Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
ظاهرا داستان و واکترو چپتر اول بازی بصورت متنی لیک شده و من طاقت نیاوردم و همه ی ۲۰۰ صفحه لیک را خوندم و حقیقتا پشمی برام نمونده.
یکی دوتا سورس معروف هم غیر مستقیم تاییدش کردند.
به جرات میگم این بازی واقع گرایانه ترین و بزرگترین و پرجزییات ترین و خفن ترین داستان سرایی این نسل را خواهد داشت.
دیگه واقعا مغزم نمیکشه از این حجم از جزئیات . الان پرسشی که ذهن منو درگیر کرده واقعا نیاز بوده این حجم از پرداختن به از دیتیلز توی بازی ؟
توصیه میکنم جایی دیدید اصلا نخونید و بذارید همه ی این تجربیات رو تو خود بازی بدست بیارید . فقط به عنوان هینت بگم کاربرد شبکه های اجتماعی تو بازی یک چیز سوپره و خیلی غافلگیرتون میکنه
 
آخرین ویرایش:
ظاهرا داستان و واکترو چپتر اول بازی بصورت متنی لیک شده و من طاقت نیاوردم و همه ی ۲۰۰ صفحه لیک را خوندم و حقیقتا پشمی برام نمونده .
به جرات میگم این بازی واقع گرایانه ترین و بزرگترین و پرجزییات ترین و خفن ترین داستان سرایی این نسل را خواهد داشت.
منم دیدم دارن میگن لیک شده ولی فکر کردم الکیه! پس واقعا لیک شده! خطری شد.
 
منم دیدم دارن میگن لیک شده ولی فکر کردم الکیه! پس واقعا لیک شده! خطری شد.
والا ۲۰۰ صفحه لیک فقط دوحالت داره یا واقعیه یا کسی که اینو به عنوان رویاهای خودش نوشته یه نخبه اس که باید سریع به استخدام شرکتهای تولید داستان در بیاد .
پیشنهاد میکنم تو توییتر کلمه های Jason و Lucia رو Mute کنید
 
والا ۲۰۰ صفحه لیک فقط دوحالت داره یا واقعیه یا کسی که اینو به عنوان رویاهای خودش نوشته یه نخبه اس که باید سریع به استخدام شرکتهای تولید داستان در بیاد .
پیشنهاد میکنم تو توییتر کلمه های Jason و Lucia رو Mute کنید
منم میخوام بخونم لطفا لینک بده
 
این قسمتها اسپویل داستانی خاصی نداره فقط در مورد جزییات بازی هستش
وقتی لوسیا در بار استخدام میشود یک مینی گیم مبتنی بر ریتم در بار وجود دارد که در آن پلیر باید برای پر کردن یک "Thirst‏ ‏Meter"، ورودی های دکمه های خاصی را زمان بندی کند. هنگامی که بازیکن آن را پر کرد، پلیر می تواند دکمه ای را فشار دهد که باعث می شود لوسیا یک حرکت رقص سکسی خاص انجام دهد تا جمعیت را وحشی کند. همانطور که پلیر می رقصد، بر اساس میزان درستی زمانبندی که انجام می دهد، امتیازاتی را دریافت می کند و از انجام حرکات ویژه پاداش دریافت می کند.

پس از اتمام ماموریت و سپری شدن 24 ساعت درون بازی، پلیر می تواند از لوسیا بخواهد صفحه Life Invader و حساب Bleeter خود را بررسی کند. پلیر پستی را در صفحه لایف لوسیا می بیند که در آن یکی از دوستان لوسیا عکسی از رقص میله او در بار را تگ کرده است. در حساب ‏Lucia's Bleeter، بازیکن می‌تواند یک کلیپ کوتاه را ببیند که از POV‏ مشتری از رقص لوسیا ضبط شده است.

در این مرحله، بازی به پلیر این امکان را می‌دهد که می‌تواند هر زمان که بخواهد در ماموریتهای مختلف بار از ساعت 5:00 بعد از ظهر تا 3:00 صبح را انجام دهد. عملکرد آن بسیار شبیه به کارهای کلابی است که لوئیس در GTA 4 می توانست در TBOGT انجام دهد. پلیر می‌تواند در مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در بار شرکت کند تا پول نقد کسب کند، مانند سرو نوشیدنی، رقصیدن روی بار، شرکت در بازی‌های نوشیدنی، شرط‌بندی با حریفان در بازی‌های دارت و pool و محافظت از سایر بارمن ها و کارکنان از آزار و اذیت.


