امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
بدترین نسخه 2 بود :D
چون حتی کارگردان اصلی بازی نساخته بودش
دقیقا سر همین قضیه سمتش نرفتن اما بهترین نسخه ش از لحاظ گیم پلی بود از همون اول تا اخرش اکشن بود و دیگه خبری از کارهای تکراری حوصله سر برش نبود حس بیگ ددی شدن هم جالب بود
من دارم مجدد روی سوییچ نسخه ریمستر شدش می رم
 
1723235883495.png
Dark Souls III:
شاید نظرم یکم آنپاپیولار باشه چون خیلیا این بازی رو بهترین تجربه سولزیشون میدونن.
بنظرم بازی تو یه سری موارد تو بالاترین سطح کارای فرام سافت بود اما تو یه سری موارد دیگه اصلا در اون سطح نبود.

نکات مثبت:
  • بهترین و به یادموندنی ترین باس هارو داشت، از طراحی خفن و پر ابهتشون گرفته تا مووست های پر تنوع.
  • پیشرفت قابل توجه گیمپلی/گرافیک و انیمیشنا به نسبت نسخه های قبل، Bloodborne و DSIII بنظرم پایه گذار سولز امروزی هستن و هنوز بنظرم جامپ بزرگی نداشتیم.
  • بالانس ترین باس هارو داشت از نظر چالش بر انگیز بودن، نه به قدری سخت بود که به بیلدهای عجیب متوصل شی نه خیلی آسون مثل دو نسخه قبلی، فقط کافی بود مووستاشونو یاد بگیری (البته به غیر باس آخر که First try زدمش نمیدونم چرا :دی)
  • بهترین باس فایت عمرم Slave Knight Gael بود، The nameless king هم در کنارش یکی از به یادموندنی ترین باسا بود.
  • موسیقی شاهکار، قطعا از این نظر جز بهترین کارای فرام سافت هست، مخصوصا فایت Slave knight gael که بنظرم بهترین باس موزیک رو داشت.
  • لول دیزاین قوی نیمه دوم و اتمسفر خفن.
  • DLC های با کیفیت که مثل همیشه بهترین باسای سری رو داشتن.
نکات منفی:
  • نیمه اول بازی از نظر لول دیزاین خیلی جذابیتی برام نداشت، Farron Lake شاید برام بدترین لول دیزاین تو کل سری دارک سولز بود، منی که حتی Blighttown رو مشکلی باهاش نداشتم طراحی گیج کننده و بدون خلاقیت این یکی آزارم میداد، Dark souls 3 تازه از Boreal Valley و Irithyll Dungeon برام شروع شد.
  • رنگ بندی خیلی تکراری در طول کل بازی! الان عکس محیطای بازی رو کنار هم بزاری تقریبا همشون از نظر تن رنگی یا حتی تایم شبانه روز مشابه هم هستن و اصلا تلاش نکردن یکم از اون دایره خارج بشن.
  • محیطا تنوع نسخه های قبلو نداره، برای مثال DS2 با اینکه لول دیزاینش اصلا در این حد نبود اما لولا واقعا پر تنوع بودن از محیطای سمی، مواد مذاب و قلعه تو غروب آفتاب و ... همه چی داشت داخلش.
  • دیفیکالتی محیطی بازی هم بنظرم میتونست بیشتر باشه، بدون احتساب باس ها میشه گفت ساده ترین دارک سولز بود.
  • Firelink Shrine این نسخه اصلا به اندازه Majula و Firelink Shrine اولی برام دوس داشتنی نبود، هرچقد دوس داشتم تو Majula زندگی کنم اینجا دوس داشتم فقط فرار کنم ازش :دی
  • پلتفورمینگ تقریبا وجود نداره در صورتی که تو نسخه قبلی بعضی جاها خیلی پررنگ میشد و جز بخشای مورد علاقم بود.
در کل تجربه خیلی خوبی بود اما Dark Souls 1 هنوز برام بهترین دارک سولز هست، همشونم با اختلاف یک سال بازی شده پس نوستالژی حرفی نداره برای گفتن این وسط :D

نمره کلی: 8.7/10
-----------

1723238909354.png
Hades II (Early Access)

