PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
باو من کجا هیتر بازی بودم؟:دی کلا یه نمایش شخمی داشت تو سوپ سونی ممکنه چهارتا فحش به اون تریلر داده باشم:دی و یه انتقاد کلی به انیمیشن های بازی داشتم که هنوزم هست و به نظرم بزرگ ترین ایراد بازیه.
قبول دارم که انیمیشن‌های بازی قابل بحث هستند :D. ولی خب قبلاً هم اینجا گفتم که اون تریلر متاسفانه از بیلد اولیه و قدیمی بازی بود و بلوبر هم وظیفه ادیت تریلر برعهده بخش بازاریابی کونامی گذاشته بود که متاسفانه اونا هم در بخش صداگذاری و ادیت کلی تریلر گند زدند :D.
اما در مورد نوع طراحی انیمیشن‌های جیمز و دشمنان بازی توضیح و پیش‌زمینه داستانی وجود داره و نمی‌تونیم به طور کلی انیمیشن‌های بازی سوال ببریم.
تنها نکته آزار دهنده برای من در رابطه با انیمیشن‌های بازی، انیمیشن دویدن ماریا بود :D.
در مجموع به نظرم انیمیشن های بازی باکیفیت و قابل قبول هستند و در بعضی موارد تحسین‌برانگیز :D.
اگر دوست داشتی یک روز باید در مورد دلیل نوع طراحی انیمیشن‌های دشمنان بازی در نسخه اوریجینال و ریمیک و نکات MIND-BLOWING که وجود داره بحث کنیم :>.
اما ریا نباشه الان دارم نیو گیم پلاس میرم که پلت کنم بازیو:دی
باو مگه دیشب داخل Labyrinth گیر نکرده بودی :D؟ از اون روشی که من گفتم استفاده کردی؟ اگر آره بازی بعدش آپدیت کردی :|؟
داشتن چیزی به اسم کرم:دی


ولی خوب اتوماتیک آپدیت میکنه و تازه کلی هم سیس امدن که این ورژن 1.4 کلی بازی رو از نظر پرفورمنسی بهتر میکنه و فولان و بهمان. کسی به مغزش خطور نمیکنه با آپدیت به بازی بلاکر اضافه کردن:دی بعد بگیم بلوبر شخمیه میشیم هیتر:دی
تفاوت ورژن یک بازی که فعلا فقط بر روی نسخه فیزیکی پلی‌استیشن در دسترس و مخصوصا ورژن 1.3، 1.4 بازی خیلی زیاد. از بهبود انیمیشن‌های بازی گرفته تا کلی تغییرات که در صداگذاری، نورپردازی، کات‌سین های بازی و پایان‌ها ایجاد کردند :D.
اگر بازی تمام کردی حتما این ویدئو نگاه کن؛
 
Screenshot 2024-10-23 171139.png
وجدانا تو این چهره, جلال و جبروتی میبینی؟ :D
واقعا این عکسه رو از کجا اوردی :))
خوبه واقعا، قشنگ بهترین شماره سایلنت هیل رو با خاک یکی کنید.
امیدوارم الان که داره گرد و خاک میخوابه دوستان غیرمتعصب متوجه غیرعادی بودن این اوضاع بشن بالاخره.
اصلا این شرایط محیرالعقوله از هر طرف نگاه کنید...

پ.ن:
شخصی که فیس جیمز نسخه ps2 رو ازش برداشتن ایشون هست، Guy Cihi :
sh.jpg
بحث بیشتر بیفایده هست... خواستید چهره جیمز ارجینال تو بازی اصلی هم سرچ کنید تو کیورد کلمه worst نباشه
این جیمز نسخه اصلی هست:
FaixSNzaMAErHKY.jpg

