر از اون Arena Fighting ژاپنی بود:-"

بیشوخی چین و کره به نظرم اگر تو بازار بازی های کنسولی فعال تر بشن، راحت میتونند جای بازی های کوچیکتر و غیر IPهای معروف و قدیمی ژاپنی رو تو بازار جهانی بگیرن:-"
این پستتو خیلی وقت بود میخواستم ج بدم انقدر این دوران بزرگسالی سرمون شلوغه:دی
به هر حال باید به راه راست هدایتت کنم:دی

ببین اصولا گرافیک سل شید و کارتونی اگه با رئال قاطی نباشه خدایی یه سقفی داره
اون چیزایی که دیدی مثل یه تیلز جدید بود ماکان (آواتار ناروتو نه اون ماکان) گذاشت گرافیک رئال هم قاطیشون دارن

اما،
زلدا هم سل شید بود ولی جهانش واقعا غنی بود کلی داستان و ایونت رندم میدیدی
از این لحاظ میتونن مانور بدن و بعضا کم کاری شاید کنن

متافور هم جزو مقدسات هست باید دست اتلوس رو بوسید کنسلش نکرد گرافیکش کثیفه چیه بابا:| سر همین مزخرفات خود من خودمو از کنسولی به اسم DS محروم کردم
یا PSP که داشتم هم کرایسیس کور ریخته بودم اوایل هم ژاندارک، ژاندارک رو سر گرافیک همون اول دراپ کردم

درمورد کره و چینم ده ها سال مونده تو‌ گیم به ژاپن برسن، برسن هم باز من و تو مشتری بازی ژاپنی هستیم خاطر جمع باش.

من برام داستان و شخصیت پردازی اینا مهمه اصلا طالب دیدن جاهای مختلف ژاپن و فرهنگش و غیره و غیره م، یاکوزا پرسونا و... رو برای همین چیزا بازی میکنم
 
  • Like
Reactions: tboy2022
این پستتو خیلی وقت بود میخواستم ج بدم انقدر این دوران بزرگسالی سرمون شلوغه:دی
به هر حال باید به راه راست هدایتت کنم:دی

ببین اصولا گرافیک سل شید و کارتونی اگه با رئال قاطی نباشه خدایی یه سقفی داره
اون چیزایی که دیدی مثل یه تیلز جدید بود ماکان (آواتار ناروتو نه اون ماکان) گذاشت گرافیک رئال هم قاطیشون دارن

اما،
زلدا هم سل شید بود ولی جهانش واقعا غنی بود کلی داستان و ایونت رندم میدیدی
از این لحاظ میتونن مانور بدن و بعضا کم کاری شاید کنن

متافور هم جزو مقدسات هست باید دست اتلوس رو بوسید کنسلش نکرد گرافیکش کثیفه چیه بابا:| سر همین مزخرفات خود من خودمو از کنسولی به اسم DS محروم کردم
یا PSP که داشتم هم کرایسیس کور ریخته بودم اوایل هم ژاندارک، ژاندارک رو سر گرافیک همون اول دراپ کردم

درمورد کره و چینم ده ها سال مونده تو‌ گیم به ژاپن برسن، برسن هم باز من و تو مشتری بازی ژاپنی هستیم خاطر جمع باش.

من برام داستان و شخصیت پردازی اینا مهمه اصلا طالب دیدن جاهای مختلف ژاپن و فرهنگش و غیره و غیره م، یاکوزا پرسونا و... رو برای همین چیزا بازی میکنم
بحث ها رو قاطی کردی:دی

اینکه DS بازی خوب داشته، خلاقیت تو زلدا دلشتن بسیاااار ، داستان و شخصیت پردازی و فرهنگ و ... ژاپن جذابه یک بحثه

اینکه از نظر تکنیکی به شدت تو دیوارن اکثرا یک بحث دیگه ست! :D

بله کره و چین هنوز مونده برسن به ژاپن، چون این صنعت براشون تازگی داره، و یا تا چند وقت قبل به یک سری سبک خاص محدود بودن
اما صنعتشون رو دارن گسترش میدن

در مورد سقف گرافیک هم که کلا به نتیجه خاصی نمیرسیم:دی
ولی خوب، هنوز نظرم اینه که به سقفش نرسیدیم
و حتی اگر رسیده باشیم در مجموع 10تا بازی با گرافیک کارتونی(!) خفن که به سقفش رسیده باشن نداریم:دی
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Cait Sith
بحث ها رو قاطی کردی:دی

اینکه DS بازی خوب داشته، خلاقیت تو زلدا دلشتن بسیاااار ، داستان و شخصیت پردازی و فرهنگ و ... ژاپن جذابه یک بحثه

اینکه از نظر تکنیکی به شدت تو دیوارن اکثرا یک بحث دیگه ست! :D

بله کره و چین هنوز مونده برسن به ژاپن، چون این صنعت براشون تازگی داره، و یا تا چند وقت قبل به یک سری سبک خاص محدود بودن
اما صنعتشون رو دارن گسترش میدن