موقع بازی کردن نسخه اول میگفتم خب این دیگه زیادی خفنه بعید میدونم حتی خودشونم بتونن چیزی بهتر از این تولید کنن، نهایت بتونن یه چیزی بسازن در حد همون که حس DLC رو بده.
باید بگم اشتباه میکردم، شما با همون 3-4 ساعت اول متوجه میشید که با یک عنوان قوی تر سر و کار دارید :D

بازی یه جوری ثانیه به ثانیه امکانات جدید میزنه تو صورتتون که حتی قبل اینکه کمی حس تکراری بودن بخواد بهتون دست بده میبینید معتاد این مکانیک جدید شدید!
هر دفعه که برمیگردی به لابی میگی خب بزار فلان چیز رو امتحان کنم.

من نسخه اولو تقریبا کلا با یکی از اسلحه ها میرفتم چون بقیشون جذابیت این یکی رو برام نداشت، اینجا برنامه کلا فرق میکرد برام! حداقل 3 تا از اسلحه ها برام بشدت جذاب بودن و میموندم با کدوم برم، هر دفعه سوییچ میکردم برا تنوع.
باس های بازی به اندازه کافی چالش برانگیز هستن و بشدت خلاقانه طراحی شدن، قطعا تا موقعی ریلیز نهایی بهتر هم خواهند شد.
بازی دو بخش داره و وقتی یکیشو تموم میکنی Credit رو میبینی و فک میکنی دیگه بازی رو تموم کردی میری اون یکی میبینی اون هم دنیای خودشو داره، با کلی انمی های جدید و باس های متفاوت.

از موسیقی نگم که بشدت معتادش شدم :دی من زیاد اهل ساندترک گوش دادن خارج بازی نیستم اما اینجا آلبوم بازی رو واقعا جر دادم و رفته برام جز بهترین آلبومای سال!
Darren korb واقعا سنگ تموم گذاشته واسه این، Ashley Barret رو هم نمیشه نادیده گرفت.

بازی تو وضعیت الانش یه سری نقص ها داره مثل بالانس نبودن یه سری بیلدا، طراحی نصفه نیمه شخصیتا و ... که قطعا با نسخه نهایی فیکس خواهد شد و در اون صورت بنظرم خیلی راحت میتونه نمره کامل رو بگیره.

نمره نهایی: 9.5/10
 
آخرین ویرایش:
shovel_knight_750x.jpg
Shovel Knight
10/10
اثری بشدت لذت بخش و زیبا و میشه گفت شاهکار
گیم پلی و گرافیک کلاسیک و طراحی مراحل یاد اور عناوین دوران قدیم
سختی دلنشین و ملایم ، مراحل متنوع با طراحی های متفاوت
موسیقی های جذاب کلاسیک درخوره بازی و حال خوب کن
باس های زیبا و عالی
داستان زیبا و طراحی عالی نقشه و کرکتر های بازی
اپگرید ها و قابلیت های مختلف بازی
و ........
دارک سولز ایندی ، بشدت توصیه میشه تجربش​
 
Capture_2024_08_22_06_07_52_551.png

Crysis - 2007

نکات مثبت: گرافیک ذوب‌کننده در نخستین سال‌های نسل هفتم؛ اسلحه‌های متنوع؛ اوج‌گرفتن بازی در مراحل پایانی؛ درجه سختی متعادل
نکات منفی: سیستم شوتینگ نامتعادل؛ داستان آبگوشتی؛ صداپیشگی بد شخصیت‌ها؛ عدم تناسب در صداگذاری و موسیقی متن؛ کوتاه

Score: 7

شروع بازی: 28 مرداد 1403
پایان بازی: 2 شهریور 1403



پی‌نوشت: احساس می‌کنم که «کرایسیس 1» تاریخ مصرفش گذشته است؛ شخصاً نسخه سوم و Warhead را به شماره اول ترجیح می‌دهم.
 