نکته اضافی: لوسیا این توانایی منحصر به فرد را دارد که سایر NPC های مرد را تحریک کند. اگر پلیر خود را درگیر مبارزه با NPC مرد بکند، ‏NPCهای مذکر دیگری که در مجاورت آن قرار دارند ممکن است به مبارزه بپیوندند تا NPC‏ مردی را که لوسیا با آن می‌جنگد، شکست دهند. اگر جیسون در آن حوالی لوسیا را همراهی کند، دیگر NPC های مرد به مبارزه نخواهند پیوست.


سیستم وانتد:
هنگامی که دچار سطح تحت تعقیب بازی بشوید، در صورتی که پلیس یا اطرافیان شاهد ارتکاب جنایت شما بوده باشند، به پلیس توضیحاتی در مورد شما و وسیله نقلیه شما داده می شود. پلیس شعاع جستجو را بر اساس آخرین مکان گزارش شده از شما تنظیم می کند و شما را در آن محدوده جستجو می کند. هرچه سطح جرم مورد نظر شما بیشتر شود، شعاع جستجو بزرگتر می شود. برای فرار از سطح مورد نظر خود، باید از شعاع جستجو فرار کنید و برای مدت معینی ناشناخته بمانید. پس از گذشت زمان کافی بدون شناسایی، جست و جو متوقف می شود و پلیس گشت زنی عادی را از سر می گیرد. با این حال، اگر پلیس اطلاعاتی از شما یا وسیله نقلیه شما توسط سایر NPC ها بدست آورده باشد، پلیس تعقیب را مجددا از سر خواهد گرفت . مثلا NPC از شما فیلم گرفته و شما در آن زمان ماسک بصورت نداشته اید اینجا پلیس مجددا شمارو تحت تعقیب قرار میدهد.
اگر پلیس توصیفی از شکل و شمایل شما داشته باشد، اما نه وسیله نقلیه شما، تا زمانی که در یک وسیله نقلیه برای مدت طولانی در محدوده دید افسر قرار نگیرید، می توانید از شناسایی جلوگیری کنید. اما اگر از وسیله نقلیه شما اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار داده باشند، تنها راه حل تعویض خودرو یا تغییر ظاهر و پلاک خودرو در یک مغازه خرده فروشی است از شر پلیس خلاص شوید.
برای خلاص شدن از شر ردیابی خود پلیر شما باید لباس خود را عوض کنید و یا مدل موهای خود را اصلاح کنید. اگر شما یا وسیله نقلیه‌تان جرم جزئی داشته باشد، می‌توانید شناسایی نشوید، مشروط بر اینکه برای مدت طولانی در محدوده دید افسر نمانید، در غیر این صورت تعقیب آغاز خواهد شد. برای اینکه پلیس اطلاعات کاملی از شما دریافت نکند، هنگام ارتکاب جرم از ماسک و لباس مبدل برای مخفی کردن هویت خود استفاده کنید.

نکته اضافی: اگر با شخصیتی دیده می‌شوید که قبلاً توسط پلیس تحت تعقیب بوده است پس از شناسایی توسط پلیس شما نیز تحت تعقیب قرار خواهید گرفت.

پس از اتمام ماموریت .... جیسون اکنون به عنوان یک شخصیت قابل بازی باز می شود. پلیر اکنون می تواند در هر زمانی که در ماموریت نیست، بین این دو شخصیت جابه جا شود. برخلاف لوسیا، جیسون می‌تواند آزادانه نقشه را در اوقات فراغت بازیکن کاوش کند، زیرا او از ردیاب مچ پا استفاده نمی‌کند.

لوسیا و جیسون می توانند حساب های شبکه های اجتماعی یکدیگر را بررسی کنند.
لوسیا میتواند از خود سلفی بگیرد و شکلک های مختلف درآورده و آنرا در صفحه خود به اشتراک بگذارد. جیسون می‌تواند به آن پست ری اکشن مثبت یا منفی بدهد و با انتخاب یکی از این دو، کامنتی برای لوسیا ثبت میشود. لوسیا از دیدن آن کامنت خوشحال یا متعجب یا ناراحت میشود و ممکن است با جیسون تماس بگیرد و علت را جویا شود.

یکی از دوستان لوسیا او را در ویدیویی که در صفحه Life Invader زمانی که لوسیا در مراسم وافل هنک توسط پلیس دستبند زده شده بود، تگ کرده است. هم جیسون و هم لوسیا می‌توانند به ویدیوی برچسب‌گذاری شده پاسخ مثبت یا منفی بدهند.