پ.ن2:
@Ali.jangi درود بر تو
 
آخرین ویرایش:
  • Sad
Reactions: Soul Of Cinder
خب بازی تموم کردم قبلا نظر داده بودم راجب بازی ولی الان خیلی خلاصه سریع نکات مثبت میگم برای من مثبت بودن و منفیای نکات هم تغییری نکردن برام مثل قبل:
بازی از لحاظ گرافیک خیلی خوب بود انیمشنا خوب بودن یکی از گرافیکی ترین بازیای عمرم طرف بودم ولی بنظرم این بازی روی پی سی تجربه بشه خیلی بهتره از پلی استیشن من کم افت فریم نداشتم روی پلی استیشن بنظرم روی پی سی یچیز دیگس...موسیقی بازی دوس داشتم خوب بود حالا بعضیا سر شوتینگ این موارد مشکل داشتن من اصلا مشکل نداشتم شوتینگم دوست داشتم ولی میل بازی برام خب جذابتر بود و بعد همه ی اینا بنظرم باید داستان بازیو بگم واقعا الانو میبینم با خودم میگم بیست سی سال پیش چه بازیایی با چه داستان هایی ساخته شده اون زمان واقعا باور نکردنیه داستان بازی به معنای واقعی عالیه عالی خیلی لذت بردم من اندینگمم leaving بود بقیه اندینگامو وقت و حوصله یارم نبود و یوتیوب بغل کردم در کل واقعا داستان از همه ی چیزا بیشتر دوست داشتم و احلق که میان میگن این بازی جز برترین بازیای تاریخه از لحاظ داستانی.و در اخر اتمسفر لول دیزاین و محیطای لعنتی بازی جزو چیزایی هستن که هیچوقت از ذهنم پاک نمیشه شهر سایلنت هیل واقعا منزجرکننده حال بهم زن زشت ولی اون جادویی که داره باعث میشه ادم هیچوقت این شهرو یادش نره دستمریزاد حالا بریم سر نکات منفی همچنان سر اینکه انمی ها از جلوم رد میشدن میرفتن قایم میشدن کی بپرن حلوم بترسوننم واقعا بدم میومد و واقعا خسرت میخورم اگر این مشکل توی بازی من نبود واقعا برام ترسناکترین بازی عمرم میشد و یاد قایم موشک بازی کردن با بچه های کوچیک افتادم نمیدونستن کجا قایم شن بعد جلوت میرفتن قایم میشدن انمی ها همچین حسیو برام داشتن. دستگاه رادیو بازی اشتباه بود کاش حذفش میکردن واقعا حس ترسناک بودن بازیو برام گرفت میدونم میشه خاموشش کرد ولی کاش نبود حدا از اون صداش وسط بازی وقتی حای شلوغ بودی با صدای انمی ها قاطی میشد یه بلبشویی میشد وسط بازی.تفنگ ها و وسایل میل بازی خیلی تنوعشون کم بود کاری با نیو کیم پلاس ندارم برای من دفعه اول رفتم واقعا تنوع کم بود.زاویه دوربین واقعا حاهای تنگ رو مخ میشد در برخورد با انمی.
در کل یکی از بهترین بازیای که کردم ولی شاهکار نبود برام مشکلاتش خیلی تو مخی بودن برام ولی واقعا یه تجربه جدید و تکرار نشدینه ابن شهر مخوف بنظرم.
هنوزم از لحاظ ترسناک بودن کلی بازی بنظرم بازیی مثل اوتلست نیومده...
 
داشتم یه نگاهی به آثار مختلف دنیای سایلنت هیل می‌کردم و دیدم یه فیلم جدید ازش ساخته شده با عنوان Return to Silent Hill که براساس همین بازی دوم هست. همه جا نوشتن ۲۰۲۴ اکران می‌شه و حتی مثلاً توی پوسترش تاریخ اکران رو همین امروز زده بودن، ولی توی فجازی خبری ازش نیست و یه جوری در گمنامی به سر می‌بره که بعید نیست رفته باشه تا سال بعد.
چه عکس بدی هم از کله‌هرمی انتخاب کردن و در نگاه اول، یه لحظه فکر کردم توی دستش یه کلت هست و نشونه گرفته برای تیراندازی! :دی