View attachment 347384

Crysis - 2007

نکات مثبت: گرافیک ذوب‌کننده در نخستین سال‌های نسل هفتم؛ اسلحه‌های متنوع؛ اوج‌گرفتن بازی در مراحل پایانی؛ درجه سختی متعادل
نکات منفی: سیستم شوتینگ نامتعادل؛ داستان آبگوشتی؛ صداپیشگی بد شخصیت‌ها؛ عدم تناسب در صداگذاری و موسیقی متن؛ کوتاه

Score: 7

شروع بازی: 28 مرداد 1403
پایان بازی: 2 شهریور 1403



پی‌نوشت: احساس می‌کنم که «کرایسیس 1» تاریخ مصرفش گذشته است؛ شخصاً نسخه سوم و Warhead را به شماره اول ترجیح می‌دهم.
نمره این بازی 11 از 10 هست هنوزم هیچ سازنده ای حتی خودشونم نتونستن یک بازی نزدیکش بسازن
فیزیک بازی چیزی هست که هنوزم نزدیکش نداریم درخت های بازی می شه ریز ریز کرد و تکه تکه کرد و هر قسمتش هم فیزیک خاص خودش داره دشمن هاش می شه پرت کرد توی خونه ها و اونم بسته به شدت ضربه یا نقطه ضربه بخش هاییش اسیب می بینه و در نهایت هم اگر قسمت های اساسی خونه اسیب ببینه کل خونه می ریزه پایین و باز هر تکه ش می شه برش داشت باهاش بازی کرد
کل حیات وحش قابل دسترسی هست و حتی مرغ و خروس و حتی خرچنگ کف دریا فیزیک خاص خودشون دارن

این بازی فراتر از حتی نسل 9 هست عجیبه کسی عضو تحریره باشه این مدلی از این بازی حرف بزنه
این بازی هایی که با عشق ساخته شدن با بازی های 2 زاری جدید مقایسه نکنید
 
نمره این بازی 11 از 10 هست هنوزم هیچ سازنده ای حتی خودشونم نتونستن یک بازی نزدیکش بسازن
فیزیک بازی چیزی هست که هنوزم نزدیکش نداریم درخت های بازی می شه ریز ریز کرد و تکه تکه کرد و هر قسمتش هم فیزیک خاص خودش داره دشمن هاش می شه پرت کرد توی خونه ها و اونم بسته به شدت ضربه یا نقطه ضربه بخش هاییش اسیب می بینه و در نهایت هم اگر قسمت های اساسی خونه اسیب ببینه کل خونه می ریزه پایین و باز هر تکه ش می شه برش داشت باهاش بازی کرد
کل حیات وحش قابل دسترسی هست و حتی مرغ و خروس و حتی خرچنگ کف دریا فیزیک خاص خودشون دارن

این بازی فراتر از حتی نسل 9 هست عجیبه کسی عضو تحریره باشه این مدلی از این بازی حرف بزنه
این بازی هایی که با عشق ساخته شدن با بازی های 2 زاری جدید مقایسه نکنید

تمام مواردی که گفتی، مربوط به بخش فنی بازی می‌شن؛ من هم ایرادی از بخش فنی کرایسیس 1 نمی‌گیرم؛ همچنان توی آن حوزه نمادین است و نمادین می‌ماند؛ مجموعاً بخش گیم پلی بازی مرا جذب نکرد؛ در نگاه اول شبیه به نسخه آپدیت‌شده «فارکرای 1» است و مقداری از «هیلو 2» کُپی می‌کند؛ فقط شخصیت اصلی یک نانوسوئیت بر تن دارد که در بازی اول بسیار خُشک و خام است و در نسخه‌های بعدی کیفیت قابلیت‌های نانوسوئیت بهتر احساس می‌شود؛ اولویت برای یک اثر FPS یک سیستم شوتینگ شفاف و لطیف است؛ در این بازی من مورد را احساس نکردم؛ در فاصله بسیار نزدیک با اسلحه AK-47، به سر و صورت سرباز کره شمالی تیراندازی می‌کنید، هیچ تیری به او برخورد نمی‌کند و حتی طرف موفق می‌شود با آن قدرت نانوسوئیت، شما را با یک گلوله از پا در می‌اورد؛ اما بالعکس در فضای بسیار نزدیک با همان اسلحه، آدم فضایی سریعاً می‌میرد!
داستان هم بسیار آبگوشتی است؛ هیچ ارتباط متقابلی بین سربازان کره‌ای و ظهور ناگهانی آدم فضایی‌ها احساس نکردم؛ اگر به من بین «کرایسیس 1»، «بایوشاک 1» (همون سال عرضه شد و گوتی گرفت) و «فیئر» (دو سال قبل‌تر) حق انتخاب بدهند، قطعاً دو مورد پایانی را انتخاب خواهم کرد.