همچنین ویدیویی در Bleeter وجود خواهد داشت که زاویه دیگری از وضعیت را نشان می دهد. همچنین چند پست Bleeter از کاربران تصادفی منتشر خواهد شد که در مورد سرقت شکست خورده ی دیروز از اغذیه فروشی صحبت می‌کنند.

وقتی در نقش لوسیا هستید، پلیر می تواند ببیند که جیسون در خانه در حال انجام چند فعالیت است، مانند آچار کشی ماشین، دراز کشیدن روی کاناپه یل در حال بازی کردن با تلفن، یا در آشپزخانه در حال درست کردن قهوه، کشیدن سیگار در کنار ماشین.
در ساعات بعد از ظهر جیسون در خانه حضور ندارد. او تا غروب برمی گردد تا بقیه شب را در اطراف خانه بچرخد .در واقع می توانید به طور پویا شاهد باشید که او به خانه باز می گردد و ماشینش را در خیابان یا در هر زمانی بین ساعت 6:00 تا 7:00 بعدازظهر بعد از ظهر پارک می کند. از آنجا می توانید او را در حال انجام برخی فعالیت های دیگر مانند نوشیدن آب یا نوشابه یا در حال گفتگو با خواهرش .... ببینید و آنرا یا در حال تعریف کردن داستان های خنده دار، تماشای تلویزیون در اتاق نشیمن، شستن ظروف در آشپزخانه، کشیدن سیگار در جلوی در و خوابیدن ببینید. روی کاناپه خوابیدن جیسون در اطراف بندر گلهورن در ساعات ظهر امکان پذیر است، اگرچه این یک اتفاق نادر است. گاهی اوقات می‌توانید او را در حال سوخت‌گیری مجدد ماشینش در پمپ بنزین، سیگار کشیدن بیرون یک فروشگاه قطعات خودرو، یا در پارکینگ لاکی پلاکر در حال صحبت کردن با دو زن پیدا کنید که این بار در پشت Canis Seminole Frontier‏ خود نشسته اند (این رویداد فقط یک بار اتفاق می افتد). پلیر میتواند با لوسیا بطور مداوم با جیسون و دیگر اعضا در خانه تعامل و دیالوگ برقرار کند.
 
آخرین ویرایش:
ظاهرا داستان و واکترو چپتر اول بازی بصورت متنی لیک شده و من طاقت نیاوردم و همه ی ۲۰۰ صفحه لیک را خوندم و حقیقتا پشمی برام نمونده.
یکی دوتا سورس معروف هم غیر مستقیم تاییدش کردند.
به جرات میگم این بازی واقع گرایانه ترین و بزرگترین و پرجزییات ترین و خفن ترین داستان سرایی این نسل را خواهد داشت.
دیگه واقعا مغزم نمیکشه از این حجم از جزئیات . الان پرسشی که ذهن منو درگیر کرده واقعا نیاز بوده این حجم از پرداختن به از دیتیلز توی بازی ؟
توصیه میکنم جایی دیدید اصلا نخونید و بذارید همه ی این تجربیات رو تو خود بازی بدست بیارید . فقط به عنوان هینت بگم کاربرد شبکه های اجتماعی تو بازی یک چیز سوپره و خیلی غافلگیرتون میکنه
چجور‌ واقعا دلت اومد بخونیش!
من قبل از اینکه ردد رو تموم کنم اخرش از کامنتای اینستا برام اسپویل شد روزی ۵ بار کنندشو مورد عنایت لفظی قرار میدم!
اینکه بری عمدی اسپویل بشی خیلیه
شهید راه تایپیک شدی
 
رفقا لیکی در کار نیست این متن منتشر شده توسط ی فن خوش ذوق در gtaforum نوشته شده
این لینکش هست (طبق معمول ی نفر توی ایکس برای وایرال شدن شیطنت کرده به اسم لیک پخشش کرده)
Grand Theft Auto VI Chapter One Concept
 
آخرین ویرایش:
ا
رفقا لیکی در کار نیست این متن منتشر شده توسط ی فن خوش ذوق در gtaforum نوشته شده
این لینکش هست (طبق معمول ی نفر توی ایکس برای وایرال شدن شیطنت کرده به اسم لیک پخشش کرده)
Grand Theft Auto VI Chapter One Concept
اگه داستان بازی هم لیک شده بود دیگه راکستار رسما سکته رو میزد
 