c60025_24vcasdsa.jpg


کارگردانش، همون کارگردان فیلم اول هست که شاید خیلی درجه یک نبود، ولی به نظرم بد هم نبود و توی اون دوران، جزو معدود فیلم-بازی‌های جالب به حساب می‌اومد. برعکس فیلم دوم که خزعبل محض بود و البته کارگردانش هم یکی دیگه بود.
در مورد بازیگرها، جرمی اروین نقش جیمز رو ایفا می‌کنه که اولین فیلمش War Horse از اسپیلبرگ بود. هانا امیلی اندرسن هم نقش مری رو برعهده داره و قبلاً توی فیلم‌هایی مثل Jigsaw بازی کرده بوده.

c60025_24v4ds.jpg


این وسط جالب‌ترین مورد به بازیگر نقش دخترک برمی‌گرده. اسمش ایوی تمپلتون هست و وقتی سرچ کردم، دیدم به شدت شبیه کاراکتر داخل بازیه! اندکی بیشتر سرچ کردم و فهمیدم خودشه و به طور مشترک هم توی فیلم بوده و هم بازی! :دی

c60025_24452.jpg


در مجموع امید زیادی به فیلم ندارم و احتمالاً انقدر کاراکترهای اضافه می‌چپونن توش که چیزی از اون اتمسفر ناب بازی باقی نمی‌مونه، ولی به هر حال کنجکاوم که ببینم چه کردن.
 
بعد از ۱۶ ساعت بازی تموم شد و چقدر حیف.
یکی از بهترین تجربیات مجددی بود که داشتم.
وقتی اولین بار سایلنت هیل دو رو بازی کردم هیچی از داستان نمیدونستم و محو اتمسفر و تریلرهای سی جی بازی شده بودم.
موزیک سایلنت هیل ۲ هنوزم که هنوزه گوش میدم.
در کل سایلنت هیل برای من مثل زندگی میمونه.
سایلنت هیل ۲ ریمیک رو به دو دلیل سریع رد نکردم.
اول اینکه حیف بود سریع تموم بشه. مگه هرچند وقت یک بار میشه یه نسخه خوب و با کیفیت از سایلنت هیل بازی کرد؟ آخرین بارش بر میگرده به پونزده سال پیش که اونم تکرار مجدد شماره های اولیه بود.
دوم اینکه اصلا نمیشد بیش از یکی دو ساعت بازی کرد بس که جو بازی روانی و مریض بود و بعدش آدم نیاز به ریکاوری داره.
موسیقی بازی مثل همون قدیم ها جادوی خودش رو داشت و گیم پلی بازی هم نسبت به قبل بهتر شده. معماها نه خیلی آسون بود و نه خیلی سخت و غیرمنطقی.
بلوبر یک سری تغییرات مثبت تو گیم پلی و معماها و داستان کلی ایجاد کرده که بنظرم کاملا بجا است.
قبل از انتشار بازی خیلی به کارشون شک داشتم مخصوصاً که چند بار سعی کردم مدیوم رو بازی کنم ولی از یه جایی به بعد خسته میشدم و میذاشتم کنار.
البته بنظرم در ایجاد این جو ترسناک نقش اکیرا یامائوکا و ماساهیرو ایتو رو نباید نادیده گرفت که به خوبی میشه تاثیر حضورشون رو در تک تک لحظات بازی احساس کرد.

یه تئوری دیگه هم هست که بنظرم خیلی جذابه.

به تئوری جذاب اینه که همونطور که سایلنت هیل دو برای ما ریمیک شده برای خود جیمز هم همه چی داره تکرار میشه.
مثلا افرادی که همون اوایل بازی کشته شدن دقیقاً لباس و ظاهر جیمز رو دارن.
1000089797.jpg 1000089796.jpg 1000089795.jpg
بازی برای من به راحتی ۹.۵ رو میگیره و اگه انیمیشن ها کمی بهتر بود و طراحی ماریا و آنجلا رو کمی بهتر میکردن قطعا ده کامل میگرفت.
مهمات هم البته یکم زیاد از حد داشتم و جز اوایل بازی بعدش اصلا تیر کم نیومد و از زندان به بعد دیگه کلا تیر میزدم چون اونقدر تیر داشتم که به هیچ عنوان به مشکل نمیخوردم و با این حال بازم بالای صد تا تیر و یه سیزده تا خون برام مونده بود.
 