پ.ن: تحریریه بخش گیم نیستم!
پ.ن 2: جالبه 14 سال پیش بسته‌الحاقی مستقل Warhead رو بازی کردم و شخصاً از اون بیشتر خوشم اومد.
 
آخرین ویرایش:
OIP.jpeg

Cyberpunk Ultimate Edition

یکی از بهترین Worldbuilding ها در بازی ها
ستینگ بشدت ایمرسیو، جذاب و زیبا
پر از ایده های سایفای دیستوپیایی
گرافیک محیط هم که نیازی به تعریف نداره رو کارت های ری تریسینگ عالیه
من رو سیستم ضعیف بازی کردم بازم خوب بود (1650)
داستان هم خیلی خفنه
فقط یه پیشفرض اشتباه ممکنه بعضی ها داشته باشن این بازی زیاد نقش آفرینی نیست
یعنی انتخاب های داستانی و آزادی عمل زیاد در اون بخش نداره
سبک بازی اکشن آر پی جی/ لوتر شوتر هست و تو کامبت و انکاونتر ها امکان ابراز پلی استایل های متنوع وجود داره

تنها ایراد بازی هوش مصنوعی npc ها خصوصا شهروندان هست که اصلا اون حس زنده و داینامیک بودن بازی های راکستار رو نمیده
و خیلی معمولی است. این مورد کمی به ایمرژن بازیکن ضربه میزنه

9/10
پ.ن: بیشتر میشن های اصلی رو رفتم و به اضافه فانتوم لیبرتی کلا 35 ساعت شد.
گفتم ک فکر نکنید بازی طولانیه، در واقع هر چقدر که بخواید طولانی میشه
 
تمام مواردی که گفتی، مربوط به بخش فنی بازی می‌شن؛ من هم ایرادی از بخش فنی کرایسیس 1 نمی‌گیرم؛ همچنان توی آن حوزه نمادین است و نمادین می‌ماند؛ مجموعاً بخش گیم پلی بازی مرا جذب نکرد؛ در نگاه اول شبیه به نسخه آپدیت‌شده «فارکرای 1» است و مقداری از «هیلو 2» کُپی می‌کند؛ فقط شخصیت اصلی یک نانوسوئیت بر تن دارد که در بازی اول بسیار خُشک و خام است و در نسخه‌های بعدی کیفیت قابلیت‌های نانوسوئیت بهتر احساس می‌شود؛ اولویت برای یک اثر FPS یک سیستم شوتینگ شفاف و لطیف است؛ در این بازی من مورد را احساس نکردم؛ در فاصله بسیار نزدیک با اسلحه AK-47، به سر و صورت سرباز کره شمالی تیراندازی می‌کنید، هیچ تیری به او برخورد نمی‌کند و حتی طرف موفق می‌شود با آن قدرت نانوسوئیت، شما را با یک گلوله از پا در می‌اورد؛ اما بالعکس در فضای بسیار نزدیک با همان اسلحه، آدم فضایی سریعاً می‌میرد!
داستان هم بسیار آبگوشتی است؛ هیچ ارتباط متقابلی بین سربازان کره‌ای و ظهور ناگهانی آدم فضایی‌ها احساس نکردم؛ اگر به من بین «کرایسیس 1»، «بایوشاک 1» (همون سال عرضه شد و گوتی گرفت) و «فیئر» (دو سال قبل‌تر) حق انتخاب بدهند، قطعاً دو مورد پایانی را انتخاب خواهم کرد.