ظاهرا داستان و واکترو چپتر اول بازی بصورت متنی لیک شده و من طاقت نیاوردم و همه ی ۲۰۰ صفحه لیک را خوندم و حقیقتا پشمی برام نمونده.
یکی دوتا سورس معروف هم غیر مستقیم تاییدش کردند.
به جرات میگم این بازی واقع گرایانه ترین و بزرگترین و پرجزییات ترین و خفن ترین داستان سرایی این نسل را خواهد داشت.
دیگه واقعا مغزم نمیکشه از این حجم از جزئیات . الان پرسشی که ذهن منو درگیر کرده واقعا نیاز بوده این حجم از پرداختن به از دیتیلز توی بازی ؟
توصیه میکنم جایی دیدید اصلا نخونید و بذارید همه ی این تجربیات رو تو خود بازی بدست بیارید . فقط به عنوان هینت بگم کاربرد شبکه های اجتماعی تو بازی یک چیز سوپره و خیلی غافلگیرتون میکنه
عه حاج رولی از تو بعید بود در مورد اخبار gta vi رکب بخوریا :دی خودت سورسی
 
عه حاج رولی از تو بعید بود در مورد اخبار gta vi رکب بخوریا :D خودت سورسی
بابا دیشب خبرش رو که دیدم تصمیم گرفتم یه دودی بگیرم، گفتم باهاش بچه های فروم هم بگیرن همگی بریم فضا :D
اصلا برای همین نشستم همه ۲۰۰ صفحه را خوندم :D
یکی دوتا کاربر بالا هم گفتند لیک را بذار اینجا یا چرا لیک را خوندی برای همین جواب ندادم

ولی پست قبلیم هم گفتم این حجم از کانسپت نویسی برای نویسنده های مطرح هم قفله چه برسه به یک فن بوی و کارش خیلی تمیزه.
البته ببین این چیزایی که گفته شده شک نکن خیلیش تو بازی هست اینا همه منو یاد لیک های داستانی ۲۰۱۶ رددد۲ میندازه اون زمانا هم به اسم ایده چیزایی لیک میکردن که خیلیش بعدا تو بازی بود

IMG_20240617_095653_336.jpg

خلاصه اینکه خیلی ایده های نابی از این لیک گرفتم و صبر برای عرضه بازی برام سخت تر شد
 
آخرین ویرایش:
رفقا لیکی در کار نیست این متن منتشر شده توسط ی فن خوش ذوق در gtaforum نوشته شده
این لینکش هست (طبق معمول ی نفر توی ایکس برای وایرال شدن شیطنت کرده به اسم لیک پخشش کرده)
Grand Theft Auto VI Chapter One Concept

وقت آزاد داشتم, گفتم بریم ببینیم دوست خوش ذوقمون چی پخته.

داداش این چیه؟ پاره شدم از خنده

کانسپت های گیم پلی اش رو دوست داشتم ولی از نظر داستانی؟ داغون


اینجارو داشته باشید:
یه جای داستان, جیسون شب سر میزنه به کافه باری که لوسیا توش مشغول به کاره هم به عنوان bartender هم رقاص.
خلاصه لوسیا مشغول به کاره و داداشمون میاد میشینه تا یه استراحتی بکنه و عرقی خشک کنه, رقص لوسیا رو میبینه و هوایی میشه و میره تو جو
لوسیا هم این وسط با خودش میگه به به عجب موقعیتی.با خودش میگه این باری که من توش کار میکنم تعداد مرد توش خیلی زیاده چه کنیم چه نکنیم تا تعداد خانم هایی که به ما مراجعه میکنن بیشتر شه. دقت کنید دوستان تو داستان لحاظ شده که این بار بسیار محبوبه و جای سوزن انداختن توش نیست از بس که شلوغ میشه. ولی الان درد لوسیا اینه که چرا تعداد بانوان کمه تو باری به اسمه "Sluty Fox" :lol:

به همین خاطر دست جیسون رو میگره و میبره روی جایی که خودش میرقصیده میگه حالا برقص.
داداشمون جیسون ذلیل شده هم قبول میکنه استریپس دنس کنه.

میگم استریپس دنس خودتون تا تهش برید.
جیسون لباسشو میکنه. میخوابه رویه میز رو شکمش/تو نافش الکل میریزن و دخترا میان ...
یه جا هم یه دختر غریبه هه این وسط میاد از جیسون یه بوسه ای میگیره وقتی داداشمون خوابیده رو میزه. لوسیا هم مثل بز اونجا وایساده و لبخند ملیح میزنه وقتی صحنه رو میبینه :ziped:

ولم کنید تروخدا
نگید جیسون بگید مجیک مایک :Laughing:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or