قبول دارم که انیمیشن‌های بازی قابل بحث هستند :D. ولی خب قبلاً هم اینجا گفتم که اون تریلر متاسفانه از بیلد اولیه و قدیمی بازی بود و بلوبر هم وظیفه ادیت تریلر برعهده بخش بازاریابی کونامی گذاشته بود که متاسفانه اونا هم در بخش صداگذاری و ادیت کلی تریلر گند زدند :D.
اما در مورد نوع طراحی انیمیشن‌های جیمز و دشمنان بازی توضیح و پیش‌زمینه داستانی وجود داره و نمی‌تونیم به طور کلی انیمیشن‌های بازی سوال ببریم.
تنها نکته آزار دهنده برای من در رابطه با انیمیشن‌های بازی، انیمیشن دویدن ماریا بود :D.
در مجموع به نظرم انیمیشن های بازی باکیفیت و قابل قبول هستند و در بعضی موارد تحسین‌برانگیز :D.
اگر دوست داشتی یک روز باید در مورد دلیل نوع طراحی انیمیشن‌های دشمنان بازی در نسخه اوریجینال و ریمیک و نکات MIND-BLOWING که وجود داره بحث کنیم :.

من با انیمیشن های خود جیمز مشکل دارم. و مشکل اصلیم با کمبود انیمیشنه، تا اینکه آن چه هست بده. به نظر من تو ریمیک میتونستن با یه مقدار خوش سلیقگی، بدون اینکه چیزی رو تغییر بدن، حس و حال بازی رو بهتر کنن. مثلا تو صحنه ها تعقیب و گریز از دست پیرامد هد، میتونست انیمیشن جیمز تغییر کنه و یه چیز اکشن تر بشه، یا وقتی تو محیط های تاریک میره و خطر وجود داره ری اکشن بیشتری به محیط داشته باشه و حالت راه رفتنش تغییر کنه و ... کلا یکی از مولفه های اصلی گیم فیل در مبحث اتمسفر، ری اکشن کارکتر به محیطه. یعنی اون چیزی که حس اون محیط رو میرسونه، علاوه بر خود مود و اتمسفر فضایی (که نقطه قوت بازیه و شاهکاره) واکنش شخصیت اصلی به این دنیاست و از طریق این واکنش ها حس اصلی به پلیر منتقل میشه و به نظر این بعد بازی ضعیفه و بخصوص چون از حیث آرت خیلی خیلی خفنه، بیشتر ضعف های انیمیشن تو چشم میزنه.

باو مگه دیشب داخل Labyrinth گیر نکرده بودی :D؟ از اون روشی که من گفتم استفاده کردی؟ اگر آره بازی بعدش آپدیت کردی :|؟

تو پلی ترو دوم بودم:دی میخواستم پلت کنم، که بیخیال شدم، چون فهمیدم دوتا تروفی شخمی داره که یکیش تموم کردن زیر ده ساعته و یکی هم بدون استفاده از رایفل و اینا که من جفتش رو میس کردم:دی حوصله ندارم دیگه بازی کنم:دی

ولی آپدیت 1.005 هم امد و یحتمل باگ هارو فیکس کردن:دی
 
با کمبود انیمیشنه، تا اینکه آن چه هست بده. به نظر من تو ریمیک میتونستن با یه مقدار خوش سلیقگی، بدون اینکه چیزی رو تغییر بدن، حس و حال بازی رو بهتر کنن.
بیخیال کسی گوش نمیده، همه الان شکرگزار کونامی هم هستن لطف کرده گذاشته ریمیک شه این، حالا با هر تفاسیری که هست.
اگه دست استدیو حسابی بود و اون تغییرات مدنظر تو رو داشت به راحتی بین ۹۰ تا ۹۵ میورد...
ریمیک MGS3 هم منتظر باش همین داستان میشه ولو نمرات کمتری بگیره.