پ.ن: تحریریه بخش گیم نیستم!
پ.ن 2: جالبه 14 سال پیش بسته‌الحاقی مستقل Warhead رو بازی کردم و شخصاً از اون بیشتر خوشم اومد.
کرایسیس بازی هست که هویت داره خلاقیت داره خود نانوسوییت کم چیزی نیست خیلی تنوع به گیم پلی بازی های اول شخص اضافه کرد
بازی های الانم کدومشون خلاقیت دارن؟ یعنی یک سبک سولز لایک چقدر از روش اسکی رفتن هیچ فرقی هم با هم ندارن همشون عین هم هستن
از نظر من متای بالای 9 برای بازی هست که هویت دارن خلاقیت و گیم پلی یونیک خودش داره
سازنده کرایسیس هم همون سازنده فارکرای هست طبیعی هست شبیه هم باشن عین اینکه بازی های FROMSOFTWARE شبیه هم هستن ایراد بگیریم
کرایسیس وارهد هم طبیعتا بهتره چون اکشنش بیشتره اون بخش فضایی ازاردهنده هم نداره در کل جفتشون عالین من بارها تمومشون کردم پیشنهاد می کنم نسخه ریمسترش برید نه 2007 دیگه
 
کرایسیس بازی هست که هویت داره خلاقیت داره خود نانوسوییت کم چیزی نیست خیلی تنوع به گیم پلی بازی های اول شخص اضافه کرد
بازی های الانم کدومشون خلاقیت دارن؟ یعنی یک سبک سولز لایک چقدر از روش اسکی رفتن هیچ فرقی هم با هم ندارن همشون عین هم هستن
از نظر من متای بالای 9 برای بازی هست که هویت دارن خلاقیت و گیم پلی یونیک خودش داره
سازنده کرایسیس هم همون سازنده فارکرای هست طبیعی هست شبیه هم باشن عین اینکه بازی های FROMSOFTWARE شبیه هم هستن ایراد بگیریم
کرایسیس وارهد هم طبیعتا بهتره چون اکشنش بیشتره اون بخش فضایی ازاردهنده هم نداره در کل جفتشون عالین من بارها تمومشون کردم پیشنهاد می کنم نسخه ریمسترش برید نه 2007 دیگه

من هیچ یک از بازی‌های حال حاضر به طور دقیق و با برنامه بازی نکرده‌ام (چون همش مثال اونهارو میارید؛ نه سیستمش رو دارم و حجم دانلودش رو)؛ البته بازی اخیر Anger Foot را دوست داشتم؛ متفاوت و فان بود.
نه طرفدار سبک سولزلایک هستم و نه روگ لایت؛ نه متاپرست هستم و نه طبق امتیاز بقیه سایت‌ها به سراغ یک اثر خاص می‌روم!
فارکرای 1 انقلابی‌تر از کرایسیس تلقی می‌شه؛ قدرت نانوسوئیت به شدت در Crysis 2 و Crysis 3 بهتر احساس می‌شن و کمک حال بازیکن می‌آیند.
وارهد فکر کنم باس آخرش یک ماشین فضایی بود تو ساحل!
 
  • Like
Reactions: Taha75 and Rohshen
Bulletstorm: Full Clip Edition

فکر کنم بالای 20 بار تا الان این بازی رو تموم کردم، نسخه (2011) این نسخه ریمستر جدید هم واقعا پیشرفت جدی تو بحث فنی و روزلوشن و فریم داشته طوری که راحت 160 فریم رو 160 هرتز بازی رو رفتم
خداوکیلی شوتر های الان رو بازی میکنی ( اول شخص) غیر از مترو و دوم و نسخه های اخیر ولفنشتاین ارزش لای جرز دیوار هم ندارن این بازی رو پلی بدید تا بدونید شوتر یعنی چی
عجب سیستم گیم پلی محشری داره، سیستم شوتینگ دقیقا شبیه گرز هست ولی اول شخص حیف که سلاح ها تهشون یک اره برقی ندارن مثل گرز بزنی از وسط اره شون کنی ، ولی بازم بازی کلی موقعیت در اختیارت قرار میده که به صد نحو ممکن دشمنان بازی رو تکه تکه کنی :D خلاصه بازی خشونت باور نکردی داره، این بازی همه چیز تمام عیاره، از گرافیک خوب بگیر، تا انیمیشن های نرم و روان و موسیقی بشدت هیجان انگیر و سیستم گیم پلی نرم و راحت و طراحی خارق العاده مراحل
دور اخر بازی رو درجه سختی اخر رفتم حسابی چسبید و بشدت سخت بود
در کل 9/10
1 نمره بخاطر این که واقعا تایم گیم پلی بازی خیلی کم بود فکر کنم تو 6 ساعت درجه سختی نرمال رد میشه...:D
فقط بازی رو رفتید رو درجه سختی هارد برید، وری هارد و یکی دیگه هم داره ، چون بازی رو نرمال حس چالشی نداره و شاید از قابلیت های سیستم گیم پلی بازی زیاد استفاده نکنید که واقعا حیف هست
تازه بخش مولتی بازی بعد از این همه سال هم فعال هست و تک توکی پلیر توشه که واسه گرفتن اچیومنت ها اکی هست :D
 