در مورد سقف گرافیک هم که کلا به نتیجه خاصی نمیرسیم:دی
ولی خوب، هنوز نظرم اینه که به سقفش نرسیدیم
و حتی اگر رسیده باشیم در مجموع 10تا بازی با گرافیک کارتونی(!) خفن که به سقفش رسیده باشن نداریم:دی
به سقفش رسیدیم ولی اینطور نیست که مثل گرافیک واقع گرایانه همه استودیو ها بتونن به سقفش برسن چون بیشتر برمیگرده به مهارت انیماتور و وقت و هزینه ای که استودیو ها میتونن صرف کنن. واسه همینه که بازیایی که بهترین گرافیک انیمه ای رو دارن بازی فایتینگ هستن که در کنار چند تا کاتسین چند ثانیه ای دوربین فیکس دارن و انیمیشن ها برای یه زاویه دوربین خاص درست میشن
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
خیلیا تو سایت از مصرف اینترنت کالاف نالانن ولی شرکتها خوشحالن
Black Ops 6 Drives Biggest Ever UK Gaming Traffic on EE and BT Network
شرکت ee اعلام کرده که بلک اپس 6 بیشترین مصرف داده رو در بریتانیا در صنعت گیم در زمان لانچ بازی، به خود اختصاص داده است
همچنین اعلام کرد که مصرف کاربران ایکس باکس نسبت به هفته گذشته 144 درصد افزایش داشته است. این آمار برای 21 اکتبر هست و زمان آغاز پریلود بازی می باشد.
اگه کسی بریتانیا هست این باندلهای کنسولاست، خوش قیمته
PlayStation 5 Slim Bundles


  • PlayStation®5 Slim and physical copy of Call of Duty®: Black Ops 6 (Cross-Gen Edition): £10 upfront, with a monthly cost of £48 per month for 11-months
  • PlayStation®5 Slim and physical copy of Call of Duty®: Black Ops 6 (Cross-Gen Edition): £10 upfront, with a monthly cost of £30 per month for 24-months and comes with: (Save £345). This bundle also includes EE Gamer and Video Data Pass and a 2-year PlayStation®Plus Premium subscription

Xbox Bundles


  • Xbox Series X and physical copy of Call of Duty®: Black Ops 6 (Cross-Gen Edition): £15 upfront, with a monthly cost of £48 per month for 11-months
  • Xbox Series S 1TB Digital Edition and digital edition of Call of Duty®: Black Ops 6 (via Xbox Game Pass Ultimate): £10 upfront, with a monthly cost of £21 per month for 24 months (Save £380)
  • Xbox Series X 1TB Digital Edition and Call of Duty®: Black Ops 6 (via Xbox Game Pass Ultimate): £10 upfront, with a monthly cost of £29 per month for 24 months (Save £559)
در مورد باندل ایکس باکس مثل اینکه ووچر 70 پوندی دا ده میشه که کالاف رو به نسخه والت آپگرید کنن.
________
در مورد پلیر همزمان بازی بلک اپس 6
تمام نسخه های کالاف در استیم بصورت dlc برای کالاف پایه عرضه میشن ولی
در زمان عرضه کالاف وارزون 2 رکورد 491 هزار زده شد
بلک اپس 6 امروز 306 هزار رو زد
مدرن وارفیر 2 بود 263 هزار
و وارفیر 3 هم 190 هزار
_______
چون بخشی از اینها پلیرهای نسخه قبل هستن، آمار دقیق نیست
 
آخرین ویرایش:
Stunning Red Dead Redemption Reality Redemption Visual Overhaul Mod To Launch Soon on PC
سازندگان ماد rdr reality گفتند که ظرف حداکثر یک هفته، این ماد رو برای pc منتشر میکنند. این ماد قبلا بر روی سوییچ هم عرضه شده بود

02-1456x819.jpg

______
سازده میگه فایلای بازی همون فایلای سوییچ و ps4 هست و میتونید با نصب نسخه 2.6 مادش برای سوییچ
و جایگزینی فایل fragments.rpf با نسخه pc بازی رو اجرا کنید.
 
- یکی از پروژه هایی فرام‌ سافتور با اسم رمز CL که از قبل از عرضه دی ال سی الدن رینگ در حال توسعه بوده، احتمالا بازی جدید و بعدی این استودیو باشه.

Screenshot_۲۰۲۴-۱۰-۳۰-۰۹-۴۶-۰۲-۱۷۶-edit_com.brave.browser.jpg


- Koei Tecmo اعلام کرد قصد داره دو عنوان AAA که هر کدوم حداقل 5 میلیون نسخه بفروشند تا سه سال آینده عرضه کنند. اونها همچنین قصد دارند 4 عنوان دیگر رو با فروش حداقل 2 میلیون نسخه در طول همین مدت زمان عرضه کنند. اونها انتظار دارند با این برنامه تا اونموقع جز 10 شرکت برتر جهان در زمینه سرگرمی های دیجیتال باشند.

Screenshot_۲۰۲۴-۱۰-۳۰-۱۵-۳۲-۲۹-۶۲۹-edit_com.twitter.android.jpg
 
- Koei Tecmo اعلام کرد قصد داره دو عنوان AAA که هر کدوم حداقل 5 میلیون نسخه بفروشند تا سه سال آینده عرضه کنند. اونها همچنین قصد دارند 4 عنوان دیگر رو با فروش حداقل 2 میلیون نسخه در طول همین مدت زمان عرضه کنند. اونها انتظار دارند با این برنامه تا اونموقع جز 10 شرکت برتر جهان در زمینه سرگرمی های دیجیتال باشند.
اولین کار اینه که انجین فسیلتون رو بندازین دور یا به روزش کنین.
جزو 10 کمپانی برتر بودن با انجین و ابزارهای 12-10 سال پیش جور در نمیاد.
انجین بتسدا که برای دوره نئاندرتالهاست از مال اینها به روزتره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or