من فقط تعجبم از کپکام و اسکوئر انیکسه اینهمه وسواسی کار میکنن، n سال رو ریمیک رزیدنت ۲، اون یکی n سال رو ریمیک FF VII
وقتی مخاطب به متای ۸۰ هم راضیه چه کاریه خب.
 
بیخیال کسی گوش نمیده، همه الان شکرگزار کونامی هم هستن لطف کرده گذاشته ریمیک شه این، حالا با هر تفاسیری که هست.
اگه دست استدیو حسابی بود و اون تغییرات مدنظر تو رو داشت به راحتی بین ۹۰ تا ۹۵ میورد...
ریمیک MGS3 هم منتظر باش همین داستان میشه ولو نمرات کمتری بگیره.

من فقط تعجبم از کپکام و اسکوئر انیکسه اینهمه وسواسی کار میکنن، n سال رو ریمیک رزیدنت ۲، اون یکی n سال رو ریمیک FF VII
وقتی مخاطب به متای ۸۰ هم راضیه چه کاریه خب.

درسته، قطعا اگه جای بلوبر دست یه تیم بهتر بود، نتیجه بهتر میشد و به راحتی میتونست +90 بشه، اما این به معنا بد بودن نسخه فعلی نمیتونه باشه. به هر حال کونامی با کپکام و SE خیلی فرق داره، اصلی ترینشون نداشتن استدیو داخلی هست، چون مدت هاست تعطیل کرده تولید بازی های AAA و غیر اون فوتبال مسخره اش و یه سری بازی موبایل چیزی نداره. در نتیجه مجبور بوده به اوت سورس کردن و برای شروع هم عالی کار کردن. و به نظر من تو باز آفرینی اصلی ترین USP ـه SH یعنی اتمسفر خفن و وهم ناکش به بهترین شکل ممکن عمل کردن و در نتیجه SH2 یه بازی بسیار بسیار با کیفیته. این که یک قدم تا پرفکت شدن فاصله داره درسته، اما هم برای شروع کاملا قابل اغماضه، و هم اینکه به تجربه کلی بازی هیچ گونه آسیبی وارد نکرده.

ریمیک MGS3 هم اگه با همین کیفیت باشه واقعا عالیه و من یه نفر که هیچ اعتراضی ندارم. از کونامی هم اصلا انتظار یه +90 ندارم، یعنی درست تر اینکه فکر نمیکنم حتما باید +90 باشه تا ازش لذت ببرم. همین SH2 واقعا یکی از بهترین تجربه های این نسل من بود. انقدر با استرس بازی کردمش سه کیلو وزن کم کردم:دی امیدوارم باز SH های بیشتری رو ریمیک کنن، به نظر من اگه Silent Hill 1 رو با Shattered Memory ترکیب کنن و یه پکیج یکپارچه در بیارن خیلی خفن میشه، هرچند عمرا کونامی از این کارا نمیکنه:دی ولی قدر مسلم SH های بیشتری در پیش رو خواهیم داشت، منظورم ریمیکه، چون نسخه جدید که تایید شده، و امیدوارم اونجا کیفیت کار بهتر بشه و علاوه بر گرافیک و اتمسفر و صدا گزاری که اینجا پرفکته، به فکر انیمیشن و بهتر کردن کامبت بیفتن، چون خود بلوبر میگفت دغدغه فعلی ما کامبت و اکشنه و قطعا تو SH بعدی که ریمیک میکنن این قضیه نمود خودش رو نشون میده.
 
بیخیال کسی گوش نمیده، همه الان شکرگزار کونامی هم هستن لطف کرده گذاشته ریمیک شه این، حالا با هر تفاسیری که هست.
اگه دست استدیو حسابی بود و اون تغییرات مدنظر تو رو داشت به راحتی بین ۹۰ تا ۹۵ میورد...
ریمیک MGS3 هم منتظر باش همین داستان میشه ولو نمرات کمتری بگیره.