آخرین ویرایش:
Bulletstorm: Full Clip Edition

فکر کنم بالای 20 بار تا الان این بازی رو تموم کردم، نسخه (2011) این نسخه ریمستر جدید هم واقعا پیشرفت جدی تو بحث فنی و روزلوشن و فریم داشته طوری که راحت 160 فریم رو 160 هرتز بازی رو رفتم
خداوکیلی شوتر های الان رو بازی میکنی ( اول شخص) غیر از مترو و دوم و نسخه های اخیر ولفنشتاین ارزش لای جرز دیوار هم ندارن این بازی رو پلی بدید تا بدونید شوتر یعنی چی
عجب سیستم گیم پلی محشری داره، سیستم شوتینگ دقیقا شبیه گرز هست ولی اول شخص حیف که سلاح ها تهشون یک اره برقی ندارن مثل گرز بزنی از وسط اره شون کنی ، ولی بازم بازی کلی موقعیت در اختیارت قرار میده که به صد نحو ممکن دشمنان بازی رو تکه تکه کنی :D خلاصه بازی خشونت باور نکردی داره، این بازی همه چیز تمام عیاره، از گرافیک خوب بگیر، تا انیمیشن های نرم و روان و موسیقی بشدت هیجان انگیر و سیستم گیم پلی نرم و راحت و طراحی خارق العاده مراحل
دور اخر بازی رو درجه سختی اخر رفتم حسابی چسبید و بشدت سخت بود
در کل 9/10
1 نمره بخاطر این که واقعا تایم گیم پلی بازی خیلی کم بود فکر کنم تو 6 ساعت درجه سختی نرمال رد میشه...:D
فقط بازی رو رفتید رو درجه سختی هارد برید، وری هارد و یکی دیگه هم داره ، چون بازی رو نرمال حس چالشی نداره و شاید از قابلیت های سیستم گیم پلی بازی زیاد استفاده نکنید که واقعا حیف هست
تازه بخش مولتی بازی بعد از این همه سال هم فعال هست و تک توکی پلیر توشه که واسه گرفتن اچیومنت ها اکی هست :D
چه جالب منم چند روز پیش روی سوییچ تمومش کردم بازی کردن با شخصیت duke با اون صدای استثناییش لذت بازی خیلی بیشترش کرده بود(نسخه سوییچ شخصیت دوک به بازی اضافه می کنه)
حیف این بازی شماره بعدیش نیومد بازی خوبی بود
 

Avatar.jpg

James Cameron's Avatar 2009

نکات مثبت: طراحی چشم‌نواز محیط بازی؛ جذاب بودن بخش Na'Vi نسبت به RDA؛ بخش کاستوم‌سازی متنوع؛ کنترل روان وسایل نقلیه و سایر موجودات؛ مبارزات متعادل
نکات منفی: سیستم شوتینگ ضعیف؛ بخش RDA خسته‌کننده؛ کیفیت بد تکسچرها؛ پایان‌بندی!

Score 7

شروع بازی: 7 شهریور 1403
پایان بازی: 15 شهریور 1403​
 
برویم سراغ چند فقره دیگه از بازیهایی که این چند ماه تموم کردیم قبل اینکه موج بازیهای آخر سال شروع بشه.:D توضیحات کوتاه کردم پس از این بیشتر طولانی نشه.:D

1.jpg
Ghost of Tsuhima
بازار ویدیو گیم با اینکه تنوع توش زیاده ولی بعضی مدل بازیها یا درش حضور ندارن یا خیلی کم هستن، یه بازی اکشن ادونچر AAA سامورایی بدون اضافات سولز-لایک و اینها هم یکی از اونهاست. گوست آف سوشیما واقعا یک اثری
که شبیهش نیست عملا و انقدر عالی حس سامورایی رو منتقل کرده که تا بازیش نکنی متوجه نمیشی.
گرافیک، صداگذاری، داستان و مهمتر از همه گیمپلی همگی بشدت کامل هستن و ایراد خاصی ندارن. محیطهای بازی بشدت از نظر هنری جذاب هستن شکلی که شما سکانس به سکانس به بازی خیره میشی و همه چی مثل یک تابلوی نقاشی بینظیر میمونه.
تنها ایراد بازی تکرار ساختار "این ردپا رو تعقیب کن" و "گوش بده این آدمها چی میگن در حالیکه تعقیبشون میکنی" هست مخصوصا توی ماموریتهای جانبی خیلی تکرار میشه.
امتیاز: 9/10
----------------------
capsule_616x353.jpg
Halo Wars
این بازی هم من هیچوقت بازی نکرده بودم و چند ماه پیش تمومش کردم، حقیقتش هم هیچوقت با هیلو ارتباط برقرار نکردم و اینهم به علت RTS بودن رفتم سراغش.
بازی به وضوح یه RTS کنسولی هست که تموم مکانیزمهاش برای کنترلر ساده سازی شده و نتیجش هم اینکه عمق استراتژیک نداره گیمپلی و بازی از اواسطش تکراری میشه کلا.
اینهم که کاتسین ها همگی CG بودن ولی به شدت جالب بود بنظرم.
امتیاز: 6/10
----------------------
Screenshot 2024-09-06 110047.png
No Man's Sky
یه بازی پر حاشیه از روز اولش که بخاطر آپدیتهایی که در نهایت دریافت کرد باعث شد بازی فراموش نشه و برعکس به یک بازی بشدت محبوب تبدیل بشه.
اما بنظرم یک مقدار جو مثبت دور این بازی زیاد هست بازی کار برای انجام دادن زیاد داره منم 50 ساعتی بازی کردم اما حقیقتا پر از هیچی هست و به جز چندتا کوئست جالب محتوای بازی حقیقتا خیلی معمولی.
تعجب میکنم میگن تو این بازی کار هست برای انجام دادن حقیقتا مدام اسکنر در بیاری یه سری آیکون بیان رو HUD ـت برای Data لوت کنی تا آیتم ساخت بیس بگیری، با این stone ها تعامل کنی کلمات بیگانه یاد بگیری و مواد معدنی mine کنی
شالوده بازی رو تشکیل میدن یا ماموریتهای بشدت تکراری بگیری که همشون بشدت شبیه همن (جوری که تو هیچ بازی دیگه تا این حد افراطی یک شکل نیست همه چی!)
این بازی برای کسی که جدی گیم نمیزنه بپره توش یکم سرگرم بشه خوب اما واسه کسانی که دنبال محتوای واقعی تو بازیها میگردن بعد 40-50 ساعت دیگه همه چی شروع میکنه رنگ باختن از شدت تکرار.
امتیاز: 7/10
----------------------
dsa.jpg
Starship Troopers Terran Command
من اسم استارشیپ تروپز قبلا شنیده بودم ولی این اولین بار بود سراغش چیزی ازش میرفتم و باید بگم این بازی شاهکاره. :D
یک RTS به شدت لذت بخش با یک کمپین داستانی کامل که از نظر میزان فان بودن میتونم با استارکرفت، نسخه اولی Company of Heroes و World in Conflict مقایسش کنم!
گرافیک، صداگذاری، موسیقی و گیمپلی همگی رضایت بخش هستن و وقتی بازی تموم میشه واقعا احساس میکنید یک جنگ مهم رو بردید!
خیلی وقت بود با یک بازی RTS انقدر حال نکرده بودم.
امتیاز: 9/10
----------------------
dsaf.jpg
Warhammer 40K Space Marine
این بازی وقتی اومد من یک دقیقه بازی کردم بعدشم دیگه بازی نکردم.:D ولی به مناسب قسمت دوم چون دیدم کوتاه هست و شخصیت اصلی 2 بازی هم یک نفر هستن دیدن فرصت مناسبی هست برم سراغش و باید بگم واقعا سورپرایز شدم.
با اینکه 13 سال گذشته از بازی گیمپلی همچنان خوب مونده و به شدت سرگرم کننده هست. گرافیک هم برای زمان خودش خوب بوده و صداگذاری بازی هم عالی انجام شده و انفجارها و تیراندازیها حس رضایت بخشی دارند اما متاسفانه موسیقی تو بازی انقدر ناچیز که عملا متوجهش نشدم و به شدت وجود نداره تو بازی!
طراحی مراحل بازی هم به شدت یکنواخت و اکثر نقاط بازی انقدر شبیه هم هستن که الان اگر رندوم من رو یکجایی بندازی شاید نفهمم اصلا اینجا اول بازی، وسطش یا آخرش به جز چند صحنه خاص.
آخر بازی هم بنظر رد میده بازی و کلا چیدمان دشمنان مسخره هست و احساس میکنم دیگه نمیدونستن چکار کنن همینطور یک سری آرنای تکراری درست کردن یه سری دشمن بدون فکر کردن انداختن داخلش باس فایت آخر هم که تا ابد ادامه داشت و لجم داشت در میومد دیگه.:|
امتیاز: 8/10
 