من فقط تعجبم از کپکام و اسکوئر انیکسه اینهمه وسواسی کار میکنن، n سال رو ریمیک رزیدنت ۲، اون یکی n سال رو ریمیک FF VII
وقتی مخاطب به متای ۸۰ هم راضیه چه کاریه خب.
من واقعا نگرانتم. این حرفها و صحبت ها از یک آدم نرمال نمیتونه باشه.
استودیو حسابی کجا بود؟ دوتاشو بگو که میدادن به اون بهتر عمل میکرد :))
به راحتی بین ۹۰ و ۹۵ ؟ خود نسخه اوریجینال ۸۹ بوده اونم ۲۲ سال پیش ...
در مورد پیش بینی نمرات mgs3 قبلا در افشانی و پیش بینی های نابت در مورد متای ۵۰ شدن سایلنت هیل ۲ رو دیدیم خواهشا دیگه پیش بینی نکن.
متای ۸۰ گرفته؟ ۸۶ رو ۸۰ میبینی؟ تا دو هفته پیش که میگفتی بلوبر بازی متای بالای ۵۰ نمیده. :))
حتی یک نفر غیر از تو نیست گفته باشه بازی بدی بوده ولی بازم از رو نمیری عجب آدمی هستی:))
 
من با انیمیشن های خود جیمز مشکل دارم. و مشکل اصلیم با کمبود انیمیشنه، تا اینکه آن چه هست بده. به نظر من تو ریمیک میتونستن با یه مقدار خوش سلیقگی، بدون اینکه چیزی رو تغییر بدن، حس و حال بازی رو بهتر کنن. مثلا تو صحنه ها تعقیب و گریز از دست پیرامد هد، میتونست انیمیشن جیمز تغییر کنه و یه چیز اکشن تر بشه، یا وقتی تو محیط های تاریک میره و خطر وجود داره ری اکشن بیشتری به محیط داشته باشه و حالت راه رفتنش تغییر کنه و ... کلا یکی از مولفه های اصلی گیم فیل در مبحث اتمسفر، ری اکشن کارکتر به محیطه. یعنی اون چیزی که حس اون محیط رو میرسونه، علاوه بر خود مود و اتمسفر فضایی (که نقطه قوت بازیه و شاهکاره) واکنش شخصیت اصلی به این دنیاست و از طریق این واکنش ها حس اصلی به پلیر منتقل میشه و به نظر این بعد بازی ضعیفه و بخصوص چون از حیث آرت خیلی خیلی خفنه، بیشتر ضعف های انیمیشن تو چشم میزنه.
این نکاتی که مطرح کردی همگی درست هستند ولی این‌طور هم نیست که به صورت کلی این امر در بازی وجود نداشته باشه :D.
از این دست واکنش‌های محیطی و احساسی تا حدودی می‌تونستیم در چهره و انیمیشن‌های فیزیک بدنی جیمز در هنگام مبارزه، تغییر نوع سلاح مبارزات یا زخمی شدن جیمز ببینیم.
اعضای استودیو استعداد و خوش سلیقه بودن خودشون با توجه به کوچکترین جزئیات مانند؛
ناخن‌های آنجلا
Ang_Fin_Na.jpg
یا حلقه‌ی ازدواج جیمز
Jam_Han_Rin.jpg
فریاد می‌زنند :D. من فکر می‌کنم اصلی‌ترین دلایل نکاتی که مطرح کردی نداشتن تجربه، تکنولوژی، منابع لازم و تا حدودی عدم بلوغ بخش کیفیت فنی استودیو است :D.


اما مشکلات قسمت تعقیب و گریز PH (انیمیشن آزار دهنده ماریا هم که من گفتم مربوط به همین قسمت :D) که اشاره کردی فراتر از این صحبت‌ها هست و من فکر می‌کنم خروجی کلی این قسمت قربانی وفاداری بیش از حد استودیو به اثر اصلی و درنتیجه نوشتن یک سناریوی بد برای وفادار باقی‌ماندن است :D.