Casting of the Frank Stone

the-casting-of-frank-stone-15wko.jpg

داستان : در دهه 1968 و بعد از آن در 1980 درباره قاتل زنجیره ای به نام فرانک استون و پیامدهای اعمال شیطانی او است .



بازی جز بازی های دیالوگ محور و انتخاب مسیر پیشروی و کلید زنی هست شبیه بازی Quarry و Dark Pictures Anthology.

گرافیک فنی و چهره ها خیلی عالی و طبیعی هستش . بافت ها و فیزیک و رنگ بندی خیلی با کیفیت و طبیعی هستند.

گرافیک هنری و جزییات محیط خیلی خوب حس و حال سه دوره زمانی که بازی در آنها روایت می شود به خصوص سال 1980 و 2024 را خوب القا می کند .

اتمسفر بازی خیلی خوب طراحی شده و محیط creepy و مرموزی دارد به خصوص کارخانه فولاد .

بازی تعادل خوبی بین گیم پلی و دیالوگ ها ندارد و زیاد در حال دیدن و شنیدن دیالوگ و کات سین هستید و سهم گیم پلی کم هست .

گیم پلی و راه رفتن شخصیت ها خشکه ولی خب معماها و استفاده از مکانیزم دوربین Super8 حس و حال خوبی به گیم پلی داده .

نور پردازی در ایجاد جو رعب آور خیلی خوب عمل کرده . گیرا و کم ایراد هست .

بهینه سازی و اجرا بازی خوب بود و مشکلی در لود شدن و یا ایجاد باگ من ندیدم .

مدت زمان بازی حدود 6 7 ساعته . ارزش تکرار بازی خوبه ولی عالی نیست .

اگر به این سبک بازی ها علاقه دارید پیشنهاد می شود . حجمش هم روی کامپیوتر حدود 47 گیگه و کرک شده .

هوش مصنوعی همراهان : 7 از 10
بهینه سازی و اجرا بازی : 8 از 10
گیم پلی : 7 از 10
موسیقی و افکت های صوتی : 7 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 8 از 10
تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 6 از 10
گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 8 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 8 از 10

جو و اتمسفر بازی : 9 از 10
داستان و شخصیت پردازی : 7 از 10




نمره کل : 7.5 از 10



 
آخرین ویرایش:
Sekiro™-Shadows-Die-Twice-GOTY-Edition-1.jpg
Sekiro Shadows Die Twice GOTY

100/100
یکی از زیبا ترین ، پیچیده ترین و سخت ترین بازی ساخته شده و البته لذت بخش ترین
جزوه اون دسته از بازی های بود که میشه بار ها تمومش کرد و ذره ای ازش خسته نشد و حتی بیشتر لذت برد
نقاط قوت
گیم پلی عالی و مهارت محور
گرافیک فنی عالی و هنری خیره کننده
داستان زیبا
صدا گذاری و موسیقی متن عالی
طراحی محیط و مراحل به زیبا ترین شکل ممکن
باس ها و مینی باس های سخت و در عین حال زیبا
و ...............

نقاط منفی
سختی بیش از حد و بالانس نشده در بعضی مناطق و باس ها​
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or