به نظر من این قسمت باید به صورت کلی تغییر می‌کرد یا با سناریوی بهتری جایگزین می‌شد :-".
در ابتدای شروع این قسمت ماریا در کنار جیمز قرار داره ولی در هنگام آغاز صحنه تعقیب و گریز می‌بینیم که ماریا چندین متر جلوتر از جیمز در حال دویدن هست و ناگهان با دیدن آسانسور در یک کات‌سین می‌بینیم که ماریا چندین متر از جیمز عقب افتاده و باقی اتفاقات... (WTF) :D


در این قسمت استودیو با وجود کمی اکشن کردن و دادن قدرت تخریب موانع به PH، ارتباط مخاطب با جیمز و ماریا به دلیل طراحی بد و بازسازی سناریوی مشابه نسخه اوریجینال تا حدودی به نظرم قربانی کرد :D.


دلیل انیمیشن‌های سنگین جیمز و ماریا در این قسمت می‌تونه این موضوع هم باشه :D.

تو پلی ترو دوم بودم:دی میخواستم پلت کنم، که بیخیال شدم، چون فهمیدم دوتا تروفی شخمی داره که یکیش تموم کردن زیر ده ساعته و یکی هم بدون استفاده از رایفل و اینا که من جفتش رو میس کردم:دی حوصله ندارم دیگه بازی کنم:دی

ولی آپدیت 1.005 هم امد و یحتمل باگ هارو فیکس کردن:دی
باو داخل پلی ترو دوم که خیلی راحت‌تر که :D. در آغاز نیو گیم پلاس می‌تونی اره برقی بگیری و کلی عشق و حال کنی :>.
سخت‌ترین تروفی که نیاز به دقت داره به نظرم جمع‌آوری کالکتیبل‌ها و آیتم‌های مورد نیاز برای پایان‌ها هست :D.
 
خداوکیلی بیا لطف کن یه عکس از صفحه اول شناسنامت بذار

خیلی دلم میخواد بدونم مشکل از سن هست یا محل تولد .

ممکنه گواهی سلامت روان لازم باشه
IMG_20241026_170136_725.jpg

این بنده خدا رفته تاپیک p.t چیزی که ۷ سال یا بیشتر پیش من نوشتم رو برداشته ریپلای کرده که اینو بگه. یعنی خدایی پشم به تنم نموند یه لحظه احساس کردم یه استالکر افتاده دنبالم چند روز دیگه در خونم رو میزنه و میگه سایلنت هیل دو رو بازی نکن. چه حوصله ای داشته اصلا این تاپیک رو پیدا کرده. آدم تو اینترنت و مجازی چیزهایی میبینه که تو فیلم های هالیوود هم قفله.
 
واقعا این عکسه رو از کجا اوردی :))
خوبه واقعا، قشنگ بهترین شماره سایلنت هیل رو با خاک یکی کنید.
امیدوارم الان که داره گرد و خاک میخوابه دوستان غیرمتعصب متوجه غیرعادی بودن این اوضاع بشن بالاخره.
اصلا این شرایط محیرالعقوله از هر طرف نگاه کنید...

پ.ن:
شخصی که فیس جیمز نسخه ps2 رو ازش برداشتن ایشون هست، Guy Cihi :
View attachment 354643
بحث بیشتر بیفایده هست... خواستید چهره جیمز ارجینال تو بازی اصلی هم سرچ کنید تو کیورد کلمه worst نباشه
این جیمز نسخه اصلی هست:
View attachment 354649

پ.ن2:
@Ali.jangi درود بر تو
یه چیزی میگم ناراحت نشی...
قدیما خیلی فله ای و شخمی نمره میدادن به بازی ها و الان سخت گیر تر شدن.
در نتیجه نسخه اورجینال متای واقعی نداره و این نسخه ریمیک با متای 87 نشون میده که از ریمیکم بهتر هست :))

پ.ن: ستاد عصبانی کردن Cait Sith
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Jaw
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or